Heb het niet zo op metacritic; elk klapjosti kan er wat op zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/guild-wars-2
Ben blij dat mijn enthousiasme gedeeld wordt.
Ik add je wel ff.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef Jajong het volgende:
Okay hoe jong ik de guild? Moet je dan mijn char naam nodig of mijn inlognaam. De laatste is volgens mij Jajong.1463
Kun je mij ook adden?quote:
Als je bij een craftingstation bent kun je je "collections" bekijken en weer in je inventory gooien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Kun je mij ook adden?
Ik snap dr trouwens nog niet heel veel van hoor, kheb nog een boel te leren... Vind vooral het vechten in de events als je met een mannetje of 20 staat nogal verwarrend... Maar ik ben lekker aant exploren enzo...
Waar is die bank trouwens? Ik heb nu alles gedeposit, maar waar is het heen?
In het tweede tabje van je bank, daar zit alle crafting spul. Gewoon naar beneden scrollen en dan vind je je basic material, special spul en steentjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Kun je mij ook adden?
Ik snap dr trouwens nog niet heel veel van hoor, kheb nog een boel te leren... Vind vooral het vechten in de events als je met een mannetje of 20 staat nogal verwarrend... Maar ik ben lekker aant exploren enzo...
Waar is die bank trouwens? Ik heb nu alles gedeposit, maar waar is het heen?
Maakt niks uit toch, alle 40 krijgen de xp er voor dacht ik?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:
Sommige events in starting area wel een beetje gay, staan er 40 lui op 1 zon ventje te beuken
Ahhh... Moet ik eerst maar eens een craftingstation vinden, zo ver ben ik nog niet :pquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je bij een craftingstation bent kun je je "collections" bekijken en weer in je inventory gooien.
Dat is een worldboss volgens mij, die van Sylvari startgebied en die van de Humans al gehad. Tof wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
Toenstraks voor het eerst een event gehad waarbij op het eind een chest verscheenJe krijgt flink wat loot dan!
Ja was wel leuk, ik was ietsjes underlevelled, maar omdat er heel veel mensen meededen maakte het niet uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een worldboss volgens mij, die van Sylvari startgebied en die van de Humans al gehad. Tof wel.
Ik had precies hetzelfde met mijn human guardian.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja was wel leuk, ik was ietsjes underlevelled, maar omdat er heel veel mensen meededen maakte het niet uit.
Ja, had ik eergisteren voor het eerst! Een giant zou z'n grot uitgejaagd worden door een Ettin... Maar gelukkig waren wij er nog en hebben wij die Ettins maar even die grot uitgegooid. Als dank kregen we... Niets. De chest was bugged....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
Toenstraks voor het eerst een event gehad waarbij op het eind een chest verscheenJe krijgt flink wat loot dan!
Ah balen. Ik had gisteren ook een bugged quests, iets met dat je in een vogel verandert en dan tegen een andere grote vogel moet vechten in een groep, maar de grote vogel werd niet hostile... wat had gemoeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, had ik eergisteren voor het eerst! Een giant zou z'n grot uitgejaagd worden door een Ettin... Maar gelukkig waren wij er nog en hebben wij die Ettins maar even die grot uitgegooid. Als dank kregen we... Niets. De chest was bugged....
Ja, in dat gebiedje is wel meer bugged volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah balen. Ik had gisteren ook een bugged quests, iets met dat je in een vogel verandert en dan tegen een andere grote vogel moet vechten in een groep, maar de grote vogel werd niet hostile... wat had gemoeten.
Die wolven altijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
Het gebied waar ik nu ben is echt irritant, heel veel mobs die aggroën
gathering skills heb je standaard. maar leer krijg je niet door te skinnen maar gewoon soms als loot. met je salvage kits kan je basis materialen maken van de zooi die je verzameld en daar zit ook leer bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:59 schreef grooteron het volgende:
Nu net even een uurtje gespeeld, vind het helemaal geweldig
Ik heb nu net mijn eerste profession geleerd (leatherworking), maar om aan die leather te komen moet ik dan een proffession daar voor nemen (zoals je in WoW, voor leatherworking, skinning had)?
Of kan ik 2 proffessions kiezen en vind ik de mats dmv de gekochte "tools" bij de merchant?
Je hebt alleen de 8 standaard crafters. De materialen vind je in de wereld, en daar heb je geen speciale professie voor nodig. Je moet wel de gathering tools hebben (sikkel voor de plantjes, bijl voor de boompjes en een houweel voor het metaal). Deze kun je bij meerdere merchants kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:59 schreef grooteron het volgende:
Nu net even een uurtje gespeeld, vind het helemaal geweldig
Ik heb nu net mijn eerste profession geleerd (leatherworking), maar om aan die leather te komen moet ik dan een proffession daar voor nemen (zoals je in WoW, voor leatherworking, skinning had)?
Of kan ik 2 proffessions kiezen en vind ik de mats dmv de gekochte "tools" bij de merchant?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
gathering skills heb je standaard. maar leer krijg je niet door te skinnen maar gewoon soms als loot. met je salvage kits kan je basis materialen maken van de zooi die je verzameld en daar zit ook leer bij.
Dank u!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Je hebt alleen de 8 standaard crafters. De materialen vind je in de wereld, en daar heb je geen speciale professie voor nodig. Je moet wel de gathering tools hebben (sikkel voor de plantjes, bijl voor de boompjes en een houweel voor het metaal). Deze kun je bij meerdere merchants kopen.
Leer, jute, wol, dat soort dingen, krijg je als drop van bepaalde type foes.
Andersom ook, allemaal die fanboys die meteen een 10 geven "This is game is so good WoW and Diablo 3 suck don't think just buy it it's so good"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb het niet zo op metacritic; elk klapjosti kan er wat op zetten.
edit: Een zo'n gast daarop geeft het een 0 omdat het tradesystem niet werkt.
Film van epische proportiesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Rivalo het volgende:
Promotie filmpje:
Logo in hogere res:
[ afbeelding ]
Ik ook en dan voornamelijk omdat een van mijn "clones" andere mobs aggroedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga vaak zat dood tijdens het questen eerlijk gezegd.
Meestal omdat er ineens meer mobs mee gaan doen dan gepland.
Heerlijk toch. Veel leuker dan die WoW quests die allemaal doodsimpel zijn nuquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga vaak zat dood tijdens het questen eerlijk gezegd.
Meestal omdat er ineens meer mobs mee gaan doen dan gepland.
ik hou ook wel van quests waar je aardig je best met doen om het te overlevenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:28 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Veel leuker dan die WoW quests die allemaal doodsimpel zijn nu
Die keer is alleen een tutorial voor wat je kan doen als je 'downed' ben volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het wel grappig dat ik al in het begin stuk dood ben gegaan.
Maar dat komt ook omdat ik het nog best wel onoverzichtelijk vind bij die events.
Ik meestal omdat ik dan achteruit dodge bv. en daar ook nog wat mobs bleken te lopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook en dan voornamelijk omdat een van mijn "clones" andere mobs aggroed
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:28 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Veel leuker dan die WoW quests die allemaal doodsimpel zijn nu
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Die keer is alleen een tutorial voor wat je kan doen als je 'downed' ben volgens mij.
Eenschquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef feyregy het volgende:
Sommige area's hebben een hele hoge spawnrate idd! Dat is soms best vervelend..
Datzeflde had ik met van die miner beestjes.. En toen ging k dood..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch. Ik probeerde een veteran jaguar te killen die voor gegaan werd door normale jaguars, dus ik leeg het veld, ga vechten opeens knagen er 3 van die tyfusbeesten aan mijn enkels.
.
Lamabal: Booyaa.4937quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan Lamabal niet vindenHij heet toch niet "owidied" ingame, of wel? Dat is de enige naam die hij vindt als ik booyaa in typ
Gister ook pas kunnen stoppen toen ik uitgedroogde ogen kreeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
En guards, kom nu even niet op de naamBen gaar van het spelen. Misschien vanavond nog even.
Ik kreeg pijn in mijn rugquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister ook pas kunnen stoppen toen ik uitgedroogde ogen kreeg.
Huilen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.
Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.
Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.
*alt-tabbed terug in-game*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |