abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116209926
Ik vind het allemaal maar kut hoor, die tl/dr posts met 100 splitsquotes.
pi_116210445
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 31-08-2012 12:11:55 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116212553
Als John van den Heuvel iets te verwijten valt dan is het wel enerzijds zijn gebrek aan juridische kennis en anderzijds de stelligheid waarmee hij zijn juridische standpunten desondanks weet te verkondigen. Eerst was er het verhaal dat Estelle een strafbaar feit zou plegen bij een leugenachtige politieverklaring, en daarna kwamen zijn belachelijke inzichten over 'groepsaansprakelijkheid' bij openlijke geweldpleging.

Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de verklaring van Estelle. Niet zozeer naar de inhoud, maar ik bedoel: kan ze realistisch gezien wel iets verklaren waardoor ze niet meteen van meineed wordt verdacht? Meerdere getuigen hebben verklaard dat het rustig was in de skybox, meerdere getuigen hebben verklaard dat ze op de bank zat en in de richting van het incident keek, meerdere getuigen hebben verklaard dat Hari een bloedvlek op zijn shirt had en ook het barmeisje dat buiten stond schrok blijkbaar van het geluid van brekend glas en geschreeuw.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:56:13 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116214634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is allemaal gelogen door JvdH.
Sterker nog, ik heb van WS gehoord dat Everink met een Telegraaf-krant in elkaar is gemept. Dit alles om de arme nobele Marokkaan Badr Hari in een kwaad daglicht te zetten zodat de Telegraaf weer, als de coorperatie die ze zijn, meer kranten kan verkopen om daarmee gemene kapitalistische Euros binnen te harken.
De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...

Als je een beetje zelfrespect hebt dan geef je dezelfde krant die de heksenjacht op je vriendje aanvoert toch geen exclusief interview?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116221097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...

Als je een beetje zelfrespect hebt dan geef je dezelfde krant die de heksenjacht op je vriendje aanvoert toch geen exclusief interview?!
Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:15:46 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116222031
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.
Ik denk dat Estelle het graag zo noemt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116232370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef stalybridge het volgende:
Wat maakt het nog uit dat JvdH zijn verhaal wel of niet heeft aangedikt?
Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.

quote:
We zijn 2 maanden en tig feiten en bronnen verder.
Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116232397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.

[..]

Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.
Dus Everink is NIET in elkaar gebeukt en Hari heeft er niets mee te maken?
pi_116232481
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoiets
pi_116232487
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/dus
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:19:03 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_116232772
Ik ben benieuwd wat Dries Roelvink hier nu allemaal van vindt ...
pi_116233589
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoiets
Heeft JvdH eigenlijk het hele verhaal niet verzonnen? Everink zal wel in het complot zitten.
pi_116234003
Ik heb vannacht gedroomd dat het broertje van Badr Hari werd vermoord door de 'Ndrangheta nadat een van hun leden in elkaar was gebeukt door Badr zelf.
pi_116234215
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat het broertje van Badr Hari werd vermoord door de 'Ndrangheta nadat een van hun leden in elkaar was gebeukt door Badr zelf.
lief dagboek :')
pi_116263194
http://m.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Koefnoen: het product Badr Hari
pi_116263376
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef proud_mami het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Koefnoen: het product Badr Hari
O jee, ik snapte het niet.

quote:
Yves Gijrath beschermt Badr Hari ™
Ach, hoe aardig. Miljonairfair-ondernemer Yves Gijrath – tevens voor al uw ‘innovatieve, crossmediale high-end mediaproducten’, uit voorraad leverbaar – heeft de naam Badr (geen tikfout) Hari, kickbokser, laten vastleggen in het Europese Merkregister. De merkbescherming is aangevraagd voor een groot aantal producten en diensten: van een haarlotionnetje tot zeepjes, van horloges tot kledij, van computerspelletjes (vecht je helemaal larie met Badr Hari) tot cosmetica (lekker in Badr met Hari).
http://www.quotenet.nl/bi(...)rmt-badr-hari-tm.php

pi_116263462
quote:
Thanx ... idd duidelijker zo!
pi_116268114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als John van den Heuvel iets te verwijten valt dan is het wel enerzijds zijn gebrek aan juridische kennis en anderzijds de stelligheid waarmee hij zijn juridische standpunten desondanks weet te verkondigen. Eerst was er het verhaal dat Estelle een strafbaar feit zou plegen bij een leugenachtige politieverklaring, <knip>
Bij nader inzien valt Van den Heuvel hierin misschien weinig te verwijten. Het blijkt namelijk dat zelfs Bram Moszkowicz totaal niet op de hoogte was van wat je als getuige bij de politie wel of niet kunt flikken en dacht dat dit niet mocht. Zie 5:40 in dit filmpje:

http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1345048508/3

Laten we voor Estelle hopen dat hij zich inmiddels wel op de hoogte heeft gesteld.
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:39:12 #120
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_116268149
ze zijn met zijn 4en op hem in gaan trappen, dan ben je dapper hoor :')
pi_116307682
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef SuperImposed het volgende:
ze zijn met zijn 4en op hem in gaan trappen, dan ben je dapper hoor :')
Dat is sowieso al triest, maar nog veel erger als je een wereld kampioen kickboksen bent...
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:12:04 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_116355206
Ferhat Y komt morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.

Ik hoorde het net bij Blvd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_116355621
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ferhat Y komt morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.

Ik hoorde het net bij Blvd.
En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:23:53 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_116355777
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Lavenderr het volgende:

En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?
Het zuchten, steunen en kreunen heeft ze al aardig onder de knie. Nu nog eerlijk antwoord geven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:25:58 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116355862
Nou, bij Moskofiets denk ik niet aan eerlijk. Meer aan vertragingstactiek, haarkloverij en geheugenverlies.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 3 september 2012 @ 20:53:41 #126
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_116360705
Hier het item uit RTL Boulevard. Skip naar 2:55 als je het emotioneel aan kan om het nieuws over Ruuds verjaardagsfeestje over te slaan.

Wel praat die John van den Heuvel weer wat juridische onzin. Alsof Estelle uitstel zou krijgen omdat ze nog even andere verklaringen in wil zien. Zo'n getuigenverklaring moet juist zo authentiek mogelijk zijn. Natuurlijk zal ze proberen via Hari/Ficq zoveel mogelijk te weten te komen, maar dat kan echt nooit een geldige reden zijn tot schorsing van een verhoor.
pi_116373720
Home » Binnenland
di 04 sep 2012, 05:30

Verdachte Badr-zaak vrijgelaten
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De Amsterdamse rechtbank heeft Ferhat Y. maandag naar huis gestuurd. Volgens de raadkamer van de rechtbank zijn er geen dringende redenen meer om de Eindhovense Turk langer vast te houden.
.

Y. blijft wel verdachte in de zaak van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA. Everink werd daar door Badr Hari zwaar toegetakeld. Volgens het OM speelde Y. een belangrijke rol bij de mishandeling. Zelf heeft de Turk verklaard dat hij het slachtoffer juist probeerde te helpen. Badr Hari zou Y. zelfs een bloedneus hebben geslagen.

Het Openbaar Ministerie had graag gezien dat Y. nog zestig dagen extra in voorarrest zou blijven.

http://www.telegraaf.nl/b(...)k_vrijgelaten__.html
pi_116373932
quote:
'Zo voelt een klap van een profbokser'

Koen Everink, de man die op 8 juli is mishandeld in een skybox tijdens het feest Sensation White, heeft in zijn tweede verklaring mogelijke motieven genoemd voor de mishandeling. Dat blijkt uit stukken uit het onderzoeksdossier die Crimesite in heeft kunnen zien. Na de eerste verklaring van Everink was deze door zijn verwondingen nog niet in staat te ondertekenen.
Everink vertelt in die eerste verklaring dat hij zich herinnert rond 03.00 de Skybox van de Rotterdamse zakenman Peter Steenbakkers te hebben betreden en tot aan het moment van de mishandeling ongeveer 10 minuten in de box is geweest. Aan de bar heeft hij Estelle Cruijff nog een hand gegeven, en hij besluit de verklaring dat hij Estelle misschien geen hand had moeten geven. Hij zegt geen enkele aanleiding te hebben gegeven voor de mishandeling en er 'zeker' van te zijn dat Badr Hari bij de mishandeling aanwezig was.

In zijn tweede verklaring zegt hij aan de bar te hebben staan praten met een vrouw die met Estelle aan de bar aan het praten was. Badr Hari kwam er op zeker moment bijstaan en ging daarna op de bank zitten naast Estelle Cruijff. Everink zegt te hebben gezoend met de vrouw. Toen hij naar het toilet liep zag hij een man zitten die 'heel nors keek' en dat er een 'neger' met een lange vlecht vlakbij de wc stond. Er kwamen plotseling veel mensen binnen. Op het moment dat hij klaar was en de deur wilde openen ging deze moeilijk open. Dan is hij een stukje van zijn herinnering kwijt.

Toen hij bijkwam lag hij tegen de muur aan. Badr Hari stond rechts voor hem stond en een andere man recht voor hem. Links van hem stond een man 'met gel in zijn haar'. Vervolgens zag hij 'de draaiende vuist' van Hari op zich afkomen. Hij dacht op dat moment: 'zo voelt een klap van een profbokser'. Hij hoorde meerdere mensen roepen 'opkankeren uit onze box'. Hij kreeg een klap 'van links' maar weet niet wie er sloeg. Hij zegt ook niet te weten wie zijn enkel heeft gebroken. Wel zegt hij dat Badr Hari hem een schop heeft gegeven. Hij weet ook niet wie hem heeft opgepakt en naar buiten gegooid heeft.

Everink zegt dat het motief zou kunnen zijn dat iemand 'tegen Badr heeft gezegd dat hij een vriendje is van Jeroen van den Berg, en dat er problemen zijn geweest bij Club Air.' [Jeroen van den Berg is mede-eigenaar van Club Air in Amsterdam en heeft ook aangifte gedaan van een mishandeling door Badr Hari]. Een ander motief zou kunnen zijn één van de daders boos was omdat Everink had gezoend met de vrouw aan de bar.

Alle berichten over de Zaak Badr Hari op een rij.
http://www.crimesite.nl/c(...)r-hari-getuigen.html
  Eindredactie Games dinsdag 4 september 2012 @ 08:24:28 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_116374290
- dubbel -
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_116374377
pi_116374522
Whahaha, Estelle mentaal niet in staat om te worden verhoord.

Ik zie dan echt zo'n Sidonia-zenuwaanval voor me _O-
Misschien moeten ze met dr voeten in een mosterdbad doen.
pi_116375092
quote:
Puzzelen met beelden en getuigen

Direct afloop van de mishandeling in de skybox van de Arena tijdens Sensation White op 8 juli waren er zes mannen en twee vrouwen in de skybox aanwezig, onder hen twee mannen die bloedvlekken hadden op hun witte shirts. Dat zegt een steward van een beveiligingsbedrijf, die in de bewuste nacht in de Arena in de buurt van de skybox aan het werk was, in een verklaring tegenover de politie. Crimesite heeft deze en andere verklaringen ingezien.

Het moet voor de politie mogelijk zijn om met beelden van bewakingscamera's en dit soort getuigenverklaringen een vrij nauwkeurige reconstructie van de omstandigheden te maken.

Maar conclusies trekken over de precieze toedracht van de mishandeling - en wie welke klappen of trappen uitdeelde - zal nog een heel gepuzzel zijn. Alleen in de gang buiten de skyboxen hangen camera's. De boven aangehaalde beveiliger zegt bijvoorbeeld geen van de door hem getelde acht mensen in de box te hebben herkend.

Een andere beveiliger zegt te hebben gezien dat Badr Hari 'een bloedvlek op de linkerkant van zijn buik had'. Een andere steward spreekt over meerdere bloedsporen. De aanwezigheid van bloedsporen op zijn kleding is misschien een verzwarende omstandigheid, maar zegt op zichzelf nog niets over de inbreng van Hari in de mishandeling.

Daar staat tegenover dat Everink zelf wel een aantal mensen noemt die sloegen en schopten.

Een beveiliger beschrijft het vertrek van Badr Hari en Estelle Cruijff. Hij zegt Estelle te kennen als 'vrolijk' en 'aardig' maar dit keer was ze 'gespannen' en 'groette ze hem niet'. Badr liep achter haar aan en zei nog snel gedag. 'Ze maakten een gehaaste indruk'. Ze toonden zich niet als 'standaard bezoekers' die rustig weggaan, aldus deze getuige.

Uit de stukken blijkt dat de mishandeling moet hebben plaatsgehad tussen 03.00 en 03.15. Om 03.15 zit Koen Everink buiten de skybox op de gang. Op dat moment komen een man en een vrouw de box uit en praten korte tijd met hem. Voordat Estelle Cruijff en Badr Hari de Arena samen verlaten spreekt Cruijff alleen nog een paar minuten met de genoemde man en vrouw. Die twee laatsten keren dan terug naar het niveau van de skyboxen.
http://www.crimesite.nl/c(...)/24276-bewaking.html
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:55:31 #133
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116379004
Zou me niets verbazen als Moskoviets deze weerloze botoxblondine inmiddels al te grazen heeft genomen. Bram en blondines, dat gaat altijd goed samen. Zou dat verklaren waarom ze niet in staat is om te worden verhoord?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_116391384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zou me niets verbazen als Moskoviets deze weerloze botoxblondine inmiddels al te grazen heeft genomen. Bram en blondines, dat gaat altijd goed samen. Zou dat verklaren waarom ze niet in staat is om te worden verhoord?
Dat zal het zijn man!
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_116397743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik denk wel dat hij haar te grazen gaat nemen. Maar alleen als hij zijn factuur stuurt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:42:43 #136
241662 Jian
Well, well, well
pi_116399234
Je gaat die domme botox-doos van een Estelle toch niet doen als je thuis Eva Jinek in je bed hebt liggen?!
pi_116405431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef Jian het volgende:
Je gaat die domme botox-doos van een Estelle toch niet doen als je thuis Eva Jinek in je bed hebt liggen?!
Als ik die Eva op tv zie, moet ik er niet aan denken wat ze een uur van tevoren misschien in haar mond heeft gehad. Wat je allemaal niet moet over hebben voor je centen.
Estelle is wat dat laatste betreft natuurlijk eredivisie.
pi_116406707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Als ik die Eva op tv zie, moet ik er niet aan denken wat ze een uur van tevoren misschien in haar mond heeft gehad. Wat je allemaal niet moet over hebben voor je centen.
Estelle is wat dat laatste betreft natuurlijk eredivisie.
  woensdag 5 september 2012 @ 08:47:18 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116411368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef stekelzwijn het volgende:

Want ze verdient haar eigen geld niet met haar eigen werkzaamheden, wil je zeggen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116411456
quote:
5s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want ze verdient haar eigen geld niet met haar eigen werkzaamheden, wil je zeggen?
En daarbij is onze Bram een gesoigneerde heer, dus ik neem aan dat hij het goed schoon houdt achter het randje.

Serieus hoor. Ik vind Bram ondanks dat hij heel veel ouder is, zeker geen no-go.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116411605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

En daarbij is onze Bram een gesoigneerde heer, dus ik neem aan dat hij het goed schoon houdt achter het randje.

Bram is toch een joodse man die hebben als het goed is toch niet zoveel last van randjes. :')
pi_116411634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bram is toch een joodse man die hebben als het goed is toch niet zoveel last van randjes. :')
O ja das waar, joden hebben idd geen eikel :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116411709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou in ieder geval geen voorhuid waardoor er vaker rotzooi achter het randje blijft hangen. :P
  woensdag 5 september 2012 @ 09:11:35 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116411764
quote:

:o !
Dat is wel een heel drastische besnijdenis.
  woensdag 5 september 2012 @ 09:16:48 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116411843
quote:

[..]

Voorhuid DP, voorhuid. Eikel juist wel, zeer prominent aanwezig bij gebrek aan afdekmanteltje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116411857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voorhuid DP, voorhuid. Eikel juist wel, zeer prominent aanwezig bij gebrek aan afdekmanteltje.
O, ik dacht serieus dat ze de eikel er af hakten :o
pi_116411913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

je neemt ons in de maling mag ik hopen....
pi_116411940
Dit topic krijgt een compleet nieuwe dimensie.

Voor DancingPhoebe alvast een linkje

Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 69
pi_116412049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
Dit topic krijgt een compleet nieuwe dimensie.

Voor DancingPhoebe alvast een linkje

Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 69
ik zie net in haar posthistorie dat ze daar al eens gepost heeft _O-
pi_116412090
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Uiteraard :D
pi_116412199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Uiteraard :D
Godzijdank :D
  woensdag 5 september 2012 @ 10:35:11 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116413267
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Duh :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:47:29 #153
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116417020
Wat een lulverhaal zeg.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 5 september 2012 @ 23:13:47 #154
3647 B.R.Oekhoest
pi_116442593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ojee, wat een enkele post van mijn kant al niet teweeg kan doen brengen. Zeven posts later hebben ze het hier over afgehakte jodokussen
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_116442739
quote:
5s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo fuckt ze zich wel in bepaalde kringen binnen.
  woensdag 5 september 2012 @ 23:17:30 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116442754
Was er geen nieuw in de boelevaar? Ik hoorde iets over Estelle en dat het niet zo goed met haar gaat.

Edit:
Ik heb in het ander topic gelezen dat het oud nieuws was.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 5 september 2012 @ 23:18:47 #157
3647 B.R.Oekhoest
pi_116442806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef Jian het volgende:
Die hele Eva Jellinek vind ik 3 keer niks. Een koele berekenende tante en echt mooi kan ik haar ook niet vinden. Maar het is nog altijd wel beter dan Clairy Polak zak maar zegge
  woensdag 5 september 2012 @ 23:19:22 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116442833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Die hele Eva Jellinek vind ik 3 keer niks. Een koele berekenende tante en echt mooi kan ik haar ook niet vinden. Maar het is nog altijd wel beter dan Clairy Polak zak maar zegge
Volgens mij is ze een beest in bed.
  woensdag 5 september 2012 @ 23:19:53 #159
3647 B.R.Oekhoest
pi_116442855
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Volgens mij is ze een beest in bed.
Gebaseerd op?
  woensdag 5 september 2012 @ 23:21:49 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116442940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Gebaseerd op?
Gut-feeling. De bron is dus mijn bescheiden 'gevoel'.
Als ijs ontdooit, is het sowieso nat.
  donderdag 6 september 2012 @ 01:59:49 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_116447643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ze sloopt je ....... heurrrrlijk :P

Bron: ook gut-feeling :Y
  donderdag 6 september 2012 @ 13:00:20 #162
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116456128
Ik had nooit achter haar gezocht, ik vind haar er altijd zo zuur en opgedroogd uitzien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO donderdag 6 september 2012 @ 13:44:38 #163
22592 crew  Ole
pi_116457322
Ze heet trouwens Jinek
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 6 september 2012 @ 15:31:55 #164
3647 B.R.Oekhoest
pi_116461112
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef Ole het volgende:
Ze heet trouwens Jinek
Oha is ook zo, Jellinek is die alcohol-afkick kliniek. Zal wel Freudiaans zijn, want volgens mij kan Eva hem wel goed raken met de drank
  donderdag 6 september 2012 @ 15:33:29 #165
3647 B.R.Oekhoest
pi_116461160
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:00 schreef schizovreemd het volgende:
Ik had nooit achter haar gezocht, ik vind haar er altijd zo zuur en opgedroogd uitzien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, de ene (Polak) is zuur, de ander (Jinek) is koel, maar ze krijgen beiden vast op wel gezette tijden wel wat kwak op hun smoel
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 15:52:10 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116461900
lekker belangrijk ..
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116465409
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 06-09-2012 17:20:30 (lekker belangrijk ..) ]
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 23:27:36 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116484310
we laten Clairy en Eva even voor wat ze zijn en gaan weer door over Badr
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 7 september 2012 @ 00:12:46 #169
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_116485889
Het verhoor van Estelle zal later deze maand plaatsvinden. De advocaat van Everink liet doorschemeren dat hij wel begrip voor de situatie had en er in ieder geval weinig probleem mee had:

filmpje
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:19:47 #170
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116496305
Everink getuigt binnenkort bij RC
ZONDAG 09 SEPTEMBER 2012 09:27

Wie Koen Everink de precies geschopt en geslagen heeft is nog lang niet duidelijk. Het zal de rechtszaak waar deze mishandeling aan de orde komt tot een spannende puzzel maken. Verklaringen over het gebeurde spreken elkaar op essentiële punten tegen. Zo is er alleen al de verklaring van Ferhat Y. die nú zegt dat hij heeft geprobeerd Bad Hari te stoppen. Een ander probleem is dat Everink was omringd door verschillende mannen in een hoek van de skybox waardoor getuigen slecht zicht hadden op het slaan en schoppen. Met tussenpozen wordt deze weken een hele reeks getuigen bij de rechter-commissaris gehoord.

Eén van de getuigen die de mishandeling van Koen Everink zag gebeuren zat op de bank in de skybox naast Estelle Cruijff. Tijdens de mishandeling zouden ze samen toe hebben gekeken. In deze verklaring, die Crimesite heeft ingezien, staat dat Everink een kopstoot kreeg en daardoor op de grond viel. De man die de kopstoot gaf was 'groot, gespierd en had gezichtsbeharing, een baard'. Op het moment van de mishandeling waren er zeven mensen in de skybox, zegt de getuige. Dat komt niet helemaal overeen met de waarneming van een andere getuige die spreekt over zes mensen.

De getuige zegt verder niet te hebben gezien dat Everink door anderen werd mishandeld dan de man met de 'baard'. Hij weet ook niet wie Everink de skybox heeft uitgegooid. De getuige verklaart wel op naam.

Een andere (anonieme) getuige zegt ook op de bank te hebben gezeten waar Estelle Cruijff op zat. Deze getuige zegt zich niet veilig te voelen 'wanneer zijn indentiteit bekend zal worden bij de mensen die mogelijk betrokken zijn bij de mishandeling'. Estelle Cruijff stond eerst aan het einde van de bar, aan de kant van het balkon. Na enige tijd ging zij 'op de hoek van bank' zitten. Deze getuige zegt dat een paar minuten voor het incident vijf mensen in de box waren. Ook deze getuige zegt de mishandeling te hebben waargenomen en Estelle Cruijff ook. Everink stond ingesloten door drie mannen tegen de muur die achter de bar loopt. Ook deze getuige spreekt van een kopstoot.

Hij gaat verder met te zeggen dat één van de mannen 'duidelijk langer en breder' was dan de andere twee en een 'gespierd lichaam' had. Wie de kopstoot gaf vertelt deze getuige niet, hij zegt dat het de man was die het 'dichtst' bij Everink stond. Hij bevestigt dus de mening van de andere getuige die stelt dat Everink na de kopstoot op de grond viel. Daarna werd er 'diverse keren' op het slachtoffer getrapt. Maar hij zegt niet te weten hoeveel - en welke mannen - mannen er trapten. Er werd ook 'gestampt' op het slachtoffer.

Hoe vaak er is gestampt en door wie dat gebeurde zegt de anonieme getuige niet te weten. De getuige zegt niet te hebben gezien waar de mannen zijn gebleven. Hij is na de mishandeling door de toegangsdeur naar buiten gelopen. 'Ik kende Badr Hari niet', zegt hij maar heeft wel een foto van hem in de krant gezien. Of Hari deelnam aan de mishandeling kan hij niet zeggen. Hij heeft ook niet gezien dat Badr Hari in de skybox aanwezig was met Estelle.

Ferhat Y. zegt nu dat hij heeft geprobeerd Bad Hari te stoppen, nadat hij eerst wekenlang zweeg. Die bewering komt in ieder geval niet overeen met wat het slachtoffer Everink heeft verteld. Als andere getuigen deze verklaring nu zouden ondersteunen is daar wel een vraagteken bij te zetten: vanaf andere plaatsen in de skybox, en in ieder geval vanaf de bank was de plaats van de mishandeling slecht te zien, doordat de bar deels het zicht benam.

Bij de politie hebben bovenstaande getuigen de naam Badr Hari in ieder geval niet genoemd. De vraag is wat zij tegenover de rechter-commissaris, de advocaten en officier van justitie hebben verklaard of zullen verklaren.

Over een paar weken zullen Koen Everink, en ook de vrouw met deze aan de bar aan het praten was, worden gehoord.

http://www.crimesite.nl/c(...)/24275-kopstoot.html
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:30:01 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116496665
Zondag 9 september al geschreven? Dat is knap.
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:32:47 #172
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116496766
We hebben een scoop 8-)

Misschien een foutje en moest het bericht zondag pas online?
pi_116497405
Er waren maar zeven mensen in de skybox, waarvan dus 1 het slachtoffer is en 2 vrouwen op de bank zaten. Pak dan gewoon de 4 overgebleven mannen op en klaag ze allemaal als groep. Hoef je je ook niet druk te maken wie nou precies wat deed. Het was blijkbaar toch allemaal tuig wat in die box zat.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:07:06 #174
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_116498022
Nee, zo simpel is het niet. Volgens mij gaat het bij die schatting om de algemene drukte in de minuten vóór het incident. Verschillende getuigen hebben verklaard dat er vlak voor de mishandeling plots nog enkele (twee of drie) mensen in de skybox binnenkwamen, waarschijnlijk de andere verdachten.* Daarmee zou het totaal op ongeveer 10 personen komen.

Bovendien kun je een paar mensen niet "zomaar" als groep aanmerken. Je moet van ieder in de groep aantonen dat ze bewust en substantieel hebben samengewerkt met de anderen. Als je dat kunt, dan kun je (in principe) iedereen voor het geheel aansprakelijk houden en heb je geen bewijsproblemen ten aanzien van wie wat heeft gedaan.

Dat laatste wil overigens niet zeggen dat in zo'n geval in principe voor iedereen dezelfde strafmaat geldt.

*wel interessant is hoe die anderen dan op de hoogte zouden gesteld. Ik neem aan dat de politie ook de telefoongegevens van alle betrokkenen voor zover mogelijk natrekt.
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2012 @ 17:08:35 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116504764
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dat laatste wil overigens niet zeggen dat in zo'n geval in principe voor iedereen dezelfde strafmaat geldt.
Huh? Niet individueel te bewijzen, maar wel verschillende straffen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:40:55 #176
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_116505736
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh? Niet individueel te bewijzen, maar wel verschillende straffen? :?
Ja. Het kan zij dat de rolverdeling op een bepaalde manier in elkaar zit.

Een voorbeeld waarbij de rolverdeling bekend is: wij gaan samen een beroving (aka diefstal met geweld) plegen. Stel dat wij afspreken dat ik die ene kerel in z'n knieschijf schiet en dat jij daarna z'n iPhone pakt terwijl ik op dat moment het pistool in het water gooi.

Dan zijn wij beide aansprakelijk voor alles. Jij bent aansprakelijk voor "mijn" schot en ik voor "jouw" diefstal, zodat we allebei voor "beroving" veroordeeld kunnen worden Dat zou anders ook wel mooi zijn, trouwens, als jij alleen een diefstal en ik alleen een (zware) mishandeling zou hebben gepleegd. Dan zouden criminelen ernstige strafbare feiten in hele kleine stukjes kunnen opdelen en misschien allemaal straffeloos blijven omdat elk klein stukje net geen strafbaar feit oplevert, of in ieder geval niets serieus.

Zoals gezegd zijn we in een dergelijk geval allebei volledig aansprakelijk voor het geheel. Wij zijn medeplegers. Maar toch kan de rechter dan zeggen "nou Dr_Strangelove, u was wel heel bruut en koelbloedig dus ik geef u 4 jaar voor beroving en ik geef Cynix 3 jaar voor dezefde beroving."

Bij Hari is de rolverdeling natuurlijk niet duidelijk voor wat betreft de klappen en trappen. Maar de rechter zal enige rolverdeling in een ander opzicht moeten vaststellen, bijvoorbeeld over het ontstaan van het conflict, wie er begonnen is, wie er "voorop stond" enzovoort. Als hij dit niet vaststelt in enig opzicht, is er namelijk (doorgaans) geen sprake medeplegen.

Stel dat Hari begonnen is (wat hij feitelijk ook toegeeft, alleen stelt hij dat hij in zijn eentje gehandeld heeft). Zonder dat de rechter dan precies hoeft te weten wie welk letsel heeft toegebracht, kan hij op grond daarvan kiezen om deze "aanstichter" strenger te straffen dan de rest.
  vrijdag 7 september 2012 @ 20:28:26 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116512106
Ik vraag me af hoe het zit met het beschuldigen van elkaar.
Toen ik het verhaal hoorde over de Turk die beweerde niets gedaan te hebben, maar juist Badr te hebben tegengehouden, vroeg ik me af of ze dit afgesproken hebben. De Turk een heilige en Badr zijn aandeel kan niet bewezen worden. Hij was er bij, dus een klapje met de bovenkant van de hand is het minste wat hij gedaan kan hebben.
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:51:20 #178
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116531533
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me af hoe het zit met het beschuldigen van elkaar.
Toen ik het verhaal hoorde over de Turk die beweerde niets gedaan te hebben, maar juist Badr te hebben tegengehouden, vroeg ik me af of ze dit afgesproken hebben. De Turk een heilige en Badr zijn aandeel kan niet bewezen worden. Hij was er bij, dus een klapje met de bovenkant van de hand is het minste wat hij gedaan kan hebben.
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Het lijkt me niet dat ze deze verklaringen zo op elkaar afgestemd hebben (ze waren beiden voor hun aanhouding in Marbella), als ze al wat zouden hebben afgesproken lijkt het me waarschijnlijker dat ze allebei zouden ontkennen zoals ze oorspronkelijk ook deden en dat Ferhat kwaad is geworden dat Hari de afspraak brak en toen alle schuld bij Hari gelegd heeft en voor zichzelf een heldenrol bedacht.

Hari heeft misschien de schijn flink tegen, maar dat geld ook voor die Ferhat. Ik geloof dan ook weinig van zijn heldenrol.
Buiten dat Everink heeft staan zoenen met de opvallend volumineus vormgegeven belgische dame waarmee Ferhat naar sensation was gekomen en (Everink) dit zelf als mogelijke aanleiding voor de mishandeling aandraagt, verklaren zowel Hari als Everink dat Ferhat juist een van de daders was.
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:58:33 #179
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116531665
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat ze deze verklaringen zo op elkaar afgestemd hebben (ze waren beiden voor hun aanhouding in Marbella), als ze al wat zouden hebben afgesproken lijkt het me waarschijnlijker dat ze allebei zouden ontkennen zoals ze oorspronkelijk ook deden en dat Ferhat kwaad is geworden dat Hari de afspraak brak en toen alle schuld bij Hari gelegd heeft en voor zichzelf een heldenrol bedacht.

Hari heeft misschien de schijn flink tegen, maar dat geld ook voor die Ferhat. Ik geloof dan ook weinig van zijn heldenrol.
Buiten dat Everink heeft staan zoenen met de opvallend volumineus vormgegeven belgische dame waarmee Ferhat naar sensation was gekomen en (Everink) dit zelf als mogelijke aanleiding voor de mishandeling aandraagt, verklaren zowel Hari als Everink dat Ferhat juist een van de daders was.
Het is natuurlijk gissen, dus beide scenario's behoren tot de mogelijkheden.
Ik kan me echter niet voorstellen dat ze beiden zouden kunnen blijven ontkennen. Ik denk dat ze in ieder geval contact hebben gehad over het gebeuren, er stond immers voor beiden veel op het spel.
pi_116532029
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:51 schreef schizovreemd het volgende:

Buiten dat Everink heeft staan zoenen met de opvallend volumineus vormgegeven belgische dame waarmee Ferhat naar sensation was gekomen
Hoe kom je hierbij? Dit lijkt me niet correct namelijk. Die vrouw was daar met Everink. Everink suggereert in zijn verklaring volgens mij alleen dat een van de mannen in de skybox de vrouw benaderd had en dat zij deze persoon had 'laten staan'.
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:30:18 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116532230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? Dit lijkt me niet correct namelijk. Die vrouw was daar met Everink. Everink suggereert in zijn verklaring volgens mij alleen dat een van de mannen in de skybox de vrouw benaderd had en dat zij deze persoon had 'laten staan'.
Dat Everink met die dame in de skybox was wil niet zeggen dat hij met haar op Sensation was, ze was hem toch in de koninklijke box tegen het lijf gelopen en had hem daar uitgenodigd naar box 233(?) te komen om Estelle te ontmoeten?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116532417
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat Everink met die dame in de skybox was wil niet zeggen dat hij met haar op Sensation was, ze was hem toch in de koninklijke box tegen het lijf gelopen en had hem daar uitgenodigd naar box 233(?) te komen om Estelle te ontmoeten?
Ja, ik bedoelde ook dat zij met hem was in die skybox, dat was niet helemaal duidelijk geformuleerd. Everink was (in ieder geval) met zijn assistente op Sensation. Overigens heb ik ook wel ergens gelezen dat Everink met de Belgische en nog een andere persoon naar de skybox was gegaan.
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:01:25 #183
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116537448
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar zo hard kan ik dat niet zo snel meer terugvinden.
Wel dit:
quote:
Rond drie uur is ook het moment dat Koen Everink samen met een van boven opvallend volumineus vormgegeven dame de skybox binnenwandelt. Everink verklaart later dat hij door de Belgische vrouw is uitgenodigd even een drankje te komen doen.
Dus ze nodigt hem uit om naar de box te gaan, waarschijnlijk was zij daar dan al te gast, of is ze door Ferhat uitgenodigd en heeft ze tegen de zin van Ferhat Everink meegenomen?
Ferhat was daar iig te gast en hij en de belgische waren minimaal 'kennissen' van elkaar.
quote:
In zijn eerste verklaring, nog die.nacht in het ziekenhuis, zegt Everink het niet goed te weten wat er is gebeurd. Hij is met een vriendin en haar Eindhovense kennis, Fehrat Y., vanuit de koninklijke lounge rond drie uur naar de skybox gelopen,
Ook noemt hij als mogelijke aanleiding:
quote:
Everink zegt dat het motief zou kunnen zijn dat iemand 'tegen Badr heeft gezegd dat hij een vriendje is van Jeroen van den Berg, en dat er problemen zijn geweest bij Club Air.'Een ander motief zou kunnen zijn één van de daders boos was omdat Everink had gezoend met de vrouw aan de bar.
Als hij dat al als mogelijk motief ziet, waren Ferhat en de belgische misschien meer dan kennissen of hoopte Ferhat daarop?
Was Ferhat de nors kijkende man die Everink zag zitten, nadat hij met de belgische gezoend had en naar de WC liep?

Tel daar de de verklaring van Steenbakker (goede vriend van Everink) nog op... ‘Koen weet natuurlijk zelf dondersgoed wat er is gebeurd'...
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:13:08 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116537754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:01 schreef schizovreemd het volgende:

-knip-
Tel daar de de verklaring van Steenbakker (goede vriend van Everink) nog op... ‘Koen weet natuurlijk zelf dondersgoed wat er is gebeurd'...
Is die Steenbakker 'tegen' Koen dan?
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:03:51 #185
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116539110
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Is die Steenbakker 'tegen' Koen dan?
Steenbakkers zegt dat Koen een goede vriend van hem is die hij hardstikke goed kent.
Hij is degene die de box gehuurd had en ik neem aan dat hij zijn hardstikke goede vriend op zijn minst gebeld heeft over de mishandeling in 'zijn' box.

Dan vind ik het vreemd dat hij ziets zegt want ik vind het een wat insinuerende uitspraak.
(overigens noemt hij Hari niet meer dan een kennis, maar hij had wel zijn lamborghini aventador aan hem uitgeleend.)
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:50:10 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116540240
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Steenbakkers zegt dat Koen een goede vriend van hem is die hij hardstikke goed kent.
Hij is degene die de box gehuurd had en ik neem aan dat hij zijn hardstikke goede vriend op zijn minst gebeld heeft over de mishandeling in 'zijn' box.

Dan vind ik het vreemd dat hij ziets zegt want ik vind het een wat insinuerende uitspraak.
(overigens noemt hij Hari niet meer dan een kennis, maar hij had wel zijn lamborghini aventador aan hem uitgeleend.)
Zou hij een beetje bang zijn voor Badr?!
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:52:35 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_116540289
Ik heb dit echt weken niet gevolgd en loop grenzeloos achter; wie is Fermat nou weer? Heeft Badr zijn vermoeden bewezen? Is er geen Haripedia?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 8 september 2012 @ 19:49:28 #188
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116542015
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef eleusis het volgende:
Ik heb dit echt weken niet gevolgd en loop grenzeloos achter; wie is Fermat nou weer? Heeft Badr zijn vermoeden bewezen? Is er geen Haripedia?
Dat is de verdachte (ook wel hier 'de Turk' genoemd) naast Badr, die ook een tijd in voorarrest gezeten heeft.
  zondag 9 september 2012 @ 22:24:20 #189
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116584076
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zou hij een beetje bang zijn voor Badr?!
Het zou kunnen.
Het lijkt mij een beetje dom om iemand waar je bang voor bent tijdens een dance-feest uit te nodigen in een kleine box.
Maar dat is achteraf makkelijk praten ;)
  zondag 9 september 2012 @ 22:26:03 #190
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116584208
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef eleusis het volgende:
Eventjes deze 19 topics Bagger Hari doorworstelen en je bent weer aardig op de hoogte :+
  zondag 9 september 2012 @ 23:16:47 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116586889
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het zou kunnen.
Het lijkt mij een beetje dom om iemand waar je bang voor bent tijdens een dance-feest uit te nodigen in een kleine box.
Maar dat is achteraf makkelijk praten ;)
Mensen hebben wel vaker onbegrijpelijke dingen gedaan uit angst. Men doet al rare dingen uit eigen gewin of voor geld. Angst is wel de moeilijkste te begrijpen misschien.
pi_116675165
http://www.elsevier.nl/we(...)erdient-dit-niet.htm

Gelukkig zijn niet alle mensen zoals Leon de Winter

quote:
Confrontatie met ergste tuig: wat zou u doen?

Onaanvaardbare inbreuk
Op een mooie middag, lekker fietsend door de duinen, wordt je vrouw door twee proleten beledigd... Laten we de openbare ruimte beheersen door tuig dat alles mag roepen? Voor wie geen huwelijk heilig is? Ik ervoer die belediging als een onaanvaardbare inbreuk op het zelfrespect van mijn vrouw en van mij.

Als ze waren afgestapt, had ik mijn fiets als een dodelijk wapen gebruikt en had ik zwaar letsel toegebracht. Ooit, achttien jaar geleden, had ik dezelfde woede beleefd toen een junk bij ons had aangebeld en mijn vrouw, zwanger toen, om geld had gevraagd.
http://www.elsevier.nl/we(...)g-wat-zou-u-doen.htm

Kan je zien wat een enge tokkies de De Wintertjes zijn. :'(
pi_116675293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:11 schreef lexgauw007 het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)erdient-dit-niet.htm

Gelukkig zijn niet alle mensen zoals Leon de Winter

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)g-wat-zou-u-doen.htm

Kan je zien wat een enge tokkies de De Wintertjes zijn. :'(
Hoe durf je, een zwangere vrouw om geld vragen! :?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 12 september 2012 @ 08:32:25 #194
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_116675796
Als die Leon de Winter gewoon rechts had gehouden, waren die mensen niet boos geworden, ik zou ook boos geworden zijn, als een tegenligger gaat inhalen

Erger vind ik die manneliefde van hem voor een aggresieve dolle hond als Badr

[ Bericht 4% gewijzigd door HD9 op 12-09-2012 09:19:05 ]
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  woensdag 12 september 2012 @ 09:21:15 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116676636
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 07:39 schreef Me_Wesley het volgende:

Hoe durf je, een zwangere vrouw om geld vragen! :?
Blijkbaar trapte die junk nadien een vuilnisbak tegen Leon's net gerestaureerde auto. Maar dat staat als reden natuurlijk net wat minder nobel dan je zwangere vrouw beschermen tegen een bedelende junk.
  Moderator woensdag 12 september 2012 @ 10:40:02 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116678542
Ach, Leon..misschien meende hij het ook wel echt dat hij Badr zo'n fijne vent vindt. Beiden hebben last van een kort lontje zijn behept met een ronkend eergevoel. Al is brallende Leon met z'n vouwfietsje ondanks z'n stoere praat een stuk minder gevaarlijk dan Badr.

Wel een beetje walgelijk trouwens hoe hij het zwanger zijn van zijn vrouw en het feit dat zij de moeder van zijn kinderen is, misbruikt om dat eergevoel op te wekken / te rechtvaardigen.
Dus als zijn wijf niét zwanger was geweest toen, of geen moeder, dan had het allemaal minder uitgemaakt? Blijkbaar wel, anders noemt hij dat niet zo nadrukkelijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_116679148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:32 schreef HD9 het volgende:
Als die Leon de Winter gewoon rechts had gehouden, waren die mensen niet boos geworden, ik zou ook boos geworden zijn, als een tegenligger gaat inhalen

Erger vind ik die manneliefde van hem voor een aggresieve dolle hond als Badr
Ach alpha mannetjes hebben altijd volgzame zwakke beta mannetjes nodig om hun status als alpha mannetje te bevestigen en verdedigen. Zelfs een alpha mannetje kan niet elke situatie aan, die hebben ook medestanders nodid.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 12 september 2012 @ 12:23:01 #198
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116682162
quote:
Ferhat Y. had caféverbod na geweld
Nieuws - Geweld

DINSDAG 11 SEPTEMBER 2012 14:55
Ferhat Y., die samen met Badr Hari wordt verdacht van de mishandeling van zakenman Koen Everink, is in het verleden verschillende malen met de politie in aanraking geweest wegens mishandelingen. Dat blijkt uit onderzoek van Crimesite en Nieuwe Revu. Ferhat kreeg eerder een collectief caféverbod op het Stratumseind, de horeca-hotspot in Eindhoven.

Vorige week werd het voorarrest van Ferhat Y. opgeheven. De rechtbank zag 'onvoldoende ernstige bezwaren' om hem nog langer vast te
houden. Het lijkt erop dat Ferhat opnieuw aan een veroordeling zal ontsnappen, want het is niet voor het eerst dat hij met Justitie in aanraking komt en het met een sisser afloopt.
Crimesite en Nieuwe Revu hadden inzage in de politiegegevens van Ferhat Y. In 2001 werd hij verdacht van openlijke geweldpleging. In 2006 werd er proces-verbaal opgemaakt wegens vernieling en belediging van een politieman. In 2008 en 2009 waren er aangiftes wegens mishandeling en in 2010 wegens verduistering. En sinds 8 juli wordt Ferhat dus verdacht van betrokkenheid bij de poging tot doodslag op Koen Everink.

Een jeugdvriend van Ferhat Y., die uit angst voor represailles anoniem wenst te blijven, herinnert zich dat Ferhat betrokken was bij vechtpartijen en vernielingen op Stratumseind. Hij was een vechtersbaas en de schrik van de uitgaangswereld in Eindhoven, aldus de vriend. De advocaat van Ferhat, Merijn Zuketto, bevestigt dat zijn client een caféverbod heeft gehad. Over de overige verdenkingen zegt hij: 'Het is kletskoek en straatpraat. Er zijn weliswaar verdenkingen tegen mijn client geweest, maar die hebben in de meeste gevallen niet geleid tot vervolging of veroordelingen. Hij heeft alleen een boete gekregen voor de belediging, verder niks.'

In Nieuwe Revu deze week het complete verhaal over de handel en wandel van Ferhat Y.

http://www.crimesite.nl/n(...)erbod-na-geweld.html
pi_116682305
Uit dat artikel:

quote:
Het lijkt erop dat Ferhat opnieuw aan een veroordeling zal ontsnappen, want het is niet voor het eerst dat hij met Justitie in aanraking komt en het met een sisser afloopt.
Niet echt een logische gevolgtrekking.
  woensdag 12 september 2012 @ 12:54:38 #200
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116683271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Uit dat artikel:

[..]

Ik hoor wel eens berichten over lagere straffen als je al bent veroordeelt in de media.
Betekend dat dan ook strengere straffen als je door de media al bent vrijgesproken? :+
pi_116684522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Uit dat artikel:

[..]

Met "want" wijzen ze op het gegeven dat het niet de eerste keer is, omdat het al eens eerder met een sisser afliep. Niet op de reden waarom het met een sisser af gaat lopen.
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:38:04 #202
383766 barca71
happy go lucky
pi_116784630
Vermoed dat alles met een sisser gaat aflopen, ben ik bang. teveel tegenstijdigheden en dus slap bewijs, met aftrek van voorarrest blijft er weinig over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')