Ga je serieus naar Limassol zitten kijken? Respect hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had voetballen opstaan, maar het is nu rust en ik zag dit topic voorbijkomen
Ach ja, John vd Brom...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga je serieus naar Limassol zitten kijken? Respect hoor
Dat probeerde ik niet te zien... zag er nogal "apart" uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef hexje het volgende:
Wat doet ze met die hond op haar schoot?
Het is ook geen geweldige wedstrijd. Even gezapt nu, toch reclame op RTL.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Donderdag is wel leuk met de Nederlandse clubs, deze wedstrijd sla ik toch echt over
Daar was ook weer geen zak aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef hexje het volgende:
Karina jij kijkt alles. Hoe waren de nederlandse golden girls?
Haha zelfs IK kijk dat niet. Ik zag 5 minuten of zo en toen wist ik het al, echt vreselijk... Ze kunnen niet acteren, heel slecht aftreksel van de "echte".quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef hexje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Particuliere505 het volgende:
Die hond die nu bij haar op schoot ligt komt echt wel aan zijn trekken, ze aait 'm gewoon over zijn piemel!!
Dat heb ik gelukkig niet gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef hexje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |