PSV Netwerk moet je nooit serieus nemen. Ik als PSV'er genoot van Twente en wilde ook dat ze gewoon door gingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef Moody het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor Ajax-supporters en steeds minder voor PSV-supporters.
Ajax forum:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1680-18.php
PSV forum:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1932-6.php
Ajax supporters houden van voetbal. PSV supporters zien ons alleen als een bedreiging voor de plek van 2e club van Nederland. Ze zijn echt anti-Twente. Een beter compliment kun je niet krijgen lijkt me
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV Netwerk moet je nooit serieus nemen.
quote:Hopelijk loot psv fc twente in de europa league dan worden ze meteen uitgeschakeld
Nogmaals deze discussie ehquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef Moody het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor Ajax-supporters en steeds minder voor PSV-supporters.
Ajax forum:
PSV forum:
Ajax supporters houden van voetbal. PSV supporters zien ons alleen als een bedreiging voor de plek van 2e club van Nederland. Ze zijn echt anti-Twente. Een beter compliment kun je niet krijgen lijkt me
Dat noemen wij een zaakwaarnemer, zoals Douglas er 23 heeft geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens van te voren waar wij altijd een paar biertjes drinken was ook een soort van scout aanwezig, inclusief zijn nieuwste vinding; een 22 jarige Braziliaan die goed op nummer 9 uit de voeten kan.
Ben alleen vergeten wat zijn naam wasIemand een idee?
Hij had tegen Flamengo 2 goals gemaakt.
Niet echt, het was een gozer die in Brazillië woont en die van Twente de vraag heeft gekregen om uit te kijken naar spelers, en eventuele talenten door te sturen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat noemen wij een zaakwaarnemer, zoals Douglas er 23 heeft geloof ik.
Die lui moeten gewoon iemand kwijt, zal weinig bijzonders zijn...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens van te voren waar wij altijd een paar biertjes drinken was ook een soort van scout aanwezig, inclusief zijn nieuwste vinding; een 22 jarige Braziliaan die goed op nummer 9 uit de voeten kan.
Nee, hij was 22 jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die lui moeten gewoon iemand kwijt, zal weinig bijzonders zijn...
Toevallig Marcos Junior?
Wanneer dat dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ja dat weet ik dus niet, anders had ik het even op kunnen zoeken.quote:
Kan hem niet vinden:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet, anders had ik het even op kunnen zoeken.
Weet niet eens of het dit seizoen of vorig seizoen was.
Ik drink dan altijd een biertje met de koningin van 1 of ander land voordat ik naar Ajax gaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
Tussen de Ajax en Twente harde kern zitten er ook wat vriendschappelijke banden, of gewoon 1 vijand in de naam van feyenoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef Moody het volgende:
Ajax forum:
PSV forum:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik drink dan altijd een biertje met de koningin van 1 of ander land voordat ik naar Ajax ga
Sterk verhaal man
Iedereen kan toch zeggen dat ie scout isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wist dat ik een foto had moeten maken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen kan toch zeggen dat ie scout is
Heb je dus nog wat extra dagen om op die duim van je te zuigenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik wacht wel af, als het binnen kort in de media verschijnt dan weet ik eindelijk zijn naam.
Zal zondag ook wel even vragen wat nou zijn naam was.
Zoiets zoek je ook altijd op?? En 6-2 zit nog diep daar gok ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef Moody het volgende:
Ajax forum:
PSV forum:
Triesteling zout fijn een eind op. Of ben je er nog zuur van dat je zo'n kut loting hebt getroffen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je dus nog wat extra dagen om op die duim van je te zuigen
Kut loting?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Triesteling zout fijn een eind op. Of ben je er nog zuur van dat je zo'n kut loting hebt getroffen?
Stel je even niet zo aan flapdrol en check de PI die gebruikt werd en lees het gesprek nog eens terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Triesteling zout fijn een eind op. Of ben je er nog zuur van dat je zo'n kut loting hebt getroffen?
Dat PSV is echt een trieste nep-club met trieste nep-supporters.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:51 schreef Moody het volgende:
Ajax forum:
PSV forum:
Luis Fabiano zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ja die kan ik dan weer niet zien op mobiel. Maar we zullen wel zien of TwenteFC gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je even niet zo aan flapdrol en check de PI die gebruikt werd en lees het gesprek nog eens terug
Dan kan je lezen dat het allemaal grappig bedoeld is
Soms moet hij iets serieuzer zijn maar hij kan geweldig mooi ballen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Q. het volgende:
Wat was Gutierrez weer goed hè?Hij voegt echt zo veel toe. Waarom heeft die nog steeds geen basisplaats?
Tuurlijk kan dat, maar dat betekent niet dat andere er geen geintjes over mogen makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja die kan ik dan weer niet zien op mobiel. Maar we zullen wel zien of TwenteFC gelijk krijgt.
Het kan natuurlijk gewoon. Die mensen zijn ook gewoon mensen.
Geintjes horen erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar dat betekent niet dat andere er geen geintjes over mogen maken
Wel handig jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geintjes horen erbij![]()
Moet sowieso eens meer op de PI letten.
Altijd spannend, zo'n laatste transfer-dag.quote:'FC Twente wil Verhoek ruilen voor Cabral'
Het heeft er alle schijn van dat Wesley Verhoek alweer vertrekt bij FC Twente. Verhoek kwam in de winterstop van het vorige seizoen over van ADO Den Haag maar heeft nooit echt kunnen imponeren. FC Twente wil hem nu inruilen voor Feyenoorder Jerson Cabral.
Jerson Cabral staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van het Engelse Swansea City. Bij de ploeg uit Wales ligt een driejarig contract klaar, maar de buitenspeler maakt liever een binnenlandse transfer volgens zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg.
Wesley Verhoek speelde tot dusver, mede door blessureleed, slechts veertien officiële duels voor FC Twente. Hierin wist de Leidschendammer éénmaal het net te vinden.
Wij grappen niet met een Ajacied.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan je lezen dat het allemaal grappig bedoeld is
grote jongen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij grappen niet met een Ajacied.
Zul je zien dat Cabral de sterren van de hemel speelt in Eanske, en Verhoek hetzelfde doet in Rotjeknor. Of niet. Maakt me niet uit, Verhoek heeft helaas te weinig (kunnen) laten zien hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd spannend, zo'n laatste transfer-dag.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |