abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116101591
Zo vanmorgen de huidplooimeter binnengekregen. Goedkoop dingetje, de MetaCal Bodyfat Caliper. 6mm vet op mijn borst, 14 op het been en 24 op de buik. Kom ik dus op 13% uit. Het is ook te zien dat ik helaas relatief veel vet op de buik heb. Dat vet zit er al sinds ik heel jong was, hoop het nog weg te krijgen maar ben bang om te mager te worden. Maar goed, een paar procent vet kan er nog wel af dus voorlopig kijk ik even of de buik misschien bijtrekt als ik zo richting de 11% ga. Ben in elk geval bezig met een dieet waarbij ik geen producten met toegevoegde suikers eet, geen brood, pasta of witte rijst, en veel proteïne. Fiets er ook veel bij (ja ben een fietser geen bodybuilder), en merk dat ik op de fiets veel vet verlies. O ja, slik ook nog 200mg Chromium :) De Chromium helpt echt heel erg geloof ik.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:26:53 #52
294141 tarantism
hups in die kont
pi_116102001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef JohnDDD het volgende:
--. O ja, slik ook nog 200mg Chromium :) De Chromium helpt echt heel erg geloof ik.
chromium? waarmee helpt dat spul dan? hard fietsen of cutten? nooit gehoord dat iemand dat neemt denk ik
pi_116102420
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_116102426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef tarantism het volgende:

[..]

chromium? waarmee helpt dat spul dan? hard fietsen of cutten? nooit gehoord dat iemand dat neemt denk ik
Chromium is een mineraal dat de bloedsuikerspiegel in balans brengt en ervoor zorgt dat minder suikers als vet worden opgeslagen. Heb er in het verleden al erg goede resultaten mee bereikt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_116102505
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Welke assumpties denk jij precies?

Op zich wat ik wel mooi vind is dat Berkhan zelf dit vaak zegt:

[..]

Ben het eens met wat hij hier zegt. IF kán mogelijk in veel situaties voordeel opleveren.

't is meer dat sommigen van z'n neurotische volgers IF als de 'enige juiste oplossing' zien terwijl er veel meer wegen naar Rome leiden, dat er voor- en nadelen zijn, en dat het onderzoek naar IF voor bodybuilding nog in z'n kinderschoenen staat.
Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar hij heeft heel vaak gehamerd op 3g/kg eiwit. Er is geen bewijs dat hoger dan 1.8g/kg meer voordeel biedt op gebied van lichaamscompositie. Aangezien eiwit relatief de duurste energiebron is zou je voor het prijsvoordeel van die caloriën die je omzet van eiwit naar carbs en vetten weer supplementen kunnen kopen als visolie, creatine, vitamines.

Daarnaast raad hij high carb/low fat op trainingsdagen en med/low carb en med fat op niet-trainingsdagen aan. Daar is best wat voor te zeggen maar ik heb nog geen review van wetenschappelijke literatuur van hem gezien waar hij dat fatsoenlijk beargumenteert (en dan bedoel ik niet het citeren van 2 artikelen gepubliceerd in een kut journal).
pi_116102808
Beste mensen,

ik ben sinds kort weer hard aan het werk gegaan op het gebied van sporten. Ik heb 1 a 2 keer in de week voetbaltraining en ga 3 a 4 keer naar de sportschool waar ik een combinatie van cardio en krachttraining afwerk (eerst cardio dan kracht). Ik heb een vraagje m.b.t voeding. Wat is goed om voor tijdens en na het sporten te eten en te drinken. Als ik naar de sportschool ga ben ik meestal anderhalf tot 2 uur intensief aan het sporten.
Ik ben overigens aan het cutten nu, niet geheel onbelangrijk.

Met vriendelijke groet
pi_116103013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef mega-worstje het volgende:
Beste mensen,

ik ben sinds kort weer hard aan het werk gegaan op het gebied van sporten. Ik heb 1 a 2 keer in de week voetbaltraining en ga 3 a 4 keer naar de sportschool waar ik een combinatie van cardio en krachttraining afwerk (eerst cardio dan kracht). Ik heb een vraagje m.b.t voeding. Wat is goed om voor tijdens en na het sporten te eten en te drinken. Als ik naar de sportschool ga ben ik meestal anderhalf tot 2 uur intensief aan het sporten.
Ik ben overigens aan het cutten nu, niet geheel onbelangrijk.

Met vriendelijke groet
Ik zou de OP eens lezen en sowieso nooit cardio voor de kracht doen.
pi_116103048
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik zou de OP eens lezen en sowieso nooit cardio voor de kracht doen.
Oh oke bedankt. Dus eerst kracht, zal t onthouden :P
pi_116103192
OP gelezen 1 vraag. Die drank voor na de training, is dit ook voor als je wilt cutten?
pi_116103864
Denk dat het Fitness topic meer wat voor jou is
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:05:40 #61
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116105324
Ok hulp gevraagd. Mijn chick heeft fotoshoot over 1 maand. Ze wil graag wat spierdefinities. Vraagt ze om een fb-schema. Hoe zou zoiets er uit moeten zien? Een maand hè. Hoor graag hoe jullie erover denken.
pi_116106106
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hulp gevraagd. Mijn chick heeft fotoshoot over 1 maand. Ze wil graag wat spierdefinities. Vraagt ze om een fb-schema. Hoe zou zoiets er uit moeten zien? Een maand hè. Hoor graag hoe jullie erover denken.
:')

Had je wel wat eerder mee mogen komen haha.
pi_116106340
Heb jullie ook dat je als je s'avonds in de spiegel kijkt je er zwaarder uit ziet dan wanneer je kijkt na s'ochtends na een avondje stappen/zuipen? Ik zie er nu volgensmij veel magerder uit dan gisteravond heb ik het idee :P
pi_116106430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:33 schreef ulq het volgende:
Heb jullie ook dat je als je s'avonds in de spiegel kijkt je er zwaarder uit ziet dan wanneer je kijkt na s'ochtends na een avondje stappen/zuipen? Ik zie er nu volgensmij veel magerder uit dan gisteravond heb ik het idee :P
Je lichaam heeft een stuk minder vocht vast sochtends na het zuipen
pi_116106605
quote:
Bohh; dat is wel heel snel. Misschien 3x per week squats doen plus wat andere shit icm cardio?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:47:26 #66
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116106816
quote:
Crash diet op salades en 3x per week een workout met gewichten en cardio.
pi_116106884
Mensen, vraagje.
Na een trainingsdag ben ik zo goed als energieloos. Wat valt daar tegen te doen? Meer eten zou je denken, maar ik eet al 10 boterhammen op een dag (gaat voornamelijk tijdens werk, 's avonds heb ik meer puf).
pi_116106953
quote:
Ligt een beetje aan haar stats denk ik. je kan kt doen wat je wil maar wanneer je vetpercentage hoog is zie je weinig definitie.
pi_116107364
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen, vraagje.
Na een trainingsdag ben ik zo goed als energieloos. Wat valt daar tegen te doen? Meer eten zou je denken, maar ik eet al 10 boterhammen op een dag (gaat voornamelijk tijdens werk, 's avonds heb ik meer puf).
Toen ik begon met SS viel ik de eerste 1,5 week ook in slaap erna (meestal 1-2 uurtjes later). Als ik in de avond naar m'n werk moest zat ik daar een beetje te puffen en steunen. Nu ik gewoon meer eet is er niks meer aan de hand. En 10 boterhammen zijn nog niet genoeg hea. Staat ongeveer gelijk aan 1k kcal. (excl beleg inderdaad) Maar dat betekent dat je naast het brood nog zeker 2k kcal binnen moet krijgen. (volle melk, aardappelen, groente, melk, nog meer melk en nog meer melk, kwart, rijstepap, wat fruit) en dan zou het al heel wat moeten schelen.

Of eet je nog veel meer dan 10 boterhammen per dag?
pi_116107448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Toen ik begon met SS viel ik de eerste 1,5 week ook in slaap erna (meestal 1-2 uurtjes later). Als ik in de avond naar m'n werk moest zat ik daar een beetje te puffen en steunen. Nu ik gewoon meer eet is er niks meer aan de hand. En 10 boterhammen zijn nog niet genoeg hea. Staat ongeveer gelijk aan 1k kcal. (excl beleg inderdaad) Maar dat betekent dat je naast het brood nog zeker 2k kcal binnen moet krijgen. (volle melk, aardappelen, groente, melk, nog meer melk en nog meer melk, kwart, rijstepap, wat fruit) en dan zou het al heel wat moeten schelen.

Of eet je nog veel meer dan 10 boterhammen per dag?
Thanks. Ja die 10 boterhammen geldt alleen voor mijn werk. 10 uur 4 boterhammen + appel of banaan, half 1 6 boterhammen (met beleg uiteraard), 3 uur appel of banaan.
En dan nog avondeten uiteraard, maar ik kook niet zelf, dus dat verschilt altijd.

Melk kan ik niet (makkelijk) meenemen als ik naar mijn werk ga (motor).
pi_116107488
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks. Ja die 10 boterhammen geldt alleen voor mijn werk. 10 uur 4 boterhammen + appel of banaan, half 1 6 boterhammen (met beleg uiteraard), 3 uur appel of banaan.
En dan nog avondeten uiteraard, maar ik kook niet zelf, dus dat verschilt altijd.

Ook niet in je rugtas oid? Want volle melk is echt een gift voor mijn dieet atm :p
pi_116107552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:03 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ook niet in je rugtas oid? Want volle melk is echt een gift voor mijn dieet atm :p
Die heb ik dus wel om altijd, maar weet niet of het zo'n goed idee is om een pak melk in mijn tas te doen :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:10:08 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116107771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Meer eiwitten sowieso, minder koolhydraten overdags
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_116108166
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 05:30 schreef star_gazer het volgende:
:+
:D
If not now, then when.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:20:57 #75
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it