Inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Zul je zien dat het zo nog 2-3 wordt ooken dan nog weer billenknijpen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef Mama_Mia het volgende:
je had bijna gelijk gekregenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:08 schreef Mama_Mia het volgende:
zover wil ik niet gaan qua woorden, maar wel matig dat hij de ploeg meegeeft om een beetje te hangen en niet gewoon door te gaan met voetballenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef Q. het volgende:
Slecht, vooral dat inhouden bij de 3-0. Dit krijg je er van als je niet voor vol wil gaan. Wat is die McClaren toch een waardeloze kut-coach.
Voorspellende gaven ftwquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je had bijna gelijk gekregen![]()
[..]
zover wil ik niet gaan qua woorden, maar wel matig dat hij de ploeg meegeeft om een beetje te hangen en niet gewoon door te gaan met voetballen
Precies, daar is gewoon geen excuus voorquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:13 schreef Ascendancy het volgende:
De commentator heeft pijnlijk gelijk![]()
Waarom ga je de hele 2e helft op de verdediging, terwijl je NEC op het middenveld weg kan tikken
dat geeft wellicht aan dat ze zelf ook misschien beetje bang zijn voor de 2-3quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:14 schreef Ascendancy het volgende:
Schaam me ook een beetje voor dat tijdrekken
Dat is de schuld van het team zelf. Het risico op uberhaupt een 1-3 was toen Twente niet meer wilde voetballen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat geeft wellicht aan dat ze zelf ook misschien beetje bang zijn voor de 2-3
Met een tegenstander die minder slecht was geweest had Twente nu achter gestaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef ShevaJB het volgende:
Pfffff, gelukkig maakt nec de kansen niet af
ik denk niet conditie, ik denk dat ze denken dat de 0-3 zo over de streep getrokken kan worden...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is de schuld van het team zelf. Het risico op uberhaupt een 1-3 was toen Twente niet meer wilde voetballen.
Je zag het zelf voor de 1-3. 2 minuten zetten ze even druk en er komen 3 kansen zonder enige moeite. Waarom kan het team dat niet volhouden? Conditioneel te zwak lijkt me sterk.
Nadat het al zo vaak fout ging? Waarom is het uberhaupt relevant dat je een 0-3 over de streep kan trekken als je weet dat je er ook 0-6 van kan maken, zoals ajax zo succesvol doet nu.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk niet conditie, ik denk dat ze denken dat de 0-3 zo over de streep getrokken kan worden...
Jammer inderdaad, maar goed zolang je maar meer scoort dan de tegenstanderquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een tegenstander die minder slecht was geweest had Twente nu achter gestaan.
dat is niet relevant, maar dat is hoe Steve de ploeg coacht...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nadat het al zo vaak fout ging? Waarom is het uberhaupt relevant dat je een 0-3 over de streep kan trekken als je weet dat je er ook 0-6 van kan maken, zoals ajax zo succesvol doet nu.
Vreemd gedoe inderdaad. Rare overwinning ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
1-3, 30 seconden, cornervlag voetbal
z'n optreden vanmiddag gaf meer dan duidelijk aan waarom Steve koos voor Castaignos - Bulykin - Tadicquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef d1ce het volgende:
VerhoekGeef dan iemand van de jeugd een kans.
Geen fan van, Ruizquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |