Die heeft zich wel onmogelijk gemaakt bij Twente.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:01 schreef Ties02 het volgende:
Daar gaat z'n gouden deal en topsalaris. Jammer jongen!
Wel he! Mooi een samenvatting voordat EL hem vrijgeeft.quote:
Die trollface van Schilderquote:
Het was thuis hequote:Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef dikkedaniel het volgende:
matig,,
twente heeft het vaak moeilijk bij vvv
Idd, basisspelers beetje rust gunnen af en toe.quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef Krunsj het volgende:
Ik zei het al in het andere topic, als iedereen op 50% gaat voetballen kun je net zo goed wat meer jonkies er in zetten, die doen tenminste wel hun best.
Je zult toch een beetje moeten rouleren, die bank heb je niet voor niets.
je hebt gelijk ik lette niet opquote:
Qua penalty ja, rest was hij niet heel aanwezig vandaag.quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Ties02 het volgende:
Zo ook net thuis, gvd wat een ontlading
Dit soort geluk hadden we 2009/10 ook![]()
En wat is Leroy een baas
dit. penalty was netjes, voor de rest vond ik m vandaag ook nog niet echt top..quote:Op zondag 2 september 2012 17:02 schreef Ties02 het volgende:
Zo ook net thuis, gvd wat een ontlading
Dit soort geluk hadden we 2009/10 ook![]()
En wat is Leroy een baas
En Nikolai natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Man van de wedstrijd voor mij; Schilder
Klopt, maar dan moet je het toch maar even doen. Gyasi viel goed in trouwens. En Schilder speelde weer een aardige wedstrijd, dat is nog een van de transfers waar ik het meest tevreden mee benquote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Qua penalty ja, rest was hij niet heel aanwezig vandaag.
meer dan tadic en gutierrez?quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je het toch maar even doen. Gyasi viel goed in trouwens. En Schilder speelde weer een aardige wedstrijd, dat is nog een van de transfers waar ik het meest tevreden mee ben
Gehuil begint nu al jaquote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Ties02 het volgende:
Castaignos wil liever reserve dan op de flank volgens Voetbalzone
och god, gelijk denkt hij al niet in de dienst van het teamquote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gehuil begint nu al ja
Die gast krijgt een kans om weer te voetballen en dan gaat ie zo doen
Ik zou hem dan gewoon op de bank zetten
Misschien dat Cabral daar vanaf volgende wedstrijd al speelt, maar als hij al zo begint is die Castaignos wel een zeikerd zeg.quote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef Ties02 het volgende:
Het is ook noodgedwongen dat ie daar nu speelt maargoed hij moet niet gaan zeuren idd.
Dat bedoel ik maar, zitten nogal wat mensen uit de randstad die maar wat graag hebben dat de grote media het over neemt.quote:Op zondag 2 september 2012 19:30 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Voetbalzone is natuurlijk superbetrouwbaar.
Als hij boos is is hij boos, maar ik zie altijd graag tenminste 2 bronnen. En liever niet dat één daarvan VZ is..quote:Op zondag 2 september 2012 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, zitten nogal wat mensen uit de randstad die maar wat graag hebben dat de grote media het over neemt.
Castaignos is een baas. Fer doet het trouwens ook goed. Hij scoort in ieder geval aan de lopende band. Dat kan je niet van Immers zeggen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Typisch het volgende:
Je had kunnen verwachten dat Kastanje zou gaan zeiken over die dikke Rus.
Twentesport bestaat al een aantal jaar maar heeft eigenlijk nog steeds geen aandeel in de journalistiek in Twente, dat begint zo langzaam nogal op te vallen waardoor ze dit soort uitlatingen nodig hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef Lemming22 het volgende:
De bron van VZ is Twentesport. Geen idee of dat wel betrouwbaar is..
laat de trainer hem dan maar lekker op de bank zitten voortaanquote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Ties02 het volgende:
In het AD stond iets vergelijkbaars, alleen wat genuanceerder. Hij gaf aan van mening te zijn dat hij het liefst in de spits speelt omdat hij daar het best uit de verf komt. Hopen dat Chadli gauw weer op links kan spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Ties02 het volgende:
Dat is heel wat anders en dat mag hij ook best aangeven. Ieder heeft natuurlijk zijn voorkeur.quote:Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef ShevaJB het volgende:
In het AD stond iets vergelijkbaars, alleen wat genuanceerder. Hij gaf aan van mening te zijn dat hij het liefst in de spits speelt omdat hij daar het best uit de verf komt. Hopen dat Chadli gauw weer op links kan spelen.
x2quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders en dat mag hij ook best aangeven. Ieder heeft natuurlijk zijn voorkeur.
Gladstony kwam via ManU, maar die bleek er weinig van te kunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:58 schreef d1ce het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het samenwerkingsverband tussen onze club en Man U?
18 november, 4 december was afgelopen jaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, 4 december a.s. dus een leeg uitvak in en tegen Utrecht
you get my pointquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
18 november, 4 december was afgelopen jaar
Nice, ik ga naar Zwedenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef DaDude1987 het volgende:
Het staat vast! Tickets geboekt naar Valencia voor 25 oktober, nu nog kaarten voor de wedstrijd.
Rond de 150, ging snel omhoog, hopelijk volle bak!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nice, ik ga naar Zweden![]()
Wat heb je betaald voor je ticket?
vandaag 3-1 gewonnen van Den Bosch, 80 minuten speeltijd voor Braafheid en openingstreffer van Bornquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef d1ce het volgende:
Iemand nog nieuwtjes? Voetbalzone ligt er al zo lang uit
Tofquote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vandaag 3-1 gewonnen van Den Bosch, 80 minuten speeltijd voor Braafheid en openingstreffer van Born
voetbalprimeurquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef d1ce het volgende:
Ronaldo blijftquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef d1ce het volgende:
Bron : Fctwente.nuquote:Opnieuw is er een proefspeler opgedoken bij FC Twente. Ditmaal gaat het om de Braziliaan Lucas Costa, voetbalnaam: Lukinha.
Lukinha is afkomstig uit Rio de Janeiro. Volgens insiders is het een groot talent en kan hij naar verluidt bij verschillende Zuid-Amerikaanse clubs een contract tekenen. Lukinha is een kleine behendige speler die zowel op de vleugels als achter de spitsen uit de voeten kan. Verder is er nog weinig bekend over deze speler.
Hij werkte al wel een training af bij het beloftenelftal van trainer Patrick Kluivert.
Hieronder wat beelden uit de nog bescheiden voetbalcarrière van Lukinha.
Hier nog een filmpje van hem :
Ik ben benieuwd!quote:
Dat is hem jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Is dat waar TwenteFC het ook over had? Lukinho, lukinhagrappig.
Beter mensen de kans geven die wel bij Twente blijvenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
Dat verhaal over dat talent van Twente, die ze niet meer willen opstellen omdat hij zijn contract niet wil verlengen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |