Hi Ha Hoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Kan beter vragen hoe het met jouw inham is als het daar stinkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet neit hoe ik filmpjes moet uploaden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Salatrel het volgende:
ben je niet bezorgd dat het permanent is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag nog:
" Laat die blauwe brieven maar zitten."
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan spuit ik die haven van jou wel schoon.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh
je mag best nee zeggen hoor![]()
Daar kan ik wel tegen
die standaardgrappenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vandaag nog:
Hihi, je nugget is wel stoer ja, ook al heb ik hem/haar nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik weet het echt niet. heb geen YT account
Alsof ik niet mijn visjes wil stoer doen.
Zijn die van de pliesie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vandaag nog:
"Kom je de honderduuzend brengen?"quote:
Ja ookquote:
Dat is de leukste sport die er isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een oud stel de verkeerde kant opgestuurd.
En niet zo'n beetje ook
Ik voel me nu schuldig![]()
Wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom rijden mensen nooit door bij een stoplicht?
Ja weet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk een mislukt grapje.
ik heb dat vaak op de treinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een oud stel de verkeerde kant opgestuurd.
En niet zo'n beetje ook
Ik voel me nu schuldig![]()
Het was niet expresquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat is de leukste sport die er is.
IK MERK ER BAR WEINIG VAN !quote:
dan zeg je toch gewoon met je gooische accent dat je niet weet omdat je hier niet vandaag komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet expres!
Oh en ook niet de eerste keer
dat komt omdat je bij een stoplicht moet stoppen en bij een verkeerslicht door mag rijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK MERK ER BAR WEINIG VAN !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |