De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is allemaal gelogen door JvdH.
Sterker nog, ik heb van WS gehoord dat Everink met een Telegraaf-krant in elkaar is gemept. Dit alles om de arme nobele Marokkaan Badr Hari in een kwaad daglicht te zetten zodat de Telegraaf weer, als de coorperatie die ze zijn, meer kranten kan verkopen om daarmee gemene kapitalistische Euros binnen te harken.
Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...
Als je een beetje zelfrespect hebt dan geef je dezelfde krant die de heksenjacht op je vriendje aanvoert toch geen exclusief interview?!
Ik denk dat Estelle het graag zo noemtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.
Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef stalybridge het volgende:
Wat maakt het nog uit dat JvdH zijn verhaal wel of niet heeft aangedikt?
Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.quote:We zijn 2 maanden en tig feiten en bronnen verder.
Dus Everink is NIET in elkaar gebeukt en Hari heeft er niets mee te maken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.
[..]
Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.
Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoietsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus Everink is NIET in elkaar gebeukt en Hari heeft er niets mee te maken?
http://www.encyclo.nl/begrip/dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus Everink is NIET in elkaar gebeukt en Hari heeft er niets mee te maken?
Heeft JvdH eigenlijk het hele verhaal niet verzonnen? Everink zal wel in het complot zitten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoiets
lief dagboekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat het broertje van Badr Hari werd vermoord door de 'Ndrangheta nadat een van hun leden in elkaar was gebeukt door Badr zelf.
O jee, ik snapte het niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef proud_mami het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE
Koefnoen: het product Badr Hari
http://www.quotenet.nl/bi(...)rmt-badr-hari-tm.phpquote:Yves Gijrath beschermt Badr Hari ™
Ach, hoe aardig. Miljonairfair-ondernemer Yves Gijrath – tevens voor al uw ‘innovatieve, crossmediale high-end mediaproducten’, uit voorraad leverbaar – heeft de naam Badr (geen tikfout) Hari, kickbokser, laten vastleggen in het Europese Merkregister. De merkbescherming is aangevraagd voor een groot aantal producten en diensten: van een haarlotionnetje tot zeepjes, van horloges tot kledij, van computerspelletjes (vecht je helemaal larie met Badr Hari) tot cosmetica (lekker in Badr met Hari).
Thanx ... idd duidelijker zo!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:51 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
O jee, ik snapte het niet.
[..]
http://www.quotenet.nl/bi(...)rmt-badr-hari-tm.php
Bij nader inzien valt Van den Heuvel hierin misschien weinig te verwijten. Het blijkt namelijk dat zelfs Bram Moszkowicz totaal niet op de hoogte was van wat je als getuige bij de politie wel of niet kunt flikken en dacht dat dit niet mocht. Zie 5:40 in dit filmpje:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als John van den Heuvel iets te verwijten valt dan is het wel enerzijds zijn gebrek aan juridische kennis en anderzijds de stelligheid waarmee hij zijn juridische standpunten desondanks weet te verkondigen. Eerst was er het verhaal dat Estelle een strafbaar feit zou plegen bij een leugenachtige politieverklaring, <knip>
Dat is sowieso al triest, maar nog veel erger als je een wereld kampioen kickboksen bent...quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef SuperImposed het volgende:
ze zijn met zijn 4en op hem in gaan trappen, dan ben je dapper hoor
En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ferhat Y komt morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.
Ik hoorde het net bij Blvd.
Het zuchten, steunen en kreunen heeft ze al aardig onder de knie. Nu nog eerlijk antwoord geven.quote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |