Wat? Tony Trindade de Vilhena beschikt over veel meer kwaliteit dan een Immers, en zou dan ook altijd moeten spelen, ongeacht zijn leeftijd.quote:
Lijkt me reeel. Dus zoals ik al zij; 1 goede transfer en we staan eindelijk weer zwart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Het negatieve resultaat vorig jaar was 6,3 miljoen. De transferopbrengst van Castaignis was uiteindelijk maar 9 ton, dus de ontvangen kapitaalstorting is 13,7 + 6,3 - 0,9 = 19,1 miljoen. Daar komt nog 30-19,1 = 10,9 miljoen bij. Het eigen vermogen zou nu dus 10,2 miljoen negatief zijn. Tel daarbij op de transfers van Vlaar en El Ahmadi, en we houden, na aftrek van van talentpools blabla, iets van 6 miljoen eraan over.
Mijn schatting is dat de schuld nu nog zo'n 4,2 miljoen bedraagt.
En daarna mag je de lening terugbetalen van de geldschieters.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt me reeel. Dus zoals ik al zij; 1 goede transfer en we staan eindelijk weer zwart.
Laaiend, maar niet laaiend genoeg om de slechtst spelende man naar de kant te halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef heiden6 het volgende:
Koeman is echt laaiend over die penalty. Begrijpelijk.
Maar waarom haalt hij hem er dan niet gelijk uit, zijn de alternatieven zo slecht?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef heiden6 het volgende:
1 leuke wedstrijd gespeeld.. Ik vertrouw wel op Koeman dat ie er blijkbaar nog niet klaar voor is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat? Tony Trindade de Vilhena beschikt over veel meer kwaliteit dan een Immers, en zou dan ook altijd moeten spelen, ongeacht zijn leeftijd.
Zo werkt het niet helemaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En daarna mag je de lening terugbetalen van de geldschieters.
Niet mee eens, maak je die jongen kapot mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat? Tony Trindade de Vilhena beschikt over veel meer kwaliteit dan een Immers, en zou dan ook altijd moeten spelen, ongeacht zijn leeftijd.
Die zullen ze op een gegeven moment terug moeten betalen. Volgens mij wanneer er geld voor was. Als je blijft bezuinigen, dan komt daar binnenkort al geld voor vrij.quote:
En hoe sneller terugbetaald, hoe eerder er geld is voor verdere ontwikkelingquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die zullen ze op een gegeven moment terug moeten betalen. Volgens mij wanneer er geld voor was. Als je blijft bezuinigen, dan komt daar binnenkort al geld voor vrij.
Uiteraard. Maar je kunt niet alles hebben. Weet niet hoe die regeling exact is getroffen, maar daar zal wel gewoon structureel 3 miljoen afkoop heengaan de komende 10 jaar ofzo. Dat is te overzien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En daarna mag je de lening terugbetalen van de geldschieters.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom hebben we Bulykin eigelijk niet gehaald?
Ja goede vraag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Mathijsen kan ondanks zijn gebrek aan snelheid goed van de goal spelen. Hij is nooit de snelste geweest maar heeft bij tijden vrij ver (en vrij succesvol) van zijn eigen goal gespeeld. Daarnaast hoeft het geen 45 meter te zijn die je achter je hebt, maar je moet in wedstrijden als deze ook echt niet in je eigen 16 blijven hangen. Wat nu dus wel gebeurde. Het is trouwens absoluut geen schande dat dit een keer verkeerd ging, maar het was echt een probleem vandaag en een probleem dat er minder zou zijn met krachten als De Vrij en Mathijsen in het centrum.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Met Mathijsen ver van de eigen goal gaan spelen is vragen om problemen, dat zag je tegen Heerenveen.
Je ziet wat je blijkbaar wilt zien. In vrijwel elke wedstrijd zit ook wel een niet-perfecte balbehandeling van Clasie, De Vrij of BMI. Het klopt dat die kans niet super was afgemaakt, maar je vergeet een paar dingen:quote:En daarbij komt dat Immers veel te kort komt voor Feyenoord. Toen hij die bal afpakte van de keeper en schoot vanuit de draaiBedroevende techniek heeft die jongen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daar gaat het hier al minstens 40-45 topics overIk zag het ook al. Moest een klein beetje huilen van binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Ach. een paar topics geleden nog besproken dat Wonderboy, Konterman en Paultje ook al 27 waren toen ze voor het eerst de stap naar een topclub maakten. Lex komt nog wel op goed bruikbaar niveau.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Qua techniek en handelingssnelheid heeft hij de afgelopen weken redelijke vorderingen gemaakt. Er zit dus zeker nog wat rek in.
Natuurlijk, maar er is geen haast mee. Het is geen maandelijks af te lossen lening.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die zullen ze op een gegeven moment terug moeten betalen. Volgens mij wanneer er geld voor was. Als je blijft bezuinigen, dan komt daar binnenkort al geld voor vrij.
Clasie gaat vanavond over de knie en met de billetjes bloot.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:58 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel een verplichting dus ik neem aan dat er ook eeen tijd aan vast zit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er is geen haast mee. Het is geen maandelijks af te lossen lening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |