Serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:22 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ghehe, ze is net binnen gelopen en is gelijk bij de directie naar binnen geschoten![]()
Het enige wat ik me niet gerealiseerd heb is dat ze ook een account heeft op FokAch ja, ze weet het niet van mij dus het kan een tiental collega's geweest zijn
Ach joh, volwassenen zijn ook maar grote kinderen. Ik betwijfel dat ze op een andere werkplek niet precies hetzelfde zouden reageren.quote:
Precies en dan gewoon geven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ze heeft zich in haar zetel gehesen en van die onderbroekenhumorsfeer die er doorgaans heerst is niks meer over. Alsof we met zijn allen in een crematorium zitten. De heldenIk ga haar eens uitnodigen om een peukie buiten te gaan roken (tis vroeg maar toch
). Dat breekt voor haar het ijs een beetje wellicht. Vind het toch sneu voor d'r. Ze zit helemaal ineen gekropen. Hoe anders was dat 24 uur geleden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Pharkus het volgende:
De sfeer is drukkend? Iedereen ziet er een beetje bescheten uit? En jij gaat koffie en een peukie met haar doen, jij durft, dat is bij mij een gegarandeerd explosie via de kringspier.
+quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:22 schreef Simpel-Zat het volgende:
Het enige wat ik me niet gerealiseerd heb is dat ze ook een account heeft op FokAch ja, ze weet het niet van mij dus het kan een tiental collega's geweest zijn
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga haar eens uitnodigen om een peukie buiten te gaan roken (tis vroeg maar toch).
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:32 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Kudoos voor je username in dit topic.
Vooral van de achterkant.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ze is door haar proeftijd heen en bevalt van alle kanten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met die Marokkaanse die van die sterke verhalen vertelt?
Zou het?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ach, wat sneu. Dat kan de beste overkomen en vind het redelijk zielig voor haar dat jullie zo kinderachtig doen. Moet je je eens voorstellen dat jij in haar schoenen stond. Gewoon aardig doen met zijn allen zodat ze niet elke dag depressief naar haar werk hoeft te gaan.
Ach man, ja, het is sneu en kan iedereen overkomen, maar het is redelijk normaal dat er grappen over gemaakt worden. Doe nou niet roomserdan de paus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ach, wat sneu. Dat kan de beste overkomen en vind het redelijk zielig voor haar dat jullie zo kinderachtig doen. Moet je je eens voorstellen dat jij in haar schoenen stond. Gewoon aardig doen met zijn allen zodat ze niet elke dag depressief naar haar werk hoeft te gaan.
Grote hilariteit daarnet toen ze naar de plee moest. Toen ze terugkwam was iedereen muisstilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach man, ja, het is sneu en kan iedereen overkomen, maar het is redelijk normaal dat er grappen over gemaakt worden. Doe nou niet roomserdan de paus.
Heb je haar nog uitgenodigd voor koffie en een peuk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:31 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Grote hilariteit daarnet toen ze naar de plee moest. Toen ze terugkwam was iedereen muisstil![]()
Deze keer heeft ze de boel fris achtergelaten gelukkig.
Met X-lax in de koffie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je haar nog uitgenodigd voor koffie en een peuk?
Jazeker we hebben al 2 peuken op en ze zat de stemming wat te peilen. Ze vertelde me dat ze heel de dag op de pot heeft gezeten. Zat ze voor gisteren nog allemaal geile praat uit te slaan, vandaag gaat het alleen maar over poep en zaken die daaraan verwant zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je haar nog uitgenodigd voor koffie en een peuk?
..quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Argo het volgende:
Ach man alsof niemand zich ooit bescheten heeft, ik vrijdag nog op de introductie van school. Niets aan de hand kan gebeuren toch?
Dat zou wel een enorme naaistreek zijn, maar wel ongelooflijk grappig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Met X-lax in de koffie?
Hilariteit alom op kantoor.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Jazeker we hebben al 2 peuken op en ze zat de stemming wat te peilen. Ze vertelde me dat ze heel de dag op de pot heeft gezeten. Zat ze voor gisteren nog allemaal geile praat uit te slaan, vandaag gaat het alleen maar over poep en zaken die daaraan verwant zijn.
Nee die heeft haar kruid voorgoed verschoten bij me. Ik durf haar niet te vragen wat ze met haar slipje heeft gedaan. Weggegooid (en zo ja, heeft het dan een tijdje liggen meuren in de prullenbak thuis?) of gewassen (bij de andere kleding?). Zal ik bij de derde peuk eens sneaky uit proberen te vissen. Zo van "sow, dan moet die onderbroek van je er ook uit hebben gezien. Zelf uitgewassen?"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou wel een enorme naaistreek zijn, maar wel ongelooflijk grappig.
[..]
En zou je d'r nog willen doen denk je?
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Nee die heeft haar kruid voorgoed verschoten bij me. Ik durf haar niet te vragen wat ze met haar slipje heeft gedaan. Weggegooid (en zo ja, heeft het dan een tijdje liggen meuren in de prullenbak thuis?) of gewassen (bij de andere kleding?). Zal ik bij de derde peuk eens sneaky uit proberen te vissen. Zo van "sow, dan moet die onderbroek van je er ook uit hebben gezien. Zelf uitgewassen?"
Ja op d'r fietsje de boel lekker uitsmeren al zittend op het zadel. Zou ze d'r zadel hebben gewassen? Anders ruikt haar nieuwe broek ook alweer. Heb nog niks geroken trouwens. Hoe zou d'r voorbips er uit hebben gezien na de ravage die haar achterbips aanrichtte gisteren? Vragen, vragen, die ik zometeen heel voorzichtigjes probeer te stellen. Ze komt alweer wat losser en hoorde haar net gieren van het lachen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Je kan ook nog vragen naar de tocht naar huis.
Ja maar ze is normaal heel open. Zo'n type is het. Ze lokt graag uit en staat graag in het middelpunt van de aandacht. Ze kan wel wat hebben vermoed ik en anders verwacht ik niet dat ze gillend naar de directie rent. Ik vraag het ook zo tactisch mogelijk. Het houdt me nu al 24 uur zo bezig. Ik heb nog zoveel vragen waar ik mee zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:47 schreef TheClown1 het volgende:
gewaagd om daar over te vragen. kan je nog een waarschuwing van hogerop kosten aangezien er al gewaarschuwd is dat je geen opmerkingen mag maken, toch
Dat kan ik gewoon niet. Ik ben ook bang dat zoiets weleens vaker voorgekomen is en dat haar "schone" slipje van vandaag daar de gevolgen van dragen. Het zou echt de schrik van mijn leven zijn. Nee deze collega wordt voorgoed uit het faprepertoire geschrapt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nu is ze labiel TS. Fiks haar voordat ze weer normaal is.
Ah joh die user gaat nog hand in hand met mamma op zn twintigste naar de ijsboer, als er 1 faalnerd is op fok is het argo wel.quote:
Ik weet wel d'r FB, maar dat kan ik echt niet maken hehequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:55 schreef TheClown1 het volgende:
ik ben wel benieuwd naar deze collega. jammer dat er geen pics zijn
nee inderdaad zoiets kun je ook niet maken. je weet dat je nu heel veel pm/dm gaat krijgen hahahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik weet wel d'r FB, maar dat kan ik echt niet maken hehe
Haha dat klopt. Sorry mensen, dat gaat echt te ver. Ik zweet nu al peentjes dat ze dit topic ontdektquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nee inderdaad zoiets kun je ook niet maken. je weet dat je nu heel veel pm/dm gaat krijgen hahaha
Ik vraag me af of ze binnenkort alweer aan de geile praat gaat beginnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ja maar ze is normaal heel open. Zo'n type is het. Ze lokt graag uit en staat graag in het middelpunt van de aandacht. Ze kan wel wat hebben vermoed ik en anders verwacht ik niet dat ze gillend naar de directie rent. Ik vraag het ook zo tactisch mogelijk. Het houdt me nu al 24 uur zo bezig. Ik heb nog zoveel vragen waar ik mee zit
Doe maar niet ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik weet wel d'r FB, maar dat kan ik echt niet maken hehe
Vast wel. Zo is ze wel. Ik vraag me af hoeveel van die babyboomcollega's van me nog kwijlen als ze weer begint.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze binnenkort alweer aan de geile praat gaat beginnen.
Ligt er een beetje aan hoe knap ze is natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Vast wel. Zo is ze wel. Ik vraag me af hoeveel van die babyboomcollega's van me nog kwijlen als ze weer begint.
Daarom kan TS het maar beter zo snel mogelijk vol zien te krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef TheClown1 het volgende:
dit topic is zo groot geworden dat het slechts een kwestie van tijd is voordat ze ontdekt dat het bestaat en vervolgens de link legt naar jou en dan ben je de sigaar.............
Het is iets uit de hand aan het lopen vrees ik idd. Ik moet weer aan het werk. Ai...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef TheClown1 het volgende:
dit topic is zo groot geworden dat het slechts een kwestie van tijd is voordat ze ontdekt dat het bestaat en vervolgens de link legt naar jou en dan ben je de sigaar.............
wellicht een optie om alvast de dame te waarschuwen voordat ze er zelf achterkomt. denk dat je wat damage-control daarmee kunt doen. succes verder ts!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Het is iets uit de hand aan het lopen vrees ik idd. Ik moet weer aan het werk. Ai...
link?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef GrassofGod het volgende:
Kennen jullie dat filmpje van dat meisje op Solar?
Die poept vanonder haar rok,
Blijft lekker zitten (lekker warm natuurlijk) staat op en loopt weg alsof er niks gebeurd is
En dit terwijl mensen ernaast zitten en haar aankijken.![]()
![]()
Da's fake.quote:
waar de neuk heb je het over?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef GrassofGod het volgende:
Kennen jullie dat filmpje van dat meisje op Solar?
Die poept vanonder haar rok,
Blijft lekker zitten (lekker warm natuurlijk) staat op en loopt weg alsof er niks gebeurd is
En dit terwijl mensen ernaast zitten en haar aankijken.![]()
![]()
WAHHAHAHAHAHAHAH ik ook MINSTENS!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geweldig!Heb het minstens 3x bekeken. Hoe krampachtig ze wegrent ook...
dit is overdrevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
WAHHAHAHAHAHAHAH ik ook MINSTENS!!!!!!!
Potver3dubbeltjes HAHAHAHA kom op man dat kan toch niet.
Gelukkig was ze lelijk, anders was mijn beeld van de mooie vrouw zeker een anti-depressiva waard
Dat geluid.. PFFSSSTT hahahaha
LOLquote:
zeg jijquote:
Nope. Een kantorenpand van Deloitte Accountants en de leeftijd varieert van midden 20 tot 60 ongeveer. Zoals ik al eerder aangaf is de sfeer nogal theatraal en "schijt"lollerig. Met een hoop toneelstukjes, jiskefet imitaties en goeiemoggel-achtige opmerkingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Equites het volgende:
Gemiddelde leeftijd is 15 op de sociale werkplaats van TS? Godverdomme wat kinderachtig.
Waarom maak je er meervoud van?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jullie weten hebben mijn toestemming om te huilen? ja?
linkje linkje linkjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Equites het volgende:
Oja die chick die uit der dak was op solar, gewoon tussen al die mensen lopen kakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drm geen zin meer om te zoeken(fuck man zelfs als ik snel typ ben ik nog sneller
)
Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef 'TheOneAndOnly' het volgende:
Ts is echt een pareltje voor de maatschappij...
fetish fetish fetishquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Apuleius het volgende:
De polonaise ontvangst morgenochtend, ondanks de instructies:
Moggùh meid, mooie meid,
Je broek zat stampie stampie vol met natte schijt.
Het was geen uur, maar slechts luttele seconden,
dat alle mannen jouw verschijning graag verslonden,
Helaas voor meid is dat nu verleden tijd,
want je broek zat vol met vieze natte schijt.
EN NU ALLEMAAL!
Moggùh meid, mooie meid,
Je broek zat stampie stampie vol met natte schijt,
Je broek zat stampie dampie stampie dampie stampie vol met nattúúúúú schijt!
Dit is gewoon te mooi om niet te gebruiken, maar dat begrijp je zelf neem ik aan ook welquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ze terugkomt. Ze is door haar proeftijd heen en bevalt van alle kanten. We hebben al instructies gekregen om geen grappen te maken en haar zo goed en begripvol mogelijk op te vangen
gozerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Doet me ergens denken aan Klein ongelukje
Blijft HET topic van 2012![]()
ik stond een keer in de trein in zo'n tussenstuk van de wagons (alles was vol) met ALLEEN dames.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:38 schreef spierbal het volgende:
Ik liep een x een vrouwentoilet binnen
_________!!!!!!__--->![]()
Wat kunnen sjommige stinken.
Ontlasting = ontlastingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:38 schreef spierbal het volgende:
Ik liep een x een vrouwentoilet binnen
_________!!!!!!__--->![]()
Wat kunnen sjommige stinken.
Sowieso vrouwen die een anustufje laten, gadverdamme.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
gozer
[..]
ik stond een keer in de trein in zo'n tussenstuk van de wagons (alles was vol) met ALLEEN dames.
de deuren waren gesloten
uit het niets ineens een muffe, indringende, bijtende geur
pff in daar slik ik nu nog tabletten voor.
En sommige keken ook nog mij aan omdat ik de enige man wasgehaaide tantes
De meeste waren wel hot,box
And it's made by an asshole.quote:
Dat had mijn collega dus gisteren ook. Van die zure, ontzettend penetrante lucht. Zo'n lucht dat je als je je neus dicht houdt nog aan je huid voelt dat er heftige zwavelgassen circuleren. Zo'n klapje alsof je een sauna instapt of zo. Te ranzig. Wat is dat toch met vrouwen en poepgeur?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef Equites het volgende:
Soms komt er een lucht van die plee af als ik bij me vriendin slaap, echt verrote eieren zijn er niets bij. Dan is het dus 1 van haar zussen of haar moeder.
Daar heeft al eerder een FOK!schandaal plaatsgevonden.quote:
Was niet op solar, maar op tommorowland:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:32 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
zeg jij
Ik ben voor die stelletje ongeloven die link zoeken van het poepende solar meisje,
maar zul je net hebben dat ik het niet kan vinden
Weinig secret aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was niet op solar, maar op tommorowland:
Waarschijnlijk heeft ze er tijdens de koffieronde bij iedereen wat anti-depressiva en Spaanse Vlieg ingemikt. Ik vind het ook erg ranzig allemaal en daarom zou wat meer nederigheid van haar kant gepaster zijn, totdat de lucht echt goed geklaard is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef Simpel-Zat het volgende:
ps. mijn collega was op het einde van de dag weer dik met iedereen en ze zat alweer de geile del uit te hangen alsof er niks gebeurd is. En die babyboomers kwijlden weer alsof er nooit iets gebeurd is. Volgens mij ben ik de enige die het allemaal fokking ranzig vindt. Ik snap dat niet.
Die koppen van al die gasten eromheenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was niet op solar, maar op tommorowland:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |