Hij doet alles 100% bewust, naaien, janken, zeiken om kaarten. De onsportiefste hond op de nederlandse velden ooit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
Hier had je niet per se geel voor hoeven geven nee.
Eens. Ik gun het hem ook van harte die kaart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij doet alles 100% bewust, naaien, janken, zeiken om kaarten. De onsportiefste hond op de nederlandse velden ooit.
als ze verliezen gaat hij op de wc zitten van angstquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
waterreus komt alleen als psv wint.
Okéquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
was te merken bij de 2-6quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als ze verliezen gaat hij op de wc zitten van angst
Men let gewoon 90 min op hem en dat is nodig. Dus ja, elke week geel is al terecht vanwege zijn teringmentaliteit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Ik gun het hem ook van harte die kaart.
Maar hij was niet terecht
Ook zo'n teletekst supporter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En na die nederlaag bij RKC bloedden zijn ogen kapot dat hij geopereerd moest worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
toen kwam die een maand niet meer buiten
pijn lijden voor die dwerg , toen hij er keepte moesten de psvfans ook lijdenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En na die nederlaag bij RKC bloedden zijn ogen kapot dat hij geopereerd moest worden.
mooi toch. hebben ze vorig seizoen elke uitwedstrijd moeten doen. Vandaag alleen gewonnen omdat Groningen zo slap is. Volgend potje uit is Utrecht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
pijn lijden voor die dwerg , toen hij er keepte moesten de psvfans ook lijden
Callie zal met verhaal komen, hij zit immers elke dag in de kleedkamer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Clasie wil het intern houden en Koeman gooit zo alles op straat. Ook al onduidelijkheid over wie de penalty moet nemen. Het gaat niet helemaal soepel daar.
weer een makkelijke tegenstander voor die beunhazen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mooi toch. hebben ze vorig seizoen elke uitwedstrijd moeten doen. Vandaag alleen gewonnen omdat Groningen zo slap is. Volgend potje uit is Utrecht.
en dan daarna is de uitwedstrijd VVV. Maar die krijgen karma in het latere verloop van seizoenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
weer een makkelijke tegenstander voor die beunhazen...
Ebecilio naar Heerenveen ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Marco kan toch wel wat spelers regelen van milan?
El shaarawy?
en daarna?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan daarna is de uitwedstrijd VVV. Maar die krijgen karma in het latere verloop van seizoen
pfft ik wacht op NAC uit in de avondquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC - ADO - AJAX
Is hun Uit-caroussel
Die is volgens mij 22 december. even kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
pfft ik wacht op NAC uit in de avond
Waarschijnlijk komen die blunders voort uit het feit dat hij niet gelukkig isquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
Ik denk eerder dat Roma niet zo gelukkig is met Maarten 'blundertje' Stekelenburg.
lekker koud, veel bier onder het kunstlicht met een NAC dat schuim op de bek heeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is volgens mij 22 december. even kijken
EDIT
Jup
Sowieso prijsschieten voor NAC ja. was vorig seizoen een open huis met freds laatste wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lekker koud, veel bier onder het kunstlicht met een NAC dat schuim op de bek heeft![]()
uhuh, nooit een betere geweestquote:
Lurling had het er wel naar zijn zin jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso prijsschieten voor NAC ja. was vorig seizoen een open huis met freds laatste wedstrijd
Hele andere positie johquote:
Die slalomt nog op zijn ouwe dag Bouma kapot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lurling had het er wel naar zijn zin ja
gisteren was Blind soms ook niet lekker met die Braboquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die slalomt nog op zijn ouwe dag Bouma kapot.
rob haat ajax want zaaktheoquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben niet eens die aanval van Ajax laten zien. En Rob noemt Ajax outsider
. Teringtyfus
Nee dat zei iemand net, volgensmij jack, hij zei letterlijk "ze (met ze bedoelen ze ajax) vinden poulsen beter dan janssen"quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij volgt het allemaal maar moeilijk.
Maar Blind verdient een enkeltje Syberiëquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gisteren was Blind soms ook niet lekker met die Brabo
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
. Teringtyfus
Gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
ER GAAT TRANSFERS PLAATSVINDEN ALDUS ROB JANSEN.
En hoor die jansen "Europese top, een club die in de CL speelt"quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.
Tis watquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.
samen met zijn pappie en Lowietje voor het rellen bij Ajaxquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Blind verdient een enkeltje Syberië
Rob die weet dat uiteindelijk Sightorsson weer in de spits gaat spelen, dan gaat het lastig worden ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
. Teringtyfus
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rob die weet dat uiteindelijk Sightorsson weer in de spits gaat spelen, dan gaat het lastig worden ja.
j0rdiiii gaat nu oppassenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.
rustigquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |