Vandaag een hoop consternatie bij ons op het werk. Sinds een paar maanden werkt bij ons een prachtig rondborstig vrouwtje waar minstens 75% van de mannelijke bevolking op kantoor stiekem over fantaseert als ze bij hun vrouw in bedje liggen. Althans, fantaseerde. Zoals de TT al verraden heeft heeft mevrouw vandaag haar broek volgescheten op het werk. Ze bleef al zo lang weg en er werden al grapjes over vingeren gemaakt en zo. Hoor ik haar roepen om een collega van ons. Een vrouwelijke. Ik dacht zal wel iets met ongesteldheid zijn of zo, maar niks bleek minder waar. Hevig geëmotioneerd liep ze linea recta van de wc naar de deur, terwijl haar halve broek onder het bruine spul zat. Het stonk letterlijk uren in gecreëerde wind (ramen tegen elkaar open) en ze hebben het schoonmaakbedrijf in moeten vliegen. Het zou met de bbq te maken hebben gehad.. Heel mijn beeld van mijn ooit zo lekkere collega en van vrouwen überhaupt heeft vandaag een serieuze knauw gekregen en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
De klacht lijkt me duidelijk