abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:59:20 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116154257
Tot nu toe alles in de OP geupdate, jullie staan erin :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:02:12 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116154360
Waar is dat linkje dat iemand postte met crafting usefullness per elke class?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:08:31 #178
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116154563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je kan alle professions tegelijk hebben.
Noem nog eens wat dingen? :')
Niet dus, zojuist getest. Die drop-down menu toont dus altijd maar twee dingen.

Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:08:33 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116154565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:02 schreef RickoKun het volgende:
Waar is dat linkje dat iemand postte met crafting usefullness per elke class?

http://gaiscioch.com/tavern/guildwars_crafting/post_35198.html
In de OP.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_116154599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van.
Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:11:55 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116154670
quote:

[..]

Laat ik maar nog een ander voorbeeld geven. Heart quests. Of Tasks of hoe het ook heet. Als je dus een zo'n hartje vol maakt, is de NPC eigenaar van die Task en vendor die je spullen kan verkopen voor karma. Dat is dus mij niet uitgelegd. Dat was mij dus wel duidelijk toen ik de beta's speelden maar nu was ik het vergeten. Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. EVE Online is er niks bij. Van die NPC's krijg je mail en zelfs in die mails staat het er niet. Je leest dan wel "Thank you hero!" Bla bla bla, en dan wat geld. Maar niet "Thank you hero, pleased drop by for bla bla bla zodat je wat shit van mij kunt kopen". Dit is volgens mij altijd al onduidelijk geweest bij spelers.
Staat het ook niet in de help-functie trouwens? Maar ok, de learning-curve is wat stijl, klopt maar toch rol je er makkelijk in wat mij betreft. De UI heb ik me niet echt aan gestoord verder maar er zijn wel een paar dingetjes bij crafting wat niet helemaal goed is. Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.
Vrijheid
pi_116154729
quote:

[..]

Stel je eens niet zo aan gozer. :')
pi_116154785
Is er eigenlijk Een soort demo / trial?
Built for Speed
pi_116154812
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:11 schreef jogy het volgende:
Te lange namen worden gewoon afgekapt zodat je niet weet hoeveel je er kan maken omdat het getal dus onzichtbaar is geworden. Dat vind ik wel slordig.
Dat is idd wel vervelend. Dat je ook niet die vensters kan bijschalen is onhandig.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:21:30 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er eigenlijk Een soort demo / trial?
Nog niet. Waarschijnlijk komt die er ook niet denk ik.
Vrijheid
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 17:21:56 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_116155116
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is een zwevende ''brief'' in een lichtstraal die altijd op een verhoging zit. :)
Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:23:05 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155171
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Oooooh ik dacht dat het ene "plek" was maar het is dus een brief!
Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwens :').
Vrijheid
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:24:58 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155230
Vrijheid
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:25:11 #190
150363 Wii-Style
pi_116155242
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server. _O- Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server. _O- Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klinkt dan meer alsof je zwakzinnig bent dat je dat "vergeet" en er niet achter kan komen, dan dat het een bizarre chaos is.
"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."

Zoals ik al zei, EVE Online is er niks bij.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:27:21 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116155322
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
Overflow werkt dus voor geen meter, omdat het per zone werkt en niet op server. _O- Een wachtrij per server werkt dus zo: je wacht, je komt erin, klaar. Zoals WoW doet geloof ik. Met de Guild Wars 2 overflow gebeuren werkt het zo: je kan direct spelen, maar krijgt altijd de kans dat je in een overflow terecht komt. Dus niet één keer en klaar, maar altijd die risico. Zit je te spelen, kom je in een ander zone terecht, kan je dus zomaar in een overflow komen.
In de beta was het zo dat zelfs je party gesplitst zou worden onder verschillende overflow servers als je van zone veranderde, maar dat is nu niet zo meer geloof ik. Maar wat wel zo is, is dat je mogelijk niet elkaar kan ontmoeten als je nog niet een party bent. Dus jij speelt op Server 1, en je vriend ook, en je teleport naar een Waypoint, en je ander vriend ook naar diezelfde Waypoint, kan je elkaar gewoon niet tegenkomen puur omdat het te druk is, ook al zit je op dezelfde server. _O- Ik zie dit soort klachten vooral in de chat vaak voorbij komen.
Heeft zijn voor en nadelen inderdaad. Volgens mij doen ze het per zone omdat de zones dan niet te druk worden en als je gesplitst wordt kan je alsnog een party maken en dan kan één van de twee op de naam klikken en join selecteren.
Vrijheid
pi_116155344
quote:

[..]

"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."

Na het gesprekje klik je nog een keer, "oh hij verkoopt nu ook dingen,. leuk" en je weet het. :')

De overflow popup vind ik wel irritant trouwens.
pi_116155454
quote:

[..]

"Het ligt allemaal aan de spelers, natuurlijk. Guild Wars 2 doet niks fout omdat ik het gekocht heb en te graag uitkijk naar het investeren van honderden speeluren in dit spel."

Oke en nu?
pi_116155511
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oke en nu?
Nu gaat hij weer verder spelen. _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:36:10 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:41:15 #196
182073 invine
blablabla etc.
pi_116155831
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan hem nergens vinden behalve bij bol.com waar die gelijk 12euro duurder is dan andere sites (via tweakers price watch).
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:46:55 #197
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116156036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef invine het volgende:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan hem nergens vinden behalve bij bol.com waar die gelijk 12euro duurder is dan andere sites (via tweakers price watch).
http://www.gamecardwinkel.nl/ is al uitverkocht blijkbaar :s

Ik hier, je krijgt em meteen via je email (dus niet een doosje)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:56:24 #198
150363 Wii-Style
pi_116156331
Ik snap dus niet waarom steden zo fucking groot zijn, dat maakt het alleen maar verwarrend en moeilijk om dingen te vinden. Ik lees zojuist de chat, er zijn dus mensen die dachten dat je alleen in Lion's Arch een bank hebt en niet in Divinity's Reach. Als ik op de map kijk snap ik het wel, Divinity's Reach is gigantisch en je ziet overal icoontjes.
Het besluit om steden achterlijk groot te maken is dus... tja, hoe zal ik het zeggen. Ongelukkig?

Nee. Achterlijk. Ronduit achterlijk.

En voordat jullie mij weer als idioot uitmaken, ik heb meer dan 2000+ uur in Guild Wars gepompt, en ik heb mij wel ook aan wat dingen geërgerd in dat spel, maar niks vergeleken met GW2. Het mag wel duidelijk zijn dat de makers van GW1 niet dezelfde makers zijn van GW2... het lijkt eerder wel alsof de makers GW2 hun eigen spel niet spelen en dus de fouten niet opvallen.

Trouwens een vraag: hoe zit het titels? Ik heb dus Flameseeker en die kan ik selecteren bij de Achievements. Maar ik weet niet of andere spelers het kunnen zien (ik vraag het ook maar ik krijg geen reactie... :{ ) en ik kan het zelf niet zien omdat ik mezelf niet kan selecteren. (Arenanet. :'))
pi_116156364
Ik kan nog niet spelen... ons persaccount is niet gemachtigd en er wordt morgen voor contact gezocht.. ik moet dus nog even wachten..
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 18:14:23 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_116156826
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Naja, het is een zwevende landkaart denk ik. Hangt meestal in de hoogte inderdaad. Sommige zijn best pittig trouwens :').
Ik heb er in Lions Arch een paar te pakken gekregen, sommige heb ik maar laten zitten, geen idee hoe daar bij moest komen :D En nu zoek ik nog 2 quests in Calderon, volgens mij ben ik overal geweest, maar ik zie ze (nog) niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')