abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:14:55 #201
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_116156842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap dus niet waarom steden zo fucking groot zijn, dat maakt het alleen maar verwarrend en moeilijk om dingen te vinden. Ik lees zojuist de chat, er zijn dus mensen die dachten dat je alleen in Lion's Arch een bank hebt en niet in Divinity's Reach. Als ik op de map kijk snap ik het wel, Divinity's Reach is gigantisch en je ziet overal icoontjes.
Het besluit om steden achterlijk groot te maken is dus... tja, hoe zal ik het zeggen. Ongelukkig?

Nee. Achterlijk. Ronduit achterlijk.

En voordat jullie mij weer als idioot uitmaken, ik heb meer dan 2000+ uur in Guild Wars gepompt, en ik heb mij wel ook aan wat dingen geërgerd in dat spel, maar niks vergeleken met GW2. Het mag wel duidelijk zijn dat de makers van GW1 niet dezelfde makers zijn van GW2... het lijkt eerder wel alsof de makers GW2 hun eigen spel niet spelen en dus de fouten niet opvallen.

Trouwens een vraag: hoe zit het titels? Ik heb dus Flameseeker en die kan ik selecteren bij de Achievements. Maar ik weet niet of andere spelers het kunnen zien (ik vraag het ook maar ik krijg geen reactie... :{ ) en ik kan het zelf niet zien omdat ik mezelf niet kan selecteren. (Arenanet. :'))
Als je ingame al net zo'n zeikerd bent als hier, kan ik me voorstellen dat niemand reageert :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_116156885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/guild-wars-2

Ben blij dat mijn enthousiasme gedeeld wordt _O_ .
Sommige van die user scores:

http://www.metacritic.com/user/kennethx

http://www.metacritic.com/user/st185cs

http://www.metacritic.com(...)e&myreview-sort=date

http://www.metacritic.com/user/Sankiri

Een 0 voor Guild Wars 2 en een 10 voor Secret World :') hoezo biased.

Speciale vermelding voor

http://www.metacritic.com/user/chronic_gamer
Guild Wars 2 = 0 Dragon Age 2 = 10 :') :')

http://www.metacritic.com/user/StinkyMcGee
Guild Wars 2 = 0 Diablo 3 = 9 :')
pi_116156922
Doen bij jullie de servers enzo het nog wel gewoon?
pi_116157006
Jup, wel een lichte lag.
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:25:00 #205
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116157091
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:14 schreef Civilian het volgende:

[..]

Als je ingame al net zo'n zeikerd bent als hier, kan ik me voorstellen dat niemand reageert :')
Of misschien zijn mensen gewend om niet te communiceren in het spel omdat het niet nodig is om party's te maken met mensen voor PvE... (geloof wel voor dungeons maar dat is pas @ level 30 :{ )
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_116157135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap dus niet waarom steden zo fucking groot zijn, dat maakt het alleen maar verwarrend en moeilijk om dingen te vinden. Ik lees zojuist de chat, er zijn dus mensen die dachten dat je alleen in Lion's Arch een bank hebt en niet in Divinity's Reach. Als ik op de map kijk snap ik het wel, Divinity's Reach is gigantisch en je ziet overal icoontjes.
Het besluit om steden achterlijk groot te maken is dus... tja, hoe zal ik het zeggen. Ongelukkig?

Nee. Achterlijk. Ronduit achterlijk.

Je hebt overal gratis waypoints + de steden zijn enkel verwarrend in het begin van het spel. Je moet er gewoon aan wennen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:27:11 #207
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_116157148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Of misschien zijn mensen gewend om niet te communiceren in het spel omdat het niet nodig is om party's te maken met mensen voor PvE... (geloof wel voor dungeons maar dat is pas @ level 30 :{ )
Dus je communiceert alleen als je in parties zit? Bullshit.
Ik blijf erbij, het ligt nogsteeds aan jouw gejank.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:30:08 #208
150363 Wii-Style
pi_116157226
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:26 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Je hebt overal gratis waypoints + de steden zijn enkel verwarrend in het begin van het spel. Je moet er gewoon aan wennen.
Ik vraag me dan af wanneer ik zal wennen want ik speel als sinds de beta's. Niet zo lang als sommige mensen die al 30+ uur hadden op de beta's alleen, maar toch.
pi_116157568
Iemand van de fok guild online die me kan inviten?
pi_116157604
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Nou gozer, dan donderstraal je de game toch van de pc als je het allemaal niet snapt of het niet begrijpt. :') Wat een gezeik zeg.
pi_116157678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef Questular het volgende:
Je staat al tussen de invitees, drup op g om te acceptaren.
pi_116157684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef Questular het volgende:
Dat lukt niet zonder naam. Het liefst accountnaam + nummer.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:51:02 #213
150363 Wii-Style
pi_116157869
Je kan dus 'collectibles' zoals shit voor crafting rechts-klikken en 'Deposit Collectible' doen. Waarna het item verdwijnt. Als je dat voor het eerst doet, zul je vast denken waar zijn mijn Onions of Ore gebleven. Nu weet ik gelukkig hoe het werkt, maar het spel legt ook niet uit dat je overal in de wereld collectibles in je bank kan zetten. Heel handig maar als je het niet snapt kan het alleen maar meer verwarring opleveren.

Ik moet gewoon lachen hoe slecht alles is uitgelegd.

Zelfs als je op Hints klikt om te kijken hoe quests werken (Events & Tasks). Events, Meta Events, en Renown Rewards, met respectievelijke text. Maar geen 'Tasks' en ook geen hart icoontje. Nu weet ik dat in de beta's Tasks eerst als Renown hearts bekend waren dus ik heb geen hulp nodig maar toch. Zelfs bij de fucking Hints is er onduidelijkheid.

Dit soort slordigheid voor een spel dat vijf jaar in ontwikkeling is geweest gaat mijn verstand te boven.

quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:42 schreef Typisch het volgende:
:') Wat een gezeik zeg.
Het is nu eenmaal een slecht spel.

Ik zou eigenlijk een boze e-mail naar ArenaNet moeten sturen maar ik vergeef het ze omdat mijn female human Guardian zo geil is. :9
pi_116157921
Ik lag er steeds uit :(
pi_116157971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef Wii-Style het volgende:
Je kan dus 'collectibles' zoals shit voor crafting rechts-klikken en 'Deposit Collectible' doen. Waarna het item verdwijnt. Als je dat voor het eerst doet, zul je vast denken waar zijn mijn Onions of Ore gebleven. Nu weet ik gelukkig hoe het werkt, maar het spel legt ook niet uit dat je overal in de wereld collectibles in je bank kan zetten. Heel handig maar als je het niet snapt kan het alleen maar meer verwarring opleveren.

Ik moet gewoon lachen hoe slecht alles is uitgelegd.

Zelfs als je op Hints klikt om te kijken hoe quests werken (Events & Tasks). Events, Meta Events, en Renown Rewards, met respectievelijke text. Maar geen 'Tasks' en ook geen hart icoontje. Nu weet ik dat in de beta's Tasks eerst als Renown hearts bekend waren dus ik heb geen hulp nodig maar toch. Zelfs bij de fucking Hints is er onduidelijkheid.

Dit soort slordigheid voor een spel dat vijf jaar in ontwikkeling is geweest gaat mijn verstand te boven.

[..]

Het is nu eenmaal een slecht spel.

Ik zou eigenlijk een boze e-mail naar ArenaNet moeten sturen maar ik vergeef het ze omdat mijn female human Guardian zo geil is. :9
Wil je dat ze je handje voor alles vasthouden? Ik vind sommige van je kritiek wel terecht, maar nu ben je toch aan het overdrijven.
pi_116158062
quote:
13s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:54 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Wil je dat ze je handje voor alles vasthouden? Ik vind sommige van je kritiek wel terecht, maar nu ben je toch aan het overdrijven.
Over de popups heeft hij een punt de meeste andere dingen slaan imo echt nergens op.
pi_116158318
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:12:30 #218
150363 Wii-Style
pi_116158611
Mijn guardian

:9~

Nu zou het fijn zijn geweest als ze ook een beetje zou klinken als hoe ze eruit ziet, want tijdens vechten en zo hoor van die voice-overs en dat klinkt een beetje te veel als iemand die veel ouder is.

Maar ja. ArenaNet hè.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:13:42 #219
150363 Wii-Style
pi_116158661
quote:
13s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:54 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Ik las een paar minuten geleden iemand in de chat zeggen dat dit spel te ingewikkeld is en overweegt om te stoppen, maar ja die zal vast ook overdrijven.
pi_116158766
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:13 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Ik las een paar minuten geleden iemand in de chat zeggen dat dit spel te ingewikkeld is en overweegt om te stoppen, maar ja die zal vast ook overdrijven.
Je eigen chatberichten lezen en hier verkondigen is niet netjes heh ;)
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 19:16:42 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_116158796
Ach ik begrijp ook nog niet alles, maar als ik iets niet weet dan google ik het wel of vraag het hier :+ Verder quest ik wat, ga af en toe naar het craftingstation en doe wat pvp. Bij WoW wist ik ook niet alles meteen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_116158833
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:13 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Zal wel de COD generatie zijn:

Press Z to move forward, press S to move backward, etc.
Use your mouse to aim.
Follow the arrow to your next objective.
pi_116160174
Shitzooi.

Woon ik hier al 1,5 jaar. Met tegenzin een draadloze verbinding genomen omdat ik hier geen kabels weg kan werken, merk ik nu ik Guild Wars 2 speel ineens hoeveel de draadloze netwerken van de buren mijn draadloze netwerk verzieken. Zojuist Guild Wars proberen te spelen. Klik je een skill, moet je tot 5 seconden wachten voordat die de skill uitvoert. En dat voor een draadloze netwerk van nog geen 10 meter.
pi_116160393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef Wiehoe het volgende:
Shitzooi.

Woon ik hier al 1,5 jaar. Met tegenzin een draadloze verbinding genomen omdat ik hier geen kabels weg kan werken, merk ik nu ik Guild Wars 2 speel ineens hoeveel de draadloze netwerken van de buren mijn draadloze netwerk verzieken. Zojuist Guild Wars proberen te spelen. Klik je een skill, moet je tot 5 seconden wachten voordat die de skill uitvoert. En dat voor een draadloze netwerk van nog geen 10 meter.
Op een ander kanaal gaan zitten helpt of een kabeltje gebruiken
pi_116160574
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:56 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Op een ander kanaal gaan zitten helpt of een kabeltje gebruiken
Ja heb gekeken en echt alle kanalen worden flink gebruikt, mijn netwerk steekt ook maar nauwelijks boven de signalen van de anderen uit. Ik ga het internet wel even rondzoeken naar twee goede bedrijfs accespunten, druk ik het netwerk van de buren wel weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')