abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116030990

Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum te Hengelo (OV)
Capaciteit: 30.014
Voorzitter: Joop Munsterman
Alg. directeur: Onbekend sinds aftreden Jan van Halst
Trainer/Coach: Steve McClaren
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: Arke
Begroting: ¤ 45,4 miljoen
Competitie: Eredivisie

quote:
FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.

Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.

Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.

[FC TWENTE] #131: Luc voor Luuk?

http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

quote:
Rugnummer Naam Positie
Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitri (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Verhoek, Wesley (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Röseler, Nils (DUI) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Plet, Glynor (NED) Aanvaller
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
26 John, Joshua (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
Openingspost is hier terug te vinden
  Moderator / Redactie FP zondag 26 augustus 2012 @ 17:35:08 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_116031006
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Geen fan van, Ruiz :(
Dit.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_116031087
Pffuuu die tweede helft van vandaag... :@
pi_116031148
gauw vergeten en kijken wat we donderdag nog kunnen bereiken :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116031913
*O* iets minder angstig spelen als we voor staan en dan komt alles goed
pi_116031962
Ja op naar donderdag. Snap niet waarom Steve verhoek op links zet. Doe dan Tadic op links en verhoek rechts.

[ Bericht 45% gewijzigd door Stienn op 26-08-2012 18:31:12 ]
pi_116034421
Die elftalfoto in de OP is ook wat outdated. :')
For great justice!
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:10:00 #8
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116034437
Jullie staan (nog) bovenaan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116034939
Bjelland op krukken, enkel in gips

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116035074
Chadli, Brama en Bjelland geblesseerd. Dan ben je toch blij dat Wisgerhof in ieder geval is blijven plakken.

Hopelijk is Chadli weer fit voor Ajax-uit over 4 weken.
pi_116036208
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Jullie staan (nog) bovenaan.
Heee dankje voor de info, had het zelf nog niet door
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:28:20 #12
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116041356
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Jullie staan fier bovenaan.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 26 augustus 2012 @ 22:46:04 #13
Rawr
pi_116047613
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_116051016
http://www.tctubantia.nl/(...)eid-over-Douglas.ece

quote:
ENSCHEDE - FC Twente wil zo snel mogelijk duidelijkheid over Douglas. Dinsdagavond wil de club weten of de verdediger vertrekt of toch nog een jaar in Enschede blijft.

Douglas zegt dat hij graag wiil blijven bij FC Twente, terwijl hij eerder vele malen liet weten toe te zijn aan een nieuwe club. Fulham had belangstelling, maar Douglas zou volgens Engelse bronnen hebben aangegeven niet naar de club van trainer Martin Jol en Bryan Ruiz te willen verkassen.

Newcastle United heeft ook al maanden belangstelling en is wel een interessante club voor de Braziliaanse Nederlander. Als de Engelse club echter nog wat wil, moet het snel zijn.
Als vervanger wordt gekeken naar de belg Boyata van Man. City. Maar nu Bjelland (ernstig?) geblesseerd is moet die kerel er eigenlijk ook meteen al staan. Misschien toch maar Douglas zijn contract laten uitdienen, of eventueel verkopen in de winter.
pi_116053249
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef Krunsj het volgende:
Chadli, Brama en Bjelland geblesseerd. Dan ben je toch blij dat Wisgerhof in ieder geval is blijven plakken.

Hopelijk is Chadli weer fit voor Ajax-uit over 4 weken.
Zonder Chadli gaan we ajax uit inderdaad niet winnen. Beste speler uit de selectie op dit moment(hoewel Gutierrez er aan zit te komen, wat een parel O+ )
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_116056422
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Zonder Chadli gaan we ajax uit inderdaad niet winnen. Beste speler uit de selectie op dit moment(hoewel Gutierrez er aan zit te komen, wat een parel O+ )
Blijft er zonder hem zo weinig van over ja?

quote:
Vrees voor zware blessure Bjelland

Waar Douglas in Nijmegen na zijn wellicht laatste wedstrijd voor FC Twente de kleedkamer uitspurtte en met als enige reactie ‘ik mag niet praten’ de trappen van het NEC-stadion op stormde, was zijn ploeggenoot Andreas Bjelland aanzienlijk minder mobiel. De Deen blesseerde tegen NEC in de tweede helft zijn linkervoet, werd per brancard van het veld gedragen en bewoog zich na de wedstrijd op krukken voort.

De nieuwe clubarts Roy Hoogeslag wilde er niks over zeggen, maar de lichaamstaal en bedrukte gezichten in het FC Twente-kamp spraken boekdelen. Alles wijst op een ernstige voetblessure, mogelijk een breuk. ,,Daar wordt inderdaad voor gevreesd”, bevestigde trainer Steve McClaren. Als dat vermoeden bewaarheid wordt, zal in navolging van Nacer Chadli, die vier tot zes weken aan de kant staat met een spierblessure, ook Bjelland langdurig uit de roulatie zijn. Zo stond Bryan Ruiz vorig seizoen bij Fulham ruim twee maanden aan de kant met een gebroken middenvoetsbeentje.
Niet best zeg, dat kan maanden gaan duren. Chaldi lijkt Ajax dus ook niet te halen.
pi_116056445
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Tadic? Vind Tadic echt een geweldige voetballer.
Kerel heeft een inzicht, pfff.

En gelukkig is het niet iemand die continu alleen maar voor zich zelf bezig is.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_116056462
quote:
Boyata akkoord met FC Twente

FC Twente heeft met Dedryck Boyata (21) een mondeling akkoord bereikt. De Belgische centrale verdediger meldde zich gisteren samen met zijn vader Bienvenu Boyata in Enschede voor een rondleiding door het stadion, onderhandelde met positief resultaat met voorzitter Joop Munsterman en bezocht vervolgens de wedstrijd NEC-FC Twente.

De Enschedese club hoopt vandaag de deal met Manchester City af te ronden. Behalve huren is ook kopen nog een optie. FC Twente wil Boyata ook aantrekken, als de transfer van Douglas nog spaak loopt, zo gaf Munsterman gisteren te kennen.

Wisgerhof

Andere mutaties in de defensie van FC Twente zijn niet uitgesloten. Zo wilde Rasmus Bengtsson eerder deze zomer verhuurd worden, heeft VVV-Venlo Nils Röseler op het oog als vervanger van Maya Yoshida en bereikte FC Twente vorige week nog overeenstemming met FC Groningen over een transfer van Peter Wisgerhof.

De routinier besloot voor zijn kans bij FC Twente te gaan en daarvoor lijkt hij beloond te worden, want in Nijmegen kwam Wisgerhof alweer als vervanger van Andreas Bjelland in het veld. ,,Ik heb aangegeven, dat ik de strijd niet wil opgeven. In het voetbal kan alles zo veranderen en de trainer weet wat hij aan me heeft”, aldus Wisgerhof.

Plet

Ook Glynor Plet was terug van weggeweest. Tegen NEC, dat met FC Twente een akkoord had over een transfer van de spits, zat hij op de bank. Voorlopig is de overbodige Plet nog niet weg uit Enschede. Beerschot is afgehaakt, terwijl de spits ook geen optie meer is voor NEC. ,,Wij zijn niet geïnteresseerd in spelers, die niet graag naar NEC toekomen”, aldus NEC-trainer Alex Pastoor.
quote:
Newcastle op het vinkentouw

Door de voetblessure van Andreas Bjelland en de verwachte transfer van Douglas naar Fulham is de kans levensgroot aanwezig, dat FC Twente-trainer Steve McClaren ineens zijn hele verdedigingscentrum van de laatste weken kwijt is. Al gaf FC Twente-voorzitter Joop Munsterman gisteren wel te kennen, dat de ernst van de blessure van Bjelland ook een rol speelt bij de beslissing om Douglas wel of niet te verkopen.

Munsterman: ,,Alles speelt een rol. We nemen alle factoren mee, aldus de preses, die andermaal herhaalde, dat hij niet verwacht tot zaken te komen tussen nu en vrijdag middernacht. ,,Ik verwacht dat Douglas gewoon bij ons blijft. Hij wil zelf ook helemaal niet weg.

Dat zegt niet altijd alles, want ook Bryan Ruiz wilde vorig jaar eigenlijk niet naar Fulham, maar uiteindelijk ging hij toch. Vanuit Engeland sijpelen berichten door, dat ook Newcastle United zich weer in de strijd om Douglas gaat mengen. De kans is aanwezig, dat de Magpies de 30-jarige Argentijnse centrumverdediger Fabricio Coloccini nog aan de man brengen onder meer Manchester City heeft interesse en dan is Douglas de gedroomde vervanger.

Als het zover komt, dringt de vergelijking met precies een jaar geleden zich op. Ook toen vochten Fulham en Newcastle United tot de transferdeadline om een FC Twente-speler Bryan Ruiz en won de club van Martin Jol de strijd, al wilden de Magpies op de valreep nog een helikopter inzetten om Ruiz van Londen naar Newcastle te lokken.
quote:
Fer: Eens iets anders proberen

De derde FC Twente-goal in de uitwedstrijd tegen NEC werd gemaakt door Leroy Fer, die met een stiftje een strafschop benutte en daarom in het voetspoor trad van de beroemde Antonin Panenka en Andrea Pirlo, die op het afgelopen EK zo scoorde vanaf elf meter.

,,Ik had bij Feyenoord al eens een strafschop genomen op Babos. Ik zag dat hij dezelfde hoek koos, als waar ik wilde schieten en daarom moest ik iets anders proberen. Ik overwoog het al de strafschop zo te nemen, maar tijdens de aanloop wist ik zeker, dat ik het zo zou gaan doen, aldus de middenvelder, die bij afwezigheid van de geblesseerde Wout Brama aanvoerder was.
quote:
Bulykin: Ik heb veel pijn

De nieuwe FC Twente-spitsen Luc Castaignos en Dmitry Bulykin smaakten in Nijmegen het genoegen van hun eerste doelpunt voor hun nieuwe werkgever. Toch stond het gezicht van Bulykin na afloop niet vrolijk. ,,Ik ben nu even niet blij, want ik heb mijn linkerknie geblesseerd. Ik heb er een trap op gekregen. Hopelijk valt het mee, maar op dit moment doet het heel veel pijn.

Castaignos brak de ban in Nijmegen, terwijl hij aanvankelijk niet als spits maar als linkeraanvaller was opgesteld. ,,Ik vul die positie natuurlijk anders in dan Chadli, maar ik denk dat ik het goed heb ingevuld. Het bewijst dat de trainer veel keuzes heeft. Bulykin speelde ditmaal als nummer negen. ,,De samenwerking met Luc verliep goed. We hebben ook ruimte voor elkaar gemaakt, aldus de Rus, die kritisch was over het vertoonde spel. ,,We hebben een goed resultaat gehaald, maar als we kampioen willen worden, zullen we beter moeten spelen.

[ Bericht 20% gewijzigd door j0rdiiii op 27-08-2012 06:34:45 ]
pi_116059163
Gaat zwaar worden donderdag. }:|
pi_116059289
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Stienn het volgende:
Daarna kunnen we ons weer volop richten op de competitie. *O*
For great justice!
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:41:35 #21
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116059375
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Stienn het volgende:
Het lukt wel. O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:44:01 #22
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116059453
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Daarna kunnen we ons weer volop richten op de competitie. *O*
En de beker ;)
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_116059698
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:41 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Het lukt wel. O+
Hoop het wel, ben er bij! Lekker in 104 kun je in de rust de vriendenkring in voor bier! :)
pi_116074142
quote:
Bjelland lang aan de kant

Een tik voor FC Twente. Centrale verdediger Andreas Bjelland is maanden uitgeschakeld. De Deen heeft zondag in het uitduel tegen NEC een middenvoetsbeentje gebroken en staat minimaal twee maanden aan de kant. De aankoop van de tukkers had net een basisplaats bemachtigd. Samen met Douglas vormde hij het hart van de defensie.

Onlangs hadden ook Bryan Ruiz (ex-Twente, nu Fulham) en Erik Pieters (PSV) zo'n twee maanden nodig om te herstellen van een gebroken middenvoetsbeentje.
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:09:55 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116074242
Godver wat balen, nu moet Douglas echt blijven.
pi_116074734
Klotezooi zeg.
For great justice!
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:28:52 #27
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116074925
Ja mooi kut. Las het op Twitter.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_116075034
-O-
Shine bright like a diamond.
pi_116075856
maar Boyata gelukkig wel rond lijkt het... en wie weet blijft Douglas, Petertje blijft in ieder geval ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP maandag 27 augustus 2012 @ 20:26:06 #30
Rawr
pi_116080178
De tyfus... Chadli, Brama, Bjelland, Buly... gaat lekker zo :{
  Moderator / Redactie FP maandag 27 augustus 2012 @ 20:26:29 #31
Rawr
pi_116080197
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 06:04 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik schrok me kapot bij die Fer headline :X
pi_116080522
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik schrok me kapot bij die Fer headline :X
Kan ik me voorstellen _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116081621
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De tyfus... Chadli, Brama, Bjelland, Buly... gaat lekker zo :{
Bekijk het positief, jullie beginnen steeds meer op de Amsterdamse concurrenten te lijken.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:52:01 #34
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_116112056
Janko naar Trabzonspor - naar ik begrijp +- 8 ton voor Twente voor de doorverkoop??

Not bad
So confused when you're lost in the groove
pi_116112220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:52 schreef The_Groove het volgende:
Janko naar Trabzonspor - naar ik begrijp +- 8 ton voor Twente voor de doorverkoop??

Not bad
zo veel? Janko zal toch niet veel meer kosten dan een half jaar geleden? (3M)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:01:20 #36
334746 The_Groove
pi_116112403
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Mwua, volgens mij zit ten eerste de doorverkoop constructie iets anders in elkaar dan een 'flat percentage'. Heeft bij Porto wel gewoon weer regelmatig gescoord dus zal wel doorverkocht zijn voor 5miljoen ofzo
pi_116112669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Volgens mij had Twente een dikke bonus gekregen voor Janko omdat porto kampioen was geworden.
pi_116118495
hmm, Douglas lijkt dus gelukkig te blijven ^O^ maar je weet het nooit, niet tot vrijdag 24.00 :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116136778
quote:
Douglas: Ik speel

In de transfersoap rond FC Twente-verdediger Douglas is er sprake van een status quo. De verdediger gaf gisteren aan zich volledig op de return tegen Bursaspor te richten. "Er gaat niks gebeuren. Ik speel tegen Bursaspor”, was alles wat Douglas erover kwijt wilde.

Toch durft de clubleiding van FC Twente er nog niet honderd procent van uit te gaan dat Douglas ook echt blijft. De optie, dat er vrijdag op de laatste dag van de transfertermijn nog een konijn uit de hoge hoed wordt getoverd, wordt opengehouden.
quote:
Kuiper herstelt van liesblessure

FC Twente-linksback Nicky Kuiper is op de weg terug. De verdediger hervat vandaag de groepstraining na een liesblessure, die hem een maand aan de kant hield. "Het gaat heel goed. Maandag speel ik mee met de beloften, aldus Kuiper.

"Het was een grote domper, dat ik deze spierblessure opliep, maar ik heb vrijwel de hele voorbereiding meegemaakt en dat is een geluk, want daarmee heb ik een goede basis kunnen leggen.
quote:
Shadrach mag zich bewijzen

Het Ghanese toptalent Eghan Shadrach mag de komende twee weken meetrainen met de hoofdmacht van FC Twente. De technisch vaardige middenvelder wordt in september achttien en FC Twente moet nu een definitieve beslissing nemen of Shadrach onder contract wordt genomen.

De rasvoetballer maakte tijdens eerdere oefenstages bij FC Twente al veel indruk op de technisch verantwoordelijke mensen bij de club uit Enschede. De trainingen bij het eerste dienen om ook hoofdtrainer Steve McClaren een goed beeld van zijn kwaliteiten te geven. Shadrach was lange tijd bezig om een Zweeds paspoort te krijgen, zodat hij als EU-speler naar Nederland kon komen, maar dat traject heeft niks opgeleverd. Daarmee hangt er een aardig prijskaartje aan zijn komst vanwege de salariseisen voor niet-EU-spelers.

McClaren onder indruk

Behalve Shadrach trainde gisteren ook proefspeler Sheldon Bateau uit Trinidad & Tobago weer mee met de hoofdmacht. De fysiek sterke centrale verdediger wordt binnen FC Twente als een reële optie gezien om de defensie te versterken. Ook trainer McClaren toonde zich gisteren onder de indruk van Bateau, die niet schroomde er een paar vlijmscherpe tackles uit te gooien.

Als FC Twente daadwerkelijk besluit Bateau (21) vast te leggen, zal dat niet in deze transferwindow gebeuren, maar in januari, omdat de tijd te kort is om tot een afgewogen oordeel te komen en alle formaliteiten af te ronden. Bateau staat momenteel onder contract bij San Juan Jabloteh in Trinidad & Tobago.

[ Bericht 63% gewijzigd door j0rdiiii op 29-08-2012 05:49:37 ]
pi_116136956
Braafheid staat op de nominatie om terug te komen.
For great justice!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:41:42 #41
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_116138654
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 07:09 schreef Q. het volgende:
Braafheid staat op de nominatie om terug te komen.
Weet niet of ik hier zo blij van word.
pi_116139639
quote:
Schalke 04 wil Douglas, Braafheid in beeld bij Twente

ENSCHEDE - Ook Schalke 04 wil Douglas graag overnemen van FC Twente. De Duitse club heeft concurrentie van Newcastle United en ook het Engelse Fulham overweegt toch weer een bod uit te brengen op de Braziliaanse verdediger.

Ondanks alle belangstelling voor Douglas is het nog onzeker wat er de komende dagen gaat gebeuren. En òf hij wel zal vertrekken uit Enschede.

Mocht de verdediger gaan, dan komt Edson Braafheid in beeld. Twente sprak een tijdje geleden al met de oud-speler van de club, die tevens op het lijstje van Vitesse staat. Braafheid is op een dood spoor beland bij zijn Duitse werkgever Hoffenheim.

Ook de verdediger Dedryck Boyata staat nog altijd in de startblokken om naar Enschede te gaan. Als Douglas vertrekt, dan wil Twente behalve Braafheid ook de Belgische speler ophalen. De Enschedeërs zijn echter afhankelijk van Manchester City dat eerst een centrale verdediger wil hebben voordat het Boyata laat gaan.
For great justice!
pi_116140012
Douglas heeft zelf al aangegeven dat er niks gaat gebeuren toch?
pi_116140229
quote:
Goed nieuws voor FC Twente dat Braga zich heeft geplaatst voor de Champions League. Als ook Dinamo Kiev zich plaatst voor de Champions League, wat normaal gesproken geen probleem mag zijn na de 3-1 overwinning in Mönchengladbach, is FC Twente wanneer het doorgaat ten koste van Bursaspor sowieso groepshoofd in de Europa League.
pi_116140378
Ik dacht dat Boyata al binnen was?!
pi_116141564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:36 schreef d1ce het volgende:
Douglas heeft zelf al aangegeven dat er niks gaat gebeuren toch?
Ik zou Douglas niet oz op zn woord geloven. :')
For great justice!
pi_116143017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:28 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Volgens mij mag hij gewoon niet weg van z'n vrouw ;P
Voor die paar pond per maand extra wil mevrouw ook best verkassen gok ik zo ;).
pi_116144561
Braafheid lijkt nu dus echt te komen. Of je daar nou heel blij van moet worden weet ik niet, zeker als je bedenkt dat de linksback positie een stuk beter bezet is dan de rechter.

[ Bericht 9% gewijzigd door Littlerabbit op 29-08-2012 13:00:19 ]
pi_116144715
Hallo zeg, Braafheid, de uitvinder van de no-look kopbal. Dat is toch geen kattenpis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116145432
_O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:20:43 #51
334746 The_Groove
pi_116145540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
Hallo zeg, Braafheid, de uitvinder van de no-look kopbal. Dat is toch geen kattenpis.

_O- _O- _O-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:21:49 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116145582
Braafheid :') mislukte voetballer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116159919
no-look kopbal, check die kwaliteit _O- :+

zie hem totaal niet als versterking, maar de scouting heeft er wel vaker naast gezeten :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116161848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
no-look kopbal, check die kwaliteit _O- :+

zie hem totaal niet als versterking, maar de scouting heeft er wel vaker naast gezeten :N
Dat zit iedere scouting wel eens. Je kan ook de scouting roemen voor spelers als Chadli, Gutierrez, Bjelland en Douglas.
pi_116161917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:37 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat zit iedere scouting wel eens. Je kan ook de scouting roemen voor spelers als Chadli, Gutierrez, Bjelland en Douglas.
dat is ook weer waar!!

iemand hier die iets weet van 2 maanden gratis EL als je a.s. vrijdag of zaterdag Telegraaf koopt? las het ergens, maar kan geen linke ofzo vinden :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116161918
quote:

[..]

En Elia,Arnautovic
pi_116162136
al gevonden, a.s. zaterdag zou er voucher in de Telegraaf zitten :)

gratis 2 maanden eredivisie live
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116162171
quote:

[..]

Je vergeet nog je cashcow, Luuk de Jong.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:03:38 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116163006
Ruiz
pi_116165574
Ik noemde alleen uit de huidige selectie. Het ging om het idee.

Hoe je het ook bekijkt, twente heeft jaarlijks weer verrassingen, aangevuld met bewezen talenten als fer en tadic. Ik ben behoorlijk tevreden. Castaignos bewijst zich nu ook al in dit elftal. Bulykin iets minder, maar dat was te verwachten met onze vleugels en fer als middenvelder die veel in de 16 is. maar wel een breekijzer wat we in onze selectie nodig hebben.

(over plet zwijg ik maar even)
pi_116168929
Zin in morgen! Moet lukken.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:32:56 #62
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116170836
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:59 schreef blistah het volgende:
Zin in morgen! Moet lukken.
pi_116176753
quote:
"Bjelland belofte voor toekomst"

Het is niet waarschijnlijk, dat FC Twente-verdediger Andreas Bjelland voor de winterstop nog in actie komt. Trainer Steve McClaren heeft aangegeven rekening te houden met een afwezigheid van vier tot vijf maanden voor de Deen, die tegen NEC een stressfractuur in een middenvoetsbeentje opliep.

"Dit is een teleurstelling voor iedereen, als je ziet wat hij toevoegde aan het team. De afgelopen tijd is Andreas gegroeid in zijn rol. Het is goed om dit in het achterhoofd te houden voor de toekomst”, aldus McClaren, die aangaf dat Bjelland bij zijn vorige club, de Deense kampioen IF Nordsjaelland en afgelopen zomer op Euro 2012 bij de Deense nationale ploeg ook al voetproblemen had.
quote:
McClaren: Niet zwakker worden

FC Twente-trainer Steve McClaren beseft dat er twee cruciale dagen voor de deur staan met vanavond de return tegen Bursaspor om een plek in de groepsfase van de Europa League en morgen de laatste dag van de transfertermijn. "De voetbalwereld kan gek zijn. We hebben nog een paar nerveuze, spannende dagen voor de boeg, voordat we een beetje kunnen relaxen. Vrijdag kan nog van alles gebeuren, maar nu moeten we ons focussen op de wedstrijd.”

McClaren onderkent het financiële belang van een transfer van Douglas, maar stelt zelf andere prioriteiten. "Als we zaterdagochtend wakker worden, mag FC Twente er niet zwakker op zijn geworden. Ons doel is om de kwaliteit in de selectie op peil te houden en alleen zo kunnen we blijven voldoen aan de hoge verwachtingen. We hebben te maken met de ernstige blessure van Andreas Bjelland en de interesse voor Douglas. Als we in een week ons hele verdedigingscentrum kwijt zijn, zou dat een nachtmerrie zijn.”
quote:
‘Braafheid moet ook zelf inleveren’

TSG 1899 Hoffenheim is bereid te praten over een tijdelijke terugkeer van Edson Braafheid naar FC Twente. Wel zal de goedbetaalde verdediger, die bij de Bundesligaclub op het tweede plan is geraakt, daarvoor ook zelf financieel in moeten leveren. Braafheid is geïnteresseerd in een verhuur aan FC Twente, omdat hij weer aan spelen toe wil komen. Ook Vitesse en RC Genk informeerden naar de voormalige international.

Overigens bezweert FC Twente alleen financiële ruimte te hebben om Braafheid te huren als Douglas nog wordt getransfereerd. Of het zo ver komt, is de vraag, zodat ook de andere beoogde huurling Dedryck Boyata, nog in de coulissen staat. Positief voor FC Twente is, dat Manchester City inmiddels in de persoon van Matija Nastasic (Fiorentina) de gewenste aanwinst voor de defensie heeft gehaald. De Engelse kampioen was pas bereid tot een verhuur van Boyata, als er een versterking was gevonden.

Minder positief is dat Manchester City daarmee af lijkt te zien van Newcastle United-verdediger Fabricio Coloccini, die ook in beeld was om de defensie te versterken. Bij FC Twente bestond de hoop dat Newcastle bij een vertrek van Coloccini nog terug zou komen voor Douglas.
pi_116198817
"goed" nieuws; blessure Chadli lijkt mee te vallen :)

vanavond niet van de partij, eerste training na zomerstop; maar heb er vertrouwen in ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116198839
Aaaargh, weer niet op tv :( Streamen dus
pi_116199138
FCTwenteOnline twitterde op donderdag 30-08-2012 om 19:32:19 Het in de Engelse Championship uitkomende Huddersfield Town toont serieuze belangstelling voor Glynor Plet #fctwente reageer retweet
pi_116199206
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaaargh, weer niet op tv :( Streamen dus
volgens de website gewoon op EL1 hoor...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116199408
Ja maar dat heb ik niet...
pi_116199546
Waarom laat je me nou schrikken :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116202720
Ben erg benieuwd wat het gaat worden.

Thijs Bouma trouwens verhuurd aan Osnabrück voor één jaar. Hoop op een goed jaar zodat hij klaar wordt gemaakt voor het echte werk.
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 augustus 2012 @ 21:33:11 #71
Rawr
pi_116205364
1-0 tot nu toe :9
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 augustus 2012 @ 21:33:58 #72
Rawr
pi_116205416
Godverdekut, Douglas vraagt om een wissel, Casta is er ook niet best aan toe...
pi_116206807
Ik hb geen stream dus hier ff de vraag: hoe gaat het??
pi_116206945
Lekker op de beker en competitie dan maar, of kan het nog met die 1-1???
pi_116206987
Ja het kan nog
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:23:19 #76
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_116208257
3-1!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_116208442
Mooi! Dan staat het dus helemaal gelijk!

Zijn 'we' ook duidelijk sterker?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:30:16 #78
348749 dikkedaniel
pi_116208716
Guiterrez brengt veel snelheid en voetbal in het spel nu hij er in is. Op dit moment zie ik eerder de 4-1 vallen dan de 3-2, maar de bal is rond.
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 augustus 2012 @ 22:38:37 #79
Rawr
pi_116209259
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooi! Dan staat het dus helemaal gelijk!

Zijn 'we' ook duidelijk sterker?
:Y
pi_116209312
lekker twente radio luisteren!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_116211423
Wie regelt even een ambulance voor bij de veste. Ik ga hier weg met een dubbele hartaanval. CMON TWENTE ENSCHEDE!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:22:30 #82
348749 dikkedaniel
pi_116211932
Die bal van Guiterrez op binnenkant paal net:o de goden is het ze niet gegunt
pi_116212324
JAAAA FER!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:28:05 #84
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_116212368
Jaaaa *O*

ik ben net ingetuned, net weer van een kameraad. mooi *O*
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_116212491
Hoppa!!! Twente radio is mooi :)
pi_116212571
De uefa site dacht eerst dat het douglas was :')
pi_116213022
Mooi zo!!! Volgens mij is die Gutierrez een ontzettend groot talent en een puike aanwinst!
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2012 @ 23:41:21 #88
35723 crew  GGMM
pi_116213430
Gefeliciteerd, knap hoor.

Al was het vorige week gewoon kut natuurlijk... :+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116213577
Godver, ik ging bij die corner naar buiten lopen. Ik kon niet meer :D
Super! ^O^
Noot noot.
pi_116213823
Wat een avond, en wat is Fer toch belangrijk met Tadic

*O* *O* *O*
pi_116213950
Wat is met die vlaggen? Nog niet eerder gezien.
Jesus saves but death prevails.
pi_116214015
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Ja het kan nog
_O_
pi_116214059
Dit zijn de mooiste overwinningen :D
pi_116214909
Niet goed voor mijn hart, deze wedstrijden.
pi_116215199
Prachtige avond in de Veste, wat een spanning, wat een sfeer!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:09:42 #96
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116215633
Super!!!! _O_
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_116216846
Man man man :D

wat een feestje *O* alsof we kampioen geworden waren :D

Tadic, wat een lekker ding ook he, die was helemaal high van de euforie _O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_116216954
Feli Twente! Lichtpuntje deze avond :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:48:36 #100
334746 The_Groove
pi_116217455
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:28 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk aanvoerder maken deze man.
Speelt al sinds eind vorig seizoen eigenlijk hele goede wedstrijden, ook als iedereen om hem heen dramatisch balt.

Ben benieuwd wanneer tegenstanders definitief door gaan hebben dat je Fer never nooit alleen kan laten in de 16.
pi_116217575
Ik krijg overigens steeds meer respect voor Ajax-supporters en steeds minder voor PSV-supporters.

Ajax forum:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1680-18.php

PSV forum:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1932-6.php

Ajax supporters houden van voetbal. PSV supporters zien ons alleen als een bedreiging voor de plek van 2e club van Nederland. Ze zijn echt anti-Twente. Een beter compliment kun je niet krijgen lijkt me :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_116217608
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef Moody het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor Ajax-supporters en steeds minder voor PSV-supporters.

Ajax forum:

PSV forum:

Ajax supporters houden van voetbal. PSV supporters zien ons alleen als een bedreiging voor de plek van 2e club van Nederland. Ze zijn echt anti-Twente. Een beter compliment kun je niet krijgen lijkt me :)
PSV Netwerk moet je nooit serieus nemen. Ik als PSV'er genoot van Twente en wilde ook dat ze gewoon door gingen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_116217770
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:

[..]

PSV Netwerk moet je nooit serieus nemen.
quote:
Hopelijk loot psv fc twente in de europa league dan worden ze meteen uitgeschakeld
_O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:58:27 #104
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116217805
Mensen nog aan toe. Had kaarten in vak 104. We zaten naast de trommels, ik ben door elkaar geschud, heb een suis in mijn oor, zere kop, heb bier over me heen gehad en ik kreeg zo'n vlag aan m'n bek, maar godver wat een ervaring! Ik kan nu rustig sterven eerlijk waar.
pi_116217901
Wat een fucking lekkere avond :D!

pi_116218073
_O_ In de pocket! D'r op en d'r ofer ^O^ ^O^
pi_116218075

Hahaha McClaren _O-
pi_116218284
Trouwens van te voren waar wij altijd een paar biertjes drinken was ook een soort van scout aanwezig, inclusief zijn nieuwste vinding; een 22 jarige Braziliaan die goed op nummer 9 uit de voeten kan.

Ben alleen vergeten wat zijn naam was :D Iemand een idee?
Hij had tegen Flamengo 2 goals gemaakt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:14:20 #110
334746 The_Groove
pi_116218314
quote:

Ajax forum:

PSV forum:

Nogmaals deze discussie eh :P
Vanuit Ajax en in het verleden ook vanuit Twente was er veel onderling respect. Ajax heeft een 2e degelijke topclub nodig die niet continue mismanagement (PSV & Feijenoord) heeft. Daar wordt Ajax beter van maar ook de gehele Eredivisie. Plus dat veel Twente fans vroegáh ook voor Ajax een beetje waren. Iets wat veel supporters van kleine Eredivisie clubs ook hebben, sterke symphatie voor een van de topclubs.

Ik heb staan juichen vandaag voor Twente, zoals ik ook had gejuicht voor Feijenoord, AZ en Heerenveen. (Oke misschien iets enthousiaster omdat Twente gewoon het allerbest voetbalt van deze clubs)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:15:08 #111
334746 The_Groove
pi_116218335
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens van te voren waar wij altijd een paar biertjes drinken was ook een soort van scout aanwezig, inclusief zijn nieuwste vinding; een 22 jarige Braziliaan die goed op nummer 9 uit de voeten kan.

Dat noemen wij een zaakwaarnemer, zoals Douglas er 23 heeft geloof ik.
pi_116218410
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Dat noemen wij een zaakwaarnemer, zoals Douglas er 23 heeft geloof ik.
Niet echt, het was een gozer die in Brazillië woont en die van Twente de vraag heeft gekregen om uit te kijken naar spelers, en eventuele talenten door te sturen.

Was ook met Manchester United, maar ik kon het niet allemaal goed verstaan want ik was bier aan het drinken.
pi_116218416
quote:

Die lui moeten gewoon iemand kwijt, zal weinig bijzonders zijn...

Toevallig Marcos Junior?
pi_116218447
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:18 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Die lui moeten gewoon iemand kwijt, zal weinig bijzonders zijn...

Toevallig Marcos Junior?
Nee, hij was 22 jaar.
pi_116218520
quote:

Wanneer dat dan?
pi_116218581
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wanneer dat dan?
Wanneer wat? :P
pi_116218727
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Wanneer wat? :P
2 keer gescoord tegen Flamengo.
pi_116218742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

2 keer gescoord tegen Flamengo.
Ja dat weet ik dus niet, anders had ik het even op kunnen zoeken.
:P Weet niet eens of het dit seizoen of vorig seizoen was.
pi_116218924
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ja dat weet ik dus niet, anders had ik het even op kunnen zoeken.
:P Weet niet eens of het dit seizoen of vorig seizoen was.
Kan hem niet vinden:
http://en.wikipedia.org/w(...)s_do_Flamengo_season
http://en.wikipedia.org/w(...)s_do_Flamengo_season
pi_116218951
quote:

Ik drink dan altijd een biertje met de koningin van 1 of ander land voordat ik naar Ajax ga

Sterk verhaal man :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116218967
quote:

Ajax forum:

PSV forum:

Tussen de Ajax en Twente harde kern zitten er ook wat vriendschappelijke banden, of gewoon 1 vijand in de naam van feyenoord
pi_116219014
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik drink dan altijd een biertje met de koningin van 1 of ander land voordat ik naar Ajax ga

Sterk verhaal man :')
:') Wist dat ik een foto had moeten maken, maar het is serieus waar.
Als ik zou liegen dan had ik het wel in de VBLSC gepost ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:45:42 #124
Rawr
pi_116219024
pi_116219031
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:') Wist dat ik een foto had moeten maken
Iedereen kan toch zeggen dat ie scout is :')
pi_116219059
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Iedereen kan toch zeggen dat ie scout is :')
:P Ik wacht wel af, als het binnen kort in de media verschijnt dan weet ik eindelijk zijn naam.
Zal zondag ook wel even vragen wat nou zijn naam was.
pi_116219086
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:46 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Ik wacht wel af, als het binnen kort in de media verschijnt dan weet ik eindelijk zijn naam.
Zal zondag ook wel even vragen wat nou zijn naam was.
Heb je dus nog wat extra dagen om op die duim van je te zuigen
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 01:53:57 #128
Rawr
pi_116219239
Tududududu *O*
pi_116219544
quote:

Ajax forum:

PSV forum:

Zoiets zoek je ook altijd op?? En 6-2 zit nog diep daar gok ik
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 02:09:50 #130
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_116219564
Mooie pot, moet gezegd worden.
pi_116219575
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 02:09 schreef Lastpost het volgende:
Mooie pot, moet gezegd worden.
Nah, Barbara is niet meer wat het was
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:25:05 #132
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116220725
quote:
16s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Heb je dus nog wat extra dagen om op die duim van je te zuigen
Triesteling zout fijn een eind op. Of ben je er nog zuur van dat je zo'n kut loting hebt getroffen?
pi_116220732
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:25 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Triesteling zout fijn een eind op. Of ben je er nog zuur van dat je zo'n kut loting hebt getroffen?
Kut loting? :') Real Madrid, Man City en Dortmund zijn geweldige tegenstanders om naar uit te kijken.

Liever alleen geen Real Madrid want daar hebben ze al 2 keer eerder tegen geloot.
pi_116221697
quote:

[..]

Stel je even niet zo aan flapdrol en check de PI die gebruikt werd en lees het gesprek nog eens terug
Dan kan je lezen dat het allemaal grappig bedoeld is

[ Bericht 1% gewijzigd door stevenmac26 op 31-08-2012 09:09:10 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:06:11 #135
141482 Q.
JurassiQ
pi_116221851
quote:

Ajax forum:

PSV forum:

Dat PSV is echt een trieste nep-club met trieste nep-supporters.
For great justice!
pi_116222023
quote:

Luis Fabiano zeker :P

Alleen oude rotten scoren tweemaal tegen Flamengo lijkt het..

Zeker in twee verschillende wedstrijden.

Is het niet toevallig een Chileen? Vargas is wel 22 en heeft tweemaal tegen Flamengo gescoord. Speelt nu bij Napoli :+
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:18:07 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_116222079
Wat was Gutierrez weer goed hè? O+ Hij voegt echt zo veel toe. Waarom heeft die nog steeds geen basisplaats?
For great justice!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:18:27 #138
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116222089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Stel je even niet zo aan flapdrol en check de PI die gebruikt werd en lees het gesprek nog eens terug
Ja die kan ik dan weer niet zien op mobiel. Maar we zullen wel zien of TwenteFC gelijk krijgt.
Het kan natuurlijk gewoon. Die mensen zijn ook gewoon mensen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:19:26 #139
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116222103
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Q. het volgende:
Wat was Gutierrez weer goed hè? O+ Hij voegt echt zo veel toe. Waarom heeft die nog steeds geen basisplaats?
Soms moet hij iets serieuzer zijn maar hij kan geweldig mooi ballen.
pi_116222141
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja die kan ik dan weer niet zien op mobiel. Maar we zullen wel zien of TwenteFC gelijk krijgt.
Het kan natuurlijk gewoon. Die mensen zijn ook gewoon mensen.
Tuurlijk kan dat, maar dat betekent niet dat andere er geen geintjes over mogen maken
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:46:22 #141
208890 June.
Seriously?
pi_116222703
*O* *O* *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:10:56 #142
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116223476
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar dat betekent niet dat andere er geen geintjes over mogen maken
Geintjes horen erbij :7
Moet sowieso eens meer op de PI letten.
pi_116223500
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Geintjes horen erbij :7
Moet sowieso eens meer op de PI letten.
Wel handig ja :7
Sowieso tussen bepaalde users aangezien fctwente ook bekend is met de vbl-sc waar ik ook veelvuldig zit
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:29:03 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_116224062
quote:
'FC Twente wil Verhoek ruilen voor Cabral'

Het heeft er alle schijn van dat Wesley Verhoek alweer vertrekt bij FC Twente. Verhoek kwam in de winterstop van het vorige seizoen over van ADO Den Haag maar heeft nooit echt kunnen imponeren. FC Twente wil hem nu inruilen voor Feyenoorder Jerson Cabral.

Jerson Cabral staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van het Engelse Swansea City. Bij de ploeg uit Wales ligt een driejarig contract klaar, maar de buitenspeler maakt liever een binnenlandse transfer volgens zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg.

Wesley Verhoek speelde tot dusver, mede door blessureleed, slechts veertien officiële duels voor FC Twente. Hierin wist de Leidschendammer éénmaal het net te vinden.
Altijd spannend, zo'n laatste transfer-dag.
For great justice!
pi_116224850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wij grappen niet met een Ajacied. *)
pi_116224872
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Wij grappen niet met een Ajacied. *)
grote jongen hoor
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:55:08 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116224893
Dat was een heerlijke wedstrijd. Nu deze laatste dag goed doorkomen en we gaan weer een seizoen tegemoet *O*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:19:44 #148
Rawr
pi_116225702
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Altijd spannend, zo'n laatste transfer-dag.
Zul je zien dat Cabral de sterren van de hemel speelt in Eanske, en Verhoek hetzelfde doet in Rotjeknor. Of niet. Maakt me niet uit, Verhoek heeft helaas te weinig (kunnen) laten zien hier.

Ajuus Wes, en het ga je goed :W
pi_116225944
quote:

[..]

:D Ben het gewend van hem, laat gaan.
Ik loop hem ook te trollen als het even kan.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:26:36 #150
141482 Q.
JurassiQ
pi_116225965
Chris David naar Fulham. Lekker, daar gaat je allergrootste talent. Wat een mismanagement zeg.
For great justice!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:40:28 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_116226463
Verhoek definitief naar Feyenoord, kan ie weer mooi in Den Haag gaan wonen. Cabral dus naar Twente, tekent voor vier jaar.
For great justice!
pi_116226519
Mooie ruil toch?!
pi_116226766
En Munsterman gisteren nog voor de camera's met droge ogen beweren dat er niks meer ging gebeuren :') :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:49:45 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116226818
Ik snap totaal niet wat Twente bezielt. Cabral is echt een waardeloze speler.
2000 light years from home
pi_116227049
Cabral :D:')
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:56:17 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_116227102
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef Merkie het volgende:
Ik snap totaal niet wat Twente bezielt. Cabral is echt een waardeloze speler.
In vorm een goede speler. Toch nog 7 goals en 8 assists vorig jaar.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:57:15 #157
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116227140
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

In vorm een goede speler. Toch nog 7 goals en 8 assists vorig jaar.
Ben ik het niet mee eens. Een momentenvoetballer.
pi_116227209
En hij heeft een verschrikkelijke mentaliteit. Het is zeker geen ideale bankzitter, wat ie wel wordt gezien Tadic/Chadli die er rond lopen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:33:06 #159
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116228516
Heb ff de samenvatting terug gekeken. Da's toch anders als live in het stadion.
Maar wat speelden Tadic, Gutierrez en Fer fijn voetbal gisteren.
Dat kan ook alleen maar beter worden.
pi_116228556
Weet iemand of Ajax - FC Twente inmiddels al is uitverkocht?
pi_116229609
Cabral kan mooi een maandje de blessure van Chadli opvangen en daarna gezellig vanaf de bank toekijken hoe Chadli en Tadic echt goed spel laten zien ^O^
pi_116229798
Nja als hij zich zo ontwikkelt als Fer, dan komt het wel goed :)
pi_116229875
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja als hij zich zo ontwikkelt als Fer, dan komt het wel goed :)
Ontwikkelen zal hij wel doen, zal ook wel moeten, want daar is Twente op gebaseerd, maar hoe groot acht jij de kans dat Cabral Chadli of Tadic uit de basis gaat verdringen?
pi_116229982
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ontwikkelen zal hij wel doen, zal ook wel moeten, want daar is Twente op gebaseerd, maar hoe groot acht jij de kans dat Cabral Chadli of Tadic uit de basis gaat verdringen?
Met dit spel zijn we Chadli na dit seizoen (Om te zwijgen over de winterstop) sowieso kwijt, dan heb ik toch liever Cabral (Als die wil) achter de hand i.p.v. verhoek die toch net wat te 'sloom' qua handelen leek vergeleken met de rest voorin.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:23:43 #165
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116230455
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Met dit spel zijn we Chadli na dit seizoen (Om te zwijgen over de winterstop) sowieso kwijt, dan heb ik toch liever Cabral (Als die wil) achter de hand i.p.v. verhoek die toch net wat te 'sloom' qua handelen leek vergeleken met de rest voorin.
Of we krijgen hetzelfde scenario als vorig jaar. Mooie start van Chadli maar op een gegeven moment weer inzakken en er dan niks van bakken aan 't end. Dan kan Cabral zich bewijzen.
pi_116230544
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Of we krijgen hetzelfde scenario als vorig jaar. Mooie start van Chadli maar op een gegeven moment weer inzakken en er dan niks van bakken aan 't end. Dan kan Cabral zich bewijzen.
Ik weet niet welk seizoen jij vorig jaar gekeken hebt, maar bij mij was Chadli eerst 2 maanden uit de running door een blessure(nog voor het begin) en moest hij vervolgens op de rechtervleugel, terwijl duidelijk is dat hij op links veel beter is. Chadli heeft vorig seizoen daardoor onder de maat gepresteerd.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:29:57 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116230801
Verhoek was leuk geweest samen met Janko maar die werd later nog verkocht. Nu heb ik liever iemand met een actie en wat meer dreiging.
pi_116230861
Hannover 96 is wel te doen.
pi_116231178
Veel plezier met Cabral. :+
pi_116231568
fctwente twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:30:46 FC Twente in Groep L in ieder geval tegen Hannover 96. #EL #fctwente reageer retweet
fctwente twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:39:41 FC Twente ook tegen Levante in Europa League. #EL #fctwente reageer retweet
fctwente twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:40:46 Groep L bestaat tot nu toe uit: FC Twente, Hannover 96 en Levante UD. Vierde tegenstander zo duidelijk.#EL #fctwente reageer retweet
fctwente twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:47:29 Laatste tegenstander is bekend. FC Twente in Europa ook tegen het Zweedse Helsingborgs #EL #fctwente reageer retweet
pi_116231591
Nou die poule moet toch wel te doen zijn.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:49:42 #172
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116231647
Dunkt me wel!
pi_116231951
Moet je eigenlijk eerste in worden...
pi_116232190
Hannover met de auto en Levante met het vliegtuig!!

Volgende week maar eens boeken ^O^
Je weet het niet?!
pi_116232473
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef Impect het volgende:
Hannover met de auto en Levante met het vliegtuig!!

Volgende week maar eens boeken ^O^
Datums zijn toch nog niet eens bekend?
pi_116233082
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:12 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Datums zijn toch nog niet eens bekend?
Nee, vanmiddag op de site van uefa en morgen op fctwente.nl.
Je weet het niet?!
pi_116236435
peterwekking twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 15:47:56 Glynor Plet op weg naar RC Genk. #FCTwente wil budget vrijmaken om nog centrale verdediger aan te trekken. Gaat om Boyata of Braafheid. reageer retweet
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:09:02 #178
Rawr
pi_116237121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:49 schreef mrstylo het volgende:
peterwekking twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 15:47:56 Glynor Plet op weg naar RC Genk. #FCTwente wil budget vrijmaken om nog centrale verdediger aan te trekken. Gaat om Boyata of Braafheid. reageer retweet
Heuj *O*
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:09:41 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116237154
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Als er één slome speler is, is het Cabral wel hoor :{ .
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:18:18 #180
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116237496
FC Twente treft in Groep L van de UEFA Europa League het Duitse Hannover 96, het Spaanse Levante UD en Helsingborgs IF uit Zweden. Het speelschema van de wedstrijden ziet er als volgt uit:

20 september 21.05 uur
FC Twente – Hannover 96

4 oktober 19.00 uur
Helsingborgs IF – FC Twente

25 oktober 19.00 uur
Levante UD – FC Twente

8 november 21.05 uur
FC Twente – Levante UD

22 november 19.00 uur
Hannover 96 – FC Twente

6 december 21.05 uur
FC Twente – Helsingborgs IF

Naar verwachting zal in de loop van volgende week meer informatie over de kaartverkoop volgen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:20:55 #181
208890 June.
Seriously?
pi_116237605
Ik zie net dat de blessure van Chadi meevalt gelukkig:

quote:
Blessure Chadli lijkt mee te vallen
Hoewel aanvankelijk gevreesd werd voor een lange absentie van Nacer Chadli, blijkt zijn spierscheuring in het bovenbeen mee te vallen. Volgens Steve McClaren, die zich niet waagt aan een definitieve prognose, kan de opgebloeide linkerspits wellicht in de uitwedstrijd tegen Willem II op 15 september of een week later in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen al zijn rentree maken. Chadli, die de blessure vorige week donderdag in de uitwedstrijd tegen Bursaspor opliep, traint op dit moment al weer individueel.

Andreas Bjelland, die tegen NEC een stressfractuur aan een middenvoetsbeentje opliep, is minder fortuinlijk. Naar verwachting is de Deense verdediger, die binnenkort een operatie wacht, voor de winterstop niet meer inzetbaar.
pi_116238563
Prima loting, alle tripjes prima te doen lijkt me! In ieder geval geen oostblok geauwehoer meer.

En Cabral ik ben er wel blij mee, lekker behendig, snel en gevaarlijk. Verhoek verwachtte ik veel van toen ie kwam maar is nooit echt uit de verf gekomen, zonder een Janko al helemaal niet. Cabral wel een irritante speler maar dat heb ik al snel bij Feyenoorders _O- Hopelijk ontwikkelt ie zich hier ^O^

[ Bericht 42% gewijzigd door Heubach op 31-08-2012 16:53:19 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:53:01 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_116238889
Braafheid komt hoogstwaarschijnlijk ook naar twente :)
pi_116239074
quote:
Braafheid op weg naar FC Twente

ENSCHEDE - FC Twente is dichtbij een akkoord met Edson Braafheid. De verdediger speelde eerder in Enschede en vertrok toen naar Bayern Munchen. Braafheid staat onder contract bij het Duitse Hoffenheim, maar is daar op dood spoor beland. Braafheid moet de laatste nieuweling worden bij Twente, dat na de blessure van Andreas Bjelland een verdediger aan de selectie wil toevoegen. Later meer.
pi_116239079
Was alleen ruimte voor als Douglas weg zou gaan, toch?
pi_116239295
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef d1ce het volgende:
Was alleen ruimte voor als Douglas weg zou gaan, toch?
Nu Bjelland geblesseerd is.. misschien als linksback of centrum
pi_116239459
VI_nl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:07:18 Deal tussen FC Twente en Feyenoord afgerond. Verhoek tekent voor vier jaar in Rotterdam. reageer retweet
pi_116242112
Wesley Verhoek FC Twente> Feyenoord
Chris David FC Twente> Fulham
Thijs Bouma FC Twente> VfL Osnabrück
Nils Röseler* FC Twente> VVV-Venlo (gehuurd)

Jerson Cabral Feyenoord> FC Twente

Las net dat de deal gesloten is zonder bijbetaling van Twente, mooie ruil dus ^O^
pi_116242210
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef Ties02 het volgende:

Las net dat de deal gesloten is zonder bijbetaling van Twente, mooie ruil dus ^O^
Cabral zit veel meer waarde op dan Verhoek, paar keer laten mee doen en verpatsen voor 2/3/4 mil. ^O^
pi_116242366
Nog nieuws over Boyata?
pi_116242594
Wat een droeftoeter trouwens die David, lekker wegrotten bij Fulham..
Waarom nog niet even geduld hebben en hier blijven en je debuut in het eerste maken, zo'n talentvolle speler
pi_116243241
Zijn er trouwens niet wat jongens van ons (Borne) bevriend met Ultras Levante sinds Villareal ofzo?

Hahaha douglas _O- _O_
pi_116243527
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef Ties02 het volgende:

Bouma is verhuurd.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:35:49 #194
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116244498
Braafheid dus ook binnen. Ben erg benieuwd wat hij nog kan brengen hij is al zo lang weg dat realiseer je je amper :D
pi_116244540
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20120831_199

Boyota 6 maanden naar Twente ?

quote:
Dedryck Boyata wordt door Manchester City voor een half seizoen uitgeleend aan het Nederlandse Twente. Net als vorig seizoen, toen hij op uitleenbasis voor Bolton speelde, maakt City rond Nieuwjaar een evaluatie van de 21-jarige verdediger.
pi_116244624

^O^

Braafheid trouwens op huurbasis

[ Bericht 8% gewijzigd door Heubach op 31-08-2012 19:44:19 ]
pi_116245195
Fer ontwikkelt zich wel super. Beetje Yaya Touré type, alleskunner. Denk dat Van Gaal hem snel speeltijd gaat geven.
pi_116245986
Nu officieel

quote:
31-08-2012
FC Twente heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over de overgang van Jerson Cabral naar FC Twente en het vertrek van Wesley Verhoek naar Feyenoord. Cabral tekent een contract voor vier jaar bij FC Twente.

Jerson Cabral
De 21-jarige Jerson Cabral doorliep vanaf zijn zevende levensjaar de jeugdopleiding van Feyenoord. In het seizoen 2010-2011 maakt hij zijn debuut in het eerste elftal van de Rotterdammers. Cabral komt dat seizoen uiteindelijk 23 keer in actie en weet eenmaal te scoren. Het daaropvolgende seizoen speelt de vleugelaanvaller 28 officiële duels voor Feyenoord, waarin hij zeven keer tot scoren komt.

Wesley Verhoek
Wesley Verhoek maakte vorig seizoen in de winterstop de overstap naar FC Twente. Zijn debuut maakte hij op 24 maart in een competitieduel tegen zijn vorige werkgever ADO Den Haag. Een week later scoort Verhoek tijdens zijn debuut in De Grolsch Veste zijn eerste en enige doelpunt voor FC Twente. In het seizoen 2011-2012 komt Verhoek tot elf officiële wedstrijden in het shirt van FC Twente. Dit seizoen kwam de vleugelaanvaller in negen officiële duels van FC Twente in actie.
http://www.fctwente.nl/bl(...)hoek-naar-feyenoord/

peterwekking twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 20:11:40 #FCTwente onderhandelt ook nog over de huur van verdediger Boyata van Manchester City voor een jaar maar diens komst is nog niet zeker. reageer retweet
pi_116246344
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef Ties02 het volgende:
Zijn er trouwens niet wat jongens van ons (Borne) bevriend met Ultras Levante sinds Villareal ofzo?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hahaha douglas _O- _O_
Volgens mij tegen Getafe? trokken ze samen op, hadden ze het al een hele tijd er over dat ze keer naar Nederland moesten komen.. Maar die gasten zijn niet zo rijk dus toen hadden wat Nederlandse Tukkers het betaald voor ze dat ze hier konden komen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:31:24 #200
Rawr
pi_116246687
quote:
19s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Volgens mij tegen Getafe? trokken ze samen op, hadden ze het al een hele tijd er over dat ze keer naar Nederland moesten komen.. Maar die gasten zijn niet zo rijk dus toen hadden wat Nederlandse Tukkers het betaald voor ze dat ze hier konden komen.
Dat is wel tof :7
pi_116247086
kwam gisteren de kantine binnen en kon haast gelijk juichen voor de 2-1 en 3-1 :D daarna vol in spanning, maar met een heerlijk ingestudeerde vrije trap waren we door *O*

poule lijkt me goed te doen, maar even passe-partout bemachtingen :) :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116247469
quote:
TROTS O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:54:23 #204
348749 dikkedaniel
pi_116247833
alsof ze dat niet moeten zeggen van FCTWENTE TV :')
lekker spontaan
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:19:38 #205
Rawr
pi_116249130
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:54 schreef dikkedaniel het volgende:
alsof ze dat niet moeten zeggen van FCTWENTE TV :')
lekker spontaan
Heerlijk om Nederlander te zijn he? Overal over kunnen zeiken _O_ O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:23:57 #206
348749 dikkedaniel
pi_116249336
haha het komt gewoon zo geforceerd en geacteerd over
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:32:27 #207
Rawr
pi_116249835
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef dikkedaniel het volgende:
haha het komt gewoon zo geforceerd en geacteerd over
Ajoh, wat doet het er toe? Was natuurlijk wel mooier geweest als ze het direct na de wedstrijd deden, maarja :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:04:04 #208
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116251422
Nou ik heb iig m'n best gedaan. Heb nog steeds een zere keel.
pi_116254972
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou ik heb iig m'n best gedaan. Heb nog steeds een zere keel.
Heerlijk zo'n schorre stem! Helemaal mooi als je dan de volgende dag in een callcenter moet werken...
pi_116255211
Hoe zit het met Douglas blijft hij bij FC Twente?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:26:34 #211
Rawr
pi_116255435
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:21 schreef richard_prf het volgende:
Hoe zit het met Douglas blijft hij bij FC Twente?
:Y
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:28:21 #212
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116255526
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:16 schreef Stienn het volgende:

[..]

Heerlijk zo'n schorre stem! Helemaal mooi als je dan de volgende dag in een callcenter moet werken...
Ja ik werk op ICT afdeling dus sporadisch moest ik dat ook vandaag. En baliewerk.
pi_116255621
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ajoh, wat doet het er toe? Was natuurlijk wel mooier geweest als ze het direct na de wedstrijd deden, maarja :P
Fer heeft gelijk na de wedstrijd het publiek bedankt door de microfoon :Y
♥ scars make us who we are ♥
pi_116257067
Zo het is gedaan ze zijn klaar!
pi_116257863
Boyata wordt dus toch gehuurd voor een jaar. Dat is mooi! Optie tot koop wellicht?!
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:30:49 #216
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116258277
Mooi. We houden Douglas :)
pi_116258549
Hebben we achterin aardig wat keus nu, helemaal als Bjelland weer hersteld is.
pi_116258910
Chris David de medische keuring niet doorstaan bij Fulham :')
pi_116259078
Transfer gaat NIET door
pi_116259143
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:48 schreef Ties02 het volgende:
Handig. :D
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:55:25 #221
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116259153
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:53 schreef Ties02 het volgende:
Transfer gaat NIET door
Welke?
pi_116259251
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Welke?
Chris David, staat er 1 post boven.
pi_116259255
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Welke?
Van David :D
pi_116259284
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:48 schreef Ties02 het volgende:
  zaterdag 1 september 2012 @ 01:00:27 #225
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116259307
Dat is allemaal snel gebeurd.
pi_116259325
Daar gaat z'n gouden deal en topsalaris. Jammer jongen!
pi_116259454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:01 schreef Ties02 het volgende:
Daar gaat z'n gouden deal en topsalaris. Jammer jongen!
Die heeft zich wel onmogelijk gemaakt bij Twente. :D

Zal wel een El Hamdaoui jaartje tegemoet gaan.
pi_116261198
Waar is ie op afgekeurd?
pi_116262068
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 03:45 schreef Ties02 het volgende:

mooie filmpjes van Kor altijd
Wel he! Mooi een samenvatting voordat EL hem vrijgeeft.
  zaterdag 1 september 2012 @ 08:45:35 #231
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_116262775
Haha, die foto van Fer op het scherm. Bazenfoto.
pi_116262859
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:24 schreef Ascendancy het volgende:
Waar is ie op afgekeurd?
Hij sprak geen Engels.
'13 |
'14
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:07:51 #233
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116263517
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:28 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Die trollface van Schilder :D
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_116265747
Cabral schat ik trouwens even hoog in denk ik als Verhoek. Niet echt een transfer waar we heel veel mee opschieten. Maar als beide spelers het niet naar hun zin hebben bij Twente en Feyenoord is het wel een goede deal. Daarbij is Cabral nog een stuk jonger.
  zondag 2 september 2012 @ 15:08:11 #235
141482 Q.
JurassiQ
pi_116305340
Matige pot tot nu toe.
For great justice!
pi_116307265
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef Q. het volgende:
Matige pot tot nu toe.
Was te verwachten na zon zware wedstrijd donderdag.
  zondag 2 september 2012 @ 16:12:43 #237
348749 dikkedaniel
pi_116308181
matig,,
twente heeft het vaak moeilijk bij vvv
pi_116308230
Goh ook weer Europees gespeeld :')
Noot noot.
pi_116308776
Man man man. 3 punten, geen woorden aan vuil maken.
pi_116309074
Wordt voorspelbaar, na die Europese wedstrijden. Zeker na zo'n lange. Maar 3 punten is 3 punten.
pi_116309102
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef dikkedaniel het volgende:
matig,,
twente heeft het vaak moeilijk bij vvv
Het was thuis he :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116309158
Pfffff, dacht dat we nu wel eens klaar waren met dit soort wedstrijden. :{
Active Topics
pi_116309365
Twente _O_

Duitsers _O_
pi_116309378
Ik zei het al in het andere topic, als iedereen op 50% gaat voetballen kun je net zo goed wat meer jonkies er in zetten, die doen tenminste wel hun best.

Je zult toch een beetje moeten rouleren, die bank heb je niet voor niets.
  zondag 2 september 2012 @ 16:40:59 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_116309397
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef Krunsj het volgende:
Ik zei het al in het andere topic, als iedereen op 50% gaat voetballen kun je net zo goed wat meer jonkies er in zetten, die doen tenminste wel hun best.

Je zult toch een beetje moeten rouleren, die bank heb je niet voor niets.
Idd, basisspelers beetje rust gunnen af en toe.
For great justice!
  zondag 2 september 2012 @ 16:48:55 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116309735
Het begint al steeds meer op 2009/2010 te lijken O+
  zondag 2 september 2012 @ 16:51:54 #247
348749 dikkedaniel
pi_116309855
quote:
19s.gif Op zondag 2 september 2012 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Het was thuis he :P
je hebt gelijk ik lette niet op :P

met de schrik vrij kun je wel stellen
pi_116310270
Zo ook net thuis, gvd wat een ontlading
Dit soort geluk hadden we 2009/10 ook :9

En wat is Leroy een baas _O_
pi_116311203
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Ties02 het volgende:

Qua penalty ja, rest was hij niet heel aanwezig vandaag.

Man van de wedstrijd voor mij; Schilder
  zondag 2 september 2012 @ 17:37:23 #250
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_116311938
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Ties02 het volgende:

dit. penalty was netjes, voor de rest vond ik m vandaag ook nog niet echt top..

bengtsson vond ik waardeloos...

[ Bericht 2% gewijzigd door slangpie op 02-09-2012 17:43:07 ]
nerovetsrethca
pi_116314949
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Man van de wedstrijd voor mij; Schilder
En Nikolai natuurlijk. :)
Active Topics
pi_116315441
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Qua penalty ja, rest was hij niet heel aanwezig vandaag.

Klopt, maar dan moet je het toch maar even doen. Gyasi viel goed in trouwens. En Schilder speelde weer een aardige wedstrijd, dat is nog een van de transfers waar ik het meest tevreden mee ben :)
  zondag 2 september 2012 @ 18:56:15 #253
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116315532
Fc Twente boven alles. Fc Twente is mien club. Als we winnen ga ik los, als we verliezen blijf ik trots. Fc Twente heel mijn leven lang
pi_116315561
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Klopt, maar dan moet je het toch maar even doen. Gyasi viel goed in trouwens. En Schilder speelde weer een aardige wedstrijd, dat is nog een van de transfers waar ik het meest tevreden mee ben :)
meer dan tadic en gutierrez?
pi_116315883
Niet meer dan Tadic, maar ik heb gewoon een zwak voor van die buffels als Schilder :P als die pegel van hem op de lat ertoch in was gegaan zeg :D
pi_116316310
Castaignos wil liever reserve dan op de flank volgens Voetbalzone
pi_116316361
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Ties02 het volgende:
Gehuil begint nu al ja :')
Die gast krijgt een kans om weer te voetballen en dan gaat ie zo doen
Ik zou hem dan gewoon op de bank zetten :')
pi_116316432
Het is ook noodgedwongen dat ie daar nu speelt maargoed hij moet niet gaan zeuren idd.
pi_116316557
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Gehuil begint nu al ja :')
Die gast krijgt een kans om weer te voetballen en dan gaat ie zo doen
Ik zou hem dan gewoon op de bank zetten :')
och god, gelijk denkt hij al niet in de dienst van het team :')
pi_116316682
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef Ties02 het volgende:
Het is ook noodgedwongen dat ie daar nu speelt maargoed hij moet niet gaan zeuren idd.
Misschien dat Cabral daar vanaf volgende wedstrijd al speelt, maar als hij al zo begint is die Castaignos wel een zeikerd zeg.
Active Topics
  zondag 2 september 2012 @ 19:30:23 #261
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116316866
Voetbalzone is natuurlijk superbetrouwbaar. :Y
Als blikken blikken konden doden...
pi_116316959
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Voetbalzone is natuurlijk superbetrouwbaar. :Y
Dat bedoel ik maar, zitten nogal wat mensen uit de randstad die maar wat graag hebben dat de grote media het over neemt.
  zondag 2 september 2012 @ 19:34:09 #263
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116317040
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2012 19:32 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat bedoel ik maar, zitten nogal wat mensen uit de randstad die maar wat graag hebben dat de grote media het over neemt.
Als hij boos is is hij boos, maar ik zie altijd graag tenminste 2 bronnen. En liever niet dat één daarvan VZ is..
Als blikken blikken konden doden...
  zondag 2 september 2012 @ 20:00:39 #264
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_116318003
De bron van VZ is Twentesport. Geen idee of dat wel betrouwbaar is..
pi_116318150
Je had kunnen verwachten dat Kastanje zou gaan zeiken over die dikke Rus.
pi_116318386
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Typisch het volgende:
Je had kunnen verwachten dat Kastanje zou gaan zeiken over die dikke Rus.
Castaignos is een baas. Fer doet het trouwens ook goed. Hij scoort in ieder geval aan de lopende band. Dat kan je niet van Immers zeggen.
pi_116318457
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2012 20:10:05 ]
pi_116320638
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef Lemming22 het volgende:
De bron van VZ is Twentesport. Geen idee of dat wel betrouwbaar is..
Twentesport bestaat al een aantal jaar maar heeft eigenlijk nog steeds geen aandeel in de journalistiek in Twente, dat begint zo langzaam nogal op te vallen waardoor ze dit soort uitlatingen nodig hebben.

Tenminste dat is mijn idee.
pi_116337951
Laat Luc eerst maar tot de helft van het niveau van Luuk komen, voordat hij zulke uitspraken gaat doen. Tot nu toe hoort hij niet bij de beste 5 a 6 van het elftal, ongeacht de positie waar hij speelt.
'13 |
'14
pi_116342254
Castaignos denkt dat ie een vedette is na 1 redelijk seizoen bij feyenoord en een contract bij inter. Laat hem zich maar bewijzen.
pi_116353094
quote:
laat de trainer hem dan maar lekker op de bank zitten voortaan :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 3 september 2012 @ 18:59:47 #273
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116354625
quote:
In het AD stond iets vergelijkbaars, alleen wat genuanceerder. Hij gaf aan van mening te zijn dat hij het liefst in de spits speelt omdat hij daar het best uit de verf komt. Hopen dat Chadli gauw weer op links kan spelen.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_116355217
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef ShevaJB het volgende:
In het AD stond iets vergelijkbaars, alleen wat genuanceerder. Hij gaf aan van mening te zijn dat hij het liefst in de spits speelt omdat hij daar het best uit de verf komt. Hopen dat Chadli gauw weer op links kan spelen.
Dat is heel wat anders en dat mag hij ook best aangeven. Ieder heeft natuurlijk zijn voorkeur.
pi_116358884
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders en dat mag hij ook best aangeven. Ieder heeft natuurlijk zijn voorkeur.
x2

verder niet teveel naar gisteren kijken; 3 punten na een loodzware Europese pot is ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116389502
Hoe zit het eigenlijk met het samenwerkingsverband tussen onze club en Man U?
pi_116390752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:58 schreef d1ce het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het samenwerkingsverband tussen onze club en Man U?
Gladstony kwam via ManU, maar die bleek er weinig van te kunnen.
Verwacht er niet veel van, de echt talentjes houden ze toch wel in Engeland.
pi_116392527
hmmm, 4 december a.s. dus een leeg uitvak in en tegen Utrecht -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116403967
Het staat vast! Tickets geboekt naar Valencia voor 25 oktober, nu nog kaarten voor de wedstrijd.
_o_
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:02:20 #280
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116404507
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, 4 december a.s. dus een leeg uitvak in en tegen Utrecht -O-
18 november, 4 december was afgelopen jaar ;)
pi_116404570
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Dos37 het volgende:

[..]

18 november, 4 december was afgelopen jaar ;)
you get my point :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116435398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef DaDude1987 het volgende:
Het staat vast! Tickets geboekt naar Valencia voor 25 oktober, nu nog kaarten voor de wedstrijd.
Nice, ik ga naar Zweden :)

Wat heb je betaald voor je ticket?
pi_116439410
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Stienn het volgende:

[..]

Nice, ik ga naar Zweden :)

Wat heb je betaald voor je ticket?
Rond de 150, ging snel omhoog, hopelijk volle bak!
_o_
pi_116468897
passepartouts EL vanaf ¤ 52,50 is prima prijs, maar heb uitgerekend elke thuiswedstrijd zelf ook een thuiswedstrijd ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116470091
Iemand nog nieuwtjes? Voetbalzone ligt er al zo lang uit :')
pi_116470171
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef d1ce het volgende:
vandaag 3-1 gewonnen van Den Bosch, 80 minuten speeltijd voor Braafheid en openingstreffer van Born ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 september 2012 @ 21:22:29 #287
Rawr
pi_116477208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vandaag 3-1 gewonnen van Den Bosch, 80 minuten speeltijd voor Braafheid en openingstreffer van Born ^O^
Tof _O_
pi_116477323
quote:
voetbalprimeur
pi_116478918
quote:
Ronaldo blijft
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:31:42 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_116505481
quote:
Opnieuw is er een proefspeler opgedoken bij FC Twente. Ditmaal gaat het om de Braziliaan Lucas Costa, voetbalnaam: Lukinha.

Lukinha is afkomstig uit Rio de Janeiro. Volgens insiders is het een groot talent en kan hij naar verluidt bij verschillende Zuid-Amerikaanse clubs een contract tekenen. Lukinha is een kleine behendige speler die zowel op de vleugels als achter de spitsen uit de voeten kan. Verder is er nog weinig bekend over deze speler.

Hij werkte al wel een training af bij het beloftenelftal van trainer Patrick Kluivert.

Hieronder wat beelden uit de nog bescheiden voetbalcarrière van Lukinha.

Hier nog een filmpje van hem :
Bron : Fctwente.nu
  vrijdag 7 september 2012 @ 18:06:34 #291
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116506481
Is dat waar TwenteFC het ook over had? Lukinho, lukinha :) grappig.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:30:12 #292
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116509375
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:31 schreef Momo... het volgende:

[..]

Bron : Fctwente.nu
Ik ben benieuwd!
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_116509533
wel grappig trouwens dat ze het "liedje" voor Ruiz nu aangepast hebben naar Tadic :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_116509688
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Is dat waar TwenteFC het ook over had? Lukinho, lukinha :) grappig.
Dat is hem ja ;) Bij hem aan tafel gezeten maar hij kon alleen maar brazilliaans en portguees dus weinig met hem zelf gesproken :P :P
pi_116510275
Cabral liep net een beetje scheef weg na de wedstrijd van Jong Nederland, mogelijke blessure?
pi_116510436
Dat verhaal over dat talent van Twente, die ze niet meer willen opstellen omdat hij zijn contract niet wil verlengen. _O- _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_116510936
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
Dat verhaal over dat talent van Twente, die ze niet meer willen opstellen omdat hij zijn contract niet wil verlengen. _O- _O-
Beter mensen de kans geven die wel bij Twente blijven ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 september 2012 @ 20:24:56 #298
Rawr
pi_116511925
En.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 september 2012 @ 20:25:06 #299
Rawr
pi_116511936
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')