abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:56:58 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116151809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.

Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.

Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.

*alt-tabbed terug in-game*
Ok, sommige pop ups zijn nou niet bepaald handig nee, moet ik eerlijk toegeven. Maar wat vind je bijvoorbeeld onnodig ingewikkeld? Ik hou persoonlijk wel van de chaos in het spel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:57:32 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116151831
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Civilian het volgende:
[ afbeelding ]
Still feel like fondling koalas? :D
Meer dan ooit O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_116151959
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.

Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.

Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.

*alt-tabbed terug in-game*
als ik zo over een game zou denken dan zou ik het ook niet spelen....
pi_116151966
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken.
_O- :')
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 16:03:21 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_116152113
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef feyregy het volgende:
Hoe kun je denken dat je er bovenop staat? Je moet gewoon in die beam gaan staan en F drukken...

POI's vind ik nog het kutst, in de stad dan. De rest in het veld is prima te vinden als je niet te laag lvl bent om gekilled te worden..
Met de vista's bedoel ik die dingen die je moet ontdekken, niet je personal story. Als ik op de map kijk lijkt het alsof ik erboven op sta bedoel ik. Maar dan zal het wel ergens boven me zijn of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:04:46 #156
361787 feyregy
Eat Sleep Smoke Repeat
pi_116152166
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Met de vista's bedoel ik die dingen die je moet ontdekken, niet je personal story. Als ik op de map kijk lijkt het alsof ik erboven op sta bedoel ik. Maar dan zal het wel ergens boven me zijn of zo.
Ja ik weet wat vistas zijn ;) maar je map heeft ook verschillende lagen he.. er staat een klein pijltje bij of het betreffende punt zich boven jou of onder jou bevind. ;)
420 = 23
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 16:07:17 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_116152274
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef feyregy het volgende:

[..]

Ja ik weet wat vistas zijn ;) maar je map heeft ook verschillende lagen he.. er staat een klein pijltje bij of het betreffende punt zich boven jou of onder jou bevind. ;)
OK Sorry ;) Mmm dat pijltje is me nog niet opgevallen eigenlijk. Kijken of ik er vanavond eentje kan vinden, een makkelijke O-)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_116152288
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied. :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:08:21 #159
192683 AMDB
Visionair.
pi_116152318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Wii-Style het volgende:
Ik wilde even mededelen dat dit serieus één van de slechtste spellen is die ik ooit heb gespeeld. Er zijn zoveel achterlijke dingen in dit spel -- onnodig achterlijk -- dat ik het maar nauwelijks kan geloven. Als ik dat vergelijk met Guild Wars 1... duidelijk verschil. Arenanet van toen is duidelijk niet de Arenanet van nu.

Gelukkig is het spel wel vermakelijk, en heb ik geen spijt van mijn aankoop. En aangezien er geen maandelijkse kosten zijn, is het wel zijn geld nu al waard.

Maar toch... ik moet soms gewoon lachen hoe ingewikkeld, onduidelijk, chaotisch alles is. Dit spel is serieus door achterlijke mensen ontwikkeld die absoluut niet kunnen nadenken. Voorbeeld: irritante pop-ups tijdens een chaotisch gevecht. Bijvoorbeeld daily kill achievement. Ik bedoel, wacht even totdat ik klaar ben met vechten voordat je mij een pop-up laat zien, weet je? Zelfs als je gewoon een beetje aan het rondlopen bent komt er zoveel op je af... ik moet er om lachen. Gelukkig kan ik ook een beetje genieten, maar echt... zo'n idiote spel heb ik nooit eerder meegemaakt.

*alt-tabbed terug in-game*
Je hebt gelijk, de chaos is ridicuul in vergelijking met GW1. Zijn nog een paar zéér grote verbeterpunten.
pi_116152348
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Karina het volgende:

[..]

OK Sorry ;) Mmm dat pijltje is me nog niet opgevallen eigenlijk. Kijken of ik er vanavond eentje kan vinden, een makkelijke O-)
Het is een zwevende ''brief'' in een lichtstraal die altijd op een verhoging zit. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:39:17 #161
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_116153519
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied. :')
Misschien even wat grinden totda.. oh.

Ik vind 't leuk dat er weinig grindquests zijn, maar wel erg kut dat wanneer je zefl besluit wat te grinden, dit nagenoeg geen XP oplevert.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_116153544
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:40:37 #163
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_116153566
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
Koop 't koop 't koop 't :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:40:45 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116153574
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Civilian het volgende:

[..]

Misschien even wat grinden totda.. oh.

Ik vind 't leuk dat er weinig grindquests zijn, maar wel erg kut dat wanneer je zefl besluit wat te grinden, dit nagenoeg geen XP oplevert.
True. Nu is het gewoon rondrennen, gatheren, alles killen wat er rond loopt en mee doen aan events, ook best leuk overigens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:41:25 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116153602
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik dit niet moet kopen. zit ik weer elke dag savonds achter me comp.
Doe nou kopen! Je weet niet wat je mist!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_116153616
moet ik niet doen man, helemaal niet nu het gratis is.
ik wil dan altijd weer de beste pvper van de server zijn.

is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:42:17 #167
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116153638
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef jogy het volgende:
Maar wat vind je bijvoorbeeld onnodig ingewikkeld? Ik hou persoonlijk wel van de chaos in het spel.
Moeilijk om te zeggen precies wat ingewikkeld is. Of het nou ingewikkeld is, of eerder simpel maar onduidelijk. Het zijn er teveel om op te noemen. Veel kleine dingen die niet kloppen, maar omdat er zoveel elementen zijn, die allemaal net te onduidelijk zijn, is het chaos.

UI vind ik zeer slecht ontworpen. Met Guild Wars 1 had ik nooit problemen met de UI. Klein voorbeeld: bij de hero panel (onnodig groot trouwens) kan je crafting kiezen, en als je dus twee crafting hebt zoals ik: Chef en Jeweler, krijg je een drop-down menu om te kiezen tussen de twee. Maar dat moet natuurlijk ook een tab / panel zijn, en geen drop-down menu omdat je altijd alleen maar twee dingen kan hebben, en omdat de texten 'Chef' en 'Jeweler' prima kort genoeg zijn, waardoor een twee tabs veel handiger is dan een drop-down menu. Ik krijg dan het idee dat de UI door iemand is ontworpen die nooit eerder met UI design heeft gewerkt. :{ Want nu heb je een drop-down menu die er zo uit ziet:

[ Chef ................................................]
[ Jeweler ............................................]

En Jeweler is dan niet zichtbaar omdat het drop-down gebeuren dat verbergt.

Als het tabbed was, zou het er zo uitzien:

/ Chef \__/ Jeweler \

Genoeg ruimte en dan zijn alle twee crafting skills duidelijk zichtbaar EN hoef je maar één keer te klikken om Jeweler te selecteren i.p.v. twee keer zoals nu. Ik kan serieus nauwelijks begrijpen hoe iemand die met UI's werkt zo'n fout kan maken... vraag ik me af hoe het er aan toe gaat bij Arenanet.......

Maar het spel zit dus vol met allerlei onzin. Hero panel is bijvoorbeeld een groter probleem. Echt zomaar achterlijk groot. Serieus bizar.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_116153647
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Doe nou kopen! Je weet niet wat je mist!
ik weet dondersgoed wat ik mis. paar jaar wow/everquest/swtor/lol/conan/lotr zijn toen niet echt goed voor me geweest
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:43:00 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116153661
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Cara het volgende:
moet ik niet doen man, helemaal niet nu het gratis is.
ik wil dan altijd weer de beste pvper van de server zijn.

is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
Geen idee of je ranking zakt oid of hoe het er uberhaupt werkt eerlijk gezegd. Maar wat is casual? 3 keer in de week of minder?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_116153687
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen idee of je ranking zakt oid of hoe het er uberhaupt werkt eerlijk gezegd. Maar wat is casual? 3 keer in de week of minder?
hopelijk minder maar dat zal dan hopelijk een uurtje of 12 per week zijn ofzo
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_116153709
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
Ik zit vast qua levelen donders, ben level 17 maar kan nergens een lekker gebied vinden. Kom alleen maar sidequests tegen van 20 of hoger in een 15-25 gebied. :')
Begin gebied uitspelen, dan ben je wel weer bij. :)
pi_116153794
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef Wii-Style het volgende:
bij de hero panel (onnodig groot trouwens) kan je crafting kiezen, en als je dus twee crafting hebt zoals ik: Chef en Jeweler, krijg je een drop-down menu om te kiezen tussen de twee. Maar dat moet natuurlijk ook een tab / panel zijn, en geen drop-down menu omdat je altijd alleen maar twee dingen kan hebben,

Maar het spel zit dus vol met allerlei onzin. Hero panel is bijvoorbeeld een groter probleem. Echt zomaar achterlijk groot. Serieus bizar.
Je kan alle professions tegelijk hebben.
Noem nog eens wat dingen? :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:52:49 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116154033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef Silv het volgende:
Ricko, hedde gij hem al gekocht?
Ja bro! Ik speel hem nu ook :D Maar heb alleen nog een nachtdienst vanavond en dan kan ik fulltime hier mee aan de gang
pi_116154055
Iemand die veel PvP wil spelen. Of al veel PvP speelt. Een PvP Leader er bij kan geen kwaad lijkt me.
pi_116154162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Cara het volgende:
Is het mogelijk om dit casual te spelen en nog steeds een naam te kunnen zijn in pvp?
Er zit geen gear-grind in, dus ja.

(Je hoeft niet dagenlang te PvPen/raiden voor de beste gear om mee te kunnen in PvP)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:59:20 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116154257
Tot nu toe alles in de OP geupdate, jullie staan erin :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:02:12 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116154360
Waar is dat linkje dat iemand postte met crafting usefullness per elke class?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:08:31 #178
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116154563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je kan alle professions tegelijk hebben.
Noem nog eens wat dingen? :')
Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.

Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:08:33 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116154565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:02 schreef RickoKun het volgende:
Waar is dat linkje dat iemand postte met crafting usefullness per elke class?

http://gaiscioch.com/tavern/guildwars_crafting/post_35198.html
In de OP.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_116154599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van.
Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:11:55 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116154670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.

Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Staat het ook niet in de help-functie trouwens? Maar ok, de learning-curve is wat stijl, klopt maar toch rol je er makkelijk in wat mij betreft. De UI heb ik me niet echt aan gestoord verder maar er zijn wel een paar dingetjes bij crafting wat niet helemaal goed is. Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_116154729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.

Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Stel je eens niet zo aan gozer. :')
pi_116154785
Is er eigenlijk Een soort demo / trial?
Built for Speed
pi_116154812
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:11 schreef jogy het volgende:
Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.
Dat is idd wel vervelend. Dat je ook niet die vensters kan bijschalen is onhandig.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:21:30 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er eigenlijk Een soort demo / trial?
Nog niet. Waarschijnlijk komt die er ook niet denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 17:21:56 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_116155116
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is een zwevende ''brief'' in een lichtstraal die altijd op een verhoging zit. :)
Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:23:05 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155171
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!
Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwens :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:24:58 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155230
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:25:11 #190
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116155242
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server. _O- Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server. _O- Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."

Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:27:21 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155322
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server. _O- Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server. _O- Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.
Heeft zijn voor en nadelen inderdaad. Volgens mij doen ze het per zone omdat de zones dan niet te druk worden en als je gesplitst wordt kan je alsnog een party maken en dan kan één van de twee op de naam klikken en join selecteren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_116155344
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server. _O- Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server. _O- Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.

[..]

"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."

Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
Na het gesprekje klik je nog een keer, "oh hij verkoopt nu ook dingen,. leuk" en je weet het. :')

De overflow popup vind ik wel irritant trouwens.
pi_116155454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server. _O- Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server. _O- Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.

[..]

"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."

Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
Oke en nu?
pi_116155511
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oke en nu?
Nu gaat hij weer verder spelen. _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:36:10 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:41:15 #196
182073 invine
blablabla etc.
pi_116155831
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan hem nergens vinden behalve bij bol.com waar die gelijk 12euro duurder is dan andere sites (via tweakers price watch).
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:46:55 #197
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116156036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef invine het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan hem nergens vinden behalve bij bol.com waar die gelijk 12euro duurder is dan andere sites (via tweakers price watch).
http://www.gamecardwinkel.nl/ is al uitverkocht blijkbaar :s

Ik hier, je krijgt em meteen via je email (dus niet een doosje)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:56:24 #198
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116156331
Ik snap dus niet waarom steden zo fucking groot zijn, dat maakt het alleen maar verwarrend en moeilijk om dingen te vinden. Ik lees zojuist de chat, er zijn dus mensen die dachten dat je alleen in Lion's Arch een bank hebt en niet in Divinity's Reach. Als ik op de map kijk snap ik het wel, Divinity's Reach is gigantisch en je ziet overal icoontjes.
Het besluit om steden achterlijk groot te maken is dus... tja, hoe zal ik het zeggen. Ongelukkig?

Nee. Achterlijk. Ronduit achterlijk.

En voordat jullie mij weer als idioot uitmaken, ik heb meer dan 2000+ uur in Guild Wars gepompt, en ik heb mij wel ook aan wat dingen geërgerd in dat spel, maar niks vergeleken met GW2. Het mag wel duidelijk zijn dat de makers van GW1 niet dezelfde makers zijn van GW2... het lijkt eerder wel alsof de makers GW2 hun eigen spel niet spelen en dus de fouten niet opvallen.

Trouwens een vraag: hoe zit het titels? Ik heb dus Flameseeker en die kan ik selecteren bij de Achievements. Maar ik weet niet of andere spelers het kunnen zien (ik vraag het ook maar ik krijg geen reactie... :{ ) en ik kan het zelf niet zien omdat ik mezelf niet kan selecteren. (Arenanet. :'))
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_116156364
Ik kan nog niet spelen... ons persaccount is niet gemachtigd en er wordt morgen voor contact gezocht.. ik moet dus nog even wachten..
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 18:14:23 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_116156826
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwens :').
Ik heb er in Lions Arch een paar te pakken gekregen, sommige heb ik maar laten zitten, geen idee hoe daar bij moest komen :D En nu zoek ik nog 2 quests in Calderon, volgens mij ben ik overal geweest, maar ik zie ze (nog) niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')