Vanavond gelukkig weer VI, hopelijk nog een SV bashje of 3 daar.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef louter_genieten het volgende:
Wat zijn eigenlijk de argumenten voor/tegen Voetbal International en Studio Voetbal? Waar komt die ongelooflijke polarisering eigenlijk vandaan?
en van 't Hek hebben ze nu definitief gedumpt hopelijk ?quote:Op zondag 2 september 2012 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
22:25
NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend programma over voetbal, gepresenteerd door Jack van Gelder.
Te gast zijn analisten Jan van Halst, Jan Mulder en Ronald Waterreus.
Vierde gast Ronald Koeman volgens Jack.
Waterreus er ook weer bij aangezien PSV gewonnen heeft.
Heel Nederland hoopt het.quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
en van 't Hek hebben ze nu definitief gedumpt hopelijk ?
Ik kwam van 't Hek afgelopen week al zappende tegen op 24Kitchen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
en van 't Hek hebben ze nu definitief gedumpt hopelijk ?
Rob Jansen was al de horror. Koeman is ook vreselijk. Trainers hebben nooit wat te melden. Durven of mogen niks zeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vierde gast Ronald Koeman volgens Jack.
Ik lag in bed te zappen. Zag het ook. Kende het programma niet maar snel doorgezakt. Waarom lenen mensen zich daar voor. Vroeger was ie een linkse rebel die tegen de bobo's vochtquote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kwam van 't Hek afgelopen week al zappende tegen op 24Kitchen.
Stond 'ie te koken met Rudolph.
hij is zijn broer achteraan gegaanquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lag in bed te zappen. Zag het ook. Kende het programma niet maar snel doorgezakt. Waarom lenen mensen zich daar voor. Vroeger was ie een linkse rebel die tegen de bobo's vocht
Wel grappig dat je dat zegt. Het eerste waar zijn broer mee doorbrak was het nummer lenen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is zijn broer achteraan gegaan
http://humortv.vara.nl/ca.1549.lenen-lenen-lenen.htmlquote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat zegt. Het eerste waar zijn broer mee doorbrak was het nummer lenen.
nou Barcelona staat voor dus je wordt ws bedient.quote:Op zondag 2 september 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd of Jack ook wat over de Spaanse Supercopa gaat zeggen aangezien zijn geliefde Barça verloren heeft.
Vorige week vond hij het wel nodig de tussenstanden van Spanje door te geven dus ik verwacht weer hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |