quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:57 schreef UltraR het volgende:
Op die beelden zie ik toch echt dat VanVelzen geen coach is daar.
Jullie zijn wakkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:29 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, Angela doet wel mee. Trijntje niet.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angela hier ook weg was
godzijndankquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]Nee volgens mij was al bekend dat ze dit bleef doen toen bekend werd gemaakt dat ze bij VOH wegging.
Link verwijst naar TVOH zelf, niet Kids...?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef iBenny het volgende:
Van de week was er al een spoof van een van de kandidaten te zien bij RTL Boulevard. Het gaat om een blind meisje die een liedje van Birdy zingt.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_of_holland_2012.xml
Vanaf 3:00
Filmpje is verwijderd. Helaasquote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Link verwijst naar TVOH zelf, niet Kids...?
al die kutkinders die denken te kunnen zingen, ja, leukquote:
Tuurlijk kijk je meequote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ik spijt ga krijgen als ik het ga volgen... *twijfel*
Ik zit even te denken of dat nou mag of niet? Op een of andere manier heb ik in gedachten dat dat mag? Maar hoe ik daar bij kom, geen idee.quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Het zou leuk zijn als er ook duo's mee mogen doen.
Ik heb de volwassenversie (van NL) nooit gezien, alleen in een voorstukje zag ik ooit een duo, maar het lijkt mij gewoon leuk. Soms zijn kinderen samen vrijer dan wanneer ze alleen zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit even te denken of dat nou mag of niet? Op een of andere manier heb ik in gedachten dat dat mag? Maar hoe ik daar bij kom, geen idee.
Oh en the more the merrier natuurlijkqua kijken op vrijdag.
Ik ook, eigenlijk een beetje heel erg veel meer, maar ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:43 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk heb ik meer zin in volwassenaudities
Doen lieve schat van me!quote:
Het zijn ook altijd de meest irritante versies, met teveel zelfvertrouwen die verdomd graag in de aandacht staan. Ik weet nu al dat er veel ergermomentjes komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken al ben ik niet zo gek op zingende kinderen
siwieeeuusquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Karina het volgende:
Na Voice Kids om half 11: My big fat Gypsy Christmas
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef Lutte het volgende:
Nee joh kinderaudities zijn leuk, allemaal Biebers/poppetjes en driehonderd keer Birdy en voor de afwisseling wat Rihanna en Bieber.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat jaAl valt dat nog te handelen bij een wat rustiger kind, maar het zijn allemaal van die Wiepjes, vreselijk
![]()
Vooral als ze zo gepusht worden door hun ouders, of als ze helemaal vol van zichzelf zijn vind ik ze echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken al ben ik niet zo gek op zingende kinderen
Euhm die kinderen voor kinderen dozen mogen ze juist houden hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten Kinderen voor Kinderen-onschuldigheid hebben. Dan zijn ze leuk!
Ik heb editie 1 en 2 nog op cassettequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook teveel terug aan hoe Kinderen voor Kinderen ooit was. 12 en 13.
Ja van die hyper de wieper pieper, stuiterballenquote:
Marly?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verheug me ook weer enorm op de wekelijkse update van Marly om 8 uur
half uurtje nuquote:
na deze reclame het tweede deel van GTST jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
Nou ik zie al reclame, tenzij GTST nog verder gaat? Of is dat er niet?
Huh! Dan lopen ze wel heel erg uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
na deze reclame het tweede deel van GTST ja
quote:
quote:
Helleuquote:
Hey hallotjesquote:
Ik met mijn mond dicht naar Ekdomquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit met mond open naar Gigi te luisteren
TAL / Adopteer een kandidaat: The Voice Kids 2013quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
Is er al een adoptie topic?
ben benieuwd of ik mijn prestatie kan evenaren
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL / Adopteer een kandidaat: The Voice Kids 2013
Anders kijkt iedereen naar VIquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Waarom loopt het alleen op vrijdag zo uit?
mooi, staat open. ik kijk nu digitaal, ik hoop dat ik op tijd ben om de beste stemmetjes te adopterenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL / Adopteer een kandidaat: The Voice Kids 2013
quote:
Ja het is schandalig, al die kindsterretjes liggen dadelijk al op één oor!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
al 10 minuten te laat, stelletje hufters
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het is schandalig, al die kindsterretjes liggen dadelijk al op één oor!
Benny, je zei geen 'goan we'quote:
en wendy 19 keer zo kinderachtigquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Whut, Martijn praat 10 keer zo serieus bij de kindereditie
Alrighty thenquote:
16 miljardquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef JRRY het volgende:
zegt ze nou, 16 miljoen kids hebben zich aangemeld?
Dat vraagt om piemptaartquote:
ja whehe, met een paar piempkaarsenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Deze audities zijn tegelijk met de volwassenaudities opgenomen
Is dat zo? Dus al best oudquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Het is symbolisch, 9 maanden, 9 weken. je weetzquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
Hihi nu lijken Jut en Jul nog kleiner
Wat negen weken maar?
Oke, dat zie ik nu écht voor me, joekels, met ballenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja whehe, met een paar piempkaarsen
Ik voel me bedonderdquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dat zie ik nu écht voor me, joekels, met ballen
Dat het zo lang-lang-lang geleden isquote:
Komt beter uit met de wetten enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat het zo lang-lang-lang geleden is
Shaniquaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
OK opletten op de namen, zal wel weer niet lukken
Nu mis ik Ceequote:
Ik blijf het roepen, alles dat iets meer getint is oogt ouderquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
14??? Als je zou zeggen dat ze net zo oud is als ik (28) zou ik het ook geloven
Ik heb een potje in de kamer staan, moment!quote:
Ach als je je dochter lizzie noemt, dan weet je het eigenlijk alquote:
Maar Wendy heeft het verstand van 4.quote:
Ik wou net zeggen, Wendy nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Wendy heeft het verstand van 4.
ik had haar 21 geschatquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh gunst ga je nu al? Ik heb me daar vorig seizoen ook vreselijk aan gestoord...
Heyaquote:
Benny, adopteren hoeft niet meer in bold?quote:
Vieze vuile racist dat je bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Getint meisje zingt Whitney. En dan mag ik zeker niet insinueren dat ze ook veel kip eet
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Getint meisje zingt Whitney. En dan mag ik zeker niet insinueren dat ze ook veel kip eet
Nopequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, adopteren hoeft niet meer in bold?
En ik 28. Maar het feit is dat je elke keer weer van die opmerkingen maakt die op het randje zijn. Ik hou niet van dat gedoe om kleine meisjes...quote:
Alrighty!quote:
Ik zag het!quote:
Oh wel lekker rustig, minder druk in de juryquote:
En meloen. Veel meloen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Ah! Gelijk heeft hijquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Die wilde bij zijn zoontje zijn
En welke categorie is dan de ananas?quote:
zeesponsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En welke categorie is dan de ananas?
anders ik welquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Stickertje het volgende:
ik ben zo blij om angela weer te zien ipv schele trijn
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef iBenny het volgende:
Kijkend naar die kandidaten is het KvK-gehalte hoog
Sponsoractiequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
groeps korting.. tvoh & met the kids naar disney
Noes, Cee is van de ananananananaasquote:
Ivar, Ivar uit de grote vois?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach kijk nou, nog een Ivar-achtig Kruimeltje. Die kiest voor Marcowwww)
quote:
"ik zong al toen mama nog in de buik van oma zat!"quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Apotheose het volgende:
krijgen we het standaard 'ik zong al toen ik nog in de buik van mama zat' verhaaltje
Die gemaakte "creeer-content-zodat-we-binding-creeeren"-vragen zijn kut...twitter:thevoicekids twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 20:56:03Wat een gezelligheid op de muziekschool! Bespeel jij ook een instrument? #TVK reageer retweet
Dit jongetje is geen metro nog-niet-uit-de-kast, gewoon een diktrompiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |