chromium? waarmee helpt dat spul dan? hard fietsen of cutten? nooit gehoord dat iemand dat neemt denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef JohnDDD het volgende:
--. O ja, slik ook nog 200mg ChromiumDe Chromium helpt echt heel erg geloof ik.
Chromium is een mineraal dat de bloedsuikerspiegel in balans brengt en ervoor zorgt dat minder suikers als vet worden opgeslagen. Heb er in het verleden al erg goede resultaten mee bereikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef tarantism het volgende:
[..]
chromium? waarmee helpt dat spul dan? hard fietsen of cutten? nooit gehoord dat iemand dat neemt denk ik
Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb, maar hij heeft heel vaak gehamerd op 3g/kg eiwit. Er is geen bewijs dat hoger dan 1.8g/kg meer voordeel biedt op gebied van lichaamscompositie. Aangezien eiwit relatief de duurste energiebron is zou je voor het prijsvoordeel van die caloriën die je omzet van eiwit naar carbs en vetten weer supplementen kunnen kopen als visolie, creatine, vitamines.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke assumpties denk jij precies?
Op zich wat ik wel mooi vind is dat Berkhan zelf dit vaak zegt:
[..]
Ben het eens met wat hij hier zegt. IF kán mogelijk in veel situaties voordeel opleveren.
't is meer dat sommigen van z'n neurotische volgers IF als de 'enige juiste oplossing' zien terwijl er veel meer wegen naar Rome leiden, dat er voor- en nadelen zijn, en dat het onderzoek naar IF voor bodybuilding nog in z'n kinderschoenen staat.
Ik zou de OP eens lezen en sowieso nooit cardio voor de kracht doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef mega-worstje het volgende:
Beste mensen,
ik ben sinds kort weer hard aan het werk gegaan op het gebied van sporten. Ik heb 1 a 2 keer in de week voetbaltraining en ga 3 a 4 keer naar de sportschool waar ik een combinatie van cardio en krachttraining afwerk (eerst cardio dan kracht). Ik heb een vraagje m.b.t voeding. Wat is goed om voor tijdens en na het sporten te eten en te drinken. Als ik naar de sportschool ga ben ik meestal anderhalf tot 2 uur intensief aan het sporten.
Ik ben overigens aan het cutten nu, niet geheel onbelangrijk.
Met vriendelijke groet
Oh oke bedankt. Dus eerst kracht, zal t onthoudenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zou de OP eens lezen en sowieso nooit cardio voor de kracht doen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hulp gevraagd. Mijn chick heeft fotoshoot over 1 maand. Ze wil graag wat spierdefinities. Vraagt ze om een fb-schema. Hoe zou zoiets er uit moeten zien? Een maand hè. Hoor graag hoe jullie erover denken.
Je lichaam heeft een stuk minder vocht vast sochtends na het zuipenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:33 schreef ulq het volgende:
Heb jullie ook dat je als je s'avonds in de spiegel kijkt je er zwaarder uit ziet dan wanneer je kijkt na s'ochtends na een avondje stappen/zuipen? Ik zie er nu volgensmij veel magerder uit dan gisteravond heb ik het idee
Bohh; dat is wel heel snel. Misschien 3x per week squats doen plus wat andere shit icm cardio?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ok hulp gevraagd. Mijn chick heeft fotoshoot over 1 maand. Ze wil graag wat spierdefinities. Vraagt ze om een fb-schema. Hoe zou zoiets er uit moeten zien? Een maand hè. Hoor graag hoe jullie erover denken.
Crash diet op salades en 3x per week een workout met gewichten en cardio.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ligt een beetje aan haar stats denk ik. je kan kt doen wat je wil maar wanneer je vetpercentage hoog is zie je weinig definitie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
Toen ik begon met SS viel ik de eerste 1,5 week ook in slaap erna (meestal 1-2 uurtjes later). Als ik in de avond naar m'n werk moest zat ik daar een beetje te puffen en steunen. Nu ik gewoon meer eet is er niks meer aan de hand. En 10 boterhammen zijn nog niet genoeg hea. Staat ongeveer gelijk aan 1k kcal. (excl beleg inderdaad) Maar dat betekent dat je naast het brood nog zeker 2k kcal binnen moet krijgen. (volle melk, aardappelen, groente, melk, nog meer melk en nog meer melk, kwart, rijstepap, wat fruit) en dan zou het al heel wat moeten schelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen, vraagje.
Na een trainingsdag ben ik zo goed als energieloos. Wat valt daar tegen te doen? Meer eten zou je denken, maar ik eet al 10 boterhammen op een dag (gaat voornamelijk tijdens werk, 's avonds heb ik meer puf).
Thanks. Ja die 10 boterhammen geldt alleen voor mijn werk. 10 uur 4 boterhammen + appel of banaan, half 1 6 boterhammen (met beleg uiteraard), 3 uur appel of banaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Toen ik begon met SS viel ik de eerste 1,5 week ook in slaap erna (meestal 1-2 uurtjes later). Als ik in de avond naar m'n werk moest zat ik daar een beetje te puffen en steunen. Nu ik gewoon meer eet is er niks meer aan de hand. En 10 boterhammen zijn nog niet genoeg hea. Staat ongeveer gelijk aan 1k kcal. (excl beleg inderdaad) Maar dat betekent dat je naast het brood nog zeker 2k kcal binnen moet krijgen. (volle melk, aardappelen, groente, melk, nog meer melk en nog meer melk, kwart, rijstepap, wat fruit) en dan zou het al heel wat moeten schelen.
Of eet je nog veel meer dan 10 boterhammen per dag?
Ook niet in je rugtas oid? Want volle melk is echt een gift voor mijn dieet atm :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Ja die 10 boterhammen geldt alleen voor mijn werk. 10 uur 4 boterhammen + appel of banaan, half 1 6 boterhammen (met beleg uiteraard), 3 uur appel of banaan.
En dan nog avondeten uiteraard, maar ik kook niet zelf, dus dat verschilt altijd.
Melk kan ik niet (makkelijk) meenemen als ik naar mijn werk ga (motor).
Die heb ik dus wel om altijd, maar weet niet of het zo'n goed idee is om een pak melk in mijn tas te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ook niet in je rugtas oid? Want volle melk is echt een gift voor mijn dieet atm :p
Meer eiwitten sowieso, minder koolhydraten overdagsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Ja die 10 boterhammen geldt alleen voor mijn werk. 10 uur 4 boterhammen + appel of banaan, half 1 6 boterhammen (met beleg uiteraard), 3 uur appel of banaan.
En dan nog avondeten uiteraard, maar ik kook niet zelf, dus dat verschilt altijd.
Melk kan ik niet (makkelijk) meenemen als ik naar mijn werk ga (motor).
Misschien had je betere resultaten als je goeie voedingsbronnen ingenomen had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 04:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
12kg kwijt en krachtgains gemaakt in 4 maanden op een junk dieet, come@me
Wat een onzin staat er tussen, niet alles.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:20 schreef kidkash19 het volgende:
http://dclaiborne.com/10-steps-to-hacking-fat/
Leuk artikeltje
Ok, zal eens voedingswaarden gaan checkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Meer eiwitten sowieso, minder koolhydraten overdags
Heb geen verstand van IF, ga dat nog een keer allemaal uitzoeken. Maar ik ben bang dat ik omval als ik overdag niets eet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
gewoon IF doen en alleen 's avonds (thuis) eten
nooit meer gezeik met zooi meesjouwen, zes maaltijden per dag en ander geouwehoer
Ben je meso?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vorige week een leuke mijlpaal trouwens. Ik ging 's morgens op de weegschaal staan en ik woog 92kg, zo 'weinig' heb ik de afgelopen 3/4 jaar niet meer gewogen.
Nu nog voor de eerste keer in mijn leven de abs kunnen zien en dan ben ik helemaal blij.
Jawel man, gaat wel lekker. Soms denk ik echt dat er geen schot in zit maar dan is het even opmeten en dan blijkt van wel. Spiegel heeft de resultaten al wel laten zien.quote:
Volgens mij wel want ik heb wel een brede bouw, brede bovenbenen etc. Maar ik ben eigenlijk dik geworden toen ik klein was doordat mijn oma mij teveel eten gaf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb geen verstand van IF, ga dat nog een keer allemaal uitzoeken. Maar ik ben bang dat ik omval als ik overdag niets eet.
[..]
Ben je meso?
Vetpercentage it is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Jezus ik ben 1.78/68kg en kan mijn abs nog niet zien, moet je nagaan hoe weinig spieren ik heb!
Kolere, goed dat je aan het aankomen geslagen bent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vetpercentage it is.
Ik ben 1,82m en 62kg inmiddels (4 weken geleden nog 57kg volgens mij)Ik zie m'n abs ook nog niet
Overigens gaat al het bijkomende gewicht naar mijn buik, dat moet naar mijn bovenlichaam
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Kolere, goed dat je aan het aankomen geslagen bent.
Skinnyfat is kut. Hard bulken (GOMAD als je het kan hebben) lijkt me een prima oplossing voorlopig. Even niet op het lichaamsvet letten; gewoon bunkerhard trainen op je compounds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vetpercentage it is.
Ik ben 1,82m en 62kg inmiddels (4 weken geleden nog 57kg volgens mij)Ik zie m'n abs ook nog niet
Overigens gaat al het bijkomende gewicht naar mijn buik, dat moet naar mijn bovenlichaam
*doet googlen naar GOMAD*quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Skinnyfat is kut. Hard bulken (GOMAD als je het kan hebben) lijkt me een prima oplossing voorlopig.
Meer dan respectabel gewicht dan, de tering. Heb zelf op mn zwaarst 97,5 gewogen, maar dat was meer type bear dan ripped... Inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel man, gaat wel lekker. Soms denk ik echt dat er geen schot in zit maar dan is het even opmeten en dan blijkt van wel. Spiegel heeft de resultaten al wel laten zien.
Heeft je gabbertijd en die ingevallen kop dan met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Meer dan respectabel gewicht dan, de tering. Heb zelf op mn zwaarst 97,5 gewogen, maar dat was meer type bear dan ripped... Inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden.
Van huis uit wel een echte ecto. Heb fotoos van mezelf waarop mn onderarm aan de bovenkant dikker is dan mn bovenarm... dus sjah
Probeer nu niet te veel aan te komen, ka. ik volgend jaar ook voor een wat drogere look gaan.
Maar bij 10% stopt het hier wel anders zon ingevallen kop.
In de gabbertijd refereerde mn vader ook wel aan mij als "Bergen Belzen", het concentratiekamp
Ik als halve endo ging heel hard (kilo per week, wel veel vet) op 2 liter per dag. Maar jij bent gezien je lengte / gewicht ecto, dus wellicht dat je wat meer moet jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
4L melk op een dag? Mag ik wel een tankwagen bestellen op m'n werk
Sorry maar hoe kan dat dat jij je abs nog niet ziet bij 1.82/62 ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vetpercentage it is.
Ecto inderdaad. Hmm, misschien toch maar eens wat melk naar binnen laten slepen door m'n oudersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik als halve endo ging heel hard (kilo per week, wel veel vet) op 2 liter per dag. Maar jij bent gezien je lengte / gewicht ecto, dus wellicht dat je wat meer moet ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |