Hoe oud is ze dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt iedereen jaAl lijkt ze qua uiterlijk totaal niet op me. Ze is heel blank ook.
En ze eet echt als een malle ja, niet normaal
Ik zelf vind dat grote scherm wel fijn, maar ja voor een dame is dat toch wat minder handig wellicht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Alle topmodellen hebben tegenwoordig een scherm die niet zou misstaan aan de muur als tv
Zelfs de nieuwe iPhone krijgt een groter scherm, terwijl ik dat juist een fijne maat vind voor een telefoon.
inb4 dqod in 3..2..1..quote:
Als ie maar in mn tassie pastquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zelf vind dat grote scherm wel fijn, maar ja voor een dame is dat toch wat minder handig wellicht.
Vriendin van ons heeft die ook, mooi toestel voor iPhone hatersquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ga halen, heb nu de desire.
Ik dacht zo'n cupcake geval ofzoquote:
Dat was beter geweest dan n schoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht zo'n cupcake geval ofzo
Ow tof! Dat wist ik nietquote:
Ik stond op Lowlands naast iemand waarvan Dqod binnen een seconde een doorweekt slipje had gekregen, precies haar typequote:
SD zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik stond op Lowlands naast iemand waarvan Dqod binnen een seconde een doorweekt slipje had gekregen, precies haar type!
Hoe weet jij wat haar type is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik stond op Lowlands naast iemand waarvan Dqod binnen een seconde een doorweekt slipje had gekregen, precies haar type!
Oh. Van SD denken ze ook dat ze goth is maar die heeft geen tattoo's inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef YOLO het volgende:
[..]
Dat is een onschuldig meisje.
Dit was een gothachtig type met tattoo's.
Baywatchquote:
Ik ken haar door en door.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat haar type is?
Omdat ik in het echt wat minder creepy probeer te doen dan op internet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Van SD denken ze ook dat ze goth is maar die heeft geen tattoo's inderdaad.
Waarom heb je geen pics gemaakt?
Dankjewelquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow tof! Dat wist ik niet![]()
Nog gefeliciteerd dan
And how is that working out for you?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ken haar door en door.
[..]
Omdat ik in het echt wat minder creepy probeer te doen dan op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |