Ik verwacht wel dat ze terugkomt. Ze is door haar proeftijd heen en bevalt van alle kanten. We hebben al instructies gekregen om geen grappen te maken en haar zo goed en begripvol mogelijk op te vangenquote:
Had ze niet gewoon satesaus over haar broek geknoeid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Simpel-Zat het volgende:
Het zou met de bbq te maken hebben gehad..
Dat is een beetje lastig met diarree.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
Maar heb je wel gevraagd of je haar drol mocht pijpen?
quote:
Succes daarmeequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ze terugkomt. Ze is door haar proeftijd heen en bevalt van alle kanten. We hebben al instructies gekregen om geen grappen te maken en haar zo goed en begripvol mogelijk op te vangen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef chroestjov het volgende:
Misschien dat jij nu een kansje maakt TS aangezien de meeste mannelijke collega's die hoger in de rangorde staan dan jou nu geen interesse meer hebben.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
Maar heb je wel gevraagd of je haar drol mocht pijpen?
Haha shit happens.quote:
Dat hoop jequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze dan minder aantrekkelijk erop geworden is. Vervelend als het gebeurt, maar zoiets doe je ook niet expres.
Poepfetisjist alertquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze dan minder aantrekkelijk erop geworden is. Vervelend als het gebeurt, maar zoiets doe je ook niet expres.
Die geur associeer je met haar op de een of andere manier. Dus telkens als je haar ziet, zeker in het begin kun je je die lucht weer voor de geest halen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja zoiets blijft je bij natuurlijk. Dan krijg je toch spontaan zin om haar als "poepie" aan te spreken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wist gewoon dat deze opmerking zou komenquote:
Mwah, iedereen schijt, dus iedereen stinkt. Vind het eigenlijk een beetje kleinzerig hoe TS hierop reageert, maar goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die geur associeer je met haar op de een of andere manier. Dus telkens als je haar ziet, zeker in het begin kun je je die lucht weer voor de geest halen.
Ik vind het gewoon niet stroken met mijn beeld bij lekkere wijven. Iedere keer als ik haar zie vanaf nu zie ik haar onderbescheten broek, ruik ik die indringendegeur en zie ik het schoonmaakbedrijf met mondkapjes heftig aan de poets in plek van die geile blik en dat diep uitgesneden decolleté.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat deze opmerking zou komen.
[..]
Mwah, iedereen schijt, dus iedereen stinkt. Vind het eigenlijk een beetje kleinzerig hoe TS hierop reageert, maar goed.
Ghehe bedankt voor de tipquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Apuleius het volgende:
De polonaise ontvangst morgenochtend, ondanks de instructies:
Moggùh meid, mooie meid,
Je broek zat stampie stampie vol met natte schijt.
Het was geen uur, maar slechts luttele seconden,
dat alle mannen jouw verschijning graag verslonden,
Helaas voor meid is dat nu verleden tijd,
want je broek zat vol met vieze natte schijt.
EN NU ALLEMAAL!
Moggùh meid, mooie meid,
Je broek zat stampie stampie vol met natte schijt,
Je broek zat stampie dampie stampie dampie stampie vol met nattúúúúú schijt!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef chroestjov het volgende:
Misschien dat jij nu een kansje maakt TS aangezien de meeste mannelijke collega's die hoger in de rangorde staan dan jou nu geen interesse meer hebben.
Ja, en dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
Gaat ze naar huis, douchen, dezelfde avond nog een lekkere rimjob krijgen van d'r vriend die van niks weet
van rimmen gaat je anus glimmenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
Gaat ze naar huis, douchen, dezelfde avond nog een lekkere rimjob krijgen van d'r vriend die van niks weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |