Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben niet eens die aanval van Ajax laten zien. En Rob noemt Ajax outsider
. Teringtyfus
Gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
ER GAAT TRANSFERS PLAATSVINDEN ALDUS ROB JANSEN.
En hoor die jansen "Europese top, een club die in de CL speelt"quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.
Tis watquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar noemde ze ons helemaal niet meer toen we 6de stonden.
samen met zijn pappie en Lowietje voor het rellen bij Ajaxquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Blind verdient een enkeltje Syberië
Rob die weet dat uiteindelijk Sightorsson weer in de spits gaat spelen, dan gaat het lastig worden ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben niet eens die aanval van Ajax laten zien. En Rob noemt Ajax outsider
. Teringtyfus
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rob die weet dat uiteindelijk Sightorsson weer in de spits gaat spelen, dan gaat het lastig worden ja.
j0rdiiii gaat nu oppassenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.
rustigquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii, je moet echt oppassen jij, ik traceer je adres en steek je huis in de fik als je door blijft gaan met Smoofie afzeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |