Heb een ontzettend lieve vriend en mijn ex en vriend kunnen goed overweg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Nozem. het volgende:
Dus je hebt in al je haast keihard gefaald.
Anders was je nog wel bij je mannetje schat.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
wel mooi hoe je een topic opent om te klagen over mensen die je veroordelen en daarna alleen maar aan het oordelen bent
Dan waren wij een uitzondering blijkbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat hoger opgeleiden simpelweg geen tijd hebben om op hun 21ste of zo kinderen te nemen. Heb jij een loopbaan voor de boeg wil je daar eerst aan werken en dan kun je wel gaan samenwonen maar tijd voor kinderen heb je niet - uiteraard zijn er uitzonderingen. Lager opgeleiden zijn doorgaans al rond de 20 klaar met de studie, hebben een vaste loopbaan die de eerste paar jaar vaak niet meer veranderd en dus zijn ze klaar voor de volgende stap; kinderen.
Een behoorlijke uitzondering. Als ik eens rond kijk op de uni zijn de moeders of vaders op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:54 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dan waren wij een uitzondering blijkbaar
1. carrièrequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef TripleS het volgende:
Waarom pas met 30+ kinderen nemen , ik zie serieus geen voordelen?
Hogere opleiding en dus meer geld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef TripleS het volgende:
Waarom pas met 30+ kinderen nemen , ik zie serieus geen voordelen?
Frustratie , je krijgt altijd van die zure/trieste gezichten bij die vraag terwijl dat niet nodig heeft want mijn kind heeft/krijgt een topleventjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef AverageJoe het volgende:
Er zit je duidelijk wat dwars, oud zeer?
Nee! Dat snappen mensen niet! Ik heb werkelijk niks gemist . Kwestie van gewoon doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hogere opleiding en dus meer geld.
Genieten van je jonge jaren.
Ja jij bent straks 40 en dan is je kind de deur uit.
Ondertussen heb je op uitgaansgebied ook nog eens de interessante jaren (18-35) gemist omdat je Pampertjes stond te verschonen.
je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef TripleS het volgende:
[..]
Nee! Dat snappen mensen niet! Ik heb werkelijk niks gemist . Kwestie van gewoon doen
Op die leeftijden nog uitgaan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ondertussen heb je op uitgaansgebied ook nog eens de interessante jaren (18-35) gemist omdat je Pampertjes stond te verschonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |