Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb één keer gekeken en vond het totaal niet lijken op een slapend persoon, zoals veel mensen zeggen. Vond het maar een naar gezicht. Bij iemand die me dichterbij staat zou ik het zéker niet doen, dat beeld krijg je nooit meer van je netvlies af.
Dat werd mij ook verteld, dat het op een slapend persoon zou lijken. Nou dat was inderdaad niet het gevalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb één keer gekeken en vond het totaal niet lijken op een slapend persoon, zoals veel mensen zeggen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef QBay het volgende:
Jup, ik kijk wel altijd. Soms raak ik ze nog even aan, gewoon omdat het kan en omdat ik de laatste wil zijn die hem/haar aanraakt![]()
.
Bij zebrapaden, sta je dan ook alleen op de witte vlakken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef Kimsywimsy het volgende:
AltijdGewoon zomaar. Ik sta er niet bij stil of heb er geen afschuw van en wil gewoon de persoon zien waar ik afscheid van neem.
HA hA HAhH!HHhaAH ZO GRAPPIGGZGZGZGZGZquote:
wat doe je dan als er na jou nog iemand het lijk aanraakt? Ga je dan een tweede ronde doen ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef QBay het volgende:
Jup, ik kijk wel altijd. Soms raak ik ze nog even aan, gewoon omdat het kan en omdat ik de laatste wil zijn die hem/haar aanraakt![]()
.
Gebeurt niet, want ik zorg altijd dat ik (vrijwel) achteraan de rij staquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
wat doe je dan als er na jou nog iemand het lijk aanraakt? Ga je dan een tweede ronde doen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |