Dan is het goed, dan werkt mijn geheugenwisser uitstekendquote:
quote:
Missy Elliott 2.0 if you'd ask me.quote:
Lolquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan werkt mijn geheugenwisser uitstekend
Teveel HP gekekenquote:
Yesquote:
Alleen maar omdat ze zo'n chloorbekkie heeft?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Missy Elliott 2.0 if you'd ask me.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet zo'n kuis meisje als jij met zo'n gif?
Ben jij zware fan ofso?quote:
Tofffffquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yes! M'n groep is zo tof dat ik eigenlijk niet weg wil, maar heen en weer reizen is ook zo'n gedoe. Misschien doe ik dat alsnog wel gewoon.
http://www.ebay.nl/itm/LA(...)19c84#ht_7690wt_1139quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil ze hebben om te proberen.
[..]
Jij doet ballettttt?
Hahahaquote:
NEEquote:
Faka met dit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kom jij niet eens bij in de buurt xoxo
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze zo'n chloorbekkie heeft?
Walgelijk.
Okequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE![]()
Maar ik werd meegesleept naar de bios elke keer toen er een nieuw deel uit was.
Uit mezelf was ik nooit geweest en nu heb ik ze gewoon op mn laptop
Nee dan wel die van Beyonce.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/LA(...)19c84#ht_7690wt_1139
55 EUR
[ afbeelding ]
Dansen wil ik sowieso blijven doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TofffffAnders ga je een keer per week trainen (als je normaal meddere keren deed). Of in je nieuwe huiskamer hehe.
Lobi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Faka met dit?
Faka met dit?
FAKA MET DIT?!
Weer eens een T-shirt-waardige uitspraak. Je flikt het steeds weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Faka met dit?
Faka met dit?
FAKA MET DIT?!
Die sociale druk nekt me nog eens..quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke![]()
Ja ik ook. Sociale druk.
Ya really
Rare vraag misschien, maar wil je een triootje met mij en Vaselinequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Faka met dit?
Faka met dit?
FAKA MET DIT?!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgenavond weer plaatselijke Phil Taylor uithangen.
Taylor?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Inderdaad, kan ik morgenavond weer plaatselijke Phil Taylor uithangen.
Deze?quote:
Andere dingen..... Hmmmm.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die sociale druk nekt me nog eens..
Maar dan met andere dingen___
Zal vast wel te vinden zijn daar! Genoeg keus denk ik zo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dansen wil ik sowieso blijven doenAlleen weet ik niet of ik hier toevallig nog bij een groep kan stappen die ballet met hiphop combineert.
Waarom ben jij gestopt dan?
[..]
Lobi.
Oh, dat klinkt wel nice.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd met darten. Heb met een paar vrienden een eigen team opgericht.
Vasje is niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef YOLO het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wil je een triootje met mij en Vaseline?
Eindelijk jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef Anthropos het volgende:
Avengers HQ aan het downloaden. Eindelijk!
Ik heb al een contract met Gridlok opgesteld. Hij verzorgt de artwork, ik kom met de teksten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer eens een T-shirt-waardige uitspraak. Je flikt het steeds weer.
Dat wel, maar vaak waarderen mensen het niet zo als er nieuwe mensen in de groep komen. Ik vind wel ietsquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal vast wel te vinden zijn daar! Genoeg keus denk ik zo.
Ik ben gestopt omdat ik een andere lerares kreeg die de ballen verstand hadook kraakte ze iedereen af en daar ben ik heel boos om geworden.
is al een tijdje uit, dus tjaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:20 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, maar ik download woensdag wel verder. De bank roept me.
Ja, iedereen kan wel redelijk een pijltje gooien en het is gezellig. Dat laatste gaat het eigenlijk omquote:
Die vond ik niet leukquote:
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja, iedereen kan wel redelijk een pijltje gooien en het is gezellig. Dat laatste gaat het eigenlijk om.
Dan trek ik mijn broek vast omlaag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef YOLO het volgende:
[..]
Fucking kippenvel tijdens die speelplaatsscene!
Gatverdamme, neequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Adolecens het volgende:
Waarom vind ik dit iets voor jumi?
[ afbeelding ]
quote:
Dat trek je toch niet aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze niet nee?
Nee, Tante Sidonia schoenenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze niet nee?
Kan ik wel handelen hoor, maar de rest niet zo denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef YOLO het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem nog niet gezien.
Lucky you dat ik geen spoiler zei.
Nee is puur voor de heb, net als dingen op TelSellquote:
Mooie vergelijking wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee is puur voor de heb, net als dingen op TelSell
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?quote:
Waarom weet jij dat uberhaupt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?
Ik heb maar nog maar één bal over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, wil je de NicerDicer plus niet proberen?
Altijd als ik voorbij zap, denk ik: "Wat voor onzin hebben ze nu weer?" en dan blijf ik kijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat uberhaupt?
Ik moest Googlen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Altijd als ik voorbij zap, denk ik: "Wat voor onzin hebben ze nu weer?" en dan blijf ik kijken.
en nog bewust ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uren gekeken "vroeger" dat kut programma.
Ja ik ken het "probleem"quote:
Ik was 12, wat is deze?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is andere shopping. Smeerlap.
Holy shit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Solliciteer en kom op tv!
http://www.telsell.com/nl(...)/default.aspx?ipid=5
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk alleen naar Nigella.
Mijn voluptueuze lichaam maakt het goed. En met u?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Willekeurig vraagje tussendoor: hoe gaat het met je voluptueuze lichaam?
Nee, ik volg haar enkel op TV. Betoverende televisie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je volgt haar toch wel op Facebook, hè?
That suits you betterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |