abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 05:30:21 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116095849

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 05:30:45 #2
77130 star_gazer
pi_116095850
:+
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 05:31:41 #3
77130 star_gazer
pi_116095851
Laatste drie posts vorige deel:

quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 04:39 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Gewoon rijst met kip of tartaar ofzo meenemen in bakjes en bij de uni in de magnetron doen. _O_
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 04:40 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

12kg kwijt en krachtgains gemaakt in 4 maanden op een junk dieet, come@me
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 05:28 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dit. Er is vast wel een studievereniging met een magnetron.

Brood :N
-
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:50:04 #4
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116096285
Ben komende november 3jr bezig, en inmiddels 28kg zwaarder dan toen ik begon met praktisch het zelfde bf%.

En dat op brood overdag. Dus dat brood per definitie onzin is is onzin.

Oke, er zit wel dik 200gram kipfilet en 100gram kaas op dat brood, maar ik heb m'n punt gemaakt.

Wordt een beetje moe van al die IF, 6% doelen, en anorexia stories hier. :+ :X
Zijn er nog mensen hier die echt eten? Gewoon keihard elke 3 uur, en dus keurig 5/6x per dag? :Y) w/

Sorry, moest het even kwijt. o|O

[ Bericht 11% gewijzigd door RaymondK op 28-08-2012 08:19:43 ]
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:51:35 #5
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116096866
Misschien kennen jullie deze site al?

http://www.leefbewust.com/

De site heeft niet direct met BB-en te maken, en op het eerste gezicht een beetje geitenwollensokken uitstraling, en verder zijn veel artikelen een beetje zweverig van aard, maar vond er wel een aantal interessante dingen.

[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 28-08-2012 09:04:06 ]
pi_116097102
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 07:50 schreef RaymondK het volgende:
Ben komende november 3jr bezig, en inmiddels 28kg zwaarder dan toen ik begon met praktisch het zelfde bf%.

Oke, er zit wel dik 200gram kipfilet en 100gram kaas op dat brood, maar ik heb m'n punt gemaakt.

Zijn er nog mensen hier die echt eten? Gewoon keihard elke 3 uur, en dus keurig 5/6x per dag? :Y) w/

6x hier. En eet ook nog eens brood.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:08:05 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116097323
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ooeh, is niet goed hoor brood :X :+
Ik weet het. Eet een brood per dag. Een wonder dat ik nog niet dood ben.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:22:39 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116097394
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Push. het volgende:

[..]

Ik weet het. Eet een brood per dag. Een wonder dat ik nog niet dood ben.
De tering.Eerlijk? Een heel brood! haha. _O_
ik eet ca 6 plakken zelf gebakken boterhamen, die ongeveer even zwaar zijn als 12 bakkersbroodplakken. })
extra olijfolie d'r in, gekrushde walnootjes, zadenmix en what not.
pi_116097399
Zondag gedeadlift, nu nog steeds spierpijn in de benen _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:27:46 #11
77130 star_gazer
pi_116097515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:22 schreef robuust89 het volgende:
Zondag gedeadlift, nu nog steeds spierpijn in de benen _O_
Lekker die hams pakken
-
pi_116097604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:22 schreef RaymondK het volgende:

[..]

De tering.Eerlijk? Een heel brood! haha. _O_
ik eet ca 6 plakken zelf gebakken boterhamen, die ongeveer even zwaar zijn als 12 bakkersbroodplakken. })
extra olijfolie d'r in, gekrushde walnootjes, zadenmix en what not.
Lekker, eet zelf grof volkoren of volkoren van de AH. 86 kcal per plak. En ja, eerlijk. Gister 22 sneeën met pindakaas en kipfilet en twee bolletjes met ham omdat m'n lunch brood op was. Daarnaast nog een liter melk, avond eten en fruit.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:34:10 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116097643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:32 schreef Push. het volgende:

[..]

Lekker, eet zelf grof volkoren of volkoren van de AH. 86 kcal per plak. En ja, eerlijk. Gister 22 sneeën met pindakaas en kipfilet en twee bolletjes met ham omdat m'n lunch brood op was. Daarnaast nog een liter melk, avond eten en fruit.
Netjes hoor.
Dus je ontbijt zit ook in dat hele brood begrijp ik.
Dan lukt het wel idd.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:52:59 #14
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116097955
quote:

Ik heb hetzelfde maar dan tegenovergesteld :P Gezeur over moeilijk doen met eten meenemen omdat je 6x per dag moet eten, of melk wel goed blijft, welke kwark je eet en hoeveel etc etc

en zo heeft iedereen zn dingen hier
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_116097971
De hoeveelheid kcals aan voedzame bouwstoffen die je opneemt moet wel evenredig zijn aan je ervaring en vetvrij lichaamsgewicht. Althans dat is mijn mening, het heeft weinig zin om als beginneling 1000kcals boven onderhoud te gaan eten, zeker als je dan ook nog zooi aan het eten bent.

Het enige wat je ermee bereikt is het vervetten van je ingewanden. Eet gezond en eet vooral de heledag door maar het is echt niet nodig om 6x een 600kcal maaltijd te eten als je een onderhoud verbruik hebt van 1600kcals.

Cutten en Bulken is leuk en mischien effectief maar wanneer je dit als hobby doet en er vooral ook goed uit wil zien dan heb ik liever constant een vet percentage van < 9.

Ben benieuwd wie van de grote eters hier nou daadwerkelijk 100kg+ weegt met een vetpercentage van < 12. Hoeveel wedstrijd bb'ers posten hier eigenlijk?
pi_116097977
gewoon IF doen en nooit eten meenemen

nergens voor nodig die zes maaltijden, zwaar achterhaalde shit

maar hee, blijf vooral lekker je 'metabolisme stimuleren' en je lichaam 'constant van voldoende eiwitten voorzien.'

[ Bericht 18% gewijzigd door 16meter op 28-08-2012 10:00:58 ]
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:57:20 #17
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116098045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef Mithras82 het volgende:
De hoeveelheid kcals aan voedzame bouwstoffen die je opneemt moet wel evenredig zijn aan je ervaring en vetvrij lichaamsgewicht. Althans dat is mijn mening, het heeft weinig zin om als beginneling 1000kcals boven onderhoud te gaan eten, zeker als je dan ook nog zooi aan het eten bent.

Het enige wat je ermee bereikt is het vervetten van je ingewanden. Eet gezond en eet vooral de heledag door maar het is echt niet nodig om 6x een 600kcal maaltijd te eten als je een onderhoud verbruik hebt van 1600kcals.

Cutten en Bulken is leuk en mischien effectief maar wanneer je dit als hobby doet en er vooral ook goed uit wil zien dan heb ik liever constant een vet percentage van < 9.

Ben benieuwd wie van de grote eters hier nou daadwerkelijk 100kg+ weegt met een vetpercentage van < 12. Hoeveel wedstrijd bb'ers posten hier eigenlijk?
nou wedstrijd zal ik nooit van m'n leven gaan doen. Niet omdat ik het niet in me zou hebben, maar puur omdat ik het belachlijk vind om in een slip op een podium te staan en je muscles te showen. In mijn ogen heb je dan echt te weinig aandacht gekregen ooit ergens een keer :')
Niet persoonlijk aantrekken voor degene die dat dreigen te doen nu :+

Maar het betekend niet dat als je geen wedstrijden doet, je niet net zo goed bezig kunt zijn.

Duurt niet heel lang meer, ca 2,5kg nog, en dan ben ik wel 100kg. Hopelijk rond het eind v.h. jaar, maar waarschijnlijk iets langer :P @ ca 15%
En dan voor eind volgend jaar wil ik 105kg @12% zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 28-08-2012 10:02:54 ]
pi_116098177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:57 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nou wedstrijd zal ik nooit van m'n leven gaan doen. Niet omdat ik het niet in me zou hebben, maar puur omdat ik het belachlijk vind om in een slip op een podium te staan en je muscles te showen. In mijn ogen heb je dan te weinig aandacht gekregen ooit ergens een keer :')
Niet persoonlijk aantrekken voor degene die dat dreigen te doen nu :+

Maar het betekend niet dat als je geen wedstrijden doet, je niet net zo goed bezig kunt zijn.

Duurt niet heel lang meer, ca 2,5kg nog, en dan ben ik wel 100kg. Hopelijk rond het eind v.h. jaar, maar waarschijnlijk iets langer :P @ ca 15%
En dan voor eind volgend jaar wil ik 105kg @12% zijn.
Natuurlijk mag je best goed bezig zijn het is ook meer een lifestyle dan een sport uiteindelijk. Maar om nou 4 liter melk per dag te gaan drinken (overdreven voorbeeld) terwijl je pas 2 weken weet wat een deadlift is dat is het andere uiterste.

ps. hoelang ben je?
pi_116098214
quote:

Ik vind dat gegraas elke 3 uur juist geen echt eten. Geef mij maar 1-2 enorme maaltijden per dag, das pas echt eten :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:05:17 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116098218
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:03 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je best goed bezig zijn het is ook meer een lifestyle dan een sport uiteindelijk. Maar om nou 4 liter melk per dag te gaan drinken (overdreven voorbeeld) terwijl je pas 2 weken weet wat een deadlift is dat is het andere uiterste.

ps. hoelang ben je?
186cm

das overdreven idd. 4l melk als je 65kg weegt. :+
Als het goed is voer je het tijdens je groeien ook rustig op.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:09:58 #21
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116098308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:05 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Ik vind dat gegraas elke 3 uur juist geen echt eten. Geef mij maar 1-2 enorme maaltijden per dag, das pas echt eten :D
Ik moet er serieus niet meer aan denken, heb dat ook een aantal jaar gedaan maar wat een gezeik zeg. Eten klaarmaken savonds, in bakjes doen, bakjes meenemen, bakjes afwassen etc etc

Oh en de paniek en stress als je 2 a 3 maaltijden vergeet door omstandigheden |:(

Zo blij dat ik dat niet meer heb, gisteren na het trainen lekker 2 bananen en een shake, uurtje later 500 gr kipgehakt en 300 gram aardappels als hoofdmaaltijd

jum jum
Luck is for losers
pi_116098422
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef MrGuma het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar hartslagmonitors; hebben jullie toevallig ervaring met de website van polar? De weergave van je hartslag en dergelijke. Wil dit namelijk in o.a. grafieken en dergelijke gaan bijhouden.

Als je een polar hebt, welke heb je?
Ik heb een Garmin 305, top apparaat!

quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wijsneus :)
Dag 3:
SQ/Lunges/Calve Raises
MP/Rear Delt Raise/Lateral Raise/Front Raise
Waarom maar 1x per week?

Ik wil met IF beginnen alleen heb ik geen mogelijkheid om te trainen in fasted state. Ik wil mijn eetwindow van 13-21 doen en dan om eten om 13, 16/17, 20/21. En dan tussen de laatste twee een workout doen.

Hoe pass jullie IF toe?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_116098453
IF is wel gebaseerd op 'supercompensatie', de eerste 8-12 uur na krachttraining is de eiwitsynthese het hoogste, en dus is het handig om dan het grootste deel van je eten te eten. Je zou je window wat kunnen verkorten, of je laatste maaltijd het grootste maken (dat lijkt mij in jouw geval het handigst).
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:30:23 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116098730
IF is redelijk makkelijk samen te vatten (althans mijn variant)

Je eet 12-16 uur na je laatste maaltijd niets
Dan eet je kleine hapjes van alleen eiwit en (groene) groentes van max rond de 20 gr eiwit (blikje tonijn ligt op mn werk altijd in mn la bv)
en savonds eet je de rest van je behoefte en het maakt opzich niet echt uit wat je eet, low carb op niet trainingsdagen (groentes tellen niet mee) en high carb (als in 300-500 gr) op trainingsdagen en de carbs eet je pas NA het krachttrainen
Luck is for losers
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:42:26 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116098947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:16 schreef Autobandje het volgende:
IF is wel gebaseerd op 'supercompensatie', de eerste 8-12 uur na krachttraining is de eiwitsynthese het hoogste, en dus is het handig om dan het grootste deel van je eten te eten. Je zou je window wat kunnen verkorten, of je laatste maaltijd het grootste maken (dat lijkt mij in jouw geval het handigst).
Verschillende studies geven een verschillende indicatie aan voor verhoogde netto eiwitsynthese, en da's prima, net als verschillende whey pre/peri/post-workout studies iets anders aangeven en dat de conclusie 'whey rondom je training' goed genoeg is.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8563679 (MacDougall 1995) geeft bijvoorbeeld aan, dat op zijn meetpunten de spiersynthese het hoogst is 24 uur na je training. En dat het doorgaat tot aan 36 uur na training.

Had het al eerder gezegd, maar zoals Leangains het op z'n website zet denk ik dat er een denkfout zit, en dat je de ochtend na je training juist NIET moet IF'en. En dat een betere methode om te denken is: trainingsdag - hersteldag - rustdag - rustdag etc. Op je hersteldag, en sowieso als er nog significante spiermodellering plaatsvindt door de trainingsprikkel - zou je moeten eten voor maximaal spieranabolisme, niet anti-catabolisme zoals op de rustdagen waar geen spiersynthese van training plaatsvindt. IF op een trainingsdag of rustdag kan prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 28-08-2012 10:50:37 ]
Confidence through competence
pi_116098952
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:16 schreef Autobandje het volgende:
Ja ik dacht de maaltijd van 13 en na workout het grootste te maken. Rond 16 nog een stuk vlees naar binnen werken en dan als ik thuis kom direct een workout

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:30 schreef kidkash19 het volgende:
IF is redelijk makkelijk samen te vatten (althans mijn variant)

Je eet 12-16 uur na je laatste maaltijd niets
Dan eet je kleine hapjes van alleen eiwit en (groene) groentes van max rond de 20 gr eiwit (blikje tonijn ligt op mn werk altijd in mn la bv)
en savonds eet je de rest van je behoefte en het maakt opzich niet echt uit wat je eet, low carb op niet trainingsdagen (groentes tellen niet mee) en high carb (als in 300-500 gr) op trainingsdagen en de carbs eet je pas NA het krachttrainen
Low carb = groentes tellen niet mee? Waarom niet?
Groente en fruit zijn mijn enige carb bronnen.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:44:43 #27
55709 Stereotomy
pi_116098976
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:42 schreef 1517 het volgende:

Omdat als je 1 hap brood neemt je al meer glucose binnenkrijgt dan in een grote bak salade.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:48:07 #28
55709 Stereotomy
pi_116099043
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9252485 (Philips, Tipton 1997) geeft het volgende aan:

synth - breakdown = net
3h 112-31=80%
24h 65-18=47%
48h 34-0=34%

Dus op zijn meetpunten is de nettospiersynthese 3 uur na training dan het hoogst, maar de mensen in deze studie bleven in fasted state voor en na de training, behoorlijk anti-anabool dus.

Als jullie meer studies hebben die het verloop van spiersynthese en afbraak na training aangeven, ook onder verschillende omstandigheden, dan hou ik me aanbevolen!
pi_116099266
Persoonlijk denk ik dat Martin Berkhan met Lean Gains een aantal assumpties doet die gewoon onjuist zijn. Dat zie ik wel vaker bij dat soort guru's. Ze gebruiken namelijk, over een onderwerp X, alleen de onderzoeken die hun resultaten bevestigen en negeren de homp research die iets anders zegt.

Het betere alternatief is misschien wel een stuk complexer.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:02:11 #30
55709 Stereotomy
pi_116099359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:58 schreef Physics het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Martin Berkhan met Lean Gains een aantal assumpties doet die gewoon onjuist zijn. Dat zie ik wel vaker bij dat soort guru's. Ze gebruiken namelijk, over een onderwerp X, alleen de onderzoeken die hun resultaten bevestigen en negeren de homp research die iets anders zegt.
Welke assumpties denk jij precies?

Op zich wat ik wel mooi vind is dat Berkhan zelf dit vaak zegt:

quote:
But remember: never once have I said, or claimed, that I believe everyone needs to convert to intermittent fasting - or even that it is proven to be superior to a regular healthy diet. The research surrounding intermittent fasting is very interesting but it's too early to draw any definitive conclusions.

I am still of the opinion that the best diet is the one you can stick to in the long term. However, the decision should be based on personal preference and not neurotic adherence to a diet built on faulty and bad science.

http://www.leangains.com/(...)-myths-debunked.html
Ben het eens met wat hij hier zegt. IF kán mogelijk in veel situaties voordeel opleveren.

't is meer dat sommigen van z'n neurotische volgers IF als de 'enige juiste oplossing' zien terwijl er veel meer wegen naar Rome leiden, dat er voor- en nadelen zijn, en dat het onderzoek naar IF voor bodybuilding nog in z'n kinderschoenen staat.
pi_116099433
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Omdat als je 1 hap brood neemt je al meer glucose binnenkrijgt dan in een grote bak salade.
Ik eet geen brood/pasta/witte rijst
pi_116099455
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef Mithras82 het volgende:

Ik ben meer dan honderd kilo, mijn vetpercentage ligt wel iets boven de 12, maar niet veel meer.
Het vertekend alleen wel iets , ik ben wel meer dan 2 meter lang :X
pi_116099461
Was trouwens tot dezelfde conclusie gekomen als jij stereo, vond het al wat paradoxaal om heel lang te vasten na een training, en wss kan je het inderdaad beter omdraaien (al zou ik hoe dan ook eigenlijk nooit ontbijten).

Ik denk dat we trouwens wel iets teveel op de details aan het letten zijn, want zolang je hard traint en goed eet dan zal èlke aanpak werken :).
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:06:29 #34
55709 Stereotomy
pi_116099463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ik eet geen brood/pasta/witte rijst
Je vraag was waarom groente niet als carbs meegeteld worden als je low-carb probeert te eten.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:08:11 #35
55709 Stereotomy
pi_116099508
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef Autobandje het volgende:
Was trouwens tot dezelfde conclusie gekomen als jij stereo, vond het al wat paradoxaal om heel lang te vasten na een training, en wss kan je het inderdaad beter omdraaien (al zou ik hoe dan ook eigenlijk nooit ontbijten).
Waarom ontbijt je niet? :) Vind je het lastig om 's ochtends voedsel weg te krijgen?

quote:
Ik denk dat we trouwens wel iets teveel op de details aan het letten zijn, want zolang je hard traint en goed eet dan zal èlke aanpak werken :).
Dat sowieso :')

Maar als ik papers van m'n werk naar de WC mee blijf nemen als ik een grote boodschap moet doen zal dat wel blijven :') 8)7
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:09:47 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116099546
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:42 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ja ik dacht de maaltijd van 13 en na workout het grootste te maken. Rond 16 nog een stuk vlees naar binnen werken en dan als ik thuis kom direct een workout

[..]

Fruit moet je sowieso minimaliseren als je wilt afvallen (suikers)

Groene groentes mag je zoveel als je wilt, het aantal carbs daarin tikt niet echt aan

Beste carb bronnen zijn rijst en aardappels

IF is trouwens het eerste "dieet" / levensstijl die ik zonder mokken en moeite langdurig kan volhouden
Luck is for losers
pi_116099601
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom ontbijt je niet? :) Vind je het lastig om 's ochtends voedsel weg te krijgen?

Geen honger, dus zou het sowieso onnatuurlijk zijn (en dat geldt voor veel mensen denk ik). En het lijkt me ook niet verstandig om tijdens je ochtend cortisol piek je insuline te gaan spiken.

@kidkash, fruit hoef je echt niet te minimaliseren hoor. Probeer maar eens een significante hoeveelheid kcal aan fruit te eten, fructose is niet inherent dikmakend.
pi_116099622
Ach, zolang fruit je enige fructose bron is is een (paar) stuk fruit per dag niet erg.
pi_116099892
Iemand ie hier avans breda zit?
pi_116099895
Hmm, ik eet 2600 cal per dag in de cut(op een rustdag, trainingsdag 3100-3300), verlies gewoon 2 kilo per week(Als ik 5-7 x train pw). Is dit wel gezond of gaat er zo teveel spiermassa verloren? Je kan toch maximaal 1 kilo vet per week verliezen? Tering wat moet ik veel eten :o
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_116099964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef Kerol het volgende:
Hmm, ik eet 2600 cal per dag in de cut(op een rustdag, trainingsdag 3100-3300), verlies gewoon 2 kilo per week(Als ik 5-7 x train pw). Is dit wel gezond of gaat er zo teveel spiermassa verloren? Je kan toch maximaal 1 kilo vet per week verliezen? Tering wat moet ik veel eten :o
Hoeveel gram eiwit neem je per dag?
pi_116099970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Geen honger, dus zou het sowieso onnatuurlijk zijn (en dat geldt voor veel mensen denk ik). En het lijkt me ook niet verstandig om tijdens je ochtend cortisol piek je insuline te gaan spiken.
Yep, ik ontbijt ook nooit. Ook omdat het gewoon praktisch is en ik toch geen honger heb.

http://schwarzenegger.com(...)ing-step-1-breakfast
pi_116100045
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hoeveel gram eiwit neem je per dag?
160-200. Ben 1.95 en weeg 90kg.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:32:45 #44
55709 Stereotomy
pi_116100248
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Persoonlijk eet ik altijd een ontbijt de dag na een trainingsdag om de lopende spiersynthese te voeden. Op trainingsdagen of rustdagen skip ik gerust ontbijt.
pi_116100348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Fruit moet je sowieso minimaliseren als je wilt afvallen (suikers)

Groene groentes mag je zoveel als je wilt, het aantal carbs daarin tikt niet echt aan

Beste carb bronnen zijn rijst en aardappels

IF is trouwens het eerste "dieet" / levensstijl die ik zonder mokken en moeite langdurig kan volhouden
Ik zal wel af en toe bruine rijst en zoete aardappel toevoegen. Ben benieuwd!
pi_116100488
waar kan ik die sweet potatoes halen?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:41:09 #47
55709 Stereotomy
pi_116100523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef 16meter het volgende:
waar kan ik die sweet potatoes halen?
Turk, of onze AH heeft ze ook sinds kort. Naast de cassave en bakbanaan.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:41:12 #48
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116100620
Thanks!
pi_116101296
Let op de schil. Vaak worden er twee verschillende soorten verkocht onder de dezelfde naam. Je wilt degene met bruine schil en niet de paarse.
pi_116101591
Zo vanmorgen de huidplooimeter binnengekregen. Goedkoop dingetje, de MetaCal Bodyfat Caliper. 6mm vet op mijn borst, 14 op het been en 24 op de buik. Kom ik dus op 13% uit. Het is ook te zien dat ik helaas relatief veel vet op de buik heb. Dat vet zit er al sinds ik heel jong was, hoop het nog weg te krijgen maar ben bang om te mager te worden. Maar goed, een paar procent vet kan er nog wel af dus voorlopig kijk ik even of de buik misschien bijtrekt als ik zo richting de 11% ga. Ben in elk geval bezig met een dieet waarbij ik geen producten met toegevoegde suikers eet, geen brood, pasta of witte rijst, en veel proteïne. Fiets er ook veel bij (ja ben een fietser geen bodybuilder), en merk dat ik op de fiets veel vet verlies. O ja, slik ook nog 200mg Chromium :) De Chromium helpt echt heel erg geloof ik.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:26:53 #52
294141 tarantism
hups in die kont
pi_116102001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef JohnDDD het volgende:
--. O ja, slik ook nog 200mg Chromium :) De Chromium helpt echt heel erg geloof ik.
chromium? waarmee helpt dat spul dan? hard fietsen of cutten? nooit gehoord dat iemand dat neemt denk ik
pi_116102420
pi_116102426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef tarantism het volgende:

[..]

chromium? waarmee helpt dat spul dan? hard fietsen of cutten? nooit gehoord dat iemand dat neemt denk ik
Chromium is een mineraal dat de bloedsuikerspiegel in balans brengt en ervoor zorgt dat minder suikers als vet worden opgeslagen. Heb er in het verleden al erg goede resultaten mee bereikt.
pi_116102505
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Welke assumpties denk jij precies?

Op zich wat ik wel mooi vind is dat Berkhan zelf dit vaak zegt:

[..]

Ben het eens met wat hij hier zegt. IF kán mogelijk in veel situaties voordeel opleveren.

't is meer dat sommigen van z'n neurotische volgers IF als de 'enige juiste oplossing' zien terwijl er veel meer wegen naar Rome leiden, dat er voor- en nadelen zijn, en dat het onderzoek naar IF voor bodybuilding nog in z'n kinderschoenen staat.
Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar hij heeft heel vaak gehamerd op 3g/kg eiwit. Er is geen bewijs dat hoger dan 1.8g/kg meer voordeel biedt op gebied van lichaamscompositie. Aangezien eiwit relatief de duurste energiebron is zou je voor het prijsvoordeel van die caloriën die je omzet van eiwit naar carbs en vetten weer supplementen kunnen kopen als visolie, creatine, vitamines.

Daarnaast raad hij high carb/low fat op trainingsdagen en med/low carb en med fat op niet-trainingsdagen aan. Daar is best wat voor te zeggen maar ik heb nog geen review van wetenschappelijke literatuur van hem gezien waar hij dat fatsoenlijk beargumenteert (en dan bedoel ik niet het citeren van 2 artikelen gepubliceerd in een kut journal).
pi_116102808
Beste mensen,

ik ben sinds kort weer hard aan het werk gegaan op het gebied van sporten. Ik heb 1 a 2 keer in de week voetbaltraining en ga 3 a 4 keer naar de sportschool waar ik een combinatie van cardio en krachttraining afwerk (eerst cardio dan kracht). Ik heb een vraagje m.b.t voeding. Wat is goed om voor tijdens en na het sporten te eten en te drinken. Als ik naar de sportschool ga ben ik meestal anderhalf tot 2 uur intensief aan het sporten.
Ik ben overigens aan het cutten nu, niet geheel onbelangrijk.

Met vriendelijke groet
pi_116103013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef mega-worstje het volgende:
Beste mensen,

ik ben sinds kort weer hard aan het werk gegaan op het gebied van sporten. Ik heb 1 a 2 keer in de week voetbaltraining en ga 3 a 4 keer naar de sportschool waar ik een combinatie van cardio en krachttraining afwerk (eerst cardio dan kracht). Ik heb een vraagje m.b.t voeding. Wat is goed om voor tijdens en na het sporten te eten en te drinken. Als ik naar de sportschool ga ben ik meestal anderhalf tot 2 uur intensief aan het sporten.
Ik ben overigens aan het cutten nu, niet geheel onbelangrijk.

Met vriendelijke groet
Ik zou de OP eens lezen en sowieso nooit cardio voor de kracht doen.
pi_116103048
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik zou de OP eens lezen en sowieso nooit cardio voor de kracht doen.
Oh oke bedankt. Dus eerst kracht, zal t onthouden :P
pi_116103192
OP gelezen 1 vraag. Die drank voor na de training, is dit ook voor als je wilt cutten?
pi_116103864
Denk dat het Fitness topic meer wat voor jou is
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:05:40 #61
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116105324
Ok hulp gevraagd. Mijn chick heeft fotoshoot over 1 maand. Ze wil graag wat spierdefinities. Vraagt ze om een fb-schema. Hoe zou zoiets er uit moeten zien? Een maand hè. Hoor graag hoe jullie erover denken.
pi_116106106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hulp gevraagd. Mijn chick heeft fotoshoot over 1 maand. Ze wil graag wat spierdefinities. Vraagt ze om een fb-schema. Hoe zou zoiets er uit moeten zien? Een maand hè. Hoor graag hoe jullie erover denken.
:')

Had je wel wat eerder mee mogen komen haha.
pi_116106340
Heb jullie ook dat je als je s'avonds in de spiegel kijkt je er zwaarder uit ziet dan wanneer je kijkt na s'ochtends na een avondje stappen/zuipen? Ik zie er nu volgensmij veel magerder uit dan gisteravond heb ik het idee :P
pi_116106430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:33 schreef ulq het volgende:
Heb jullie ook dat je als je s'avonds in de spiegel kijkt je er zwaarder uit ziet dan wanneer je kijkt na s'ochtends na een avondje stappen/zuipen? Ik zie er nu volgensmij veel magerder uit dan gisteravond heb ik het idee :P
Je lichaam heeft een stuk minder vocht vast sochtends na het zuipen
pi_116106605
quote:
Bohh; dat is wel heel snel. Misschien 3x per week squats doen plus wat andere shit icm cardio?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:47:26 #66
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116106816
quote:
Crash diet op salades en 3x per week een workout met gewichten en cardio.
pi_116106884
Mensen, vraagje.
Na een trainingsdag ben ik zo goed als energieloos. Wat valt daar tegen te doen? Meer eten zou je denken, maar ik eet al 10 boterhammen op een dag (gaat voornamelijk tijdens werk, 's avonds heb ik meer puf).
pi_116106953
quote:
Ligt een beetje aan haar stats denk ik. je kan kt doen wat je wil maar wanneer je vetpercentage hoog is zie je weinig definitie.
pi_116107364
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen, vraagje.
Na een trainingsdag ben ik zo goed als energieloos. Wat valt daar tegen te doen? Meer eten zou je denken, maar ik eet al 10 boterhammen op een dag (gaat voornamelijk tijdens werk, 's avonds heb ik meer puf).
Toen ik begon met SS viel ik de eerste 1,5 week ook in slaap erna (meestal 1-2 uurtjes later). Als ik in de avond naar m'n werk moest zat ik daar een beetje te puffen en steunen. Nu ik gewoon meer eet is er niks meer aan de hand. En 10 boterhammen zijn nog niet genoeg hea. Staat ongeveer gelijk aan 1k kcal. (excl beleg inderdaad) Maar dat betekent dat je naast het brood nog zeker 2k kcal binnen moet krijgen. (volle melk, aardappelen, groente, melk, nog meer melk en nog meer melk, kwart, rijstepap, wat fruit) en dan zou het al heel wat moeten schelen.

Of eet je nog veel meer dan 10 boterhammen per dag?
pi_116107448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Toen ik begon met SS viel ik de eerste 1,5 week ook in slaap erna (meestal 1-2 uurtjes later). Als ik in de avond naar m'n werk moest zat ik daar een beetje te puffen en steunen. Nu ik gewoon meer eet is er niks meer aan de hand. En 10 boterhammen zijn nog niet genoeg hea. Staat ongeveer gelijk aan 1k kcal. (excl beleg inderdaad) Maar dat betekent dat je naast het brood nog zeker 2k kcal binnen moet krijgen. (volle melk, aardappelen, groente, melk, nog meer melk en nog meer melk, kwart, rijstepap, wat fruit) en dan zou het al heel wat moeten schelen.

Of eet je nog veel meer dan 10 boterhammen per dag?
Thanks. Ja die 10 boterhammen geldt alleen voor mijn werk. 10 uur 4 boterhammen + appel of banaan, half 1 6 boterhammen (met beleg uiteraard), 3 uur appel of banaan.
En dan nog avondeten uiteraard, maar ik kook niet zelf, dus dat verschilt altijd.

Melk kan ik niet (makkelijk) meenemen als ik naar mijn werk ga (motor).
pi_116107488
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks. Ja die 10 boterhammen geldt alleen voor mijn werk. 10 uur 4 boterhammen + appel of banaan, half 1 6 boterhammen (met beleg uiteraard), 3 uur appel of banaan.
En dan nog avondeten uiteraard, maar ik kook niet zelf, dus dat verschilt altijd.

Ook niet in je rugtas oid? Want volle melk is echt een gift voor mijn dieet atm :p
pi_116107552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:03 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ook niet in je rugtas oid? Want volle melk is echt een gift voor mijn dieet atm :p
Die heb ik dus wel om altijd, maar weet niet of het zo'n goed idee is om een pak melk in mijn tas te doen :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:10:08 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116107771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Meer eiwitten sowieso, minder koolhydraten overdags
Luck is for losers
pi_116108166
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 05:30 schreef star_gazer het volgende:
:+
:D
If not now, then when.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:20:57 #75
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116108201
Luck is for losers
pi_116108262
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 04:40 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

12kg kwijt en krachtgains gemaakt in 4 maanden op een junk dieet, come@me
Misschien had je betere resultaten als je goeie voedingsbronnen ingenomen had. :+
If not now, then when.
pi_116108366
quote:
Wat een onzin staat er tussen, niet alles.

Ik ben 202lbs. en er staat dat ik dan niet minder dan 3500Kcal per dag moet eten. Als ik dat zou doen dan ben ik binnen de kortste keren tonnetje rond.
If not now, then when.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:25:47 #78
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116108398
Ja dat vond ik ook een vaag iets....
Luck is for losers
pi_116108522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Meer eiwitten sowieso, minder koolhydraten overdags
Ok, zal eens voedingswaarden gaan checken ;)
pi_116108710
Vorige week een leuke mijlpaal trouwens. Ik ging 's morgens op de weegschaal staan en ik woog 92kg, zo 'weinig' heb ik de afgelopen 3/4 jaar niet meer gewogen. :D

Nu nog voor de eerste keer in mijn leven de abs kunnen zien en dan ben ik helemaal blij.
If not now, then when.
pi_116108939
en komt dat al dichtbij?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116109003
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef 16meter het volgende:

[..]

gewoon IF doen en alleen 's avonds (thuis) eten

nooit meer gezeik met zooi meesjouwen, zes maaltijden per dag en ander geouwehoer
Heb geen verstand van IF, ga dat nog een keer allemaal uitzoeken. Maar ik ben bang dat ik omval als ik overdag niets eet.

quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vorige week een leuke mijlpaal trouwens. Ik ging 's morgens op de weegschaal staan en ik woog 92kg, zo 'weinig' heb ik de afgelopen 3/4 jaar niet meer gewogen. :D

Nu nog voor de eerste keer in mijn leven de abs kunnen zien en dan ben ik helemaal blij.
Ben je meso?
pi_116109068
Jezus ik ben 1.78/68kg en kan mijn abs nog niet zien, moet je nagaan hoe weinig spieren ik heb!
pi_116109113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
en komt dat al dichtbij?
Jawel man, gaat wel lekker. Soms denk ik echt dat er geen schot in zit maar dan is het even opmeten en dan blijkt van wel. Spiegel heeft de resultaten al wel laten zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Heb geen verstand van IF, ga dat nog een keer allemaal uitzoeken. Maar ik ben bang dat ik omval als ik overdag niets eet.

[..]

Ben je meso?
Volgens mij wel want ik heb wel een brede bouw, brede bovenbenen etc. Maar ik ben eigenlijk dik geworden toen ik klein was doordat mijn oma mij teveel eten gaf. :+

Een calculator gaf aan dat 87kg mijn normale gewicht is.
If not now, then when.
pi_116109163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Jezus ik ben 1.78/68kg en kan mijn abs nog niet zien, moet je nagaan hoe weinig spieren ik heb!
Vetpercentage it is.

Ik ben 1,82m en 62kg inmiddels (4 weken geleden nog 57kg volgens mij) :D Ik zie m'n abs ook nog niet :')

Overigens gaat al het bijkomende gewicht naar mijn buik, dat moet naar mijn bovenlichaam :(
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:44:57 #86
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_116109212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Vetpercentage it is.

Ik ben 1,82m en 62kg inmiddels (4 weken geleden nog 57kg volgens mij) :D Ik zie m'n abs ook nog niet :')

Overigens gaat al het bijkomende gewicht naar mijn buik, dat moet naar mijn bovenlichaam :(
Kolere, goed dat je aan het aankomen geslagen bent.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:46:04 #87
77130 star_gazer
pi_116109258
ECA is besteld. Red cutz, schijnt legit te zijn. Het wordt echt hoog tijd eens van dat eeuwige endo buikvet af te komen en daarna op een tergend langzame endo-friendly clean bulk te gaan (IF, 0% / +10% ofzo)..
-
pi_116109348
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:44 schreef VASND het volgende:

[..]

Kolere, goed dat je aan het aankomen geslagen bent.
:Y :Y
Hard nodig. Nu heb ik alleen energie te kort, terwijl mijn eetgewoonte al 2,5x zoveel is als het was :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:48:54 #89
77130 star_gazer
pi_116109380
quote:

[..]

Vetpercentage it is.

Skinnyfat is kut. Hard bulken (GOMAD als je het kan hebben) lijkt me een prima oplossing voorlopig. Even niet op het lichaamsvet letten; gewoon bunkerhard trainen op je compounds.
-
pi_116109406
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Skinnyfat is kut. Hard bulken (GOMAD als je het kan hebben) lijkt me een prima oplossing voorlopig.
*doet googlen naar GOMAD*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:52:31 #91
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116109511
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

*doet googlen naar GOMAD*
Ik wil ook gomad kunnen doen ;(
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_116109567
4L melk op een dag? Mag ik wel een tankwagen bestellen op m'n werk :')
pi_116109583
je moet er wat voor over hebben :D
pi_116109644
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jawel man, gaat wel lekker. Soms denk ik echt dat er geen schot in zit maar dan is het even opmeten en dan blijkt van wel. Spiegel heeft de resultaten al wel laten zien.

Meer dan respectabel gewicht dan, de tering. Heb zelf op mn zwaarst 97,5 gewogen, maar dat was meer type bear dan ripped... Inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden.

Van huis uit wel een echte ecto. Heb fotoos van mezelf waarop mn onderarm aan de bovenkant dikker is dan mn bovenarm... dus sjah :D

Probeer nu niet te veel aan te komen, ka. ik volgend jaar ook voor een wat drogere look gaan.

Maar bij 10% stopt het hier wel anders zon ingevallen kop.

In de gabbertijd refereerde mn vader ook wel aan mij als "Bergen Belzen", het concentratiekamp :@
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:57:52 #95
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116109747
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Meer dan respectabel gewicht dan, de tering. Heb zelf op mn zwaarst 97,5 gewogen, maar dat was meer type bear dan ripped... Inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden.

Van huis uit wel een echte ecto. Heb fotoos van mezelf waarop mn onderarm aan de bovenkant dikker is dan mn bovenarm... dus sjah :D

Probeer nu niet te veel aan te komen, ka. ik volgend jaar ook voor een wat drogere look gaan.

Maar bij 10% stopt het hier wel anders zon ingevallen kop.

In de gabbertijd refereerde mn vader ook wel aan mij als "Bergen Belzen", het concentratiekamp :@
Heeft je gabbertijd en die ingevallen kop dan met elkaar te maken?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_116109985
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Ik wil ook gomad kunnen doen ;(
Als je het wil dan kan het toch?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:04:59 #97
77130 star_gazer
pi_116110045
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
4L melk op een dag? Mag ik wel een tankwagen bestellen op m'n werk :')
Ik als halve endo ging heel hard (kilo per week, wel veel vet) op 2 liter per dag. Maar jij bent gezien je lengte / gewicht ecto, dus wellicht dat je wat meer moet ja ;)
-
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:06:50 #98
77130 star_gazer
pi_116110126
<dagboek>

Vandaag voor de gein mijn armen wat extra op de lazer gegeven met dropsets. Kon aan het einde nauwelijks mijn pen vasthouden om op te schrijven wat ik had gedaan :') zwaar debiele pump ook, mijn aders liggen vrij diep maar ik zag zowaar een ader dwars over m'n rechterbicep die bijna ontplofte :')

</dagboek>
-
pi_116110176
quote:

[..]

Vetpercentage it is.

Sorry maar hoe kan dat dat jij je abs nog niet ziet bij 1.82/62 ?

Waarom al dat vet op mijn buik terwijl ik op de rest van mijn lichaam niet heel veel heb zitten? Ik hoef niet eens zichtbare abs maar wel gewoon een platte buik. Hoe doe ik dat?
pi_116110277
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:04 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik als halve endo ging heel hard (kilo per week, wel veel vet) op 2 liter per dag. Maar jij bent gezien je lengte / gewicht ecto, dus wellicht dat je wat meer moet ja ;)
Ecto inderdaad. Hmm, misschien toch maar eens wat melk naar binnen laten slepen door m'n ouders :') Of voor werktijd even langs de c1000, misschien makkelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')