abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116209710
Badr zijn verhaal is dat hij slechts over het been van Everink is heen gestapt, zijn been wel raakte en wat nooit een beenbreuk kan hebben veroorzaakt. In het begin zei hij zelfs, hoe komt Everink erbij dat ik hem heb aangeraakt, laat mij maar even praten met hem. Net zoals slechts die vlakke hand. Hij heeft alleen maar gelogen en later gebagatelliseerd van wat hij Everink werkelijk heeft aangedaan.
pi_116209926
Ik vind het allemaal maar kut hoor, die tl/dr posts met 100 splitsquotes.
pi_116210445
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 31-08-2012 12:11:55 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116212553
Als John van den Heuvel iets te verwijten valt dan is het wel enerzijds zijn gebrek aan juridische kennis en anderzijds de stelligheid waarmee hij zijn juridische standpunten desondanks weet te verkondigen. Eerst was er het verhaal dat Estelle een strafbaar feit zou plegen bij een leugenachtige politieverklaring, en daarna kwamen zijn belachelijke inzichten over 'groepsaansprakelijkheid' bij openlijke geweldpleging.

Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de verklaring van Estelle. Niet zozeer naar de inhoud, maar ik bedoel: kan ze realistisch gezien wel iets verklaren waardoor ze niet meteen van meineed wordt verdacht? Meerdere getuigen hebben verklaard dat het rustig was in de skybox, meerdere getuigen hebben verklaard dat ze op de bank zat en in de richting van het incident keek, meerdere getuigen hebben verklaard dat Hari een bloedvlek op zijn shirt had en ook het barmeisje dat buiten stond schrok blijkbaar van het geluid van brekend glas en geschreeuw.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:56:13 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116214634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is allemaal gelogen door JvdH.
Sterker nog, ik heb van WS gehoord dat Everink met een Telegraaf-krant in elkaar is gemept. Dit alles om de arme nobele Marokkaan Badr Hari in een kwaad daglicht te zetten zodat de Telegraaf weer, als de coorperatie die ze zijn, meer kranten kan verkopen om daarmee gemene kapitalistische Euros binnen te harken.
De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...

Als je een beetje zelfrespect hebt dan geef je dezelfde krant die de heksenjacht op je vriendje aanvoert toch geen exclusief interview?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116221097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...

Als je een beetje zelfrespect hebt dan geef je dezelfde krant die de heksenjacht op je vriendje aanvoert toch geen exclusief interview?!
Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:15:46 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116222031
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.
Ik denk dat Estelle het graag zo noemt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116232370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef stalybridge het volgende:
Wat maakt het nog uit dat JvdH zijn verhaal wel of niet heeft aangedikt?
Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.

quote:
We zijn 2 maanden en tig feiten en bronnen verder.
Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116232397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.

[..]

Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.
Dus Everink is NIET in elkaar gebeukt en Hari heeft er niets mee te maken?
pi_116232481
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoiets
pi_116232487
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/dus
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:19:03 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_116232772
Ik ben benieuwd wat Dries Roelvink hier nu allemaal van vindt ...
pi_116233589
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoiets
Heeft JvdH eigenlijk het hele verhaal niet verzonnen? Everink zal wel in het complot zitten.
pi_116234003
Ik heb vannacht gedroomd dat het broertje van Badr Hari werd vermoord door de 'Ndrangheta nadat een van hun leden in elkaar was gebeukt door Badr zelf.
pi_116234215
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat het broertje van Badr Hari werd vermoord door de 'Ndrangheta nadat een van hun leden in elkaar was gebeukt door Badr zelf.
lief dagboek :')
pi_116263194
http://m.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Koefnoen: het product Badr Hari
pi_116263376
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef proud_mami het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Koefnoen: het product Badr Hari
O jee, ik snapte het niet.

quote:
Yves Gijrath beschermt Badr Hari ™
Ach, hoe aardig. Miljonairfair-ondernemer Yves Gijrath – tevens voor al uw ‘innovatieve, crossmediale high-end mediaproducten’, uit voorraad leverbaar – heeft de naam Badr (geen tikfout) Hari, kickbokser, laten vastleggen in het Europese Merkregister. De merkbescherming is aangevraagd voor een groot aantal producten en diensten: van een haarlotionnetje tot zeepjes, van horloges tot kledij, van computerspelletjes (vecht je helemaal larie met Badr Hari) tot cosmetica (lekker in Badr met Hari).
http://www.quotenet.nl/bi(...)rmt-badr-hari-tm.php

pi_116263462
quote:
Thanx ... idd duidelijker zo!
pi_116268114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als John van den Heuvel iets te verwijten valt dan is het wel enerzijds zijn gebrek aan juridische kennis en anderzijds de stelligheid waarmee hij zijn juridische standpunten desondanks weet te verkondigen. Eerst was er het verhaal dat Estelle een strafbaar feit zou plegen bij een leugenachtige politieverklaring, <knip>
Bij nader inzien valt Van den Heuvel hierin misschien weinig te verwijten. Het blijkt namelijk dat zelfs Bram Moszkowicz totaal niet op de hoogte was van wat je als getuige bij de politie wel of niet kunt flikken en dacht dat dit niet mocht. Zie 5:40 in dit filmpje:

http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1345048508/3

Laten we voor Estelle hopen dat hij zich inmiddels wel op de hoogte heeft gesteld.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:39:12 #120
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_116268149
ze zijn met zijn 4en op hem in gaan trappen, dan ben je dapper hoor :')
pi_116307682
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef SuperImposed het volgende:
ze zijn met zijn 4en op hem in gaan trappen, dan ben je dapper hoor :')
Dat is sowieso al triest, maar nog veel erger als je een wereld kampioen kickboksen bent...
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:12:04 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_116355206
Ferhat Y komt morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.

Ik hoorde het net bij Blvd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_116355621
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ferhat Y komt morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.

Ik hoorde het net bij Blvd.
En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:23:53 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_116355777
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Lavenderr het volgende:

En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?
Het zuchten, steunen en kreunen heeft ze al aardig onder de knie. Nu nog eerlijk antwoord geven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:25:58 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116355862
Nou, bij Moskofiets denk ik niet aan eerlijk. Meer aan vertragingstactiek, haarkloverij en geheugenverlies.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')