Zeker als je eerst uren in de frisse buitenlucht looptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Dat kan je onmogelijk ontgaan, bleghhhh
Bij binnenkomst valt die walm meteen op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker als je eerst uren in de frisse buitenlucht loopt![]()
.
Die blik van haar af en toe,leek alsof ze zelf peter aan stukken wilde scheurenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat ze die agressieve honden losliet op die klussers en Peter... had mooie beelden opgeleverd!
Viel me mee dat ze geen "Attack, attack" riep naar die honden toen die duivelse Debbie haar omhelsdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die blik van haar af en toe,leek alsof ze zelf peter aan stukken wilde scheuren
Kijk ik niet naar dit programma al vind ik Peter wel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:21 schreef pberends het volgende:
Mijn Huis Vol Dieren van dinsdag 9 oktober 2012:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1eb-6b58c9a7522c.mp4
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:27 schreef Housekeeper het volgende:
Dat shot met die pissende hond was wel symbolisch voor hoe ze er in zit
Oke, niet meer doen he.quote:Zoenen met hond blijkt slecht idee
Slecht nieuws voor mensen die graag tongzoenen met hun hond. Uit onderzoek van Engelse biologen blijkt namelijk dat speekseluitwisseling met een hond kan leiden tot een ernstige vorm van tandvleesontsteking. Wanneer een dergelijke ontsteking niet behandeld wordt, kan dat het verlies van tanden en kiezen tot gevolg hebben.
De bacterie die de ontsteking veroorzaakt komt bij bijna alle honden voor, maar slechts 5% van de honden ondervindt er last van. Bij mensen veroorzaakt de bacterie veel makkelijker tandvleesontstekingen.
Seizoen afgelopen zo te zien, maar gezien de goede kijkcijfers (vaak boven een miljoen) komt er ongetwijfeld een tweede seizoen.quote:
quote:Er komt weer een nieuw seizoen Mijn Leven in Puin aan en jij kunt jezelf, of een dierbare, alvast opgeven voor nieuwe afleveringen.
"Henkie" is een goede vriend van mij en homo dus lijkt me geen realistisch scenarioquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die Henkie stiekem wel een oogje heeft op die 43-jarige honden-MILF. Hij zal dan ook vooral blij zijn dat Peter haar een nieuw bed heeft gegeven om haar even lekker op zijn hondjes te kunnen geven.
Hoe gaat het nu met haar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
"Henkie" is een goede vriend van mij en homo dus lijkt me geen realistisch scenarioOverigens schrijf ik dit met zijn medeweten en hij moest er ontzettend om lachen.
Ze heeft het nog wel zwaar gehad daarna maar vond de hulp wel heel fijn. Er is nog één hond bijgekomen en er zijn inmiddels negen honden geplaatst bij families.quote:
Bedankt voor het antwoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze heeft het nog wel zwaar gehad daarna maar vond de hulp wel heel fijn. Er is nog één hond bijgekomen en er zijn inmiddels negen honden geplaatst bij families.
Peter is al te zien met VDVZSquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:03 schreef pberends het volgende:
Seizoen afgelopen zo te zien, maar gezien de goede kijkcijfers (vaak boven een miljoen) komt er ongetwijfeld een tweede seizoen.
Overigens mag Peter ook wel weer terugkomen met Bouwval Gezocht, Gepest en/of Mijn Leven In Puin.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
"Henkie" is een goede vriend van mij en homo dus lijkt me geen realistisch scenarioOverigens schrijf ik dit met zijn medeweten en hij moest er ontzettend om lachen.
Enorm schijt/slijmprogramma is datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |