Ik verwacht wel dat ze terugkomt. Ze is door haar proeftijd heen en bevalt van alle kanten. We hebben al instructies gekregen om geen grappen te maken en haar zo goed en begripvol mogelijk op te vangenquote:
Had ze niet gewoon satesaus over haar broek geknoeid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Simpel-Zat het volgende:
Het zou met de bbq te maken hebben gehad..
Dat is een beetje lastig met diarree.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
Maar heb je wel gevraagd of je haar drol mocht pijpen?
quote:
Succes daarmeequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ze terugkomt. Ze is door haar proeftijd heen en bevalt van alle kanten. We hebben al instructies gekregen om geen grappen te maken en haar zo goed en begripvol mogelijk op te vangen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef chroestjov het volgende:
Misschien dat jij nu een kansje maakt TS aangezien de meeste mannelijke collega's die hoger in de rangorde staan dan jou nu geen interesse meer hebben.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
Haha shit happens.quote:
Dat hoop jequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze dan minder aantrekkelijk erop geworden is. Vervelend als het gebeurt, maar zoiets doe je ook niet expres.
Poepfetisjist alertquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze dan minder aantrekkelijk erop geworden is. Vervelend als het gebeurt, maar zoiets doe je ook niet expres.
Die geur associeer je met haar op de een of andere manier. Dus telkens als je haar ziet, zeker in het begin kun je je die lucht weer voor de geest halen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja zoiets blijft je bij natuurlijk. Dan krijg je toch spontaan zin om haar als "poepie" aan te spreken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wist gewoon dat deze opmerking zou komenquote:
Mwah, iedereen schijt, dus iedereen stinkt. Vind het eigenlijk een beetje kleinzerig hoe TS hierop reageert, maar goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die geur associeer je met haar op de een of andere manier. Dus telkens als je haar ziet, zeker in het begin kun je je die lucht weer voor de geest halen.
Ik vind het gewoon niet stroken met mijn beeld bij lekkere wijven. Iedere keer als ik haar zie vanaf nu zie ik haar onderbescheten broek, ruik ik die indringendegeur en zie ik het schoonmaakbedrijf met mondkapjes heftig aan de poets in plek van die geile blik en dat diep uitgesneden decolleté.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat deze opmerking zou komen.
[..]
Mwah, iedereen schijt, dus iedereen stinkt. Vind het eigenlijk een beetje kleinzerig hoe TS hierop reageert, maar goed.
Ghehe bedankt voor de tipquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Apuleius het volgende:
De polonaise ontvangst morgenochtend, ondanks de instructies:
Moggùh meid, mooie meid,
Je broek zat stampie stampie vol met natte schijt.
Het was geen uur, maar slechts luttele seconden,
dat alle mannen jouw verschijning graag verslonden,
Helaas voor meid is dat nu verleden tijd,
want je broek zat vol met vieze natte schijt.
EN NU ALLEMAAL!
Moggùh meid, mooie meid,
Je broek zat stampie stampie vol met natte schijt,
Je broek zat stampie dampie stampie dampie stampie vol met nattúúúúú schijt!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef chroestjov het volgende:
Misschien dat jij nu een kansje maakt TS aangezien de meeste mannelijke collega's die hoger in de rangorde staan dan jou nu geen interesse meer hebben.
Ja, en dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
Gaat ze naar huis, douchen, dezelfde avond nog een lekkere rimjob krijgen van d'r vriend die van niks weet
van rimmen gaat je anus glimmenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
Gaat ze naar huis, douchen, dezelfde avond nog een lekkere rimjob krijgen van d'r vriend die van niks weet
W A Tquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ze had ook altijd van die geile praat om al die babyboomers te laten kwijlen en zo zei ze dat ze ook anaal doet ja. Dat is sinds vandaag geen prettige gedachte meer. Dikke kans dat de derrie ook tussen haar schaamlippen is gaan zittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Piye het volgende:
Het kan trouwens ook nog dat ze zo moest schijten omdat ze kort daarvoor ergens in een achterkamertje hard in haar achterkamertje is genomen. Dan is het opeens een stuk geiler of niet TS?
Sex mag best een beetje vies zijn hoor...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ze had ook altijd van die geile praat om al die babyboomers te laten kwijlen en zo zei ze dat ze ook anaal doet ja. Dat is sinds vandaag geen prettige gedachte meer. Dikke kans dat de derrie ook tussen haar schaamlippen is gaan zitten
Jazeker, maar overdrijven is ook een kunst. Er zijn grenzen en die heeft mevrouw overduidelijk overtreden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sex mag best een beetje vies zijn hoor...
Ach met van die spetterpoep heb je in ieder geval geen glijmiddel nodig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ze had ook altijd van die geile praat om al die babyboomers te laten kwijlen en zo zei ze dat ze ook anaal doet ja. Dat is sinds vandaag geen prettige gedachte meer. Dikke kans dat de derrie ook tussen haar schaamlippen is gaan zitten
In de medische literatuur noemen ze dit een 'compensatie trauma'.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Kijk gewoon nu 2 Girls 1 Cup om het minder erg te laten lijken.
Als je lang genoeg droog staat, houdt een beetje poep je niet tegen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Simpel-Zat het volgende:
Opmerkelijk dat de meeste Fokkers er hun schouders over ophalen. Sommigen vinden het zelfs kinky
Die ken ik al. Toen had ik al kunnen weten dat er wat betreft mijn ideaal beeld dat lekkere wijven niet schijten stront aan de knikker isquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dus TS: even 2 girls 1 cup kijken.
Hier niet hoor. Ik zal die associatie tussen haar en hetgeen is voorgevallen nooit uit meer uit mijn systeem krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Simpel-Zat het volgende:
Opmerkelijk dat de meeste Fokkers er hun schouders over ophalen. Sommigen vinden het zelfs kinky
Ah vandaar dat dat ook al zo'n populaire bezigheid in gevangenissen is.. dus jij zou overstag gaan als je al lang zonder zit? Wat is er mis met je linker- danwel je rechterhand?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je lang genoeg droog staat, houdt een beetje poep je niet tegen hoor.
Ah gelukkig, iemand die zich mijn leed voor kan stellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Ik zal die associatie tussen haar en hetgeen is voorgevallen nooit uit meer uit mijn systeem krijgen.
Dan moet je even een ander smerig filmpje opzoeken, 1 man 1 jar misschien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Die ken ik al. Toen had ik al kunnen weten dat er wat betreft mijn ideaal beeld dat lekkere wijven niet schijten stront aan de knikker is
Is maar een geintje joh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ah vandaar dat dat ook al zo'n populaire bezigheid in gevangenissen is.. dus jij zou overstag gaan als je al lang zonder zit? Wat is er mis met je linker- danwel je rechterhand?
Geuren kunnen herinneringen triggeren. Wordt onderschat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die geur associeer je met haar op de een of andere manier. Dus telkens als je haar ziet, zeker in het begin kun je je die lucht weer voor de geest halen.
Niks aan de hand als ze hem achteraf schoon likt. Sowieso niet in d'r ass douwen als je gaat flippen als er een keer wat aan je snikkel zit. Kan altijd gebeuren, hoe voorzichtig je ook bent. Risico van het vak.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Staan jullie al in de houding?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:22 schreef Simpel-Zat het volgende:
Ghehe, ze is net binnen gelopen en is gelijk bij de directie naar binnen geschoten![]()
Het enige wat ik me niet gerealiseerd heb is dat ze ook een account heeft op FokAch ja, ze weet het niet van mij dus het kan een tiental collega's geweest zijn
De grappen en grollen denderen hier op zijn Crediteuren-Debiteuren door het kantoor heen. Voor het eerst ook dat iedereen ruim op tijd is (we beginnen om half 9). Iedereen wilde haar rentree met eigen ogen aanschouwen haha.quote:
Bedankt voor het begrip man. Kan ik in verband met rouwverwerking goed gebruiken momenteel. Bedankt manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:24 schreef HyperViper het volgende:
Jezus wat ranzig. Ik voel je pijn TS. Arme jongen. Ik voel je pijn.
Het was een erg leuk topic, tot het moment dat je zei dat ze ook een FOK! account had. Nu geloof ik het niet meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:25 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
De grappen en grollen denderen hier op zijn Crediteuren-Debiteuren door het kantoor heen. Voor het eerst ook dat iedereen ruim op tijd is (we beginnen om half 9). Iedereen wilde haar rentree met eigen ogen aanschouwen haha.
Absoluut, maar dat is weer een heel ander topic waardig. De ochtend begint hier met 10 goeiemoggels. Je hebt zelfs mongolen die hele scenes van Debiteuren-Crediteuren naspelen. Inclusief groentes die ze meenemen en om grappig te doen toedeledokiën ze die groenten dan weer in de prullenbak. Er is er altijd eentje die met de bus komt en die vertelt altijd een mop als ie binnen komt.quote:
Tsja daar kan ik ook niks mee. Tis niet mijn bedoeling de goegemeente te overtuigen of zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:28 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Het was een erg leuk topic, tot het moment dat je zei dat ze ook een FOK! account had. Nu geloof ik het niet meer.
Wie is het dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:30 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Tsja daar kan ik ook niks mee. Tis niet mijn bedoeling de goegemeente te overtuigen of zo.
Ook FOK!sters poepen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:28 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Het was een erg leuk topic, tot het moment dat je zei dat ze ook een FOK! account had. Nu geloof ik het niet meer.
Met die Marokkaanse die van die sterke verhalen vertelt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:32 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is bij een rookpauze weleens te sprake gekomen.
Fair enough, dat zie je overal. Maar om zo met een collega om te gaan, dat is gewoon sneuquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:29 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is weer een heel ander topic waardig. De ochtend begint hier met 10 goeiemoggels. Je hebt zelfs mongolen die hele scenes van Debiteuren-Crediteuren naspelen. Inclusief groentes die ze meenemen en om grappig te doen toedeledokiën ze die groenten dan weer in de prullenbak. Er is er altijd eentje die met de bus komt en die vertelt altijd een mop als ie binnen komt.
Treurnis alom, en nu heeft het enige lekkere wijf ook nog eens haar broek volgescheten...![]()
Maar ja, de banen liggen niet voor het oprapen tegenwoordig hè.
Ze doen crediteuren debiteuren dagelijks na, dan ben je de fase 'sneu' ruimschoots voorbij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:33 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Fair enough, dat zie je overal. Maar om zo met een collega om te gaan, dat is gewoon sneu.
Het zijn allemaal volwassen mensen met kinderlijke humor (zout in plek van suiker in de koffie, een dossier waar je mee bezig gaat even verplaatsen zodat je je lam zoekt, inkt op de telefoonhorens en dan bellen, rare toneelstukjes in de pauze, etc.). De meesten zijn 45+ maar ze gedragen zich 16-. Zeer vermoeiend. Maar de tante in kwestie zit nog steeds binnen. Ben benieuwd of er zo een gezamelijk statement gegeven wordtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ze doen crediteuren debiteuren dagelijks na, dan ben je de fase 'sneu' ruimschoots voorbij.
Whehequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef chroestjov het volgende:
Oeh spuit-11.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:37 schreef HyperViper het volgende:
Die broekenpoeper is nu natuurlijk wel gemakkelijk prooi voor jou TS. Ze is nu natuurlijk zo onzeker als een gehandicapte tijdens de miss verkiezingen, ik zou je slag NU slaan. Vergeet die poep, dat heeft ze er allang afgewassen. Nat weghangen die dame, doe het. Doe het nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |