VERTEL!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daar kan ik je nog wel iets grappigs over vertellen.
Dan moet je er niet aan beginnen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan toch. Als die ander heel lelijk is...
Pityfucks toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen?
Ze is fake.quote:
Hij. Zelfs. Lol.quote:
En we wilden het nog wel tactisch brengen zodat de klap niet te hard aankwam...quote:
Haha, dafuq, serieusquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon, omdat t zo fijn is dan![]()
Of omdat ie te hard heeft geslagen![]()
Ik huil omdat ik het niet heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef Anthropos het volgende:
Is dat ook een van jouw vrouwelijke kanten, Bob?
Dat slaat dan weer nergens opquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Haha, dafuq, serieus. Ik zou dan elke avond moeten huilen onder het avondeten.
Nooit last van gehad hoor, hoax.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gebeurt tijdens het baarmoedertje tikken.
Heel erg fakequote:
Tranen van geluk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lig dan ook niet mn ogen uit mn kop te janken he, gewoon, een klein beetje
Het is toch fijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op
Zal je baarmoeder eens tikkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nooit last van gehad hoor, hoax.
Dat laatste moet ik wel heel erg bezopen voor zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen huilen tijdens de seks. Hetzelfde als van je stokje gaan tijdens seks.
LOL, ik heb een chick een keer laten flauwvallen onder de douche toen ik d'r vingerde en ze klaarkwam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen huilen tijdens de seks. Hetzelfde als van je stokje gaan tijdens seks.
Hier in de SC is het al een soap. GTSCquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
Om 8 uur begint GTST weer boysik zeg genieten
Van je stokje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, ik heb een chick een keer laten flauwvallen onder de douche toen ik d'r vingerde en ze klaarkwam.
bedankt voor de tipquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
Om 8 uur begint GTST weer boysik zeg genieten
Was wel even schrikken, ook apart om d'r op te vangen en wakker te maken met je lul die slapper wordtquote:
En zelfs dat laatste beetje puurheid is fake.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef YOLO het volgende:
[..]
Kan niet, want zij is het laatste stukje puurheid in mijn leven.
Care, ik vind hem aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zware Lil B swaggerjacker hij, echt overdreven. Taalgebruik, moves, alles.
Ik doe nooit meer douche dingen, want dan gaat het sowieso foutquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, ik heb een chick een keer laten flauwvallen onder de douche toen ik d'r vingerde en ze klaarkwam.
Als jij niet begrijpt wat t verschil is tussen 'fijn' als in avondeten of 'fijn' als in sex, denk ik niet dat je veel vrouwen in je bed zult krijgen en anders blijft t ws bij 1 keertje en zie je ze daarna nooit meerquote:
Niet dat ik d'r wakker maakte met m'n slap wordende lul hè. Je leest verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was wel even schrikken, ook apart om d'r op te vangen en wakker te maken met je lul die slapper wordt.
at first i was likequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik d'r wakker maakte met m'n slap wordende lul hè. Je leest verkeerd.
Dat is juist het moment om eens even lekker los te gaan johquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was wel even schrikken, ook apart om d'r op te vangen en wakker te maken met je lul die slapper wordt.
Hij zit op dezelfde school als m'n FWB, probeerde hij nog bij d'r af te kijken bij een toetsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Care, ik vind hem aan. Zo lekker fout
.
Ik zit gewoon wat te trollenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt wat t verschil is tussen 'fijn' als in avondeten of 'fijn' als in sex, denk ik niet dat je veel vrouwen in je bed zult krijgen en anders blijft t ws bij 1 keertje en zie je ze daarna nooit meer
Jammer dit laatste. Het klonk eerst leuker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik d'r wakker maakte met m'n slap wordende lul hè. Je leest verkeerd.
Ik zou hem gewoon geven. Terwijl ik hem niet eens sexy vind.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij zit op dezelfde school als m'n FWB, probeerde hij nog bij d'r af te kijken bij een toets. Domme boi.
Ik had nog nooit niemand zien flauwvallen. En dan precies dat moment op die plekquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dit laatste. Het klonk eerst leuker.
Daar kom jij niet eens bij in de buurt xoxoquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal je baarmoeder eens tikken
Samenvatting?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zelfs dat laatste beetje puurheid is fake.
Lelijk CB, lelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kom jij niet eens bij in de buurt xoxo
Ze is fake, mensen zeggen er wat over en vervolgens is ze in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:
Ik wel, maar niet door die activiteit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had nog nooit niemand zien flauwvallen. En dan precies dat moment op die plek.
Ik heb ook gehoord dat ze een nieuw account heeft aangemaaktquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is fake, mensen zeggen er wat over en vervolgens is ze in geen velden of wegen meer te bekennen.
Jij bent zeker ook eigenlijk een dame van middelbare leeftijd met een kort pittig kapsel of niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat denk jij, die Sherlocks zijn hier de hele dag iedereen aan het scannen. Zodoende
.
Als je een paar maanden niet doucht bereik je hetzelfde ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet door die activiteit.
Ik ben een man.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook eigenlijk een dame van middelbare leeftijd met een kort pittig kapsel of niet?
Dat geloof ik niet, daar ben je te wispelturig voor.quote:
Ze is echt niet fakequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is fake, mensen zeggen er wat over en vervolgens is ze in geen velden of wegen meer te bekennen.
Laat ik het anders zeggen, de foto's die ze postte als zijnde zichzelf waren dat niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ze is echt niet fake.
Anders is het het ziekste dat ik ooit heb meegemaakt.
Je moet echt een bijzonder twisted mind hebben om zo'n act op te voeren inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ze is echt niet fake.
Anders is het het ziekste dat ik ooit heb meegemaakt.
Dat geloof ik wel. Maar heeft ze ooit foto's van haar gezicht gepost dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de foto's die ze postte als zijnde zichzelf waren dat niet.
In haar fobo niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef YOLO het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Maar heeft ze ooit foto's van haar gezicht gepost dan?
Ik heb ze nooit gezien.
Nah vind het ook wel apart dat ze eerst post als een gemiddelde bagger ONZ user en daarna elitair gaat lopen doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik geloof wel dat ze echt is, maar gewoon anoniem wil blijven. Alleen de foto's zijn nep. Kan toch?
Ja, je hoeft toch niet 24/7 te trollen op internetquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah vind het ook wel apart dat ze eerst post als een gemiddelde bagger ONZ user en daarna elitair gaat lopen doen.
Ja, dat is het inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik geloof wel dat ze echt is, maar gewoon anoniem wil blijven. Alleen de foto's zijn nep. Kan toch?
google imagesquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tineye zeker? Exposing fakers since '08.
Ik ben een man van middelbare leeftijd met kale kopquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook eigenlijk een dame van middelbare leeftijd met een kort pittig kapsel of niet?
ja maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, je hoeft toch niet 24/7 te trollen op internet. Is op een gegeven moment ook niet meer leuk.
maar dat wist ik al. toch vond ik onze meet wel leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een man van middelbare leeftijd met kale kop
Uggsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef L0t.. het volgende:
Wat voor schoenen moet ik kopen voor de winter? Geen sneakers en geen pumps.
laarzenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef L0t.. het volgende:
Lieslaarzen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik fok graag. Ieder z'n hobby. YOLO.quote:
Ja, ik ook. Vooral toen je je handen door mijn borsthaar haaldequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar dat wist ik al. toch vond ik onze meet wel leuk
Kisten. Vooral met drakenlogo's eropquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik houd wel van laarzenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind laarzen vrijwel altijd lelijk.
De winter door komen met sneakers en Timberlands
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik fok graag. Ieder z'n hobby. YOLO.
Koop zo'n beige indianenlaarsjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar wat voor iets. Ik hou niet van hoge laarzen, liever enkellaarsjes..
Iets met bont en veren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar wat voor iets. Ik hou niet van hoge laarzen, liever enkellaarsjes..
De tijd dat ik wat met mijn leven moest doen is al lang voorbij. Nu is het tijd om rustig aan te doen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Koop zo'n beige indianenlaarsjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |