CI+?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:19 schreef pazara het volgende:
ik gebruik een insteekkaart, kan dat ook?
hier staat dat je alleen een krant moet kopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef Nozem. het volgende:
Gratis?
Je krijgt het alleen als je een abonnement afsluit op Telegraaf.
Nou uit jouw link komt dit:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:43 schreef pazara het volgende:
[
[..]
hier staat dat je alleen een krant moet kopen.
of lees ik verkeerd?
Zou dus wel ff uitkijken.quote:Ik machtig Telegraaf het door mij verschuldigde bedrag van mijn
rekening af te schrijven.
Dan gaat het wel lukken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:34 schreef pazara het volgende:
[..]
mijn tv heeft ci,maar er staat dat die wel geschikt is voor digitenne
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je kan ook alleen de losse zaterdag krant kopen. Rest is niet nodig.
Als jouw tv aanbieder hier tussen staat dan ja.quote:
Met de code kan je eredivisie live activeren op je kaart gedurende 2 maanden gratis tot wederopzeggen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef pazara het volgende:
dat snap ik, maar hoe werkt zon code dan?
je activeert de code en dan?
via de kaart kan je toch kijken?
of is de kaart gebonden aan de code?
Ik had het een keer zo (toen ik code had).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef pazara het volgende:
dat snap ik, maar hoe werkt zon code dan?
je activeert de code en dan?
via de kaart kan je toch kijken?
of is de kaart gebonden aan de code?
Dat is gekoppeld aan je huis adres. Dus weten ze automatisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:02 schreef pazara het volgende:
oke
dus de kaartnummer moeten ze ook weten?
Nee er zit een voucher in telegraaf van zaterdag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:10 schreef elby1988 het volgende:
Overigens dien je volgens mij wel dat telegraaf abo te nemen..
Ahh relaxedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee er zit een voucher in telegraaf van zaterdag.
Godver, heb afgelopen zondag nog een abonnement afgeslotenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee er zit een voucher in telegraaf van zaterdag.
Laat maar, kan je aanmelden tot 16 september...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, heb afgelopen zondag nog een abonnement afgesloten
Zitten actie voorwaarden op dat je de afgelopen 6 maanden geen abonnement op EL hebt gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zeg je het toch af, gebruik je die code over een maand als dat kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |