Ik citeer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit moet je dan ook alleen doen als je diegene ook in het echt hebt gesproken en diegene weet wie jij bent
Klikken penissen vast in jouw vagina?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was met dat het letterlijk ook goed klikte.
dan is het toch niet zooo erg als je ze daarna niet meer ziet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel duidelijk was met dat het letterlijk ook goed klikte.
Nee niet daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Klikken penissen vast in jouw vagina?
met 'ziet' bedoel ik ook gesproken heb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik citeer.
"gewoon iedereen die je een keer in real life ziet, toevoegen op facebook.
daar moet je dan maar mee gaan praten en in het echt afspreken..."
iewquote:
Helemaal niet, gewoon van tevoren helemaal schoongemaakt met klysma hoor. :S weet je wel net zoals patty brard op tv deed toen.quote:
hulde aan Chaiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon van tevoren helemaal schoongemaakt met klysma hoor. :S weet je wel net zoals patty brard op tv deed toen.
Dat is gewoon achternichtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:35 schreef YOLO het volgende:
Hoe heet de dochter van de broer van je oma?
13-jarige chicks doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik zou dat meisje ook wel doen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ze er niet uitziet als 14 of ouder?
quote:
laatmaarquote:
ja, ik snapte hem pas heel laatquote:
Zou het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een strakke, jong ogende penis.
Die zijn wel beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieg dan stijlvol het gevang in met deze 13-jarige.
ik mag datquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieg dan stijlvol het gevang in met deze 13-jarige.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een strakke, jong ogende penis.
Ik zou ze doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:52 schreef YOLO het volgende:
[..]
Alleen die linker hè, die rechter is 11.
ik ben 2, wat is deze?quote:
quote:
waarom stuurt deze man een foto naar mij?quote:
Wist u van te voren dat u voor het neuken met minderjarige meisjes gevangenisstraf zou krijgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Ze is wel mooi.
Wel raar op zich, ze is gewoon geslachtsrijp, dus waarom zou het niet mogen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Ze is wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |