Alleen Y en L. De tepels tellen als O.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef Salatrel het volgende:
of YO op de ene tiet en LO op de andere
Dan ga ik voor YOLOquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:38 schreef YOLO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Illuminati op je wang laten zetten mag ook.
Geen kaashaar dude, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n pretentieus Duits citaat op je rug doet me ook wel wat, Ally.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:42 schreef Anthropos het volgende:
Mooi negerinnetje tussendoor.
[ afbeelding ]
Ze moet wel meer normaal doen voordat ze mooi is, maar ze heeft wel hidden potential.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef YOLO het volgende:
[..]
Het erge is dat ze volgens mij ziek mooi zou zijn met normaal haar.
scumbag_wise.jpgquote:
Hoe vaak masturbeer jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor issues zouden zoiets veroorzaken?
Niet gelijkmatig verdeeld hoor, omdat vrouw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mooi aantal, ik ben tevreden met dit antwoord.
Waarom niet elke dag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gelijkmatig verdeeld hoor, omdat vrouw.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef YOLO het volgende:
BANGARANG DROP BASS TUDUDUDUDUDUDU BANGARANG
Goed dat je het zegt. Ik had gelijk een beeld in mijn hoofd van vaste dagen, in bad met rozenblaadjes, kaarsen, wierook en champagne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gelijkmatig verdeeld hoor, omdat vrouw.
donequote:
Wat een raar beeld. :Squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef YOLO het volgende:
Perfectie!
[..]
Goed dat je het zegt. Ik had gelijk een beeld in mijn hoofd van vaste dagen, in bad met rozenblaadjes, kaarsen, wierook en champagne.
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vragen niet elke dag ipv waarom niet 2x per dag?
Die is al oud. Blijft wel leuk, ja.quote:
Ik vind haar qua gezicht op jou lijken, dus dat klopt welquote:
Ik heb ze laatst live gezien, helemaal loco.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:07 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die is al oud. Blijft wel leuk, ja.
Waar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst live gezien, helemaal loco.
Ik las het net.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:10 schreef wise het volgende:
Zure twintigers . Pas op : OUD materiaal
![]()
![]()
heerlijk happen (naar Pijnenburg)
Vet leuk, met je moeder op stap die vervolgens wordt gehosseld door 18-jarige boysquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las het net.
Zo'n moeder zou ik echt niet willen hebben, eentje die zich zelf ook nog hartstikke jong voelt en jou voor de voeten loopt als je zelf het uitgaan en de vrijheid wilt gaan ontdekken.
neigt naar een troll, die TS. Maar tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las het net.
Zo'n moeder zou ik echt niet willen hebben, eentje die zich zelf ook nog hartstikke jong voelt en jou voor de voeten loopt als je zelf het uitgaan en de vrijheid wilt gaan ontdekken.
Heb een heerlijke sneer uitgedeeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:10 schreef wise het volgende:
Zure twintigers . Pas op : OUD materiaal
![]()
![]()
heerlijk happen (naar Pijnenburg)
Lekker stappen met je ma, samen de mooiboiis en chimeids hosselen in de club, lekker gek toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las het net.
Ze geeft er volgens mij ook niet zo veel om, om dat kind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las het net.
klootzakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
ik ben het voor de verandering een keer met je eens wise.... hoeveel pijn het ook doet om het toe te geven
Of ze doet ons geloven een troll te zijn... terwijl niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze geeft er volgens mij ook niet zo veel om, om dat kind.![]()
Maar ja, neigt naar troll.
Trollception ja. Behoort tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of ze doet ons geloven een troll te zijn... terwijl niet.
dum dum dummmmmm
Wel een goede, maar dit soort moeders zijn er ook echt. Staan vast weleens in de viva oid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze geeft er volgens mij ook niet zo veel om, om dat kind.![]()
Maar ja, neigt naar troll.
Ja, ze zijn er wel. Van die kinderen komt dan in veel gevallen ook weinig tot niks terecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel een goede, maar dit soort moeders zijn er ook echt. Staan vast weleens in de viva oid.
So so smooth.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik vind haar qua gezicht op jou lijken, dus dat klopt wel.
Precies, en Chai heeft haar gesnaaid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:17 schreef Juminelle het volgende:
Het is sowieso een troll nu ze begint over die namen
[..]
So so smooth.
Dat gaf het wel weg ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:17 schreef Juminelle het volgende:
Het is sowieso een troll nu ze begint over die namen
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
facebook en dan videochat.
maar ik ken haar van vakantie, is een vriendin van een dochter van een vriendin van een nicht van mijn moeder
Op deze manier ken je heel Nederlandquote:
hoe komt dat in dit topic terecht?quote:
ja, maar ik ken haar ook gewoon persoonlijk slimmerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:28 schreef YOLO het volgende:
[..]
Op deze manier ken je heel Nederland!
Doutzen Kroes is de kennis van een vriendin van een vriend van een vriend van een vriend, we zijn best close.
Inside and out.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik ken haar ook gewoon persoonlijk slimmerd
?quote:
Ik heb alleen familie, kennissen en vrienden. Achternicht noem ik al geen familie meer trouwens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:28 schreef YOLO het volgende:
[..]
Op deze manier ken je heel Nederland!
Doutzen Kroes is de kennis van een vriendin van een vriend van een vriend van een vriend, we zijn best close.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik ken haar ook gewoon persoonlijk slimmerd
Kankerquote-alert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe komt dat in dit topic terecht?
Wat is dat ook al weer? nicht van je nicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:30 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb alleen familie, kennissen en vrienden. Achternicht noem ik al geen familie meer trouwens.
niet nodig, ik ga FOK! en mijn andere "sociale" contacten tenminste proberen een beetje los van elkaar te houdenquote:
hahahaahquote:
Heb je tips voor iemand wiens enige sociale contacten op FOK! plaatsvinden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet nodig, ik ga FOK! en mijn andere "sociale" contacten tenminste proberen een beetje los van elkaar te houden
quote:
meeten misschien?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef YOLO het volgende:
[..]
Heb je tips voor iemand wiens enige sociale contacten op FOK! plaatsvinden?
Nee, de dochter van een nicht van je moeder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dat ook al weer? nicht van je nicht?
gewoon iedereen die je een keer in real life ziet, toevoegen op facebook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan, maar leverde niets op.
Ik heb gehoord over een FOK!user die tijdens een meet de hele avond stil op een barkruk heeft gezeten en uiteindelijk in zijn broek piste, ik vrees voor dat scenario.quote:
Achternicht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, de dochter van een nicht van je moeder.
wie da fuck gaat er dan ook in zijn broek pissenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb gehoord over een FOK!user die tijdens een meet de hele avond stil op een barkruk heeft gezeten en uiteindelijk in zijn broek piste, ik vrees voor dat scenario.
jaquote:
Normaal leer je iemand eerst kennen e.d. voordat je diegene op FB toevoegdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon iedereen die je een keer in real life ziet, toevoegen op facebook.
daar moet je dan maar mee gaan praten en in het echt afspreken...
skippy22quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wie da fuck gaat er dan ook in zijn broek pissen
Achtertante?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:35 schreef YOLO het volgende:
Hoe heet de dochter van de broer van je oma?
dit moet je dan ook alleen doen als je diegene ook in het echt hebt gesproken en diegene weet wie jij bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:35 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Normaal leer je iemand eerst kennen e.d. voordat je diegene op FB toevoegd.
Ik probeer met uitgaan altijd nieuwe vrienden te maken en dan ga ik met ze mee naar huis en dan klikt het letterlijk en figuurlijk heel goed en dan hoor ik daarna nooit meer iets van ze. :Squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon iedereen die je een keer in real life ziet, toevoegen op facebook.
daar moet je dan maar mee gaan praten en in het echt afspreken...
maar heb je dan wel al geneukt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik probeer met uitgaan altijd nieuwe vrienden te maken en dan ga ik met ze mee naar huis en dan klikt het letterlijk en figuurlijk heel goed en dan hoor ik daarna nooit meer iets van ze. :S
Ik citeer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit moet je dan ook alleen doen als je diegene ook in het echt hebt gesproken en diegene weet wie jij bent
Klikken penissen vast in jouw vagina?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was met dat het letterlijk ook goed klikte.
dan is het toch niet zooo erg als je ze daarna niet meer ziet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was met dat het letterlijk ook goed klikte.
Nee niet daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Klikken penissen vast in jouw vagina?
met 'ziet' bedoel ik ook gesproken heb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik citeer.
"gewoon iedereen die je een keer in real life ziet, toevoegen op facebook.
daar moet je dan maar mee gaan praten en in het echt afspreken..."
iewquote:
Helemaal niet, gewoon van tevoren helemaal schoongemaakt met klysma hoor. :S weet je wel net zoals patty brard op tv deed toen.quote:
hulde aan Chaiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon van tevoren helemaal schoongemaakt met klysma hoor. :S weet je wel net zoals patty brard op tv deed toen.
Dat is gewoon achternichtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:35 schreef YOLO het volgende:
Hoe heet de dochter van de broer van je oma?
13-jarige chicks doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik zou dat meisje ook wel doen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ze er niet uitziet als 14 of ouder?
quote:
laatmaarquote:
ja, ik snapte hem pas heel laatquote:
Zou het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een strakke, jong ogende penis.
Die zijn wel beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieg dan stijlvol het gevang in met deze 13-jarige.
ik mag datquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieg dan stijlvol het gevang in met deze 13-jarige.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een strakke, jong ogende penis.
Ik zou ze doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:52 schreef YOLO het volgende:
[..]
Alleen die linker hè, die rechter is 11.
ik ben 2, wat is deze?quote:
quote:
waarom stuurt deze man een foto naar mij?quote:
Wist u van te voren dat u voor het neuken met minderjarige meisjes gevangenisstraf zou krijgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Ze is wel mooi.
Wel raar op zich, ze is gewoon geslachtsrijp, dus waarom zou het niet mogen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Ze is wel mooi.
Ze wilde zelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wist u van te voren dat u voor het neuken met minderjarige meisjes gevangenisstraf zou krijgen?
Ja.
Waarom deed u het dan?
Leeftijd is maar een getal.
Weet ik niet, maar ik doe toch alleen maar 17+.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Wel raar op zich, ze is gewoon geslachtsrijp, dus waarom zou het niet mogen?
Het is de natuur.
Ik ben al in een goede tijd opgegroeid, maar die eerste twee bewijzen dat het steeds verder gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit ook gewoon te bellen ook nogquote:
Ik alleen 30+.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doe toch alleen maar 17+.
Nice, alleen één keer met een 32 jarige gezoend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dunno, komt van 4chanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef Anthropos het volgende:
Wise, allemaal foto's uit Engeland?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nice, alleen één keer met een 32 jarige gezoend.Jonge moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doe toch alleen maar 17+.
Mijn vriendin heeft ook nog steeds een oma van haar oma die leeft. 5 generaties op 1 foto.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:11 schreef Salatrel het volgende:
ach zo ken ik iemand die op haar 34e oma werdze had zelf op haar 17e een dochter gekregen die vervolgens ook zwanger werd toen ze net 17 was
Hoe vet zou het zijn als je die allemaal zou doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook nog steeds een oma van haar oma die leeft. 5 generaties op 1 foto.
Ja echt extreem vet inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je die allemaal zou doen!
Doet me denken aan een vriend van mij. Die heeft 3 zussen gezoendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je die allemaal zou doen!
quote:
Baas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriend van mij. Die heeft 3 zussen gezoend.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die haar een cutie vindt?
Ik ben in ieder geval wel de enige die naar haar programma kijkt.
6/10quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:
merelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is leuk ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
alleen een beetje jammer dat USADA daarvoor al zn tourzeges afpaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
"I used to space before it was cool."
- Neil Armstrong.
Kunnen ze Green Day ook opheffen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen een beetje jammer dat USADA daarvoor al zn tourzeges afpakt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
- Neil Armstrong.
And he thought to himself; what a wonderful worldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
- Neil Armstrong.
Sophiequote:
quote:
Ja!quote:
Ah noem je dat een havenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaaa wat een goed idee laten we 4e lekker de haven bezorgen
De hele tijd palingrokerij en verrotte vislucht in mn neus
Beter wassenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, met bootjes enzoquote:
Ik ga de hele haven niet wassenquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom rijden mensen nooit door bij een stoplicht?
quote:
quote:
quote:
quote:
ohhh diequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met bootjes enzo
Hoe gaat het met je Nugget?
Wordt ie niet gepest enzo?
Hoi Zotheid, hoe is het met je inhammen?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ohhh die
Nee, gister nog filmpjes gemaakt.
Hij vreet echt vet veel en pest de ancistrussen weghij word wel geowned door mijn 20+cm Pleco
Kan beter vragen hoe het met jouw inham is als het daar stinkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Zotheid, hoe is het met je inhammen?
Normaal werk ik bij het Statenkwartier.. geen vislucht daar hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef Salatrel het volgende:
op scheveningen werken en dan klagen over de vislucht
Ik weet neit hoe ik filmpjes moet uploadenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Mag ik zien?
Ja, ze vreten en poepen nog meer![]()
Oh shit, nu gaat het toch over poep
Hi Ha Hoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Kan beter vragen hoe het met jouw inham is als het daar stinkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet neit hoe ik filmpjes moet uploaden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Salatrel het volgende:
ben je niet bezorgd dat het permanent is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag nog:
" Laat die blauwe brieven maar zitten."
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan spuit ik die haven van jou wel schoon.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh
je mag best nee zeggen hoor![]()
Daar kan ik wel tegen
die standaardgrappenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vandaag nog:
Hihi, je nugget is wel stoer ja, ook al heb ik hem/haar nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik weet het echt niet. heb geen YT account
Alsof ik niet mijn visjes wil stoer doen.
Zijn die van de pliesie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vandaag nog:
"Kom je de honderduuzend brengen?"quote:
Ja ookquote:
Dat is de leukste sport die er isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een oud stel de verkeerde kant opgestuurd.
En niet zo'n beetje ook
Ik voel me nu schuldig![]()
Wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom rijden mensen nooit door bij een stoplicht?
Ja weet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een mislukt grapje.
ik heb dat vaak op de treinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een oud stel de verkeerde kant opgestuurd.
En niet zo'n beetje ook
Ik voel me nu schuldig![]()
Het was niet expresquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat is de leukste sport die er is.
IK MERK ER BAR WEINIG VAN !quote:
dan zeg je toch gewoon met je gooische accent dat je niet weet omdat je hier niet vandaag komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet expres!
Oh en ook niet de eerste keer
dat komt omdat je bij een stoplicht moet stoppen en bij een verkeerslicht door mag rijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK MERK ER BAR WEINIG VAN !
minder kaas extra kortingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik gatenkaas gekocht![]()
Oh aanbieding,
ja dat was het.
Maar u bent toch postbode?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zeg je toch gewoon met je gooische accent dat je niet weet omdat je hier niet vandaag komt
Sloom gedoe altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een verkeerslicht wat op rood staat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat komt omdat je bij een stoplicht moet stoppen en bij een verkeerslicht door mag rijden
Optrekken.. remmen... optrekken..IEEEHHHH bot op de rem... optrekkenquote:
Slim welquote:
Je kunt het zo gek niet bedenken, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Optrekken.. remmen... optrekken..IEEEHHHH bot op de rem... optrekken
sommige mensen hebben het wel doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar u bent toch postbode?
En dan weten ze me ineens wel te herkennen hoor![]()
4e in vol postbodeornaat.. jas en tshirt
"Bent u van de post?"
Nee natuurlijk niet, ik vind oranje en zwart gewoon een mooie kleurencombinatie![]()
Nou ja, dan heb je wel het juiste antwoord gegevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat vaak op de treinzit je tussen leiden en haarlem vragen de mensen of ze in haarlem over kunnen stappen voor alkmaar.
het antwoord is standaard ja dat kan. maar afhankelijk van het tijdstip is sloterdijk sneller
De mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt het zo gek niet bedenken, inderdaad.
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl je onder een ankergroot bord staat waar precies op staat waar die trein allemaal stopt
Was het maar. De tijd is niet om te krijgen. Zit hier iets onmogelijks uit te vogelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is alweer half 3
Anders gaat de tijd nog vlugger
Ik zou lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het wel doordie vragen eerst:
komt u ook langs station x?
jazeker!
stopt u er ook?
speciaal voor u vandaag wel
Dan is de voldoening als het wel lukt, des te groter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Was het maar. De tijd is niet om te krijgen. Zit hier iets onmogelijks uit te vogelen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Anthropos het volgende:
Het is zwart en deelt soep uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Anthropos het volgende:
Het is zwart en deelt soep uit.Hoe noem je een neger die aan misdaad politiek doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
en uiteindelijk had ik gewoon gelijk want voor utrecht moest ie de intercity hebben want die sprinter gaat na woerden linksaf naar breukelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom vraag je het als je internet op je mobiel hebt en dan wijsneuzerig terug komen om je de les te lezen ?x 2 miljard
Je kon ook pakketbezorger zijn, dan is de kans dat je de buurt een beetje kent al een heel stuk kleiner.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar u bent toch postbode?
En dan weten ze me ineens wel te herkennen hoor![]()
4e in vol postbodeornaat.. jas en tshirt
"Bent u van de post?"
Nee natuurlijk niet, ik vind oranje en zwart gewoon een mooie kleurencombinatie![]()
Ik moet nu echt gelijk aan zo'n pakketbezorgturk denkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kon ook pakketbezorger zijn, dan is de kans dat je de buurt een beetje kent al een heel stuk kleiner.
Kut voor je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Anthropos het volgende:
Wat is het toppunt van zieligheid?Wat is het verschil tussen een Ethiopiër en een Duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woon je ook daadwerkelijk op een boerderij? Da's stiekem wel baasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei af en toe, hier komen gewoon veel pakjes ivm bedrijf en zo..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Ethiopiër en een Duitser?Afhankelijk van het gewicht van de Ethiopiër kan ik mijzelf bijna als Duitser tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vond ik ook.quote:
Wat dan praat je ook als een kkmongool?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Afhankelijk van het gewicht van de Ethiopiër kan ik mijzelf bijna als Duitser tellen.
Klinkt aantrekkelijk voor volgende weekquote:
Ik kan het wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan praat je ook als een kkmongool?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Ethiopier en een Duitser?Ja maar het functioneert niet als een traditionele boerderij (is inmiddels ook te weinig ruimte voor, hemelsbreed is het nog net een kilometer tot de eerste nieuwbouw). Mijn vader heeft naast de boerderij gewoon een fulltime baan als freelance journalist en heeft een eigen tijdschrift en heeft zijn eigen kantoor thuis. Daarvan zijn ook de meeste bedrijfspakjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Woon je ook daadwerkelijk op een boerderij? Da's stiekem wel baas.
Ik haat die taalquote:
Ga nu alvast.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
mijn plan was vanavond weer fitness na 5 maanden niet gedaan te hebben.
Hoe later het word hoe minder zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |