Ze wilde zelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wist u van te voren dat u voor het neuken met minderjarige meisjes gevangenisstraf zou krijgen?
Ja.
Waarom deed u het dan?
Leeftijd is maar een getal.
Weet ik niet, maar ik doe toch alleen maar 17+.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Wel raar op zich, ze is gewoon geslachtsrijp, dus waarom zou het niet mogen?
Het is de natuur.
Ik ben al in een goede tijd opgegroeid, maar die eerste twee bewijzen dat het steeds verder gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit ook gewoon te bellen ook nogquote:
Ik alleen 30+.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doe toch alleen maar 17+.
Nice, alleen één keer met een 32 jarige gezoend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dunno, komt van 4chanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef Anthropos het volgende:
Wise, allemaal foto's uit Engeland?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nice, alleen één keer met een 32 jarige gezoend.Jonge moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik doe toch alleen maar 17+.
Mijn vriendin heeft ook nog steeds een oma van haar oma die leeft. 5 generaties op 1 foto.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:11 schreef Salatrel het volgende:
ach zo ken ik iemand die op haar 34e oma werdze had zelf op haar 17e een dochter gekregen die vervolgens ook zwanger werd toen ze net 17 was
Hoe vet zou het zijn als je die allemaal zou doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook nog steeds een oma van haar oma die leeft. 5 generaties op 1 foto.
Ja echt extreem vet inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je die allemaal zou doen!
Doet me denken aan een vriend van mij. Die heeft 3 zussen gezoendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als je die allemaal zou doen!
quote:
Baas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriend van mij. Die heeft 3 zussen gezoend.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die haar een cutie vindt?
Ik ben in ieder geval wel de enige die naar haar programma kijkt.
6/10quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:
merelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is leuk ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:15 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
alleen een beetje jammer dat USADA daarvoor al zn tourzeges afpaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
"I used to space before it was cool."
- Neil Armstrong.
Kunnen ze Green Day ook opheffen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen een beetje jammer dat USADA daarvoor al zn tourzeges afpakt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
- Neil Armstrong.
And he thought to himself; what a wonderful worldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:25 schreef Anthropos het volgende:
- Neil Armstrong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |