Dan is het goed, dan werkt mijn geheugenwisser uitstekendquote:
quote:
Missy Elliott 2.0 if you'd ask me.quote:
Lolquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan werkt mijn geheugenwisser uitstekend
Teveel HP gekekenquote:
Yesquote:
Alleen maar omdat ze zo'n chloorbekkie heeft?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Missy Elliott 2.0 if you'd ask me.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet zo'n kuis meisje als jij met zo'n gif?
Ben jij zware fan ofso?quote:
Tofffffquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yes! M'n groep is zo tof dat ik eigenlijk niet weg wil, maar heen en weer reizen is ook zo'n gedoe. Misschien doe ik dat alsnog wel gewoon.
http://www.ebay.nl/itm/LA(...)19c84#ht_7690wt_1139quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil ze hebben om te proberen.
[..]
Jij doet ballettttt?
Hahahaquote:
NEEquote:
Faka met dit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kom jij niet eens bij in de buurt xoxo
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze zo'n chloorbekkie heeft?
Walgelijk.
Okequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE![]()
Maar ik werd meegesleept naar de bios elke keer toen er een nieuw deel uit was.
Uit mezelf was ik nooit geweest en nu heb ik ze gewoon op mn laptop
Nee dan wel die van Beyonce.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/LA(...)19c84#ht_7690wt_1139
55 EUR
[ afbeelding ]
Dansen wil ik sowieso blijven doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TofffffAnders ga je een keer per week trainen (als je normaal meddere keren deed). Of in je nieuwe huiskamer hehe.
Lobi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Faka met dit?
Faka met dit?
FAKA MET DIT?!
Weer eens een T-shirt-waardige uitspraak. Je flikt het steeds weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Faka met dit?
Faka met dit?
FAKA MET DIT?!
Die sociale druk nekt me nog eens..quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke![]()
Ja ik ook. Sociale druk.
Ya really
Rare vraag misschien, maar wil je een triootje met mij en Vaselinequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Faka met dit?
Faka met dit?
FAKA MET DIT?!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgenavond weer plaatselijke Phil Taylor uithangen.
Taylor?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgenavond weer plaatselijke Phil Taylor uithangen.
Deze?quote:
Andere dingen..... Hmmmm.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die sociale druk nekt me nog eens..
Maar dan met andere dingen___
Zal vast wel te vinden zijn daar! Genoeg keus denk ik zo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dansen wil ik sowieso blijven doenAlleen weet ik niet of ik hier toevallig nog bij een groep kan stappen die ballet met hiphop combineert.
Waarom ben jij gestopt dan?
[..]
Lobi.
Oh, dat klinkt wel nice.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd met darten. Heb met een paar vrienden een eigen team opgericht.
Vasje is niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef YOLO het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wil je een triootje met mij en Vaseline?
Eindelijk jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef Anthropos het volgende:
Avengers HQ aan het downloaden. Eindelijk!
Ik heb al een contract met Gridlok opgesteld. Hij verzorgt de artwork, ik kom met de teksten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer eens een T-shirt-waardige uitspraak. Je flikt het steeds weer.
Dat wel, maar vaak waarderen mensen het niet zo als er nieuwe mensen in de groep komen. Ik vind wel ietsquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal vast wel te vinden zijn daar! Genoeg keus denk ik zo.
Ik ben gestopt omdat ik een andere lerares kreeg die de ballen verstand hadook kraakte ze iedereen af en daar ben ik heel boos om geworden.
is al een tijdje uit, dus tjaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:20 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, maar ik download woensdag wel verder. De bank roept me.
Ja, iedereen kan wel redelijk een pijltje gooien en het is gezellig. Dat laatste gaat het eigenlijk omquote:
Die vond ik niet leukquote:
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, iedereen kan wel redelijk een pijltje gooien en het is gezellig. Dat laatste gaat het eigenlijk om.
Dan trek ik mijn broek vast omlaag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef YOLO het volgende:
[..]
Fucking kippenvel tijdens die speelplaatsscene!
Gatverdamme, neequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Adolecens het volgende:
Waarom vind ik dit iets voor jumi?
[ afbeelding ]
quote:
Dat trek je toch niet aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze niet nee?
Nee, Tante Sidonia schoenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze niet nee?
Kan ik wel handelen hoor, maar de rest niet zo denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef YOLO het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem nog niet gezien.
Lucky you dat ik geen spoiler zei.
Nee is puur voor de heb, net als dingen op TelSellquote:
Mooie vergelijking wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee is puur voor de heb, net als dingen op TelSell
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?quote:
Waarom weet jij dat uberhaupt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?
Ik heb maar nog maar één bal over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?
Altijd als ik voorbij zap, denk ik: "Wat voor onzin hebben ze nu weer?" en dan blijf ik kijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat uberhaupt?
Ik moest Googlen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd als ik voorbij zap, denk ik: "Wat voor onzin hebben ze nu weer?" en dan blijf ik kijken.
en nog bewust ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uren gekeken "vroeger" dat kut programma.
Ja ik ken het "probleem"quote:
Ik was 12, wat is deze?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is andere shopping. Smeerlap.
Holy shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Solliciteer en kom op tv!
http://www.telsell.com/nl(...)/default.aspx?ipid=5
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk alleen naar Nigella.
Mijn voluptueuze lichaam maakt het goed. En met u?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Willekeurig vraagje tussendoor: hoe gaat het met je voluptueuze lichaam?
Nee, ik volg haar enkel op TV. Betoverende televisie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je volgt haar toch wel op Facebook, hè?
That suits you betterquote:
Nope.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
heb je instagram voor blackaberry, ik wil ook hipster doen
Prima, ik heb van CB vernomen dat mijn achterwerk top notch isquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn voluptueuze lichaam maakt het goed. En met u?
Nog Orko-achtige artiesten ontdekt?
Nog steeds een blackberry. Damnquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
blackberryquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Tuurlijk niet, bbquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Dit ga ik even goed luisteren vanavondquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef YOLO het volgende:
[..]
Prima, ik heb van CB vernomen dat mijn achterwerk top notch is.
Valt mee, maar ik ben wel ON TOP OF MY GAME wat betreft semi-underground electronische artiesten.
quote:
Heb je ping voor Blackberry, ik wil je toevoegenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
6 jaar geleden jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef Zosk het volgende:
Ik ga overstappen op bb denk ik, alleen maar goede dingen over gehoord.
Weloe, mijn contract was ineens verlengd dus nu moet ik nog wachten tot novemberquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds een blackberry. Damn
Dat mag helemaal niet meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weloe, mijn contract was ineens verlengd dus nu moet ik nog wachten tot november
skere life
Nee, maar nu wel. Nieuwe rappers die oldschool klinkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ga ik even goed luisteren vanavond![]()
Luister je Substantial?
ongevraagd verlengen met een jaar ofzo.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef YOLO het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel. Nieuwe rappers die oldschool klinken!
Klopt, mag enkel per maand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ongevraagd verlengen met een jaar ofzo.
Nou hij is toch echt out of the blue 4 maanden verlengdquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ongevraagd verlengen met een jaar ofzo.
quote:
Ik zou ze seuenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou hij is toch echt out of the blue 4 maanden verlengdik word opgelicht
maar ik zou sowieso niet weten welke fonna ik wil, dus is wel best zo
bovendien hou ik van mijn BB, wij hebben veel meegemaakt <3
Beest.quote:
en een echte mobiel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lijers! en meteen 2 jarig gratis abbo eisen
Elst is een dorpske, mien jungskequote:
quote:
Totaal nietquote:
First world problemsquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik mag ook binnekort een nieuwe uitkiezen, maar weet niet wat
Mijn oom is vermoord door een man die Elst heetquote:
Gewoon SGS3quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik mag ook binnekort een nieuwe uitkiezen, maar weet niet wat
Misschien is dit meer iets voor jou en ga je instagrammen bij je mattiesquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is een echte? Ik wil geen iphone. En ook geen s3
.
Dan neem je toch een HTC of die dingen van LG zijn ook niets slecht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is een echte? Ik wil geen iphone. En ook geen s3
.
LG is kankerslecht juist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan neem je toch een HTC of die dingen van LG zijn ook niets slecht.
Stress en paniek!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, zit ik daar weer mee opgezadeld.
Dat wordt wat met de iPhone 5 danquote:
Oh ik hoorde dat die wel aardig waren. Dan heb ik niks gezegd.quote:
Volgens mijn nerd connecties is HTC wel goed, ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan neem je toch een HTC of die dingen van LG zijn ook niets slecht.
Ah dat missen komt nog welquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Totaal nietAl ga ik nu wel telkens heen en weer en zie ik iedereen nog dagelijks. Ik ben pas weer sinds vanmiddag in Amsterdam.
Hoe gaat 't met jou?
Zijn in ieder geval stevig. Handig als je prisonboi je weer tegen de muur smijt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mijn nerd connecties is HTC wel goed, ja.
Wat is een zachte tv dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
LG televisies zijn juist hard, voor zover ik weet.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval stevig. Handig als je prisonboi je weer tegen de muur smijt.
Televisies wel ja, die heb ik ook. Telefoons en service zijn wel echt kut.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Gaat goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat missen komt nog welHoe gaat het met je zusje?
Ja gaat goed
Zo eentje waar je niet gerust je biertje tegenaan kan kankeren wanneer je een tegendoelpunt krijgt in FIFA.quote:
Oh plsquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval stevig. Handig als je prisonboi je weer tegen de muur smijt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo eentje waar je gerust je biertje tegenaan kan kankeren wanneer je een tegendoelpunt krijgt in FIFA.
Er zijn betere.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ja ik weet niet of je die s3 gezien hebt maar die zijn best lomp. Of je moet niet voor zo'n model gaan en een kleinere nemen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh plsmaar htc zijn mannen telefoons, dus het wordt samsung probably
Dit, 2 LG's gehad. Die wil je niet geloof mequote:
Zijn ook te groot voor jouw poezelige handjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh plsmaar htc zijn mannen telefoons, dus het wordt samsung probably
Totdat ze er zelf één hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, 2 LG's gehad. Die wil je niet geloof me
Wil stiekem een iphone maar na al mijn commentaar op iedereen dat ze er een hadden durf ik niet meer![]()
Na vandaag ben ik officieel klaar met Apple.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil stiekem een iphone maar na al mijn commentaar op iedereen dat ze er een hadden durf ik niet meer![]()
wtfquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies als haar grote zus. Op het fatty na dan. Ze eet vast veel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Televisies wel ja, die heb ik ook. Telefoons en service zijn wel echt kut.
[..]
Gaat goedZe slaapt als een malle, is een fatty en lacht de hele dag
Ik ben verliefd.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo eentje waar je niet gerust je biertje tegenaan kan kankeren wanneer je een tegendoelpunt krijgt in FIFA.
Ja maarja alle nieuwe telefoons zijn ankergrootquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of je die s3 gezien hebt maar die zijn best lomp. Of je moet niet voor zo'n model gaan en een kleinere nemen.
Of de Google Nexus. Is ook Samsung. Heb je niet al die Samsung rommel erop ook.
Ik denk dat ik die ga halen, heb nu de desire.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn ook te groot voor jouw poezelige handjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef YOLO het volgende:
Hey Allure, doe je al mee aan die nieuwe hype van alcohol inhaleren waardoor het rechtstreeks naar je brein gaat en je instant dronken wordt?
Dat vind ik ook. Alle topmodellen hebben tegenwoordig een scherm die niet zou misstaan aan de muur als tvquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maarja alle nieuwe telefoons zijn ankergroot
Zegt iedereen jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies als haar grote zus. Op het fatty na dan. Ze eet vast veel?
Klopt. Ik zou gewoon ff de media markt oid binnenstappen om ze te bekijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maarja alle nieuwe telefoons zijn ankergroot
Da's een taart?!quote:
Ja, gaat sneller dan mexenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef YOLO het volgende:
Hey Allure, doe je al mee aan die nieuwe hype van alcohol inhaleren waardoor het rechtstreeks naar je brein gaat en je instant dronken wordt?
Hoe oud is ze dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt iedereen jaAl lijkt ze qua uiterlijk totaal niet op me. Ze is heel blank ook.
En ze eet echt als een malle ja, niet normaal
Ik zelf vind dat grote scherm wel fijn, maar ja voor een dame is dat toch wat minder handig wellicht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Alle topmodellen hebben tegenwoordig een scherm die niet zou misstaan aan de muur als tv
Zelfs de nieuwe iPhone krijgt een groter scherm, terwijl ik dat juist een fijne maat vind voor een telefoon.
inb4 dqod in 3..2..1..quote:
Als ie maar in mn tassie pastquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zelf vind dat grote scherm wel fijn, maar ja voor een dame is dat toch wat minder handig wellicht.
Vriendin van ons heeft die ook, mooi toestel voor iPhone hatersquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ga halen, heb nu de desire.
Ik dacht zo'n cupcake geval ofzoquote:
Dat was beter geweest dan n schoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht zo'n cupcake geval ofzo
Ow tof! Dat wist ik nietquote:
Ik stond op Lowlands naast iemand waarvan Dqod binnen een seconde een doorweekt slipje had gekregen, precies haar typequote:
SD zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik stond op Lowlands naast iemand waarvan Dqod binnen een seconde een doorweekt slipje had gekregen, precies haar type!
Hoe weet jij wat haar type is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik stond op Lowlands naast iemand waarvan Dqod binnen een seconde een doorweekt slipje had gekregen, precies haar type!
Oh. Van SD denken ze ook dat ze goth is maar die heeft geen tattoo's inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef YOLO het volgende:
[..]
Dat is een onschuldig meisje.
Dit was een gothachtig type met tattoo's.
Baywatchquote:
Ik ken haar door en door.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat haar type is?
Omdat ik in het echt wat minder creepy probeer te doen dan op internet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Van SD denken ze ook dat ze goth is maar die heeft geen tattoo's inderdaad.
Waarom heb je geen pics gemaakt?
Dankjewelquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow tof! Dat wist ik niet![]()
Nog gefeliciteerd dan
And how is that working out for you?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ken haar door en door.
[..]
Omdat ik in het echt wat minder creepy probeer te doen dan op internet.
Ik ben haar type.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat haar type is?
Die Hasselhoff is wel veranderd zegquote:
Ja ik twijfel nog steedsquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn ook te groot voor jouw poezelige handjes
[ afbeelding ]
Die komt volgend jaar wel denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef Allure_ het volgende:
oke ik wil een s3 maar tegen de tijd dat ik een nieuwe mag is de s3 alweer oud, dus ik wacht wel op s4
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die Hasselhoff is wel veranderd zeg
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ken haar door en door.
[..]
Omdat ik in het echt wat minder creepy probeer te doen dan op internet.
Heb jij ook poezelige handjes?quote:
Ik heb geen vrouwelijk contact nodig om gelukkig te zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
And how is that working out for you?
quote:
Ik ook niet. Je wordt er alleen maar ellendig van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwelijk contact nodig om gelukkig te zijn.
Ah die heb ik wel eens op foto's gezien. Maar zou het niet weten babe, kom daar nooit en ook nergens in andere winkels zoiets gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef Juminelle het volgende:
TITI, help me. Ik had ooit een donkergrijze gemêleerde spijkerlegging van Vila, maar ik droeg 'm zoveel dat ik slijtplekken kreeg. Nu wil ik precies dezelfde terug maar kan het niet meer vindenWeet jij of ze in de nieuwe collecties ergens een soortgelijke hebben toevallig?
[..]
Dankjewel
Ja, en moet ook nog een beetje op mijn nageltjes letten, anders scheuren en breken ze afquote:
fixedquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah die heb ik wel eens op foto's gezien. Maar zou het niet weten babe, kom daar nooit en ook nergens in andere winkels.
quote:
Heb je Rebecca Black nou al eens een fanbrief gestuurd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon om een beetje samen met jou te zijn.
aardig slap gewordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Adolecens het volgende:
Mijn eerste fapmomentjes![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste fapmomentje was Becky van Roseannequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
valt best mee..quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier ook niet om aardig te zijn. Daarbij doet Tli vaak zat onaardig tegen mij.quote:
Die deed mij denken aan mijn zusje, veel te bitchyquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn eerste fapmomentje was Becky van Roseanne
Nee, maar hopelijk komt ze een keer naar Nederland.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je Rebecca Black nou al eens een fanbrief gestuurd?
Binnenkort komt het album dus dan zit daar meestal wel een tour aan vast.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef YOLO het volgende:
[..]
Nee, maar hopelijk komt ze een keer naar Nederland.
Dan ga ik haar betasten.
Dat is ook niet aardigquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die deed mij denken aan mijn zusje, veel te bitchy
Zal er nu weer denken als mijn odol niet uitkomtquote:
Ze was ook niet aardig vroegerquote:
Ik viel altijd op bitchy wijven. Daarom had ik ook een zwak voor Ally.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vallen die ook op jou dan :Squote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik viel altijd op bitchy wijven. Daarom had ik ook een zwak voor Ally.
Jawelquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat? Wou je zeggen dat het niet zo was?
''Commitment-phobes who've spent so much time masturbating they've actually lost interest in women, yet struggle on regardless, loading up porn pages, downloading increasingly more hardcore titles, pushing themselves to another dissatisfying orgasm.''quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Binnenkort komt het album dus dan zit daar meestal wel een tour aan vast.
Zij dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik ben geen wijf, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik viel altijd op bitchy wijven. Daarom had ik ook een zwak voor Ally.
Nee, een motherfuckerquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf, ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef YOLO het volgende:
[..]
''Commitment-phobes who've spent so much time masturbating they've actually lost interest in women, yet struggle on regardless, loading up porn pages, downloading increasingly more hardcore titles, pushing themselves to another dissatisfying orgasm.''
Ik ben mijn interesse in het vrouwelijke geslacht helaas al kwijtgeraakt.
Ow ja! Van Saved by the bell toch?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef YOLO het volgende:
[..]
''Commitment-phobes who've spent so much time masturbating they've actually lost interest in women, yet struggle on regardless, loading up porn pages, downloading increasingly more hardcore titles, pushing themselves to another dissatisfying orgasm.''
Ik ben mijn interesse in het vrouwelijke geslacht helaas al kwijtgeraakt.
Nee, dat was mijn laatste fapmomentjequote:
Daar denk ik niet aan als ik haar zie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja! Van Saved by the bell toch?
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja! Van Saved by the bell toch?
Fuck.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn laatste fapmomentje
Joh mij hou je niet voor de gek hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf, ik weet niet waar je het over hebt.
Nee zwarte bikini.quote:
Ahh ziek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef YOLO het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een stijve?
[..]
Mijne EmmYKuHh.
zo gemeen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doet me denken aan Dromenvanger
?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doet me denken aan Dromenvanger
Dromenvangertje ken je toch wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
?
Zegt me niets.
Zo is ze dus nu kennelijk
Zo is ze nu inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
?
Zegt me niets.
Zo is ze dus nu kennelijk
Was niet gemeen bedoeld. Was gewoon een constatering.quote:
Eensquote:
Staat gewoon in d'r fobo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De naam wel, maar gezicht? Nee, echt niet, ik onthoud dat allemaal niet.
Zij is kankerheet.quote:
Ik deze :quote:
21e van deze maand toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:37 schreef YOLO het volgende:
Wanneer is Project x party (rick) ook alweer?
Dat was al nekend en ik zeg dat niet om op te scheppen oidquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:36 schreef YOLO het volgende:
JANIESBROWNIE HEEFT EEN IPAD, JONGENS
CIRCLE JERK
Dat was geloof ik de versie in Eindhoven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik had deze vrijdag in mijn hoofd zitten.
Het zal me benieuwen.
Happen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was al nekend en ik zeg dat niet om op te scheppen oid![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat was geloof ik de versie in Eindhoven.
http://forum.dutchbodybui(...)x-party-rick-314296/quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat was geloof ik de versie in Eindhoven.
Doe ik graagquote:
Reeds gekomen.quote:
Wacht wat.. Dat heb ik nog niet gelezen.. Samenvatting?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent over de Tong gegaan
Tli is jouw type en yolo zag nog iemand die jouw type was enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht wat.. Dat heb ik nog niet gelezen.. Samenvatting?
Dan moet ik dronken eerstejaarsstudentjes gaan verdragen op mijn weledele werkplek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef YOLO het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)x-party-rick-314296/
BobbyB heeft het op DBB geplaatst, confirmed deze vrijdag.
Of je een FOK!gangbangmeet wilt organiserenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht wat.. Dat heb ik nog niet gelezen.. Samenvatting?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef YOLO het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)x-party-rick-314296/
BobbyB heeft het op DBB geplaatst, confirmed deze vrijdag.
quote:
Ik word verlegen van Tli, ga ik stotteren ditdat alles :$.. Kan toch nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tli is jouw type en yolo zag nog iemand die jouw type was enzo.
Dat heb ik allang gedaan O.oquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef YOLO het volgende:
[..]
Of je een FOK!gangbangmeet wilt organiseren.
Veel plezierquote:
Wel verdommequote:
Hey :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |