Ik moet nog zien dat hij meer goals maakt dan Bakkal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef TC03 het volgende:
Voordeel van Immers vind ik dat hij vaak in scoringspositie komt. Vorig seizoen scoorden onze middenvelders praktisch nooit...Als hij z'n goaltjes meepikt kan hij dan best van waarde zijn.
Lexie gaat op jodenjachttwitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 26-08-2012 om 17:11:32Lex: ,,Mooi dat de supporters me toezingen. Daarbij gaat het om mijn naam, niet wat er achteraan gezongen wordt. Daarom zwaai ik terug." reageer retweet
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is wel een verplichting dus ik neem aan dat er ook eeen tijd aan vast zit.
Logisch aangezien het seizoen nog lang niet klaar is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat hij meer goals maakt dan Bakkal.
Dat klinkt vrij aannemelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat hij meer goals maakt dan Bakkal.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Logisch aangezien het seizoen nog lang niet klaar is.
Ja maar dat moet iedereen nog zien, ook al hadden we Messi, iedereen zou het nog moeten zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel ook in een heel seizoen natuurlijk (ik neem aan dat je een grapje maakt).
Het is een uitdrukking om aan te geven dat je sceptisch bent. Je weet het nooit van tevoren, maar over Messi zou ik niet sceptisch zijn en zou ik dus niet zeggen "Ik moet nog zien of hij er 10 inlegt". Ook al kun je het pas zien als het gebeurt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja maar dat moet iedereen nog zien, ook al hadden we Messi, iedereen zou het nog moeten zien.
Dat snap ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking om aan te geven dat je sceptisch bent. Je weet het nooit van tevoren, maar over Messi zou ik niet sceptisch zijn en zou ik dus niet zeggen "Ik moet nog zien of hij er 10 inlegt". Ook al kun je het pas zien als het gebeurt.
Oh, thnx, nou snap ik het. Het leek al zo raar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking om aan te geven dat je sceptisch bent.
Onze duurste speler jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:40 schreef Scrummie het volgende:
Cisse weg aub. Zo snel mogelijk, wat een prutser is dat.
Hoezo? Dat geld krijg je toch niet meer terug.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog meer reden om 'm zo snel mogelijk te lozen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog meer reden om 'm zo snel mogelijk te lozen
Spannendquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Muto het volgende:
En toch hebben we dit seizoen 4 punten meer tegen de tegenstanders gehaald.
We zijn gelukkig niet de enigen, al halen wij volgens mij dat rendement alsnog nietquote:PSV is de club die tot nu toe, de eerste dertig minuten tegen FC Groningen meegerekend, de meeste hoekschoppen kreeg in de Eredivisie: 24. Daaruit scoorde de club 1 keer.
Lijkt sprekend, alleen zou hij een nog wat onverzorgder look met een mislukte baard vol baardschurft moeten hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik zag deze net op Facebook, kon het niet laten om hem hier te delen:
[ afbeelding ]
super cup 1 goal in 1 wedstrijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
De tering, Kuyt op 6 doelpunten in 5 wedstrijden ofzo
Had hij gekomen dan had je serieus om de titel en CL gespeeld
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
super cup 1 goal in 1 wedstrijd
competitie 2 in 2
voorronde CL 3 in 3
quote:De Wijn
Gaat toch nergens over, op wedstrijdniveau gaan vergelijken met vorig jaar.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:19 schreef Tito_Makani het volgende:
We worden in ieder geval geen kampioen op basis van doelsaldo
Als er geen scorend vermogen bijkomt worden we hooguit vijfde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:19 schreef Tito_Makani het volgende:
We worden in ieder geval geen kampioen op basis van doelsaldo
Behalve Twente en Ajax overtuigt geen enkele club mij nog op dit moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er geen scorend vermogen bijkomt worden we hooguit vijfde.
Frusterend dat PSV,Ajax en Twente allemaal minstens 3x per wedstrijd met gemak scoren en wij maar in spanning afwachten of we wel van Heracles Almelo winnen omdat het 2-1 staatquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er geen scorend vermogen bijkomt worden we hooguit vijfde.
Nec is erg overtuigend als degradatie kandidaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve Twente en Ajax overtuigt geen enkele club mij nog op dit moment.
Het aantal punten tegen de 'toppers' van vorig seizoen gaan we nooit evenaren. Dus dat is wel positief.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Muto het volgende:
En toch hebben we dit seizoen 4 punten meer tegen de tegenstanders gehaald.
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef tammepiet het volgende:
Een team kan ook zonder goalgetter goed presteren, niet om het één of ander maar Ajax werd de laatste seizoenen kampioen met als clubtopscorers el Hamdaoui (2010/2011) goed voor 13 goals en de Jong (2011/2013) 12 goals.
Gaat erom dat je hele elftal een doelpuntje kan prikken.
Jij bent echt een hele slechte troll.quote:
quote:
Klopt, maar je ziet dat ook de rest niet echt makkelijk scoort.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef tammepiet het volgende:
Een team kan ook zonder goalgetter goed presteren, niet om het één of ander maar Ajax werd de laatste seizoenen kampioen met als clubtopscorers el Hamdaoui (2010/2011) goed voor 13 goals en de Jong (2011/2013) 12 goals.
Gaat erom dat je hele elftal een doelpuntje kan prikken.
Doelpuntenmachine sexy Lexy is los.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet dat ook de rest niet echt makkelijk scoort.
Ik had verwacht dat je met Vormer flink wat scorend vermogen pakte t.o.v. el Ahmadi of Bakkal maar ook hij scoort eens in de 15 wedstrijden (142 - 9).quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet dat ook de rest niet echt makkelijk scoort.
Inter vroeg 5 miljoen transfergeld. Hij wou zelf wel liever naar Feyenoord.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wilde Castaignos eigenlijk niet terug naar Feyenoord?
Dus Twente heeft Tadic gekocht voor 7,5 miljoen euro en Castaignos for 5 miljoen euro, hoe komen die Duitsers aan het geld?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Inter vroeg 5 miljoen transfergeld. Hij wou zelf wel liever naar Feyenoord.
Jezus manquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus Twente heeft Tadic gekocht voor 7,5 miljoen euro en Castaignos for 5 miljoen euro, hoe komen die Duitsers aan het geld?
Makkelijk hè, vragen stellen zonder zelf even moeite te doen om na te denkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus Twente heeft Tadic gekocht voor 7,5 miljoen euro en Castaignos for 5 miljoen euro, hoe komen die Duitsers aan het geld?
Huh...die zijn samen nog geen 10 miljoen waardquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus man
Ze hebben de Jong en John verkocht voor een kleine 25miljoen
Alsof ik de gehele transferhistorie van Twente bijhoudquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Makkelijk hè, vragen stellen zonder zelf even moeite te doen om na te denken
Ik ook niet, maar hier kon je moeilijk omheen als je de eredivisie een klein beetje volgt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof ik de gehele transferhistorie van Twente bijhoud
okquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hier kon je moeilijk omheen als je de eredivisie een klein beetje volgt.
Castaignos wilde terug naar Nederland, Inter wilde alleen verkopen, Feyenoord kon hem niet kopen en dus werd het Twente.
Hoewel het me heel aannemelijk lijkt: Bron?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef CasselerRIP het volgende:
Voor wat het waard is: een onderzoekje uit het programma 'bureau sport' toonde aan dat die penaltyregel wel degelijk zinvol is.
Goede vraag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand enig idee waarom Schaken werd gewisseld?
Heb geprobeerd het voor je te vinden maar uitzending gemist werkt niet, niet bij bureau sport in ieder geval bij mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoewel het me heel aannemelijk lijkt: Bron?
Iedereen die dat mooie shirt aan mag trekken moet toch ongelooflijk dankbaar zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ook vandaag weer 2 assists. Echt aan het uitgroeien tot een bepalende speler in dit Feyenoord.
Hoort natuurlijk niet in Oranje, enkel als 'beloninkje', maar de stelling van Derksen dat hij ongelooflijk dankbaar mag zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen houdt wmb geen stand.
Ja okquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iedereen die dat mooie shirt aan mag trekken moet toch ongelooflijk dankbaar zijn?
quote:Trainer Ronald Koeman snakt naar eigen zeggen al ruim een jaar bij Feyenoord naar een 'leunstoel'.
Daarmee bedoelt de oud-international dat hij een wedstrijdje van zijn ploeg wel eens op zijn gemak zou willen uitzitten dankzij een royale voorsprong. 'Helaas is dat een coach van Feyenoord nog niet gegeven', verzuchtte hij na de veel te kleine zege zondag bij Heracles Almelo (1-2).
Koeman zag in de eerste helft (0-2) dat alles volgens plan verliep. 'Maar na de rust hebben we eigenlijk alleen maar verdedigd. Dat ging ons redelijk goed af. Terence Kongolo heeft het als 18-jarige debutant centraal in de defensie prima gedaan. Hij bespeelde Samuel Armenteros goed, al was hij in de beginfase nog wel wat slordig in de opbouw.'
Koeman: 'Ons rendement was opnieuw te laag. Ook in de extra tijd verzuimden we nog 1-3 te maken. Maar met 7 punten uit 3 duels doen we voorlopig goede zaken.'
Vormer, de gewiekste blonde rechtsbuiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lolwut@eredivisieliv.nl
[ afbeelding ]
Vormer met zijn snelheid en onnavolgbare passeerbewegingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lolwut@eredivisieliv.nl
[ afbeelding ]
Derksenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ook vandaag weer 2 assists. Echt aan het uitgroeien tot een bepalende speler in dit Feyenoord.
Hoort natuurlijk niet in Oranje, enkel als 'beloninkje', maar de stelling van Derksen dat hij ongelooflijk dankbaar mag zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen houdt wmb geen stand.
Linksbuiten zo ver als ik weet. Hij speelde even tegen Praag, maar of hij al hele wedstrijden kan spelen. Geen idee eigenlijk. Hoor er vrij weinig van en weet ook niet wat zijn niveau is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Die jongen van City dan? Wat is zijn positie en is hij alweer fit?
De Jong is verkocht voor 14 miljoen o.i.d. Ola John voor 9 miljoen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huh...die zijn samen nog geen 10 miljoen waard
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lolwut@eredivisieliv.nl
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik las net dat SAF van Rooney afwil omdat hij al een tijdje uit vorm is en ze nu RvP hebben gehaald. Omdat hij nu die vleeswond in z'n bovenbeen heeft kan hij alleen nog een tijdje niet spelen en zodoende wil niemand in hem investeren.
Misschien kunnen wij die anders halen?
Hoezo? Vind je het een te groot risico wanneer hij weer fit raakt en of hij weer op zijn oude niveau terugkomt? En een probleem dat we dan voorlopig alsnog geen wedstrijdfitte spits hebben?quote:
Jij wilt Wayne Rooney naar de Kuip halen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je het een te groot risico wanneer hij weer fit raakt en of hij weer op zijn oude niveau terugkomt? En een probleem dat we dan voorlopig alsnog geen wedstrijdfitte spits hebben?
Te traag voor het systeem dat wij voor ogen hebben, ook geen ideale jongen voor de aanvoer vanaf de vleugels.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoezo, we hebben Fernandez en Sisse toch ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik las net dat SAF van Rooney afwil omdat hij al een tijdje uit vorm is en ze nu RvP hebben gehaald. Omdat hij nu die vleeswond in z'n bovenbeen heeft kan hij alleen nog een tijdje niet spelen en zodoende wil niemand in hem investeren.
Mensen met torenhoge salarissen voor de tribune halen.quote:
Huren! Zitten we gelijk weer dik in de schuldenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Is gewoon de Happel van Engelandquote:
Talentpooltje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huren! Zitten we gelijk weer dik in de schulden
Hij is fysiek juist wel sterk, liet hij vandaag zien. Hij is juist wel snel, laat hij ook altijd zien. Heeft alleen geen passeer beweging en kan niet scoren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:44 schreef Ambition het volgende:
Ik zeg het al lang, maar Cissé is echt een prutser eerste klas, en niet alleen om vandaag. Vind het verder een echte Feyenoorder, maar mist een hoop kwaliteiten. Hij is fysiek niet sterk, en ook niet bepaald snel. Kan niet in kleine ruimte's voetballen, en mist rust in de bal. Kan iemand mij vertellen wat hij voor toegevoegde waarde heeft aan dit elftal? Cabral zie ik ook niet zo snel zijn kapsones in zijn voeten verwerken, maar meer potentie dan Cissé.
Graag hoor ik de mening van de overige kameraden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:44 schreef Ambition het volgende:
Ik zeg het al lang, maar Cissé is echt een prutser eerste klas, en niet alleen om vandaag. Vind het verder een echte Feyenoorder, maar mist een hoop kwaliteiten. Hij is fysiek niet sterk, en ook niet bepaald snel. Kan niet in kleine ruimte's voetballen, en mist rust in de bal. Kan iemand mij vertellen wat hij voor toegevoegde waarde heeft aan dit elftal? Cabral zie ik ook niet zo snel zijn kapsones in zijn voeten verwerken, maar meer potentie dan Cissé.
Graag hoor ik de mening van de overige kameraden.
Ik zie die kwaliteiten niet zo snel terug komen, gelukkig dat er mensen zijn die het wel zien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is fysiek juist wel sterk, liet hij vandaag zien. Hij is juist wel snel, laat hij ook altijd zien. Heeft alleen geen passeer beweging en kan niet scoren.
Cisse is verdedigend heel erg nuttig, loopt altijd met zijn man mee en wint altijd directe duels!
Lijkt me anders best een leuke spelert die er op basis van inzet denk ik wel 15 inprikt, dus precies wat we zoeke. Ik denk dat hij ook wel aardig zou kunnen samenspelen met Lexyquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wilt Wayne Rooney naar de Kuip halen?
Laten we meteen ook even informeren naar Iniesta & Özil. Gewoon, als aanvoer voor die goeie ouwe Wayne.
Waarom wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 04:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft Feyenoord niet die Danny Hoesen gehaa;d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |