Nope.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
heb je instagram voor blackaberry, ik wil ook hipster doen
Prima, ik heb van CB vernomen dat mijn achterwerk top notch isquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn voluptueuze lichaam maakt het goed. En met u?
Nog Orko-achtige artiesten ontdekt?
Nog steeds een blackberry. Damnquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
blackberryquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Tuurlijk niet, bbquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Dit ga ik even goed luisteren vanavondquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef YOLO het volgende:
[..]
Prima, ik heb van CB vernomen dat mijn achterwerk top notch is.
Valt mee, maar ik ben wel ON TOP OF MY GAME wat betreft semi-underground electronische artiesten.
quote:
Heb je ping voor Blackberry, ik wil je toevoegenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
6 jaar geleden jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef Zosk het volgende:
Ik ga overstappen op bb denk ik, alleen maar goede dingen over gehoord.
Weloe, mijn contract was ineens verlengd dus nu moet ik nog wachten tot novemberquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds een blackberry. Damn
Dat mag helemaal niet meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weloe, mijn contract was ineens verlengd dus nu moet ik nog wachten tot november
skere life
Nee, maar nu wel. Nieuwe rappers die oldschool klinkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ga ik even goed luisteren vanavond![]()
Luister je Substantial?
ongevraagd verlengen met een jaar ofzo.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef YOLO het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel. Nieuwe rappers die oldschool klinken!
Klopt, mag enkel per maand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ongevraagd verlengen met een jaar ofzo.
Nou hij is toch echt out of the blue 4 maanden verlengdquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ongevraagd verlengen met een jaar ofzo.
quote:
Ik zou ze seuenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou hij is toch echt out of the blue 4 maanden verlengdik word opgelicht
maar ik zou sowieso niet weten welke fonna ik wil, dus is wel best zo
bovendien hou ik van mijn BB, wij hebben veel meegemaakt <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |