Buttner, Hofs, Beukering , Janssen. Arnhem brengt ze wel voort jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef muzas het volgende:
Wat een kamper is die janssen ook eigenlijk
Ja uitbreiden ofzo. Altijd stampesvol daar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Als hij nou eens een nieuw stadion gaat bouwen...
Dat zou echt superhandig zijn ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Als hij nou eens een nieuw stadion gaat bouwen...
paprikaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
Theo is meer paprika denk ik. Of bolognese.
Gewoon een kleiner stadion zonder die hoekenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja uitbreiden ofzo. Altijd stampesvol daar.
Lijkt me meer het patatje joppie type.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
neejoh, patatje joppie is zijn flavour.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
Inderdaadquote:
Wie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef JamFlava het volgende:
danny hoesen naar Ajax.. benieuwd of ze daar nog iets over gaan zeggen.
Oja, tuurlijk. Hoesen. Wie kent hem niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net doen alsof je het grootste talent van Nederland niet kent
Nee, en terecht dat ik niet kijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kijkt Jupiler League voetbal.
Elke boerenlul zou naar Barcelona zijn gegaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Als Afellay karakter had had hij gewoon een club gekozen en zou hij zich daar gaan bewijzen.
Maar waarschijnlijk weet hij al dat hij door z'n gebrek aan kwaliteiten ook daar door de mand valt.
nee dat weet hij niet. hij denkt dat hij daar hoort...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Als Afellay karakter had had hij gewoon een club gekozen en zou hij zich daar gaan bewijzen.
Maar waarschijnlijk weet hij al dat hij door z'n gebrek aan kwaliteiten ook daar door de mand valt.
Hij had wel 15+ clubs waar die naartoe kon gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ik beweer niet anders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke boerenlul zou naar Barcelona zijn gegaan.
Alleen Janssen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef Tyron het volgende:
ik schakel net in, is ajax al langs geweest?
Dan overschat hij zichzelf enorm.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee dat weet hij niet. hij denkt dat hij daar hoort...
Slechte mentaliteit die Afellay.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heeft hij altijd al gedaan. Ik vind het wel lekker voor hem dat hij overbodig is
'soort'quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
standaard mentaliteit van zijn soort
Kut, het is er weer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Maakt het wat uit? Vrouwtje komt zo binnen gewandeld met een verse homemade hamburger.
Ja.²
Je bent weer terug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Maakt het wat uit? Vrouwtje komt zo binnen gewandeld met een verse homemade hamburger.
Ja.²
Wel van schapenvlees hoop ik?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja.²
Ja, ik ben erg te spreken over die nieuwe spelverdeler bij Twente.quote:
Is geen Marokkaan hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg te spreken over die nieuwe spelverdeler bij Twente.²
Al denk ik dat van Bommel toch altijd expres nog doorvliegt op hem en er werkelijk niks aan zal doen om hem misschien toch te missen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
Hier had je niet per se geel voor hoeven geven nee.
Heb je clasie gezien met zijn halve kapselquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
Strootman loopt altijd de hele wedstrijd te schreeuwen, met zijn aidshoofd.
Die maakt echt zelden vieze overtredingen, nooit zelfs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je clasie gezien met zijn halve kapsel
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
"ik denk dat Twente een titelkandidaat is"
Bedankt man!
Noteer jij het?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
"ik denk dat Twente een titelkandidaat is"
Bedankt man!
asskicker moet ajax bashenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente titelkandidaat, Asskicker14 komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |