Ik heb geen idee, ik ben wel ooit gebeten, maar toen WAS ik al doodsbang voor honden. Was maar een klein beetje overigens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoe kan dat, van vroeger opgelopen?
Of hebben je ouders je er vroeger bij weggehouden?
Mijn nicht doet dat namelijk ook met d'r kinderen, die zijn 2 en zijn als de dood voor honden, mijn zus daarentegen stops d'r kinderen gewoon bij ze in het hok.
Op zo'n manier worden ook kinderen er bang voor gemaakt, het is heel jammer want het zijn prachtige beesten allemaal![]()
Dat dacht ik al dat er gratis huis make- over zou gebeurenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Oh ook een gratis huis make-over.
Leuk toneelstukje tussen de twee zoons
het is net seksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Het ene moment likken ze nog aan hun chocolaadje, het volgende moment aan je gezicht
Klopt mannen zijn net honden.quote:
Inb4 poepsexquote:
quote:
Wat een zwak mens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef tompsv18 het volgende:
Nog een paar honden terug? Wat een nep programma
Apart jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef tompsv18 het volgende:
Nog een paar honden terug? Wat een nep programma
Vast niet meer dan die 600 euro telefoonkosten per maand. Zou die jongen soms nog prepaid bellen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
He bah... en ik ben bang voor honden ook nog.
En wat kost dat niet aan voer!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef StephanL het volgende:
Barbaraatje "langnek" is er weerZo'n verademing altijd om haar te zien naast de kandidaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |