Ik schrok me kapot bij die Fer headlinequote:
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot bij die Fer headline
Bekijk het positief, jullie beginnen steeds meer op de Amsterdamse concurrenten te lijken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De tyfus... Chadli, Brama, Bjelland, Buly... gaat lekker zo
zo veel? Janko zal toch niet veel meer kosten dan een half jaar geleden? (3M)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:52 schreef The_Groove het volgende:
Janko naar Trabzonspor - naar ik begrijp +- 8 ton voor Twente voor de doorverkoop??
Not bad
Mwua, volgens mij zit ten eerste de doorverkoop constructie iets anders in elkaar dan een 'flat percentage'. Heeft bij Porto wel gewoon weer regelmatig gescoord dus zal wel doorverkocht zijn voor 5miljoen ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
zo veel? Janko zal toch niet veel meer kosten dan een half jaar geleden? (3M)
Volgens mij had Twente een dikke bonus gekregen voor Janko omdat porto kampioen was geworden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
zo veel? Janko zal toch niet veel meer kosten dan een half jaar geleden? (3M)
quote:Douglas: Ik speel
In de transfersoap rond FC Twente-verdediger Douglas is er sprake van een status quo. De verdediger gaf gisteren aan zich volledig op de return tegen Bursaspor te richten. "Er gaat niks gebeuren. Ik speel tegen Bursaspor”, was alles wat Douglas erover kwijt wilde.
Toch durft de clubleiding van FC Twente er nog niet honderd procent van uit te gaan dat Douglas ook echt blijft. De optie, dat er vrijdag op de laatste dag van de transfertermijn nog een konijn uit de hoge hoed wordt getoverd, wordt opengehouden.
quote:Kuiper herstelt van liesblessure
FC Twente-linksback Nicky Kuiper is op de weg terug. De verdediger hervat vandaag de groepstraining na een liesblessure, die hem een maand aan de kant hield. "Het gaat heel goed. Maandag speel ik mee met de beloften, aldus Kuiper.
"Het was een grote domper, dat ik deze spierblessure opliep, maar ik heb vrijwel de hele voorbereiding meegemaakt en dat is een geluk, want daarmee heb ik een goede basis kunnen leggen.
quote:Shadrach mag zich bewijzen
Het Ghanese toptalent Eghan Shadrach mag de komende twee weken meetrainen met de hoofdmacht van FC Twente. De technisch vaardige middenvelder wordt in september achttien en FC Twente moet nu een definitieve beslissing nemen of Shadrach onder contract wordt genomen.
De rasvoetballer maakte tijdens eerdere oefenstages bij FC Twente al veel indruk op de technisch verantwoordelijke mensen bij de club uit Enschede. De trainingen bij het eerste dienen om ook hoofdtrainer Steve McClaren een goed beeld van zijn kwaliteiten te geven. Shadrach was lange tijd bezig om een Zweeds paspoort te krijgen, zodat hij als EU-speler naar Nederland kon komen, maar dat traject heeft niks opgeleverd. Daarmee hangt er een aardig prijskaartje aan zijn komst vanwege de salariseisen voor niet-EU-spelers.
McClaren onder indruk
Behalve Shadrach trainde gisteren ook proefspeler Sheldon Bateau uit Trinidad & Tobago weer mee met de hoofdmacht. De fysiek sterke centrale verdediger wordt binnen FC Twente als een reële optie gezien om de defensie te versterken. Ook trainer McClaren toonde zich gisteren onder de indruk van Bateau, die niet schroomde er een paar vlijmscherpe tackles uit te gooien.
Als FC Twente daadwerkelijk besluit Bateau (21) vast te leggen, zal dat niet in deze transferwindow gebeuren, maar in januari, omdat de tijd te kort is om tot een afgewogen oordeel te komen en alle formaliteiten af te ronden. Bateau staat momenteel onder contract bij San Juan Jabloteh in Trinidad & Tobago.
Weet niet of ik hier zo blij van word.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:09 schreef Q. het volgende:
Braafheid staat op de nominatie om terug te komen.
quote:Schalke 04 wil Douglas, Braafheid in beeld bij Twente
ENSCHEDE - Ook Schalke 04 wil Douglas graag overnemen van FC Twente. De Duitse club heeft concurrentie van Newcastle United en ook het Engelse Fulham overweegt toch weer een bod uit te brengen op de Braziliaanse verdediger.
Ondanks alle belangstelling voor Douglas is het nog onzeker wat er de komende dagen gaat gebeuren. En òf hij wel zal vertrekken uit Enschede.
Mocht de verdediger gaan, dan komt Edson Braafheid in beeld. Twente sprak een tijdje geleden al met de oud-speler van de club, die tevens op het lijstje van Vitesse staat. Braafheid is op een dood spoor beland bij zijn Duitse werkgever Hoffenheim.
Ook de verdediger Dedryck Boyata staat nog altijd in de startblokken om naar Enschede te gaan. Als Douglas vertrekt, dan wil Twente behalve Braafheid ook de Belgische speler ophalen. De Enschedeërs zijn echter afhankelijk van Manchester City dat eerst een centrale verdediger wil hebben voordat het Boyata laat gaan.
quote:Goed nieuws voor FC Twente dat Braga zich heeft geplaatst voor de Champions League. Als ook Dinamo Kiev zich plaatst voor de Champions League, wat normaal gesproken geen probleem mag zijn na de 3-1 overwinning in Mönchengladbach, is FC Twente wanneer het doorgaat ten koste van Bursaspor sowieso groepshoofd in de Europa League.
Ik zou Douglas niet oz op zn woord geloven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:36 schreef d1ce het volgende:
Douglas heeft zelf al aangegeven dat er niks gaat gebeuren toch?
Voor die paar pond per maand extra wil mevrouw ook best verkassen gok ik zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:28 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij gewoon niet weg van z'n vrouw ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |