scumbag_wise.jpgquote:
Hoe vaak masturbeer jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor issues zouden zoiets veroorzaken?
Niet gelijkmatig verdeeld hoor, omdat vrouw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mooi aantal, ik ben tevreden met dit antwoord.
Waarom niet elke dag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gelijkmatig verdeeld hoor, omdat vrouw.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef YOLO het volgende:
BANGARANG DROP BASS TUDUDUDUDUDUDU BANGARANG
Goed dat je het zegt. Ik had gelijk een beeld in mijn hoofd van vaste dagen, in bad met rozenblaadjes, kaarsen, wierook en champagne.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet gelijkmatig verdeeld hoor, omdat vrouw.
donequote:
Wat een raar beeld. :Squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef YOLO het volgende:
Perfectie!
[..]
Goed dat je het zegt. Ik had gelijk een beeld in mijn hoofd van vaste dagen, in bad met rozenblaadjes, kaarsen, wierook en champagne.
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vragen niet elke dag ipv waarom niet 2x per dag?
Die is al oud. Blijft wel leuk, ja.quote:
Ik vind haar qua gezicht op jou lijken, dus dat klopt welquote:
Ik heb ze laatst live gezien, helemaal loco.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:07 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die is al oud. Blijft wel leuk, ja.
Waar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst live gezien, helemaal loco.
Ik las het net.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:10 schreef wise het volgende:
Zure twintigers . Pas op : OUD materiaal
![]()
![]()
heerlijk happen (naar Pijnenburg)
Vet leuk, met je moeder op stap die vervolgens wordt gehosseld door 18-jarige boysquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las het net.
Zo'n moeder zou ik echt niet willen hebben, eentje die zich zelf ook nog hartstikke jong voelt en jou voor de voeten loopt als je zelf het uitgaan en de vrijheid wilt gaan ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |