Ok, sommige pop ups zijn nou niet bepaald handig nee, moet ik eerlijk toegeven. Maar wat vind je bijvoorbeeld onnodig ingewikkeld? Ik hou persoonlijk wel van de chaos in het spel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.
Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.
Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.
*alt-tabbed terug in-game*
Meer dan ooitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Civilian het volgende:
[ afbeelding ]
Still feel like fondling koalas?
als ik zo over een game zou denken dan zou ik het ook niet spelen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.
Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.
Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken.
Met de vista's bedoel ik die dingen die je moet ontdekken, niet je personal story. Als ik op de map kijk lijkt het alsof ik erboven op sta bedoel ik. Maar dan zal het wel ergens boven me zijn of zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef feyregy het volgende:
Hoe kun je denken dat je er bovenop staat? Je moet gewoon in die beam gaan staan en F drukken...
POI's vind ik nog het kutst, in de stad dan. De rest in het veld is prima te vinden als je niet te laag lvl bent om gekilled te worden..
Ja ik weet wat vistas zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de vista's bedoel ik die dingen die je moet ontdekken, niet je personal story. Als ik op de map kijk lijkt het alsof ik erboven op sta bedoel ik. Maar dan zal het wel ergens boven me zijn of zo.
OK Sorryquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef feyregy het volgende:
[..]
Ja ik weet wat vistas zijnmaar je map heeft ook verschillende lagen he.. er staat een klein pijltje bij of het betreffende punt zich boven jou of onder jou bevind.
Je hebt gelijk, de chaos is ridicuul in vergelijking met GW1. Zijn nog een paar zéér grote verbeterpunten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Het is een zwevende ''brief'' in een lichtstraal die altijd op een verhoging zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
OK SorryMmm dat pijltje is me nog niet opgevallen eigenlijk. Kijken of ik er vanavond eentje kan vinden, een makkelijke
Misschien even wat grinden totda.. oh.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied.
Koop 't koop 't koop 'tquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
True. Nu is het gewoon rondrennen, gatheren, alles killen wat er rond loopt en mee doen aan events, ook best leuk overigens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Misschien even wat grinden totda.. oh.
Ik vind 't leuk dat er weinig grindquests zijn, maar wel erg kut dat wanneer je zefl besluit wat te grinden, dit nagenoeg geen XP oplevert.
Doe nou kopen! Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
Moeilijk om te zeggen precies wat ingewikkeld is. Of het nou ingewikkeld is, of eerder simpel maar onduidelijk. Het zijn er teveel om op te noemen. Veel kleine dingen die niet kloppen, maar omdat er zoveel elementen zijn, die allemaal net te onduidelijk zijn, is het chaos.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef jogy het volgende:
Maar wat vind je bijvoorbeeld onnodig ingewikkeld? Ik hou persoonlijk wel van de chaos in het spel.
ik weet dondersgoed wat ik mis. paar jaar wow/everquest/swtor/lol/conan/lotr zijn toen niet echt goed voor me geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe nou kopen! Je weet niet wat je mist!
Geen idee of je ranking zakt oid of hoe het er uberhaupt werkt eerlijk gezegd. Maar wat is casual? 3 keer in de week of minder?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Cara het volgende:
moet ik niet doen man, helemaal niet nu het gratis is.
ik wil dan altijd weer de beste pvper van de server zijn.
is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
hopelijk minder maar dat zal dan hopelijk een uurtje of 12 per week zijn ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen idee of je ranking zakt oid of hoe het er uberhaupt werkt eerlijk gezegd. Maar wat is casual? 3 keer in de week of minder?
Begin gebied uitspelen, dan ben je wel weer bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied.
Je kan alle professions tegelijk hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef Wii-Style het volgende:
bij de hero panel (onnodig groot trouwens) kan je crafting kiezen, en als je dus twee crafting hebt zoals ik: Chef en Jeweler, krijg je een drop-down menu om te kiezen tussen de twee. Maar dat moet natuurlijk ook een tab / panel zijn, en geen drop-down menu omdat je altijd alleen maar twee dingen kan hebben,
Maar het spel zit dus vol met allerlei onzin. Hero panel is bijvoorbeeld een groter probleem. Echt zomaar achterlijk groot. Serieus bizar.
Ja bro! Ik speel hem nu ookquote:
Er zit geen gear-grind in, dus ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Cara het volgende:
Is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan alle professions tegelijk hebben.
Noem nog eens wat dingen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:02 schreef RickoKun het volgende:
Waar is dat linkje dat iemand postte met crafting usefullness per elke class?
Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van.
Staat het ook niet in de help-functie trouwens? Maar ok, de learning-curve is wat stijl, klopt maar toch rol je er makkelijk in wat mij betreft. De UI heb ik me niet echt aan gestoord verder maar er zijn wel een paar dingetjes bij crafting wat niet helemaal goed is. Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.
Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Stel je eens niet zo aan gozer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.
Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Dat is idd wel vervelend. Dat je ook niet die vensters kan bijschalen is onhandig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:11 schreef jogy het volgende:
Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.
Nog niet. Waarschijnlijk komt die er ook niet denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er eigenlijk Een soort demo / trial?
Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een zwevende ''brief'' in een lichtstraal die altijd op een verhoging zit.
Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.
Heeft zijn voor en nadelen inderdaad. Volgens mij doen ze het per zone omdat de zones dan niet te druk worden en als je gesplitst wordt kan je alsnog een party maken en dan kan één van de twee op de naam klikken en join selecteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server.Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server.Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.
Na het gesprekje klik je nog een keer, "oh hij verkoopt nu ook dingen,. leuk" en je weet het.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server.Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server.Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.
[..]
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."
Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
Oke en nu?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."
Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
Ooohh okay, thanksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://gaiscioch.com/tavern/guildwars_crafting/post_35198.html
In de OP.
http://www.gamecardwinkel.nl/ is al uitverkocht blijkbaar :squote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef invine het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan hem nergens vinden behalve bij bol.com waar die gelijk 12euro duurder is dan andere sites (via tweakers price watch).
Ik heb er in Lions Arch een paar te pakken gekregen, sommige heb ik maar laten zitten, geen idee hoe daar bij moest komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |