minder kaas extra kortingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik gatenkaas gekocht![]()
Oh aanbieding,
ja dat was het.
Maar u bent toch postbode?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zeg je toch gewoon met je gooische accent dat je niet weet omdat je hier niet vandaag komt
Sloom gedoe altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK MERK ER BAR WEINIG VAN !
En een verkeerslicht wat op rood staat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat komt omdat je bij een stoplicht moet stoppen en bij een verkeerslicht door mag rijden
Optrekken.. remmen... optrekken..IEEEHHHH bot op de rem... optrekkenquote:
Slim welquote:
Je kunt het zo gek niet bedenken, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Optrekken.. remmen... optrekken..IEEEHHHH bot op de rem... optrekken
sommige mensen hebben het wel doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar u bent toch postbode?
En dan weten ze me ineens wel te herkennen hoor![]()
4e in vol postbodeornaat.. jas en tshirt
"Bent u van de post?"
Nee natuurlijk niet, ik vind oranje en zwart gewoon een mooie kleurencombinatie![]()
Nou ja, dan heb je wel het juiste antwoord gegevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat vaak op de treinzit je tussen leiden en haarlem vragen de mensen of ze in haarlem over kunnen stappen voor alkmaar.
het antwoord is standaard ja dat kan. maar afhankelijk van het tijdstip is sloterdijk sneller
De mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt het zo gek niet bedenken, inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl je onder een ankergroot bord staat waar precies op staat waar die trein allemaal stopt
Was het maar. De tijd is niet om te krijgen. Zit hier iets onmogelijks uit te vogelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is alweer half 3
Anders gaat de tijd nog vlugger
Ik zou lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het wel doordie vragen eerst:
komt u ook langs station x?
jazeker!
stopt u er ook?
speciaal voor u vandaag wel
Dan is de voldoening als het wel lukt, des te groter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Was het maar. De tijd is niet om te krijgen. Zit hier iets onmogelijks uit te vogelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Anthropos het volgende:
Het is zwart en deelt soep uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Anthropos het volgende:
Het is zwart en deelt soep uit.Hoe noem je een neger die aan misdaad politiek doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |