Ja, iedereen kan wel redelijk een pijltje gooien en het is gezellig. Dat laatste gaat het eigenlijk omquote:
Die vond ik niet leukquote:
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, iedereen kan wel redelijk een pijltje gooien en het is gezellig. Dat laatste gaat het eigenlijk om.
Dan trek ik mijn broek vast omlaag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef YOLO het volgende:
[..]
Fucking kippenvel tijdens die speelplaatsscene!
Gatverdamme, neequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Adolecens het volgende:
Waarom vind ik dit iets voor jumi?
[ afbeelding ]
quote:
Dat trek je toch niet aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze niet nee?
Nee, Tante Sidonia schoenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze niet nee?
Kan ik wel handelen hoor, maar de rest niet zo denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef YOLO het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem nog niet gezien.
Lucky you dat ik geen spoiler zei.
Nee is puur voor de heb, net als dingen op TelSellquote:
Mooie vergelijking wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee is puur voor de heb, net als dingen op TelSell
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?quote:
Waarom weet jij dat uberhaupt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?
Ik heb maar nog maar één bal over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?
Altijd als ik voorbij zap, denk ik: "Wat voor onzin hebben ze nu weer?" en dan blijf ik kijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat uberhaupt?
Ik moest Googlen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd als ik voorbij zap, denk ik: "Wat voor onzin hebben ze nu weer?" en dan blijf ik kijken.
en nog bewust ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uren gekeken "vroeger" dat kut programma.
Ja ik ken het "probleem"quote:
Ik was 12, wat is deze?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is andere shopping. Smeerlap.
Holy shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Solliciteer en kom op tv!
http://www.telsell.com/nl(...)/default.aspx?ipid=5
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk alleen naar Nigella.
Mijn voluptueuze lichaam maakt het goed. En met u?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Willekeurig vraagje tussendoor: hoe gaat het met je voluptueuze lichaam?
Nee, ik volg haar enkel op TV. Betoverende televisie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je volgt haar toch wel op Facebook, hè?
That suits you betterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |