Van je stokje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen huilen tijdens de seks. Hetzelfde als van je stokje gaan tijdens seks.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, ik heb een chick een keer laten flauwvallen onder de douche toen ik d'r vingerde en ze klaarkwam.
bedankt voor de tipquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
Om 8 uur begint GTST weer boysik zeg genieten
Was wel even schrikken, ook apart om d'r op te vangen en wakker te maken met je lul die slapper wordtquote:
En zelfs dat laatste beetje puurheid is fake.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef YOLO het volgende:
[..]
Kan niet, want zij is het laatste stukje puurheid in mijn leven.
Care, ik vind hem aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zware Lil B swaggerjacker hij, echt overdreven. Taalgebruik, moves, alles.
Ik doe nooit meer douche dingen, want dan gaat het sowieso foutquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, ik heb een chick een keer laten flauwvallen onder de douche toen ik d'r vingerde en ze klaarkwam.
Als jij niet begrijpt wat t verschil is tussen 'fijn' als in avondeten of 'fijn' als in sex, denk ik niet dat je veel vrouwen in je bed zult krijgen en anders blijft t ws bij 1 keertje en zie je ze daarna nooit meerquote:
Niet dat ik d'r wakker maakte met m'n slap wordende lul hè. Je leest verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was wel even schrikken, ook apart om d'r op te vangen en wakker te maken met je lul die slapper wordt.
at first i was likequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik d'r wakker maakte met m'n slap wordende lul hè. Je leest verkeerd.
Dat is juist het moment om eens even lekker los te gaan johquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was wel even schrikken, ook apart om d'r op te vangen en wakker te maken met je lul die slapper wordt.
Hij zit op dezelfde school als m'n FWB, probeerde hij nog bij d'r af te kijken bij een toetsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Care, ik vind hem aan. Zo lekker fout
.
Ik zit gewoon wat te trollenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt wat t verschil is tussen 'fijn' als in avondeten of 'fijn' als in sex, denk ik niet dat je veel vrouwen in je bed zult krijgen en anders blijft t ws bij 1 keertje en zie je ze daarna nooit meer
Jammer dit laatste. Het klonk eerst leuker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik d'r wakker maakte met m'n slap wordende lul hè. Je leest verkeerd.
Ik zou hem gewoon geven. Terwijl ik hem niet eens sexy vind.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij zit op dezelfde school als m'n FWB, probeerde hij nog bij d'r af te kijken bij een toets. Domme boi.
Ik had nog nooit niemand zien flauwvallen. En dan precies dat moment op die plekquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dit laatste. Het klonk eerst leuker.
Daar kom jij niet eens bij in de buurt xoxoquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal je baarmoeder eens tikken
Samenvatting?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zelfs dat laatste beetje puurheid is fake.
Lelijk CB, lelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kom jij niet eens bij in de buurt xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |