Beest.quote:
en een echte mobiel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lijers! en meteen 2 jarig gratis abbo eisen
Elst is een dorpske, mien jungskequote:
quote:
Totaal nietquote:
First world problemsquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik mag ook binnekort een nieuwe uitkiezen, maar weet niet wat
Mijn oom is vermoord door een man die Elst heetquote:
Gewoon SGS3quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik mag ook binnekort een nieuwe uitkiezen, maar weet niet wat
Misschien is dit meer iets voor jou en ga je instagrammen bij je mattiesquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is een echte? Ik wil geen iphone. En ook geen s3
.
Dan neem je toch een HTC of die dingen van LG zijn ook niets slecht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is een echte? Ik wil geen iphone. En ook geen s3
.
LG is kankerslecht juist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan neem je toch een HTC of die dingen van LG zijn ook niets slecht.
Stress en paniek!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, zit ik daar weer mee opgezadeld.
Dat wordt wat met de iPhone 5 danquote:
Oh ik hoorde dat die wel aardig waren. Dan heb ik niks gezegd.quote:
Volgens mijn nerd connecties is HTC wel goed, ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan neem je toch een HTC of die dingen van LG zijn ook niets slecht.
Ah dat missen komt nog welquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Totaal nietAl ga ik nu wel telkens heen en weer en zie ik iedereen nog dagelijks. Ik ben pas weer sinds vanmiddag in Amsterdam.
Hoe gaat 't met jou?
Zijn in ieder geval stevig. Handig als je prisonboi je weer tegen de muur smijt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mijn nerd connecties is HTC wel goed, ja.
Wat is een zachte tv dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
LG televisies zijn juist hard, voor zover ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |