Ik ook niet, maar hier kon je moeilijk omheen als je de eredivisie een klein beetje volgt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof ik de gehele transferhistorie van Twente bijhoud
okquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hier kon je moeilijk omheen als je de eredivisie een klein beetje volgt.
Castaignos wilde terug naar Nederland, Inter wilde alleen verkopen, Feyenoord kon hem niet kopen en dus werd het Twente.
Hoewel het me heel aannemelijk lijkt: Bron?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef CasselerRIP het volgende:
Voor wat het waard is: een onderzoekje uit het programma 'bureau sport' toonde aan dat die penaltyregel wel degelijk zinvol is.
Goede vraag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand enig idee waarom Schaken werd gewisseld?
Heb geprobeerd het voor je te vinden maar uitzending gemist werkt niet, niet bij bureau sport in ieder geval bij mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoewel het me heel aannemelijk lijkt: Bron?
Iedereen die dat mooie shirt aan mag trekken moet toch ongelooflijk dankbaar zijn?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ook vandaag weer 2 assists. Echt aan het uitgroeien tot een bepalende speler in dit Feyenoord.
Hoort natuurlijk niet in Oranje, enkel als 'beloninkje', maar de stelling van Derksen dat hij ongelooflijk dankbaar mag zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen houdt wmb geen stand.
Ja okquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iedereen die dat mooie shirt aan mag trekken moet toch ongelooflijk dankbaar zijn?
quote:Trainer Ronald Koeman snakt naar eigen zeggen al ruim een jaar bij Feyenoord naar een 'leunstoel'.
Daarmee bedoelt de oud-international dat hij een wedstrijdje van zijn ploeg wel eens op zijn gemak zou willen uitzitten dankzij een royale voorsprong. 'Helaas is dat een coach van Feyenoord nog niet gegeven', verzuchtte hij na de veel te kleine zege zondag bij Heracles Almelo (1-2).
Koeman zag in de eerste helft (0-2) dat alles volgens plan verliep. 'Maar na de rust hebben we eigenlijk alleen maar verdedigd. Dat ging ons redelijk goed af. Terence Kongolo heeft het als 18-jarige debutant centraal in de defensie prima gedaan. Hij bespeelde Samuel Armenteros goed, al was hij in de beginfase nog wel wat slordig in de opbouw.'
Koeman: 'Ons rendement was opnieuw te laag. Ook in de extra tijd verzuimden we nog 1-3 te maken. Maar met 7 punten uit 3 duels doen we voorlopig goede zaken.'
Vormer, de gewiekste blonde rechtsbuiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lolwut@eredivisieliv.nl
[ afbeelding ]
Vormer met zijn snelheid en onnavolgbare passeerbewegingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lolwut@eredivisieliv.nl
[ afbeelding ]
Derksenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ook vandaag weer 2 assists. Echt aan het uitgroeien tot een bepalende speler in dit Feyenoord.
Hoort natuurlijk niet in Oranje, enkel als 'beloninkje', maar de stelling van Derksen dat hij ongelooflijk dankbaar mag zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen houdt wmb geen stand.
Linksbuiten zo ver als ik weet. Hij speelde even tegen Praag, maar of hij al hele wedstrijden kan spelen. Geen idee eigenlijk. Hoor er vrij weinig van en weet ook niet wat zijn niveau is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Die jongen van City dan? Wat is zijn positie en is hij alweer fit?
De Jong is verkocht voor 14 miljoen o.i.d. Ola John voor 9 miljoen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Huh...die zijn samen nog geen 10 miljoen waard
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lolwut@eredivisieliv.nl
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |