Ja. Het kan zij dat de rolverdeling op een bepaalde manier in elkaar zit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Niet individueel te bewijzen, maar wel verschillende straffen?
Het lijkt me niet dat ze deze verklaringen zo op elkaar afgestemd hebben (ze waren beiden voor hun aanhouding in Marbella), als ze al wat zouden hebben afgesproken lijkt het me waarschijnlijker dat ze allebei zouden ontkennen zoals ze oorspronkelijk ook deden en dat Ferhat kwaad is geworden dat Hari de afspraak brak en toen alle schuld bij Hari gelegd heeft en voor zichzelf een heldenrol bedacht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me af hoe het zit met het beschuldigen van elkaar.
Toen ik het verhaal hoorde over de Turk die beweerde niets gedaan te hebben, maar juist Badr te hebben tegengehouden, vroeg ik me af of ze dit afgesproken hebben. De Turk een heilige en Badr zijn aandeel kan niet bewezen worden. Hij was er bij, dus een klapje met de bovenkant van de hand is het minste wat hij gedaan kan hebben.
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Het is natuurlijk gissen, dus beide scenario's behoren tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze deze verklaringen zo op elkaar afgestemd hebben (ze waren beiden voor hun aanhouding in Marbella), als ze al wat zouden hebben afgesproken lijkt het me waarschijnlijker dat ze allebei zouden ontkennen zoals ze oorspronkelijk ook deden en dat Ferhat kwaad is geworden dat Hari de afspraak brak en toen alle schuld bij Hari gelegd heeft en voor zichzelf een heldenrol bedacht.
Hari heeft misschien de schijn flink tegen, maar dat geld ook voor die Ferhat. Ik geloof dan ook weinig van zijn heldenrol.
Buiten dat Everink heeft staan zoenen met de opvallend volumineus vormgegeven belgische dame waarmee Ferhat naar sensation was gekomen en (Everink) dit zelf als mogelijke aanleiding voor de mishandeling aandraagt, verklaren zowel Hari als Everink dat Ferhat juist een van de daders was.
Hoe kom je hierbij? Dit lijkt me niet correct namelijk. Die vrouw was daar met Everink. Everink suggereert in zijn verklaring volgens mij alleen dat een van de mannen in de skybox de vrouw benaderd had en dat zij deze persoon had 'laten staan'.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:51 schreef schizovreemd het volgende:
Buiten dat Everink heeft staan zoenen met de opvallend volumineus vormgegeven belgische dame waarmee Ferhat naar sensation was gekomen
Dat Everink met die dame in de skybox was wil niet zeggen dat hij met haar op Sensation was, ze was hem toch in de koninklijke box tegen het lijf gelopen en had hem daar uitgenodigd naar box 233(?) te komen om Estelle te ontmoeten?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Dit lijkt me niet correct namelijk. Die vrouw was daar met Everink. Everink suggereert in zijn verklaring volgens mij alleen dat een van de mannen in de skybox de vrouw benaderd had en dat zij deze persoon had 'laten staan'.
Ja, ik bedoelde ook dat zij met hem was in die skybox, dat was niet helemaal duidelijk geformuleerd. Everink was (in ieder geval) met zijn assistente op Sensation. Overigens heb ik ook wel ergens gelezen dat Everink met de Belgische en nog een andere persoon naar de skybox was gegaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Everink met die dame in de skybox was wil niet zeggen dat hij met haar op Sensation was, ze was hem toch in de koninklijke box tegen het lijf gelopen en had hem daar uitgenodigd naar box 233(?) te komen om Estelle te ontmoeten?
Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar zo hard kan ik dat niet zo snel meer terugvinden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Dit lijkt me niet correct namelijk. Die vrouw was daar met Everink. Everink suggereert in zijn verklaring volgens mij alleen dat een van de mannen in de skybox de vrouw benaderd had en dat zij deze persoon had 'laten staan'.
Dus ze nodigt hem uit om naar de box te gaan, waarschijnlijk was zij daar dan al te gast, of is ze door Ferhat uitgenodigd en heeft ze tegen de zin van Ferhat Everink meegenomen?quote:Rond drie uur is ook het moment dat Koen Everink samen met een van boven opvallend volumineus vormgegeven dame de skybox binnenwandelt. Everink verklaart later dat hij door de Belgische vrouw is uitgenodigd even een drankje te komen doen.
Ook noemt hij als mogelijke aanleiding:quote:In zijn eerste verklaring, nog die.nacht in het ziekenhuis, zegt Everink het niet goed te weten wat er is gebeurd. Hij is met een vriendin en haar Eindhovense kennis, Fehrat Y., vanuit de koninklijke lounge rond drie uur naar de skybox gelopen,
Als hij dat al als mogelijk motief ziet, waren Ferhat en de belgische misschien meer dan kennissen of hoopte Ferhat daarop?quote:Everink zegt dat het motief zou kunnen zijn dat iemand 'tegen Badr heeft gezegd dat hij een vriendje is van Jeroen van den Berg, en dat er problemen zijn geweest bij Club Air.'Een ander motief zou kunnen zijn één van de daders boos was omdat Everink had gezoend met de vrouw aan de bar.
Is die Steenbakker 'tegen' Koen dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:01 schreef schizovreemd het volgende:
-knip-
Tel daar de de verklaring van Steenbakker (goede vriend van Everink) nog op... ‘Koen weet natuurlijk zelf dondersgoed wat er is gebeurd'...
Steenbakkers zegt dat Koen een goede vriend van hem is die hij hardstikke goed kent.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is die Steenbakker 'tegen' Koen dan?
Zou hij een beetje bang zijn voor Badr?!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:03 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Steenbakkers zegt dat Koen een goede vriend van hem is die hij hardstikke goed kent.
Hij is degene die de box gehuurd had en ik neem aan dat hij zijn hardstikke goede vriend op zijn minst gebeld heeft over de mishandeling in 'zijn' box.
Dan vind ik het vreemd dat hij ziets zegt want ik vind het een wat insinuerende uitspraak.
(overigens noemt hij Hari niet meer dan een kennis, maar hij had wel zijn lamborghini aventador aan hem uitgeleend.)
Dat is de verdachte (ook wel hier 'de Turk' genoemd) naast Badr, die ook een tijd in voorarrest gezeten heeft.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef eleusis het volgende:
Ik heb dit echt weken niet gevolgd en loop grenzeloos achter; wie is Fermat nou weer? Heeft Badr zijn vermoeden bewezen? Is er geen Haripedia?
Het zou kunnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou hij een beetje bang zijn voor Badr?!
Eventjes deze 19 topics Bagger Hari doorworstelen en je bent weer aardig op de hoogtequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef eleusis het volgende:
Ik heb dit echt weken niet gevolgd en loop grenzeloos achter; wie is Fermat nou weer? Heeft Badr zijn vermoeden bewezen? Is er geen Haripedia?
Mensen hebben wel vaker onbegrijpelijke dingen gedaan uit angst. Men doet al rare dingen uit eigen gewin of voor geld. Angst is wel de moeilijkste te begrijpen misschien.quote:Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het zou kunnen.
Het lijkt mij een beetje dom om iemand waar je bang voor bent tijdens een dance-feest uit te nodigen in een kleine box.
Maar dat is achteraf makkelijk praten
http://www.elsevier.nl/we(...)g-wat-zou-u-doen.htmquote:Confrontatie met ergste tuig: wat zou u doen?
Onaanvaardbare inbreuk
Op een mooie middag, lekker fietsend door de duinen, wordt je vrouw door twee proleten beledigd... Laten we de openbare ruimte beheersen door tuig dat alles mag roepen? Voor wie geen huwelijk heilig is? Ik ervoer die belediging als een onaanvaardbare inbreuk op het zelfrespect van mijn vrouw en van mij.
Als ze waren afgestapt, had ik mijn fiets als een dodelijk wapen gebruikt en had ik zwaar letsel toegebracht. Ooit, achttien jaar geleden, had ik dezelfde woede beleefd toen een junk bij ons had aangebeld en mijn vrouw, zwanger toen, om geld had gevraagd.
Hoe durf je, een zwangere vrouw om geld vragen!quote:Op woensdag 12 september 2012 07:11 schreef lexgauw007 het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)erdient-dit-niet.htm
Gelukkig zijn niet alle mensen zoals Leon de Winter
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)g-wat-zou-u-doen.htm
Kan je zien wat een enge tokkies de De Wintertjes zijn.
Blijkbaar trapte die junk nadien een vuilnisbak tegen Leon's net gerestaureerde auto. Maar dat staat als reden natuurlijk net wat minder nobel dan je zwangere vrouw beschermen tegen een bedelende junk.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe durf je, een zwangere vrouw om geld vragen!
Ach alpha mannetjes hebben altijd volgzame zwakke beta mannetjes nodig om hun status als alpha mannetje te bevestigen en verdedigen. Zelfs een alpha mannetje kan niet elke situatie aan, die hebben ook medestanders nodid.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:32 schreef HD9 het volgende:
Als die Leon de Winter gewoon rechts had gehouden, waren die mensen niet boos geworden, ik zou ook boos geworden zijn, als een tegenligger gaat inhalen
Erger vind ik die manneliefde van hem voor een aggresieve dolle hond als Badr
quote:Ferhat Y. had caféverbod na geweld
Nieuws - Geweld
DINSDAG 11 SEPTEMBER 2012 14:55
Ferhat Y., die samen met Badr Hari wordt verdacht van de mishandeling van zakenman Koen Everink, is in het verleden verschillende malen met de politie in aanraking geweest wegens mishandelingen. Dat blijkt uit onderzoek van Crimesite en Nieuwe Revu. Ferhat kreeg eerder een collectief caféverbod op het Stratumseind, de horeca-hotspot in Eindhoven.
Vorige week werd het voorarrest van Ferhat Y. opgeheven. De rechtbank zag 'onvoldoende ernstige bezwaren' om hem nog langer vast te
houden. Het lijkt erop dat Ferhat opnieuw aan een veroordeling zal ontsnappen, want het is niet voor het eerst dat hij met Justitie in aanraking komt en het met een sisser afloopt.
Crimesite en Nieuwe Revu hadden inzage in de politiegegevens van Ferhat Y. In 2001 werd hij verdacht van openlijke geweldpleging. In 2006 werd er proces-verbaal opgemaakt wegens vernieling en belediging van een politieman. In 2008 en 2009 waren er aangiftes wegens mishandeling en in 2010 wegens verduistering. En sinds 8 juli wordt Ferhat dus verdacht van betrokkenheid bij de poging tot doodslag op Koen Everink.
Een jeugdvriend van Ferhat Y., die uit angst voor represailles anoniem wenst te blijven, herinnert zich dat Ferhat betrokken was bij vechtpartijen en vernielingen op Stratumseind. Hij was een vechtersbaas en de schrik van de uitgaangswereld in Eindhoven, aldus de vriend. De advocaat van Ferhat, Merijn Zuketto, bevestigt dat zijn client een caféverbod heeft gehad. Over de overige verdenkingen zegt hij: 'Het is kletskoek en straatpraat. Er zijn weliswaar verdenkingen tegen mijn client geweest, maar die hebben in de meeste gevallen niet geleid tot vervolging of veroordelingen. Hij heeft alleen een boete gekregen voor de belediging, verder niks.'
In Nieuwe Revu deze week het complete verhaal over de handel en wandel van Ferhat Y.
http://www.crimesite.nl/n(...)erbod-na-geweld.html
Niet echt een logische gevolgtrekking.quote:Het lijkt erop dat Ferhat opnieuw aan een veroordeling zal ontsnappen, want het is niet voor het eerst dat hij met Justitie in aanraking komt en het met een sisser afloopt.
Ik hoor wel eens berichten over lagere straffen als je al bent veroordeelt in de media.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Uit dat artikel:
[..]
Niet echt een logische gevolgtrekking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |