Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van.
Staat het ook niet in de help-functie trouwens? Maar ok, de learning-curve is wat stijl, klopt maar toch rol je er makkelijk in wat mij betreft. De UI heb ik me niet echt aan gestoord verder maar er zijn wel een paar dingetjes bij crafting wat niet helemaal goed is. Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.
Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Stel je eens niet zo aan gozer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.
Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Dat is idd wel vervelend. Dat je ook niet die vensters kan bijschalen is onhandig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:11 schreef jogy het volgende:
Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.
Nog niet. Waarschijnlijk komt die er ook niet denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er eigenlijk Een soort demo / trial?
Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een zwevende ''brief'' in een lichtstraal die altijd op een verhoging zit.
Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.
Heeft zijn voor en nadelen inderdaad. Volgens mij doen ze het per zone omdat de zones dan niet te druk worden en als je gesplitst wordt kan je alsnog een party maken en dan kan één van de twee op de naam klikken en join selecteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server.Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server.Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.
Na het gesprekje klik je nog een keer, "oh hij verkoopt nu ook dingen,. leuk" en je weet het.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server.Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server.Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.
[..]
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."
Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
Oke en nu?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server.Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server.Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.
[..]
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."
Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
Ooohh okay, thanksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://gaiscioch.com/tavern/guildwars_crafting/post_35198.html
In de OP.
http://www.gamecardwinkel.nl/ is al uitverkocht blijkbaar :squote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef invine het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan hem nergens vinden behalve bij bol.com waar die gelijk 12euro duurder is dan andere sites (via tweakers price watch).
Ik heb er in Lions Arch een paar te pakken gekregen, sommige heb ik maar laten zitten, geen idee hoe daar bij moest komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwens.
Als je ingame al net zo'n zeikerd bent als hier, kan ik me voorstellen dat niemand reageertquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap dus niet waarom steden zo fucking groot zijn, dat maakt het alleen maar verwarrend en moeilijk om dingen te vinden. Ik lees zojuist de chat, er zijn dus mensen die dachten dat je alleen in Lion's Arch een bank hebt en niet in Divinity's Reach. Als ik op de map kijk snap ik het wel, Divinity's Reach is gigantisch en je ziet overal icoontjes.
Het besluit om steden achterlijk groot te maken is dus... tja, hoe zal ik het zeggen. Ongelukkig?
Nee. Achterlijk. Ronduit achterlijk.
En voordat jullie mij weer als idioot uitmaken, ik heb meer dan 2000+ uur in Guild Wars gepompt, en ik heb mij wel ook aan wat dingen geërgerd in dat spel, maar niks vergeleken met GW2. Het mag wel duidelijk zijn dat de makers van GW1 niet dezelfde makers zijn van GW2... het lijkt eerder wel alsof de makers GW2 hun eigen spel niet spelen en dus de fouten niet opvallen.
Trouwens een vraag: hoe zit het titels? Ik heb dus Flameseeker en die kan ik selecteren bij de Achievements. Maar ik weet niet of andere spelers het kunnen zien (ik vraag het ook maar ik krijg geen reactie...) en ik kan het zelf niet zien omdat ik mezelf niet kan selecteren. (Arenanet.
)
Sommige van die user scores:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/guild-wars-2
Ben blij dat mijn enthousiasme gedeeld wordt.
Of misschien zijn mensen gewend om niet te communiceren in het spel omdat het niet nodig is om party's te maken met mensen voor PvE... (geloof wel voor dungeons maar dat is pas @ level 30quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als je ingame al net zo'n zeikerd bent als hier, kan ik me voorstellen dat niemand reageert
Je hebt overal gratis waypoints + de steden zijn enkel verwarrend in het begin van het spel. Je moet er gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap dus niet waarom steden zo fucking groot zijn, dat maakt het alleen maar verwarrend en moeilijk om dingen te vinden. Ik lees zojuist de chat, er zijn dus mensen die dachten dat je alleen in Lion's Arch een bank hebt en niet in Divinity's Reach. Als ik op de map kijk snap ik het wel, Divinity's Reach is gigantisch en je ziet overal icoontjes.
Het besluit om steden achterlijk groot te maken is dus... tja, hoe zal ik het zeggen. Ongelukkig?
Nee. Achterlijk. Ronduit achterlijk.
Dus je communiceert alleen als je in parties zit? Bullshit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Of misschien zijn mensen gewend om niet te communiceren in het spel omdat het niet nodig is om party's te maken met mensen voor PvE... (geloof wel voor dungeons maar dat is pas @ level 30)
Ik vraag me dan af wanneer ik zal wennen want ik speel als sinds de beta's. Niet zo lang als sommige mensen die al 30+ uur hadden op de beta's alleen, maar toch.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:26 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je hebt overal gratis waypoints + de steden zijn enkel verwarrend in het begin van het spel. Je moet er gewoon aan wennen.
Nou gozer, dan donderstraal je de game toch van de pc als je het allemaal niet snapt of het niet begrijpt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Of misschien zijn mensen gewend om niet te communiceren in het spel omdat het niet nodig is om party's te maken met mensen voor PvE... (geloof wel voor dungeons maar dat is pas @ level 30)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |