Serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:22 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ghehe, ze is net binnen gelopen en is gelijk bij de directie naar binnen geschoten![]()
Het enige wat ik me niet gerealiseerd heb is dat ze ook een account heeft op FokAch ja, ze weet het niet van mij dus het kan een tiental collega's geweest zijn
Ach joh, volwassenen zijn ook maar grote kinderen. Ik betwijfel dat ze op een andere werkplek niet precies hetzelfde zouden reageren.quote:
Precies en dan gewoon geven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ze heeft zich in haar zetel gehesen en van die onderbroekenhumorsfeer die er doorgaans heerst is niks meer over. Alsof we met zijn allen in een crematorium zitten. De heldenIk ga haar eens uitnodigen om een peukie buiten te gaan roken (tis vroeg maar toch
). Dat breekt voor haar het ijs een beetje wellicht. Vind het toch sneu voor d'r. Ze zit helemaal ineen gekropen. Hoe anders was dat 24 uur geleden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Pharkus het volgende:
De sfeer is drukkend? Iedereen ziet er een beetje bescheten uit? En jij gaat koffie en een peukie met haar doen, jij durft, dat is bij mij een gegarandeerd explosie via de kringspier.
+quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:22 schreef Simpel-Zat het volgende:
Het enige wat ik me niet gerealiseerd heb is dat ze ook een account heeft op FokAch ja, ze weet het niet van mij dus het kan een tiental collega's geweest zijn
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:16 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ik ga haar eens uitnodigen om een peukie buiten te gaan roken (tis vroeg maar toch).
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:32 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Kudoos voor je username in dit topic.
Vooral van de achterkant.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ze is door haar proeftijd heen en bevalt van alle kanten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met die Marokkaanse die van die sterke verhalen vertelt?
Zou het?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ach, wat sneu. Dat kan de beste overkomen en vind het redelijk zielig voor haar dat jullie zo kinderachtig doen. Moet je je eens voorstellen dat jij in haar schoenen stond. Gewoon aardig doen met zijn allen zodat ze niet elke dag depressief naar haar werk hoeft te gaan.
Ach man, ja, het is sneu en kan iedereen overkomen, maar het is redelijk normaal dat er grappen over gemaakt worden. Doe nou niet roomserdan de paus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ach, wat sneu. Dat kan de beste overkomen en vind het redelijk zielig voor haar dat jullie zo kinderachtig doen. Moet je je eens voorstellen dat jij in haar schoenen stond. Gewoon aardig doen met zijn allen zodat ze niet elke dag depressief naar haar werk hoeft te gaan.
Grote hilariteit daarnet toen ze naar de plee moest. Toen ze terugkwam was iedereen muisstilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach man, ja, het is sneu en kan iedereen overkomen, maar het is redelijk normaal dat er grappen over gemaakt worden. Doe nou niet roomserdan de paus.
Heb je haar nog uitgenodigd voor koffie en een peuk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:31 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Grote hilariteit daarnet toen ze naar de plee moest. Toen ze terugkwam was iedereen muisstil![]()
Deze keer heeft ze de boel fris achtergelaten gelukkig.
Met X-lax in de koffie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je haar nog uitgenodigd voor koffie en een peuk?
Jazeker we hebben al 2 peuken op en ze zat de stemming wat te peilen. Ze vertelde me dat ze heel de dag op de pot heeft gezeten. Zat ze voor gisteren nog allemaal geile praat uit te slaan, vandaag gaat het alleen maar over poep en zaken die daaraan verwant zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb je haar nog uitgenodigd voor koffie en een peuk?
..quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Argo het volgende:
Ach man alsof niemand zich ooit bescheten heeft, ik vrijdag nog op de introductie van school. Niets aan de hand kan gebeuren toch?
Dat zou wel een enorme naaistreek zijn, maar wel ongelooflijk grappig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Met X-lax in de koffie?
Hilariteit alom op kantoor.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Jazeker we hebben al 2 peuken op en ze zat de stemming wat te peilen. Ze vertelde me dat ze heel de dag op de pot heeft gezeten. Zat ze voor gisteren nog allemaal geile praat uit te slaan, vandaag gaat het alleen maar over poep en zaken die daaraan verwant zijn.
Nee die heeft haar kruid voorgoed verschoten bij me. Ik durf haar niet te vragen wat ze met haar slipje heeft gedaan. Weggegooid (en zo ja, heeft het dan een tijdje liggen meuren in de prullenbak thuis?) of gewassen (bij de andere kleding?). Zal ik bij de derde peuk eens sneaky uit proberen te vissen. Zo van "sow, dan moet die onderbroek van je er ook uit hebben gezien. Zelf uitgewassen?"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou wel een enorme naaistreek zijn, maar wel ongelooflijk grappig.
[..]
En zou je d'r nog willen doen denk je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |