Buttner, Hofs, Beukering , Janssen. Arnhem brengt ze wel voort jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef muzas het volgende:
Wat een kamper is die janssen ook eigenlijk
Ja uitbreiden ofzo. Altijd stampesvol daar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Als hij nou eens een nieuw stadion gaat bouwen...
Dat zou echt superhandig zijn ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Als hij nou eens een nieuw stadion gaat bouwen...
paprikaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
Theo is meer paprika denk ik. Of bolognese.
Gewoon een kleiner stadion zonder die hoekenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja uitbreiden ofzo. Altijd stampesvol daar.
Lijkt me meer het patatje joppie type.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
neejoh, patatje joppie is zijn flavour.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
Inderdaadquote:
Wie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef JamFlava het volgende:
danny hoesen naar Ajax.. benieuwd of ze daar nog iets over gaan zeggen.
Oja, tuurlijk. Hoesen. Wie kent hem niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net doen alsof je het grootste talent van Nederland niet kent
Nee, en terecht dat ik niet kijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kijkt Jupiler League voetbal.
Elke boerenlul zou naar Barcelona zijn gegaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Als Afellay karakter had had hij gewoon een club gekozen en zou hij zich daar gaan bewijzen.
Maar waarschijnlijk weet hij al dat hij door z'n gebrek aan kwaliteiten ook daar door de mand valt.
nee dat weet hij niet. hij denkt dat hij daar hoort...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Als Afellay karakter had had hij gewoon een club gekozen en zou hij zich daar gaan bewijzen.
Maar waarschijnlijk weet hij al dat hij door z'n gebrek aan kwaliteiten ook daar door de mand valt.
Hij had wel 15+ clubs waar die naartoe kon gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ik beweer niet anders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke boerenlul zou naar Barcelona zijn gegaan.
Alleen Janssen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef Tyron het volgende:
ik schakel net in, is ajax al langs geweest?
Dan overschat hij zichzelf enorm.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee dat weet hij niet. hij denkt dat hij daar hoort...
Slechte mentaliteit die Afellay.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heeft hij altijd al gedaan. Ik vind het wel lekker voor hem dat hij overbodig is
'soort'quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
standaard mentaliteit van zijn soort
Kut, het is er weer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Maakt het wat uit? Vrouwtje komt zo binnen gewandeld met een verse homemade hamburger.
Ja.²
Je bent weer terug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Maakt het wat uit? Vrouwtje komt zo binnen gewandeld met een verse homemade hamburger.
Ja.²
Wel van schapenvlees hoop ik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja.²
Ja, ik ben erg te spreken over die nieuwe spelverdeler bij Twente.quote:
Is geen Marokkaan hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg te spreken over die nieuwe spelverdeler bij Twente.²
Al denk ik dat van Bommel toch altijd expres nog doorvliegt op hem en er werkelijk niks aan zal doen om hem misschien toch te missen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
Hier had je niet per se geel voor hoeven geven nee.
Heb je clasie gezien met zijn halve kapselquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
Strootman loopt altijd de hele wedstrijd te schreeuwen, met zijn aidshoofd.
Die maakt echt zelden vieze overtredingen, nooit zelfs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je clasie gezien met zijn halve kapsel
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
"ik denk dat Twente een titelkandidaat is"
Bedankt man!
Noteer jij het?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
"ik denk dat Twente een titelkandidaat is"
Bedankt man!
asskicker moet ajax bashenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente titelkandidaat, Asskicker14 komt.
Hij doet alles 100% bewust, naaien, janken, zeiken om kaarten. De onsportiefste hond op de nederlandse velden ooit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
Hier had je niet per se geel voor hoeven geven nee.
Eens. Ik gun het hem ook van harte die kaart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij doet alles 100% bewust, naaien, janken, zeiken om kaarten. De onsportiefste hond op de nederlandse velden ooit.
als ze verliezen gaat hij op de wc zitten van angstquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
waterreus komt alleen als psv wint.
Okéquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
was te merken bij de 2-6quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als ze verliezen gaat hij op de wc zitten van angst
Men let gewoon 90 min op hem en dat is nodig. Dus ja, elke week geel is al terecht vanwege zijn teringmentaliteit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Ik gun het hem ook van harte die kaart.
Maar hij was niet terecht
Ook zo'n teletekst supporter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En na die nederlaag bij RKC bloedden zijn ogen kapot dat hij geopereerd moest worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
toen kwam die een maand niet meer buiten
pijn lijden voor die dwerg , toen hij er keepte moesten de psvfans ook lijdenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En na die nederlaag bij RKC bloedden zijn ogen kapot dat hij geopereerd moest worden.
mooi toch. hebben ze vorig seizoen elke uitwedstrijd moeten doen. Vandaag alleen gewonnen omdat Groningen zo slap is. Volgend potje uit is Utrecht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
pijn lijden voor die dwerg , toen hij er keepte moesten de psvfans ook lijden
Callie zal met verhaal komen, hij zit immers elke dag in de kleedkamer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Clasie wil het intern houden en Koeman gooit zo alles op straat. Ook al onduidelijkheid over wie de penalty moet nemen. Het gaat niet helemaal soepel daar.
weer een makkelijke tegenstander voor die beunhazen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mooi toch. hebben ze vorig seizoen elke uitwedstrijd moeten doen. Vandaag alleen gewonnen omdat Groningen zo slap is. Volgend potje uit is Utrecht.
en dan daarna is de uitwedstrijd VVV. Maar die krijgen karma in het latere verloop van seizoenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
weer een makkelijke tegenstander voor die beunhazen...
Ebecilio naar Heerenveen ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Marco kan toch wel wat spelers regelen van milan?
El shaarawy?
en daarna?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan daarna is de uitwedstrijd VVV. Maar die krijgen karma in het latere verloop van seizoen
pfft ik wacht op NAC uit in de avondquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC - ADO - AJAX
Is hun Uit-caroussel
Die is volgens mij 22 december. even kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
pfft ik wacht op NAC uit in de avond
Waarschijnlijk komen die blunders voort uit het feit dat hij niet gelukkig isquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
Ik denk eerder dat Roma niet zo gelukkig is met Maarten 'blundertje' Stekelenburg.
lekker koud, veel bier onder het kunstlicht met een NAC dat schuim op de bek heeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is volgens mij 22 december. even kijken
EDIT
Jup
Sowieso prijsschieten voor NAC ja. was vorig seizoen een open huis met freds laatste wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lekker koud, veel bier onder het kunstlicht met een NAC dat schuim op de bek heeft![]()
uhuh, nooit een betere geweestquote:
Lurling had het er wel naar zijn zin jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso prijsschieten voor NAC ja. was vorig seizoen een open huis met freds laatste wedstrijd
Die slalomt nog op zijn ouwe dag Bouma kapot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lurling had het er wel naar zijn zin ja
gisteren was Blind soms ook niet lekker met die Braboquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die slalomt nog op zijn ouwe dag Bouma kapot.
rob haat ajax want zaaktheoquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben niet eens die aanval van Ajax laten zien. En Rob noemt Ajax outsider
. Teringtyfus
Nee dat zei iemand net, volgensmij jack, hij zei letterlijk "ze (met ze bedoelen ze ajax) vinden poulsen beter dan janssen"quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij volgt het allemaal maar moeilijk.
Maar Blind verdient een enkeltje Syberiëquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gisteren was Blind soms ook niet lekker met die Brabo
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
. Teringtyfus
Gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
ER GAAT TRANSFERS PLAATSVINDEN ALDUS ROB JANSEN.
En hoor die jansen "Europese top, een club die in de CL speelt"quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.
Tis watquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.
samen met zijn pappie en Lowietje voor het rellen bij Ajaxquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Blind verdient een enkeltje Syberië
Rob die weet dat uiteindelijk Sightorsson weer in de spits gaat spelen, dan gaat het lastig worden ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
. Teringtyfus
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rob die weet dat uiteindelijk Sightorsson weer in de spits gaat spelen, dan gaat het lastig worden ja.
j0rdiiii gaat nu oppassenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.
rustigquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.
Dat Rob Jansen om de haverklap een Engelse uitdrukking er uit gooit is tot daar aan toe, maar nu moet jij niet over Match of the day beginnen.quote:
ik ook, en ik hoef ze beide niet nogmaals te zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Waarom? Ik heb alle Pl wedstrijden al gezien op Skysports
Stewardess doet ook mee, is toch formidabelquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Rob Jansen om de haverklap een Engelse uitdrukking er uit gooit is tot daar aan toe, maar nu moet jij niet over Match of the day beginnen.
Jij bent voor arsenal heh? komt goed schatjequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook, en ik hoef ze beide niet nogmaals te zien
Tja, de kilootjes moeten eraf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef Evertjan het volgende:
wat was dit voor wandelende intro van Sjek voor het begin??![]()
![]()
ja ik hoop het ook, maar heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent voor arsenal heh? komt goed schatje
Twee keer de nul gehouden!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:23 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik hoop het ook, maar heb er weinig vertrouwen in.
Idd blijkbaar was transfer Janssen een must gesprekquote:Op maandag 27 augustus 2012 02:02 schreef BankAardappel het volgende:
Ze hebben het verder maar niet meer over de Europa League play offs gehad van afgelopen week, zo triest was het.
ja even Vitesse onder druk zetten om die ton toch maar te dokken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd blijkbaar was transfer Janssen een must gesprek
Ja, wat is dit nou? Op Fok! wordt mij altijd beloofd dat minimaal de helft van de duur van dit programma over Ajax gaat.quote:
Blijkbaar is dat een must-have gesprek voor alle mediaquote:Op maandag 27 augustus 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd blijkbaar was transfer Janssen een must gesprek
Janssen speelt toch bij Ajax? Dan is het meer dan de helft van de uitzending over Ajax gegaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, wat is dit nou? Op Fok! wordt mij altijd beloofd dat minimaal de helft van de duur van dit programma over Ajax gaat.
quote:
Daar ging het hooguit 1/5e van de aflevering over. Daarbij is het net zo goed Vitesse als Ajax, dus eigenlijk komt maar 1/10e van de aflevering voor rekening van Ajax.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Janssen speelt toch bij Ajax? Dan is het meer dan de helft van de uitzending over Ajax gegaan.
Als je Rob Jansen een prettige man vindt om naar te luisteren was het zeer geslaagd denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zo kijken. Hoe was de uitzending ?
Buttner is een veel grotere transfer, maar 1 minuut daarover is genoegquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een must-have gesprek voor alle media
Vanavond gelukkig weer VI, hopelijk nog een SV bashje of 3 daar.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef louter_genieten het volgende:
Wat zijn eigenlijk de argumenten voor/tegen Voetbal International en Studio Voetbal? Waar komt die ongelooflijke polarisering eigenlijk vandaan?
en van 't Hek hebben ze nu definitief gedumpt hopelijk ?quote:Op zondag 2 september 2012 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
22:25
NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend programma over voetbal, gepresenteerd door Jack van Gelder.
Te gast zijn analisten Jan van Halst, Jan Mulder en Ronald Waterreus.
Vierde gast Ronald Koeman volgens Jack.
Waterreus er ook weer bij aangezien PSV gewonnen heeft.
Heel Nederland hoopt het.quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
en van 't Hek hebben ze nu definitief gedumpt hopelijk ?
Ik kwam van 't Hek afgelopen week al zappende tegen op 24Kitchen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
en van 't Hek hebben ze nu definitief gedumpt hopelijk ?
Rob Jansen was al de horror. Koeman is ook vreselijk. Trainers hebben nooit wat te melden. Durven of mogen niks zeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vierde gast Ronald Koeman volgens Jack.
Ik lag in bed te zappen. Zag het ook. Kende het programma niet maar snel doorgezakt. Waarom lenen mensen zich daar voor. Vroeger was ie een linkse rebel die tegen de bobo's vochtquote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kwam van 't Hek afgelopen week al zappende tegen op 24Kitchen.
Stond 'ie te koken met Rudolph.
hij is zijn broer achteraan gegaanquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed te zappen. Zag het ook. Kende het programma niet maar snel doorgezakt. Waarom lenen mensen zich daar voor. Vroeger was ie een linkse rebel die tegen de bobo's vocht
Wel grappig dat je dat zegt. Het eerste waar zijn broer mee doorbrak was het nummer lenen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is zijn broer achteraan gegaan
http://humortv.vara.nl/ca.1549.lenen-lenen-lenen.htmlquote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat zegt. Het eerste waar zijn broer mee doorbrak was het nummer lenen.
nou Barcelona staat voor dus je wordt ws bedient.quote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd of Jack ook wat over de Spaanse Supercopa gaat zeggen aangezien zijn geliefde Barça verloren heeft.
Vorige week vond hij het wel nodig de tussenstanden van Spanje door te geven dus ik verwacht weer hetzelfde.
Inderdaad, niet zo miepen. Die brug is het lachertje binnen onze studie.quote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Die brug is elke maand wel een keer kapot
en daar is nummer 1quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Koeman gaat dus weer een uur clichés braken.
Kools.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
je moet goals maken om te winnen aldus R Koeman
De kol viel op een moment wat vervelend is.quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Koeman gaat dus weer een uur clichés braken.
Babelquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef macca728 het volgende:
ja Ajax en twente hebben ook een spits die er 20 maken
Ronald Koeman's Kaa-Bingo. Grote prijzen, nieuwe kansen. En kiki's.quote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kools. Kwiedettie.
Heerlijk altijd dat taaltje van Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |